var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2016

Streamer τις προκλήσεις που βγαίνει ως τρανσέξουαλ Το Twitch

Αν DistractedElf αποφάσισε τη μετάβαση, υπάρχει ο φόβος ότι αυτό θα μπορούσε να είναι το τέλος της ακολουθίας. Ήταν μια μεγάλη αλλαγή, και ένα μεγάλο μέρος του κοινού του θα παρουσιαστεί θυμωμένος. Αλλά δεν θα μπορούσε να αρνηθεί ότι ήταν εκεί. «Δεν μπορώ να προσποιηθώ Δεν είμαι υπερβαίνει», είπε.

DistractedElf άρχισε Twitch ροής στα αγγλικά πίσω για να διδάξουν στην Κίνα. Όταν, μην ξέροντας στον Καναδά, από πού προέρχεται, αρκετά τι να κάνει μαζί του. Επέλεξε ένα βίντεο στο YouTube να δημοσιεύσει μια μέρα, τότε άκουσε Twitch.

"Ο λόγος για τον οποίο το όνομά μου είναι DistractedElf γιατί ξωτικό αυτιά και μια ξανθιά περούκα φορούν συνήθως όταν άκουσα», είπε σε μια συνέντευξη. "Θα ήθελα να το Legend of Zelda - κάνουν άξονα στυλ ότι η επιχείρησή μου .."

Εκείνη την εποχή DistractedElf, με δικά του λόγια, "ένα λευκό άνδρα Streamer απλά" μόνο το League of Legends παίξετε με τους φίλους. Στο τέλος του πρώτου έτους της, είχε μόνο περίπου 1.000 οπαδούς. Αλλά το πέρασμα του χρόνου βρήκαν χρυσού σε μορφή καθυστερημένης MOBA Dawngate EA. άρχισε, σχεδόν αποκλειστικά στη ροή του παιχνιδιού και έγινε ένα από τα συνεχή ροή εταίρων EA. Σύντομα μετακόμισε τακτικά εκατοντάδες θεατές για να πάρει γύρω από τον ποταμό των εμπιστευτικών πληροφοριών ΕΑ και καλούδια.

Αλλά Dawngate μια αδύνατη μάχη για την καταπολέμηση της. Αγωνίστηκε λίγο περισσότερο από ό, τι μια θέση εναντίον τους ομοίους του League of Legends και DOTA 2. Ο πέλεκυς ήταν επικείμενη, αλλά η DistractedElf αβεβαιότητα έχει την ευκαιρία να αντανακλά βρείτε αφιερωμένο.

Κατάλαβε ότι είχε κατάθλιψη για αρκετά χρόνια συνέβη debilitatingly, αλλά δεν ξέρω γιατί. "Είμαι ένα φρικτό πρόσωπο», είπε. «Είμαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος. Αν και αυτό δεν μπορεί να πάει όλη την ώρα από την κάμερα, ήταν πολύ δυσάρεστη στιγμές. Όπως και αν με σκοτώσει. Δύο προσπάθειες τα τελευταία χρόνια. Δεν ήξερα τι συνέβαινε. I I ήταν σε ύφεση. "

Δεν αισθανόταν καλά τον εαυτό της, και τον σκότωσε. Άρχισε να σκέφτεται ότι θα μπορούσε να είναι trans. Μια μέρα, κατά τη διάρκεια της εκπομπής, βάζει τα κομμάτια μαζί.

"Ήμουν [προωθούν] μία φορά ήταν σαν," Ας κάνουμε για χάρη του κοινού τρελά πράγματα, οπότε αν μπορείτε να πάρετε έως 250, θα το κάνω ή οτιδήποτε άλλο ", είπε." Βρήκα ένα κοστούμι. Όταν διορίστηκα, μέχρι που είπε, «Θέλω να κάνω αυτό όλη την ώρα Αυτό είναι το καλύτερο Ω, Θεέ μου, παρατηρώ τα πράγματα για μένα ..."

Κατά την πρώτη, που ανησυχούν για τις πιθανές επιπτώσεις της μετάβασης της σταδιοδρομίας. Έκανε μια σημαντική κοινό, αλλά ήξεραν ότι ήταν ουσιαστικά μόνο τα είδη, έτσι ώστε να μπορείτε να ακούσετε τα πράγματα των γυναικείων ενδυμάτων ως αστείο, σαν να φοράει. "Είπα," Αυτό επηρεάζει τη ροή, θα είναι προβληματική για την καριέρα μου. «Μετά από διαβούλευση, αλλά κατάλαβε ότι δεν είχε άλλη επιλογή απλά δεν θα μπορούσε να είναι -. Αυτο.

DistractedElf άρχισε η μετάβαση στο τέλος της ζωής του Dawngate. Η ομάδα ανάπτυξης του παιχνιδιού ήταν πολύ χαμηλές, ως λοιμογόνο τους θεατές του. Αλλά μετά έγινε γνωστό ότι ήταν trans, ο αριθμός των συνδρομητών μειώθηκε. Ο θυμός και η δυσπιστία είναι αναμενόμενο, αλλά, αντίθετα, άφησε πολλούς θεατές απλά χωρίς να κοιτάξει.

"Είναι εκπληκτικό το πόσο αυτός ο αριθμός», είπε, «και οι άνθρωποι εξαφανίζονται χωρίς τίποτα να πω ... Δεν Caps Lock παραλήρημα. Δεν θέλετε το πράγμα. Είναι απλά ότι όταν είστε σε σύσπαση, είναι να δούμε κάποιον που αισθάνεστε άνετα. θα δείτε κάποιον που μπορεί να γελάσει με απλά και να απολαύσετε το παιχνίδι ή κάτι σας. Εάν δεν αισθάνεστε άνετα με αυτό το πρόσωπο καλά, δεν θα είστε σε θέση να το κάνουμε, και θα δείτε ένα διαφορετικό πράγμα. "

"Υπάρχουν τόσοι πολλοί τρόποι", πρόσθεσε. "Δεν κατηγορώ αυτούς τους ανθρώπους την επιλογή που έκαναν, αλλά θα ήθελα να πω, γιατί το έκαναν. Είναι απλά ο κόσμος στον οποίο ζούμε."

Αυτές οι πρώτες μέρες ήταν οδυνηρή. Σύσπαση η γάτα άρχισε σε πολλά ερωτήματα δεν DistractedElf ήταν έτοιμη να ανταποκριθεί πλήρως. λαμβάνουν ακολουθία του από 4chan επιδρομή. Ήθελαν να πενθήσουν. Εν τω μεταξύ φύγει DistractedElf από αυτό που αποκαλεί μια «δύσκολη εφηβεία." Εκείνη δεν είχε ως κάρτα δωρητή ή του σκάφους επί της προσφυγής. Έπρεπε να πάει μόνη της το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου.

«Ήταν μια δύσκολη στιγμή», είπε. «Ήθελα να ξεκινήσει τη μετάβαση μου, αλλά ξέρω όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε για να το κάνουμε αυτό. Δεν ξέρω πώς είμαι ηθοποιός. Η φωνή μου ήταν όλα λάθος, τα μάτια μου ήταν όλα λάθος."

Αλλά δεν ήταν όλα άσχημα. Άρχισε να δούμε μια αλλαγή στην κοινότητά τους. Τα κύρια μέλη είναι ευαίσθητοι σε ό, τι DistractedElf από. Η ατμόσφαιρα της συζήτησης έχει αλλάξει. Δυστυχώς, όλοι ήταν στο πλοίο με το.

«Ένας από τους κύριους παρουσιαστές μου πριν από τη μετανάστευση, που ήταν ο καλύτερος φίλος μου και άρχισε να τρέχει μαζί», είπε DistractedElf. «Τότε ήρθε σε εκείνο το σημείο όπου ήθελα, δεν μου αρέσει η συζήτηση ήμουν." Γιατί; "Ήταν σαν," Όλα αυτά τα πράγματα είναι τόσο ευαίσθητα. "Είμαι σαν:" Τέλος πάντων. Έχετε το δικαίωμα να είναι ευαίσθητο. Είμαι λογική πράγματα που δεν ήταν πριν. Καταλαβαίνω πολλά πράγματα. Εγώ ότι μαλάκας ο τύπος δεν more'm. "

DistractedElf και πρώην καλύτερος φίλος του δεν είναι πλέον να μιλήσει. Είναι μια θλιβερή κατάσταση, αλλά συμφώνησε. Σε γενικές γραμμές, είναι πολύ καλύτερη από ό, τι ήταν πριν, και προσπάθησε να δώσει πίσω. το πίσω μέρος της κοινότητάς του, ακόμα και όταν τα πράγματα ήταν σε πιο σκοτεινές τους, και θέλει ένα περιβάλλον όπως και τα άλλα για να δημιουργήσετε, το οποίο είναι, όπου ξεκίνησε όταν: σύγχυση και μοναχική, εκατοντάδες διακλαδωτά μονοπάτια.

"Πάντα ας γνωρίζουν ότι αν έχουν προβλήματα ή να κάνετε ερωτήσεις, είμαι αρκετά ανοιχτά για αυτά τα πράγματα», είπε ο DistractedElf. «Εγώ προσωπικά ερωτήματα σχετικά με« Πώς ήταν αυτή η πτυχή όλων; Θα είμαι όπως: ". Ναι, ήταν πραγματικά" Κάνω ακριβώς ποια είναι η πορεία από καιρό σε καιρό. Είχαμε πολύ βαθιά συνομιλίες στην ομιλία μου ως ένα παιχνίδι. Σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ακριβώς όπως: «Νομίζω ότι είμαι τρανς, τι πρέπει να κάνω Πώς μπορώ να ξεκινήσω προσπαθώ να είμαι για να τους κατευθύνουν προς τις σωστές θέσεις και τι χρειάζεται για να το κάνουμε αυτό γιατί; το έκανα μια φορά. Ι, ξέρω πόσο άβολα και πόσο τρομερό μπορώ να αισθανθώ όταν δεν αισθάνεστε καλά. "

Ενώ ήταν δύσκολο να DistractedElf όταν άρχισε μετάβασης της, είναι ευτυχισμένος, έτρεξε μέσα από αυτόν. Έχει ένα ρεκόρ της όλης διαδικασίας, κάτι που μπορεί να δείξει τους ανθρώπους που δεν κάνουν, ή που μπορεί να χρειάζονται βοήθεια.

"Δεν υπάρχει αμφιβολία, υπάρχουν τρανς άτομα που θέλουν να κοιτάξουμε πίσω, οι οποίοι ήταν και απλά δεν θέλουν να ασχοληθεί με, εκεί που βρίσκονται τώρα", δήλωσε ο DistractedElf. «Καταλαβαίνω, αλλά για μένα αυτό είναι πολύ χρήσιμο, τα αρχεία μου Πολλοί άνθρωποι έχουν Twitch που μπορούν να αποδείξουν πριν και μετά από τις φωτογραφίες, αλλά εγώ δεν ξέρω κανέναν που μπορεί να πει .." Δείτε, οι 365 ημέρες μεταξύ αυτών των δύο εικόνες στην βίντεο ".

Ωστόσο DistractedElf αναγνωρίζει ότι ο καθένας παίρνει το δικό του τρόπο, και οι συμβουλές του είναι μόνο ευαγγέλιο. "Είμαι πολύ θηλυκή», είπε. "Είμαι αγωνίζονται πραγματικά σκληρά για να πάρει αυτή την κατάταξη, να το πω έτσι. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν είναι σαφώς καθορισμένες και περιορισμένες, όμως. Επίσης, είναι πραγματικά δροσερό."

Παρ 'όλα αυτά, αναμένεται ότι, αν μη τι άλλο, ότι οι άνθρωποι μπορούν να σας βοηθήσουν να ενημερώσει ότι διαφορετικά δεν θα είχαν την παραμικρή ιδέα για το τι θα μπορούσε να είναι trans. Είπε ότι στις κακές ημέρες, να θέσει τα ίδια βασικά ερωτήματα επιθέσεις ή 20 φορές σε λιγότερο από 24 ώρες. Τις περισσότερες φορές, τους μεσάζοντες και την κοινότητά τους πετάει τα χειρότερους παραβάτες, αλλά να προσπαθήσουμε να είμαστε υπομονετικοί, γιατί ξέρει ότι σε οποιοδήποτε εύρος ζώνης και ξανά για να εξηγήσουμε στους πολίτες, έχει πράγματα να καθίσει ότι, όπως έρχονται από το να εσκεμμένα.

"Το Διαδίκτυο, καταργεί τα όρια της ευγένειας, νομίζω», είπε ο DistractedElf. "Ένα μεγάλο μέρος της στόχος μου είναι να φέρει τη συζήτηση και να διασφαλίσει ότι η αίτηση δεν δεν ζητήσει από τον επόμενο πρόσωπο που δεν θα πάρει όσο πιο ήρεμα μπορώ και ίσως θα βλάψει ή να καταστρέψει την ετικέτα. Για μένα είναι απλό "LOL. ΟΚ, ελαφρύ κτύπημα στο κεφάλι, καθόμαστε και να έχουν μια συνομιλία σχετικά με το γιατί αυτό δεν ήταν αλήθεια. "

DistratedElf αναγνωρίζει ότι έχει την ευκαιρία να το πράξει, αλλά ακόμα ένα χρυσό κανόνα σε πλωτές οδούς του: Να μην είναι ένας ανόητος.

«Υπάρχει ένα επίπεδο shithead'm μια χαρά με μόλις ξαφνικά απόρριψη όταν παίρνουν κακό», είπε. "Κανείς δεν είναι πάρα πολύ πολύτιμο. Τουλάχιστον κανείς δεν είναι πολύ πολύτιμη εξαπατήσουν."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου