var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2016

Top 10 2016 Riley

Um, συναγερμού αεροτομή.

2016 μου ήταν μια χρονιά των εκπλήξεων. Υπήρχαν τόσα πολλά παιχνίδια που δεν περίμενα να με συλλάβει, όπως έκαναν, συμπεριλαμβανομένων των ειδών και της μηχανικής γενικά αντιπαθούν, αλλά άβολα μου ακόμα. Έχω δοκιμάσει πολλά νέα είδη παιχνιδιών φέτος, και βρήκα πολλά νέα αγαπημένα. Εδώ είναι κορυφαία δέκατο μου


Αυτό το δράκο, τον καρκίνο

Ο δράκος, ο καρκίνος του ήταν ένα φιλόδοξο παιχνίδια είναι θέματα που δεν ανταποκρίνονται σε μια σειρά απλών βινιέτες σε γενικές γραμμές, οι οποίοι ήταν κατά κάποιο τρόπο, όπως κάθε σημαντικό τρόπο, που φάνηκε να είναι. Ειδικότερα, εξετάζει τη βάση ενός ενιαίου Παιχνίδια με θάρρος. Εξετάσαμε τι σημαίνει, ένα πρόσωπο της πίστης και χωρίς ντροπή ειλικρίνεια να είναι πολύπλοκα σχήματα. Είναι μια ιστορία που πολύ καιρό μετά το τέλος του παιχνιδιού, και ελπίζω ότι μαζί μου, ανοίγει την πόρτα για περισσότερα παιχνίδια στις νέες μορφές της θρησκείας έχει παραμείνει εξερευνήσετε.


American Truck Simulator

Αγαπώ προσομοιωτές δρόμου, η οποία είναι ξένη προς κάποιον που δεν έχει γίνει περισσότερο από μια δεκαετία. Κατά τη διάρκεια του Euro Trucks είναι πάντα το αγαπημένο μου, American Truck Simulator έφερε το ταξίδι σας παράξενα έμμονη και καταπραϋντικό σε ένα περιβάλλον που ήταν τόσο οικεία και νέους. Ποτέ δεν θα ενεργοποιήσετε το ραδιόφωνο και την κούραση σε λίγες ώρες για να συνομιλήσετε για τη μεταφορά εμπορευμάτων από το ένα μέρος σε false. Είμαι εντυπωσιασμένος από τη μάζα της χώρας ATS για την ανάπτυξη, η οποία θα επιτρέψει ενδεχομένως μια ημέρα ζήσει το όνειρό μου από το σπίτι μου βόλτα.


Hyper Φως Drifter

Δεν έχουν την τάση οπαδός της σκληρής παιχνίδια. Χρειάζομαι χρόνο και την υπομονή να σκάψει πραγματικά σε αυτό. Αλλά Hyper Φως Drifter φωτεινό, απλό και μυστηριώδη κόσμο, αλλά σκληρή-ως-καρφιά με προσέλκυσε μηχανικά. Ένιωσα σαν ένα κακό-κώλο μετά από κάθε αγώνα αφεντικό στο τέλος, και είδα τις πιο ευαίσθητες περιοχές του παιχνιδιού, αν έκλεισα τα μάτια μου το βράδυ. Μου έδωσε μια νέα εκτίμηση για δύσκολα παιχνίδια, ακόμη και αν δεν παίρνουν ποτέ καλύτερα από όλα, εγώ απόλαυσα τη διαμονή μου πάρα πολύ.


ρόπτρο

Είμαι στο ρυθμό - παιχνίδια δεν είναι μεγάλη, αλλά δεν μπορούσε να σταματήσει να παίζει puncher . Αυτός εκτυλίχθηκε με τέτοια φροντίδα που δεν είχα συνειδητοποιήσει ώρες παρακολουθώντας προσεκτικά μου πέρασε να αγγίξει τα πόδια μου, αιώρησης το κεφάλι του και προσπάθησε αρκετές φορές να πάρει ένα τέλειο αποτέλεσμα. S απλή «μηχανική ρόπτρο τυλιγμένο σε μια βάναυση περιβάλλον μοιάζουν με μια καλή εμφάνιση πανκ αισθάνεται σκληρά. Υπάρχει και ένα άλλο που ίσως ποτέ δεν συναντήθηκαν, αλλά αυτό δεν θα με σταματήσει την προσπάθεια.


Gonner

Προστάτες θα μπορούσε να είναι το νέο μου Spelunky (εάν χρειάζομαι ένα νέο Spelunky, να κάνω, γιατί Spelunky είναι τέλεια). στυλ αυθεντικά έργα τέχνης του και παχιά τα σχόλια είναι πολύ ωραίο, και τα στάδια της διαδικασίας σημαίνει ότι υπάρχει πάντα ένας λόγος για να προσπαθήσετε ξανά. Είναι πάει μία από τις τακτικές μου παιχνίδια, όταν χρειάζομαι κάτι γρήγορο για να παίξει μεταξύ των καθηκόντων, τόσο περισσότερο μπορείτε να πάρετε για να φιλήσει μια φάλαινα.


πιο σκοτεινές μπουντρούμι

Παιχνίδι πιο σκοτεινές μπουντρούμι αφού φθάνουν στο Early Access. Έχει τα στατιστικά και ισοπέδωση τείνουν να περάσω RPG, αλλά το ύφος της τέχνης του και μια ισχυρή Lovecraftian ήταν αρκετό για να με κρατήσει σε φόρμα. Ενώ οι μηχανικές ιδιότητες δεν ήταν τόσο ισχυρή όσο θα ήθελα, ήταν ακόμα ένας υπαινιγμός της διασκέδασης που ζήτησα μια σειρά από συναρπαστικά πράγματα σε κάθε παιχνίδι για να αντισταθμίσει. Χύνεται χαρακτήρες, οι ώρες δεν χάνουν σταματήσει το τσούξιμο, αλλά κάθε οπισθοδρόμηση ακριβώς αισθάνθηκε βάναυση και συναρπαστικό.


μέσα

Η αγάπη των συναδέλφων μου στο εσωτερικό ήταν αυτό που με ενέπνευσε να ξεκινήσει δίνοντας έναν πυροβολισμό. Αυτό είναι ένα απλό παιχνίδι της μυστικά που δεν μπορεί να γίνει για να καταρρεύσει ως ανεξήγητη από τον τοίχο. Στο τέλος άνοιξε το γέλιο μειώνεται το στόμα μου και ήμουν εντυπωσιασμένος. Μου έδειξε να αμέτρητους φίλους, ειδικά εκείνοι που δεν παίζουν τα παιχνίδια, και κάθε έχει παρασυρθεί από σκούρο σπανιότητάς του.

2 ακάλυπτες

Το αγαπημένο μου μέρος των ακάλυπτων 2 θα απορριφθούν. Χωρίς σημαίνει ότι παραμένει ένα από τα αγαπημένα μου λίγο, αν και παιχνίδια - ακόμη? μηχανική μοναδικό και δημιουργικό επίπεδο της επισκιάσει το πάτωμά σας. Μοιραίες 2 δεν αισθάνεται σαν μια επανεφεύρεση, έτσι οι περισσότεροι από ό, τι μεγάλη προκατόχου του. Amado επιστρέψετε στην όμορφη υποβλητική κόσμο της σειράς, για να διερευνήσει τα επίπεδα που αισθάνονται σαν πραγματική μέρη, για να ανακαλύψουν τα μυστικά του και εναλλακτικές διαδρομές, και παίζοντας με τις ευκαιρίες του. Δεν έχω παίξει αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, Emily, και μόλις η αποστολή υλοποιείται για να διαλέξετε, είμαι πολύ χαρούμενος κάθε επίπεδο και να εφεύρουν άσκοπα περίπλοκο για να εξετάσει τρόπους για να σκοτώσουν τους στόχους μου.


Overwatch

Μετά από όλα, τί θα 'χε μισούσε Wacht . Τείνω να multiplayer παιχνίδια όπως, ειδικά multiplayer shooter για να παίξει με τους ξένους. Αλλά έπιασα τον ενθουσιασμό του κάθε λοχία είχε, και τώρα νομίζω, όχι μια μέρα έχει περάσει από τα οποία δεν έχουν δημοσιευθεί σε ένα γρήγορο γύρο ή δύο. Την ίδια σύντομη αλληλογραφία, η Rocket - League τόσο μεγάλη και νέους τρόπους πάλης arcade και ατελείωτες πηγές γέλιο κάνει. Η ποικιλία των χαρακτήρων και των ρόλων σημαίνει ότι υπάρχει πάντα μια πιθανότητα να αισθάνομαι ότι θα βοηθήσει την ομάδα (είμαι ένας από τους σπάνιους ανθρώπους που παίζει σχεδόν πάντα θεραπευτές), αλλά εξακολουθεί να υπάρχει μια ώθηση με νέες κατηγορίες και πειραματίζεται ήρωα.


φονιάς

Δεν ήξερα τι να περιμένω από το 2016 Hitman . Θα χρησιμοποιηθεί για να παίξει λίγες ώρες χωρίς αθώωση ενδιαφέρον και αγωνίστηκε μέσα από την ηλικία των πρώτων τμημάτων του Blood Money. Hitman πρέπει να περνούν περισσότερο χρόνο σε ένα παιχνίδι που μου άρεσε. επεισοδιακή δομή του δημοσιεύουν πόρους με τη μορφή της αναρρίχησης, τις συμβάσεις και φευγαλέα στόχους μια σταθερή ροή νέου περιεχομένου που είναι σαν ένα παιχνίδι λιγότερο και αισθάνθηκε περισσότερο σαν ένα κόσμο (ένα μάλλον σκοτεινό κόσμο δολοφόνος, αλλά ακόμα). Ο χρόνος αναμονής μεταξύ των επεισοδίων με ενέπνευσε σε κάθε επίπεδο για να διερευνήσουν σε βάθος και να δοκιμάσουν νέα πράγματα. Κατά τη διάρκεια του έτους, αποκάλυψε Hitman του   Μυστικά και άνθισε σε μια διασκεδαστική παιδική χαρά της φαντασίας μπορεί, δεν μπορεί να πάρει αρκετό. Επιπλέον, Agent παρέχει 47 καλά σχεδόν σε κάθε παντελόνι, και δεν μπορείτε να ζητήσετε πολύ περισσότερο από αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου