var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

Πώς "παγίδα" ορίζεται σε ένα παιχνίδι βίντεο;

Δεν είναι πάντα το παιχνίδι με τον τρόπο που παίζουν οι επιδοτήσεις. Έχουμε μάθει όλοι αυτό το μικρό τέχνασμα που θα σας βοηθήσει να μας πάρει σε ένα δύσκολο περιβάλλον, να νικήσει ένα αφεντικό ή μια υψηλότερη βαθμολογία. Δεν μπορείτε να ενεργοποιήσετε τον Θεό Λειτουργία στην Κονσόλα προγραμματιστή ή να χρησιμοποιήσετε ένα aimbot, αλλά δεν είναι αρκετά και στα δύο επίπεδα. Αλλά είναι εντάξει. Δεν εξαπατήσει. Σωστά;

Εδώ είναι μερικά αμφισβητήσιμα πράγματα ... έχω κάνει ή να δει γίνεται στα παιχνίδια. Πλάκα μου κάνεις;


Την νύχτα της άλλης επεξεργασίας και εγώ ήμασταν μαζί στο U - Bahn, συζητούν Hitman (όπως είναι η περίπτωση) Kotaku. Εξήγησε τους φθάνουν δύσκολους στόχους και πώς να μην αποθηκεύσετε σε ένα αεροπλάνο? Αν έχετε σκοτώσει το στόχο ή να πεθάνει, αυτή είναι η μόνη ευκαιρία που παίρνετε. Του είπα ότι είχε χρήστες του YouTube να παίξει εκ των προτέρων στους στόχους του σχεδιασμού τους δει να εγκαταλείψουν την αποστολή, στη συνέχεια, συλλέγονται πληροφορίες χρησιμοποιώντας για να παίξετε με πραγματικά χρήματα και να πάρετε μια υψηλότερη βαθμολογία.

"Δεν είναι ότι εξαπάτηση;" Με ρώτησε.

ετυμηγορία μου: ... Ναι Φύση "one - shot" της φευγαλέα στόχος είναι αυτό που το κάνει τόσο ξεχωριστό είναι προ - τον προγραμματισμό για το μυαλό αντίθετο είναι τυφλός και θα αναπτύξει μια στρατηγική για τη μύγα, τι τους κάνει τόσο μεγάλες προκλήσεις αλλά και πολλή διασκέδαση. Αν έχετε ψηλαφώ ένα γκολ ή να κάνει ένα ανόητο λάθος, απλά πρέπει να ζήσει με τις συνέπειες. τυχερός 47η


Πέρυσι ήμουν άρρωστος με το νέο έτος, έτσι αποφάσισα τελικά επί του οφειλόμενου τεράστιο παιχνίδι Βόλφεν: The New Order. Είναι ένα παιχνίδι με επιλογές πολλές δυσκολίες, αλλά μου έδωσε λίγο στη μέση. Λειτουργεί μια χαρά για μένα μέχρι το φεγγάρι πίσω όταν κόλλησε σε ένα συμπλοκή χωρίς επαρκή για την υγεία ή των πυρομαχικών. Προσπάθησα? Είμαι νεκρός? Προσπάθησα πάλι? Έχω πεθάνει και πάλι. Και όμως. Και όμως.

Απογοητευμένοι (και άρρωστος, ότι το θέμα!) Για να ανοίξετε το μενού παύση. Υπήρχε τόση δυσκολία Σίγουρα επιλογές θα μπορούσαν να είναι με έναν πάσσαλο στο τέλος, μόνο αυτή τη φορά ...

Το έκανα. Κατέβασα τη δυσκολία των διαστημικών κατσαρίδες, στη συνέχεια, έθεσε αμέσως την ερώτηση. Αργότερα στο κεφάλι του Λονδίνου Monitor μπροστά off, θα μειωθεί και πάλι δυσκολίες. Είχα ένα Σαββατοκύριακο για να παίξει το παιχνίδι και ήθελε να το τρέξει. Ήταν κανένας ο σοφότερος (μέχρι τώρα, νομίζω). Είναι αυτή η εξαπάτηση;

ετυμηγορία μου: όχι. Όταν οι συμπαίκτες μου Kotaku συχνά concerningly: Η ζωή είναι αρκετά δύσκολο. Το φθινόπωρο είναι σε ένα επίπεδο μάχης ή αφεντικό μπορεί να είναι ένα διασκεδαστικό παιχνίδι στροφή σε κάτι κοιτάς πίσω με θυμό και τη δυσαρέσκεια. Υπάρχουν πολλά πράγματα σε αυτόν τον κόσμο να είναι θυμωμένος. Παίξτε τον τρόπο που θέλετε να παίξετε. Ζείτε τη ζωή σας καλύτερα.


Πέρασα τον περισσότερο χρόνο στο Skyrim να αγνοήσει το οικόπεδο και πεζοπορία (συγνώμη για τέσσερις από εσάς που χρειάζεστε για να εγκαταστήσετε ξανά τώρα επειδή μεγάλωσα). Ένα βράδυ, ενώ η συντριπτική τοπίο για να εξερευνήσετε, ένας δράκος έπεσε. Δεν ήμουν προετοιμασμένος για έναν αγώνα, αλλά ο δράκος σήμαινε γι 'αυτόν. Τι να κάνουμε;

Έχω Κουνέλι ανέβηκε στο βουνό (και αντιγράψτε abhauend δεν scootable παιχνίδια γεωμετρία Skyrimming «εγώ), μέχρι που βρήκα λίγο περίεργο στήλη. Ο δράκος δεν μπορεί να μου κάνει κακό, αλλά είμαι λαμβάνοντας potshots τον θέση και σιγά-σιγά το μάσημα της υγείας του. Χρειάστηκε μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά τελικά μου έφερε τον εχθρό μου, όχι το δικό μου ικανότητες, ή καλό προγραμματισμό για την καταπολέμηση, αλλά απλά επειδή δεν είχε cheesed γεωμετρία. Πλάκα μου κάνεις;

ετυμηγορία μου: Ίσως. Υπάρχει μια μεγάλη παράδοση στο παιχνίδι για να χρησιμοποιήσετε τα επίπεδα για να σας πλεονέκτημα. Δεν θα πρέπει να είναι σε θέση να φτάσετε εδώ, αλλά έχετε σίγουρα άξιζε κάτι για το πνεύμα του! Αλλά εγώ πάντα αισθάνομαι λίγο φτηνό όταν το κάνω αυτό. Έχω μια ευγενή στόχο, όπως δρομείς ταχύτητας πρέπει να κάνω αν είμαι να παίξει καθαρό στη διάθεση.


Οι Συμφωνείτε με την κρίση μου; Είναι ένα δίλημμα εξαπατήσει φάει την ψυχή σας; Φθινόπωρο στα σχόλια και ας ζυγίζονται ολόκληρο το Internet. Ή να στείλετε ένα e-mail, και ίσως θα είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε μερικά από τα καλύτερα ηθική κρίση τους την επόμενη εβδομάδα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου