var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2016

Στην ηλικία των πέντε, το Star Wars The Old Republic είναι ενδιαφέρουσα και πάλι

Star Wars: The Old Republic πενταετία, έχει προσθέσει ορισμένες σημαντικές αλλαγές. βαριά εμπειρία στην BioWare ιστορία συνεχίζει να επεκτείνεται. Πέρυσι, άρχισε μια μεγάλη ιστορία που πηγαίνει στο νέο για Ιπποτών του αιώνιο θρόνο Επέκταση. Κάθισα με τον παραγωγό Ben Irving κάτω για να συζητήσουν την κατάσταση του παιχνιδιού.

Οι Ιππότες της αιώνιας θρόνο αφηγείται την ιστορία του παίκτη και την πάλη του ενάντια στην τεράστια αυτοκρατορία Zakuul. Τοποθέτηση έναν στρατό των συμμάχων στο γαλαξία, ο παίκτης έχει την αυτοκράτειρα Vaylin ανεξέλεγκτα να αντιμετωπίσει, καθώς καταστρέφει το γαλαξία. Είναι έκανε μια επιστροφή σε ένα μέρος της ιστορίας, οι Ιππότες της παλαιάς Δημοκρατίας, τόσο δημοφιλές και εκπληκτικά καλά γραμμένο για μια ιστορία που στεγάζεται σε ένα MMO, θα πεθάνει κρατώντας μερικά.

Η προσθήκη ενός μεγάλο παιχνίδι αυτή η επέκταση είναι "γαλαξιακή τάξη," όπου οι παίκτες συμμετέχουν σε μια ποικιλία δραστηριοτήτων για να υπερασπιστεί τον έλεγχό τους από το γαλαξία και να αποκτήσει επιρροή στην κατάταξη και τις μάχες του ολόκληρο το διακομιστή. υψηλότερη προστιθέμενη για το περιεχόμενο της τελικής χρήσης.

Η επέκταση έχει προσθέσει νέα ζωτικότητα στο παιχνίδι. Παραγωγός Ben Irving κάθισε να συζητήσει το τι συμβαίνει στη διατήρηση μιας μακροπρόθεσμης MMO μαζί μου.


Heather Αλεξάνδρα: Έχει δημοσιευθεί μόνο ιππότης του αιώνιο θρόνο. Είναι ένα ενδιαφέρον σημείο εκκίνησης του αρχικού παιχνιδιού. Δεδομένου ότι αυτό ήταν μέρος ενός μακροπρόθεσμου σχεδίου; Πώς είναι η ιστορία της BioWare;

Ben Irving: Με πολλούς τρόπους, όλα τα σχέδια και με πολλούς τρόπους τα πάντα έχουν αλλάξει κατά τη διάρκεια της λειτουργίας. Αν οι συγγραφείς μας χρησιμοποιείται για την ιστορία να σχεδιάσουν τα κάτω, η οποία είχε αναπτύξει τις βασικές ρυθμούς. Ήθελαν να κάνουν μια ιστορία που περισσότερα από ένα σκοπό, ότι οι αρχικές ιστορίες της κατηγορίας. Αυτή η ιδέα ξεκίνησε πριν από αρκετά χρόνια, όταν μιλώντας την ιδέα από τα πιο επικίνδυνα της οικογένειας Galaxy. Είχαν αυτή την ιδέα για ένα τόξο με αυτούς τους χαρακτήρες και αποφάσισε ότι θα ήταν σοφό να πει με επεκτάσεις.

Μόλις την πρώτη επέκταση της ναυτιλίας, αρχίσαμε σοβαρά σχόλια. Η διαφορά μεταξύ του Ράιχ [ 's πρώτη επέκταση »της ιστορίας SWTOR] Fallen αιώνιο θρόνο και είναι στενά συνδεδεμένη με ανατροφοδότηση. Για παράδειγμα, μας είπαν ότι αν οι αποφάσεις στην ιστορία, που πληρώνουν σε μακροπρόθεσμη βάση, αλλά ήθελαν να έχουν μια άμεση επίδραση ήθελε να ληφθούν. Εξετάζουμε τι είδους ανατροφοδότηση και κάποιες μεγάλες αλλαγές στο αιώνιο θρόνο.

Ξέραμε πού να αρχίσουμε και τέλος. Το περιβάλλον έχει αλλάξει, αν είδατε τις αντιδράσεις των παικτών με την πρώτη επέκταση

Heather: Εάν η ανατροφοδότηση - ό, τι εμπειρία παιχνιδιού σας επηρέασαν τις αποφάσεις;

Ben: Με τα χρόνια, έχουμε παίκτες με πολλούς διαφορετικούς τρόπους για να παίξετε το παιχνίδι δει. Αναγνωρίζοντας και προσπαθεί διαφορετικά χαρακτηριστικά για να προσθέσει, βάσει των οποίων ένα μεγάλο μέρος της εφαρμογής μιας online υπηρεσίας. Στο αιώνιο θρόνο, προσπαθούμε να προσθέσω πολλά. Μπορείτε να πετάξει ένα περιπατητής, που πηγαίνει μυστικός ως στρατιώτης εχθρό. Θέλουμε τα πράγματα να προσθέσω, ότι το παιχνίδι αισθάνονται λίγο πιο δροσερές.

Heather: Αν SWTOR ξεκίνησε, η ρύθμιση ήταν ένα παράγωγο των bits. Είχε τη Δημοκρατία και την Sith αυτοκρατορίας, η οποία στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στις ταινίες. Τέλος, πρόσθεσε ένα νέο κλάσμα με Zakuul. Ποια είναι η δημιουργία ενός μεγάλου κομματιού της παράδοσης, έτσι;

Ben: Όταν πρόκειται για το σχεδιασμό μιας νέας αυτοκρατορίας, που ήταν μια πολύ μεγάλη πρόκληση. Με μικρές αποφάσεις ως προς το όνομα του πλανήτη, είναι λίγο αργότερα εκτιμάται, αλλά νομίζω ότι οι συγγραφείς μας ήταν στην ευχάριστη θέση να κάνουμε κάτι νέο. Θέλουμε αιώνιο θρόνο, ενώ ξύπνιοι δύναμη. Θα ήταν καλό να κάνουμε κάτι μεγάλο, διότι γνωρίζουμε ότι η ταινία είναι επίσης αποφασισμένη να γίνει. Σίγουρα, ήταν μια πολλή δουλειά. Έχουμε, επίσης, έφερε πίσω στους αρχαίους συγγραφείς για να σας βοηθήσει. Νομίζω ότι άξιζε τον κόπο.

Heather: Μπορείτε να αναφέρω την αυξανόμενη δύναμη. SWTOR ξεκίνησε το 2011. η Beta - έκδοση παιχνιδιού θυμηθείτε στο σχολείο! Έχετε μια στιγμή και ξαφνικά έπρεπε να ασχοληθεί με την απόκτηση της Disney αργότερα στη ζωή του παιχνιδιού. Πώς έτσι να επηρεάσει κάποια δημιουργικότητα; Είναι ελεύθεροι, με τα πράγματα να πάνε στην πόλη ή λίγο πιο περιορισμένη;

Ben: Η εξαγορά δεν έχει μεγάλη διαφορά για εμάς. Είχαμε την ίδια Lucasfilm επαφή για κάποιο χρονικό διάστημα. Έχουμε εργαστεί τόσο καιρό μαζί που ξέραμε, όπου τα όρια ήταν και είναι. Υπάρχουν επίσης πολλά πλεονεκτήματα του παιχνιδιού μας με τρεις χιλιάδες χρόνια πριν από τις ταινίες. Είμαστε λίγο πολύ μπορεί να κάνει επική πράγματα χωρίς να ανησυχείτε για τις συνέπειες. Μπορούμε να έχουμε μια παντοδύναμη αυτοκράτορα ή για να δημιουργήσετε νέους κόσμους που δεν έχουν καμία σχέση με τις ταινίες.

Το κόλπο είναι να κάνουμε τα πράγματα που βρίσκουμε ακόμα όπως το Star Wars αίσθηση. Μια μικρή ομάδα ανταρτών ενάντια σε όλες τις πιθανότητες είναι η ιστορία για το μεγαλύτερο μέρος της ταινίας και ότι ήταν το ερώτημα που είμαστε εστιάζοντας στην επέκταση μας. Μπορούμε ακόμα να δούμε τα πράγματα που σας προτείνουμε για ταινίες τόσο πολύ σκέψη, αλλά και μια συγκεκριμένη τοποθεσία χρησιμοποιούν ανοικτή στο Timeline, να κάνουν πράγματα που είναι λίγο διαφορετικά.

Αν είστε ένα Star Wars - ταινία που έγινε για, θα εξακολουθούν να έχουν πολλές επιλογές. Νομίζω ότι ο Σνέιπ είναι ένα παράδειγμα αυτού. Νομίζω ότι μπορείτε να εργαστείτε με κάθε τρόπο, αλλά αισθάνομαι πραγματικά η προηγούμενη ρύθμιση μας δίνει μεγάλη ελευθερία.

Heather: Νομίζω ότι είστε ελεύθεροι να κάνουν ό, τι θέλετε, καθώς και με τον παίκτη. Θα τελειώσει πολλή ενέργεια σε αυτή τη νέα επέκταση εκεί.

Ben: Υπάρχει να σημειώσουμε δύο σημαντικά πράγματα. Θέλετε να ελέγξετε τι συμβαίνει στην ιστορία, αλλά επίσης να θέλετε να εξετάσει τι συμβαίνει όταν τελειώσει παίκτες. Θυμάμαι [καλλιτεχνικός διευθυντής] Charles Boyd είπε: «Και αν αφήσουμε τους παίκτες να κυριαρχούν το Galaxy:" Δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό, όταν τοποθετηθεί στο χρονοδιάγραμμα της αρχικής ταινίας, μια υπόθεση του περιβάλλοντός μας ήταν να μας δώσει. η πιθανότητα κάτι άλλο για το Star Wars - δοκιμάστε το παιχνίδι.

Αλλά ρωτήστε τον εαυτό σας: Τι θα συμβεί στη συνέχεια; Γι 'αυτό περιμένουμε η ιστορία συνεχίζει να βλέπει. Δυσφορία είναι μέρος της. Μετά το θρόνο του για να κερδίσει, πρέπει να το υπερασπιστούμε. Έτσι, γυρίσαμε κάποια από αυτά το περιεχόμενο φινάλε. Θα πρέπει να περιμένουμε μερικούς μήνες για να δούμε ότι επεκτείνει στο εξής.

Heather: Αναρωτιόμουν αν είναι δυσκίνητο να φέρει. Οι κύριες ιστορίες έχουν πολλούς χαρακτήρες και τα σημεία οικόπεδο. Ο φίλος μου, για παράδειγμα, θέλει [συναδέλφους Sith πολεμιστή χαρακτήρα] για να δούμε, πίσω Malavai Quinn. Πώς να αποφασίσει τι να μαγειρέψουν;

Ben: Θα αγωνιστούμε με κάθε μέρα της ζωής μας. Θα ήθελα Malavai πίσω για να δούμε, γιατί θα ήθελα για μερικά από τα πράγματα που είχε σκοτώσει την ιστορία μου. Είναι δύσκολο. Οι άνθρωποι μας κάνετε ερωτήσεις σχετικά με τις συχνά αρχικούς χαρακτήρες της εταιρείας. Ένα από τα δυσκολότερα πράγματα που πρέπει να εργαστούν για video games είναι ότι όλο και περισσότεροι θα το κάνει. Ξέρουμε πόσο γρήγορα για να πάρει τους παίκτες μέσα από το περιεχόμενο. Ως σχεδιαστής, έχετε μια τεράστια λίστα με τα πράγματα που θέλετε να κάνετε και ποτέ δεν είναι σε θέση να κάνει τίποτα. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Αυτό σημαίνει ότι είμαστε πάντα εκκρεμότητες και χαρακτήρες.

Τα περισσότερα μπορείτε να προχωρήσετε στο παιχνίδι, υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που θα μπορούσε να συμβεί στην ιστορία του παίκτη. Προσπαθήσαμε να ρωτήσω ποιο είναι το πιο ισχυρό και σημαντικά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για τους παίκτες. Αυτό το φίλτρο μπορεί να μειώσει τα πράγματα, αλλά είναι δύσκολο, επειδή κάποιος πάντα απογοητευτικό όταν κάτι πέφτει μέσα από τις ρωγμές. Εμείς απλά να προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο σας και να προχωρήσουμε, αλλά σίγουρα είναι μια δύσκολη διαδικασία.

Heather: Είναι εκεί - αυτό είναι κάτι που εσείς και η ομάδα σας πραγματικά ήθελε να κάνει, αλλά δεν μπορούσα να πάρω να κάνω;

Ben: Στην εμπειρία μου, που πάντα θέλουν να κάνουν περισσότερα. Δεν ξέρω αν είναι ειδικά έχουμε μείνει αναιρεθεί τίποτα επειδή προτεραιότητα τα πράγματα που προσπαθούμε. Για το τρέχον έτος, θελήσαμε να πω μια ιστορία που οι περισσότερες από τις ιστορίες έχει ολοκληρωθεί, η οποία είχε ήδη αρχίσει. Είμαστε ό, τι. Η δεύτερη πρόκληση είναι οι άνθρωποι που εμπλέκονται σε μακροπρόθεσμη βάση. Εμείς επιλέξαμε το σύστημα Γαλαξιακή εντολών που μπορούν να κάνουν μεγάλη αποφάσεις σχετικά με την κλίμακα των παικτών Galaxy. Σε αυτό το σύστημα, υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορούμε να προσθέσω; Σίγουρος. Αλλά νομίζω ότι οι περισσότεροι καταφέρει αυτό που θέλαμε.

Heather: Θα πρέπει να ήταν τα μικρότερα πράγματα, όμως, που είχε πιέζοντας για λίγο.

Ben: Charles ήθελε παίκτες για ένα πεζοπόρος που εδώ και πολύ καιρό. Ήταν ένα μεγάλο όνειρο του. Τέλος, ήταν ότι η εφαρμογή, μετά από σχεδόν πέντε χρόνια. Πήγε στη συνάντηση αυτή πίσω στο Trooper ιστορία από την αρχή, αλλά δεν περιορίζεται στην τεχνολογία για να γίνει αυτό. Ξέρω ότι υπήρχε ένα μεγάλο πρόβλημα για τον ίδιο και τον έκανε πολύ χαρούμενος.

Heather: Θυμάμαι πίσω όταν το παιχνίδι βγήκε, οι άνθρωποι εικάζουν στα φόρουμ κάθε φορά που οι προγραμματιστές ήταν το φως πλευρά ή σκοτεινή πλευρά τους οπαδούς. Κι εσύ; Είσαι ένα κακό αυτοκράτορα ή ένα καλό παιδί;

Ben: Είμαι τόσο! Όταν παίζουμε μέσα, εγώ είμαι το φως πλευρά. Αυτό είναι το πώς έχω την τάση να παίζουν περισσότερα παιχνίδια. Θέλω να είμαι ο καλύτερος. Στη ζωντανή server; κύριος χαρακτήρας μου δεν είναι Sith πολεμιστή, και σίγουρα η φωτεινή πλευρά. Είμαι θυμωμένος με μερικούς από τους χαρακτήρες στην ιστορία και τις προδοσίες τους, έτσι πήρα μια πιο σκοτεινή διαδρομή εύκολα.

Heather: Μήπως - ότι οι λέξεις χωρίστρα για τους οπαδούς; Πέντε χρόνια είναι μεγάλο χρονικό διάστημα για να κάνει ένα παιχνίδι όπως το The Old Republic για να τους κρατήσουν στη ζωή.

Ben: Για μας, προσβλέπουμε σε μια τέτοια καλή θέση για να είναι μετά από πέντε χρόνια. Είναι δύσκολο για online παιχνίδια εξακολουθούν να ισχύουν σε ένα δύσκολο περιβάλλον. Θέλω απλώς να λάβει μια στιγμή να ευχαριστήσω τους παίκτες για το πάθος τους. Μερικές φορές κάνει τη ζωή μας λίγο πιο δύσκολο, αλλά τελικά κάνει για ένα καλύτερο παιχνίδι. Υπάρχουν τόσες πολλές μεγάλες διαφημιστική εκστρατεία του Star Wars στον κόσμο εκείνη την εποχή. Ελπίζω ότι οι άνθρωποι θα επιστρέψουν στο παιχνίδι και να απολαύσετε την ιστορία.

Αλλά πάνω απ 'όλα, χάρη σε όλους εσάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου