var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

New Game over 2 ακάλυπτων είναι πραγματικά καλό

Τελείωσα Ντροπιασμένος 2 Την περασμένη εβδομάδα - τέλος και αμέσως πήδηξε σε ένα νέο παιχνίδι συν. Είναι ένα φανταστικό, ανοίξτε πιο ουσιαστικό για το παιχνίδι.

New Game Plus (+ GN) ήταν σε beta - έκδοση πρόσθεσε, και κάλεσε σήμερα μόνο για το σύνολο της ζωής ενημερώνονται οι - επιδιορθώσει το περασμένο Σαββατοκύριακο στον υπολογιστή. Υπό την προϋπόθεση ότι έχουν τουλάχιστον μόλις ολοκληρωθεί, το NG σας + να ξεκινήσετε ένα νέο παιχνίδι σε οποιαδήποτε δυσκολία με οποιονδήποτε από τους δύο κύριους χαρακτήρες, ενώ έμαθα τις λειτουργίες και τα σχέδια bonecharm για το πρώτο πλήρες παιχνίδι του σε ρούνους. Βασικά, επίσης, σας δίνει όλες τις ειδικές εξουσίες όσον αφορά την πρόσβαση φύση, που σας επιτρέπει να οικοδομήσουμε έναν χαρακτήρα με την καρδιά σε όλα τα επίπεδα στο παιχνίδι.

Πώς λειτουργεί: Τα χαρακτηριστικά του έμαθε bonecharm ανατεθεί ρούνους, και τα σχέδια είναι στη θέση τους. Νομίσματα, φυλαχτά κρατουμένων οστών, στοιχεία απογραφής, αναβαθμίσεις και όχι τα γένεια. Εδώ πρόκειται να κάνει έναν οδηγό.

Πώς να προετοιμαστεί για το NG + 2 στην Μοιραίες:

Φέρτε όλα τα ρούνους, πριν να τελειώσει το παιχνίδι. Κατά την έναρξη της GN + 2 αποστολή, που θα ανατεθεί σε κάθε πρόσβασης Runa κατά την εγγραφή σας στο τέλος του τελευταίου στοιχήματος. Αλλά δεν καλύπτουν όλες τις σχετικές ρούνους. Έτσι, δίνουν σε κάθε ρούνων πριν τελειώσει το παιχνίδι.

Σπάσει όλα τα bonecharms επίσης. bonecharm δεν έμαθε γνωρίσματα ανησυχίας, αλλά bonecharms κρατουμένων και τα οστά των πρωτόγονων φαλαινών. Μοιραστείτε οποιοδήποτε bonecharm έχετε πριν ολοκληρώσετε το παιχνίδι.

Runas σκάφη οποιαδήποτε πρόσθετη γένεια. Αξίζει να αγοράζουν runecrafters ικανότητα ακριβώς έτσι μπορείτε να κάνετε κάποιες ρούνους σε κομμάτια τα γένεια παραμένει. Αν έχετε οποιαδήποτε bonecharms στο παιχνίδι, θα πρέπει να έχετε περισσότερα από αντισταθμίσει. Χρησιμοποιήστε το για να αγοράσει αυτές τις δυνάμεις ρούνους (δυνάμεις) και ρούνους που ασκούν στη GN +.

Η πρώτη μου φορά στο παιχνίδι που μου αρέσει Emily παίζουν και επικεντρώθηκε σε μη-θανατηφόρο stealth. Χρειάστηκε να λάβει περίπου 25 ώρες για να ολοκληρωθεί, και γενικά μου άρεσε. δεύτερο playthrough μου έπαιζε εντελώς διαφορετικό παιχνίδι, όπως Corvo και όχι ένα φιλί στο stealth ή πόσοι άνθρωποι παραδέχονται σκότωσα. μόνος κανόνας μου είναι ότι προσπαθώ να φορτώσει και πάλι ένα αντίγραφο ασφαλείας, όταν πεθαίνει. Ήταν μια μεγάλη στιγμή και ένα τέλειο συμπλήρωμα για το πρώτο μου παιχνίδι.

Επειδή έχω πρόσβαση σε οποιονδήποτε συνδυασμό των ικανοτήτων, μπορώ να διερευνήσουν πλήρως το τι πρέπει να κάνουν αυτό το παιχνίδι. Είναι, όπως και ο προκάτοχός του, μπορείτε να κάνετε πολλά. Έχω την ικανότητα να αναβοσβήνει Corvo, τα πάγωμα χάρη σε καιρό τα οφέλη τους μέχρι πεδίο Emily είναι πολύ ανώτερη όταν συμμετέχουν σε έναν αγώνα. Η ικανότητά της να επιβραδύνει το χρόνο είναι επίσης ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία της άγριας διακοπής της λειτουργίας αρκετών φρουρών. Ωστόσο, ο κυματισμός αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό Emily να χρησιμοποιήσει ένα θανατηφόρο playthrough, και πραγματικά διασκεδαστικό να κρεμάσει στο πάχος αγώνα. Με κάθε ένα από αυτά (και πολλά άλλα) και το τηλέφωνο ξεκλείδωτη από την αρχή, είμαι ακόμα πιο παραγωγικοί μια πιο λεπτομερή δομή ικανή.

Είχα επίσης την ευκαιρία να πάρετε μια βάρκα για να bonecharm προσέγγιση που έχει κάνει ξεκαρδιστική ισχυρό χαρακτήρα μου. Έμαθα περισσότερα ικανότητες bonecharm στο παιχνίδι σε αυτό το σημείο, και στόχος μου ήταν να σχεδιάσει μεθοδικά GN + τέσσερα ερεθίσματα καλύτερες δεξιότητες. Για παράδειγμα, τώρα κινείται ταχύτερα σε stealth μου όταν στέκεται όρθιος, και το ήμισυ της δυναμικότητας που χρησιμοποιώ δεν καταναλώνουν μάνα. Όταν έβαλα κάτω τα όπλα μου, είμαι κινείται τόσο γρήγορα όσο το είδος της μοίρας. Καταλαβαίνω επίσης πώς Ντροπιασμένος 2 ng + μπαταρίες - με την ίδια, μπορείτε να ξεκινήσετε ένα τρίτο + GN, ή ένα τέταρτο ή το ένα πέμπτο. Δηλαδή, μπορείτε να παίξετε μέχρι να μεγιστοποιηθεί όλες τις λειτουργίες που θα πάει καλά με δυσκολία αναμένεται ως απόκρυφες είπε μια μελλοντική ενημέρωση χτίσει το δεύτερο εξάμηνο.

Ο χρόνος μου με το Rayman 2 ήταν μια συνεχής κρεσέντο: Εγώ αρχικά απογοητευμένοι από τα προβλήματα που είχαν με τον υπολογιστή - έκδοση, και παρόλο που ήμουν για αξιοπρεπείς επιδόσεις σε εξέλιξη λίγο απογοητευμένος από τα πρώτα επίπεδα. Ήρθα το παιχνίδι όλο και περισσότερο για την αγάπη που είμαι, και τώρα είμαι κόψει το GN + και πραγματικά εύκολο, έχω μια ευθεία-up έκρηξη. Αν κοιτάξετε πραγματικά 2 ακάλυπτες στις καλύτερες στιγμές της, ήθελα να συστήσω να δώσει μια νέα μεγάλη τυχερά παιχνίδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου