var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2016

Παρακαλώ να με βοηθήσει να οικοδομήσουμε αυτό το Star Wars: Rogue Kit για ένα μοντέλο

Εμπνευσμένο από διαστημικές μάχες Rogue One: Μια ιστορία του Star Wars, έχω αποφασίσει να αναλάβει την κατασκευή του μοντέλου μια βελονιά. Και ενώ Red Μοίρα X-Wing Starfighter Bandai χόμπι είναι μια περίπτωση πίεσης και απλό αυτοκόλλητο, είμαι πραγματικά ανησυχούν για το βίδωμα επάνω. Μπορούν pointer;

Οι άνθρωποι ερυθρός ξεκίνησε το κιτ Rogue Ένα Bandai βάλει Hobby Ιαπωνίας νωρίτερα αυτό το μήνα - ένα, ξεκινώντας με t σας combo 1/72 και 1/144 σετ για να αναβαθμίσουν το X-Wing . Αναζήτηση Bandai Dragonball Z πράγματα για πολύ καιρό, αλλά μεγάλα χέρια μου, φανταστείτε τα μικρά αυτοκόλλητα και με τα πιο ευαίσθητα κομμάτια μου παίζει ένα διάλειμμα. Αν το Star Wars είναι αρκετά καλή, είναι επόμενο.

Αλλά τώρα έχω να το κάνετε αυτό:

Μοιάζει με αυτό:

βιολογικός πατέρας μου ήταν μεγάλη για να χτίσει το μοντέλο αεροπλάνα και αυτοκίνητα, ενώ εγώ μεγάλωνα, πέρασε ώρες συναρμολόγηση, συγκόλληση, λείανση και τη ζωγραφική. Έφυγα έμαθα δύο πράγματα αυτή η εμπειρία. Κατ 'αρχάς, απλά κάντε κλικ και τα κομμάτια τακτοποίηση των μοντέλων σκάφους θα ήταν να αγοράσει ένα τελικό προϊόν προκάλεσε, η οποία ήταν απαίσιο, ειδικά όταν συγκρίνεται με το έργο του. Αυτό και να σπάσει κατά λάθος ένα πεπερασμένο μοντέλα πατέρας του ήταν πολύ, πολύ κακή ιδέα.

Και έτσι βλέπω γκουρού Μοντέλο Παιχνίδια φορά στο κοινό για βοήθεια. Πώς μπορώ να κόψω κομμάτια; Πώς μπορώ να τοποθετήσω λουκάνικο μου σαν τα δάχτυλα σωστά τις ευαίσθητες ετικέτες; Τι είδους εξοπλισμό θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν; Επιτρέψτε μου να μάθω στα σχόλια, και την επόμενη εβδομάδα θα δούμε πώς θα θέσει τις γνώσεις σας για να χρησιμοποιήσετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου