var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2016

Οι 31 μεγαλύτερες ιαπωνικές παιχνίδια ποτέ

Εικονογράφηση του Angelica Alzona

Για δεκαετίες, οι Ιάπωνες προγραμματιστές έχουν βάλει μαζί τα παιχνίδια μια απίστευτη ποικιλία από βίντεο. Μερικοί είναι καλοί και μερικοί είναι κακοί. Αυτά είναι τα κύρια τριάντα.

Αυτό το κομμάτι αρχικά εμφανίστηκε 7.1.16.

Αποφασίστε τι είναι το πιο σημαντικό και ευαίσθητο είναι υποκειμενική. Προσπάθησα να περιλαμβάνει τα παιχνίδια που επηρέασαν το ιαπωνικό παιχνίδι, παιχνίδια στον κόσμο, ή και τα δύο.

Σίγουρα, μου πήρε λίγο θα από αυτή τη λίστα, αλλά ίσως στο πρώτο πενήντα τοις εκατό ή φαίνεται καλύτερα. Μη διστάσετε να προσθέσετε στα σχόλια παρακάτω εξηγεί γιατί είναι σημαντικό. Είμαι όλα τα αυτιά.

Space Invaders (1978)

Space Invaders ορίζει το ιαπωνικό παιχνίδι για μια ολόκληρη γενιά. Το παιχνίδι βοήθησε ένα κύμα shooter χώρο για να αρχίσει, και ήταν τόσο δημοφιλής, όταν δημοσιεύθηκε το 1978, αφιερωμένο στην arcade παιχνίδι που ονομάζεται αποκλειστικά "Invader House" στα ιαπωνικά, εμφανίστηκε στη χώρα. Με βαθμολογία ήττα, ήταν Space Invaders ένα από τα πρώτα παιχνίδια για να αξιοποιηθεί το δυναμικό της μουσικής. Δεν είναι περίεργο, οι Pretenders έχουν κυκλοφόρησε ονομάζεται κομμάτι "Space Invader».

Pac-Man (1980)

Ο αντίκτυπος του Pac-Man ήταν τεράστια. Pac-Man είναι το πρώτο σετ σούπερ σταρ χαρακτήρα, που να ανταποκρίνεται σε μια ποικιλία των παικτών. Σήμερα, το βασικό σχέδιο είναι διαχρονικό Δοκιμάστε να παίξετε με τους παίκτες να αποφύγει τους εχθρούς, μέχρι να πάρετε μια δύναμη-up. Pac-Man σχεδιασμός - έννοιες έχουν επηρεάσει αμέτρητα παιχνίδια κατά τη διάρκεια των δεκαετιών.

Donkey Kong (1981)

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους αυτό το παιχνίδι είναι σημαντικό. Είπε μια ιστορία, αν και απλό, σε μια εποχή που οι περισσότεροι arcade παιχνίδια όχι. Ήταν μια μεγάλη επιτυχία για τη Nintendo, όταν η εταιρεία χρειάζεται όλο και Nintendo ήταν ένα μεγάλο πόδι στους παίκτες των ΗΠΑ Jumpman που θα αργότερα ονομάστηκε Mario, εισήχθη επίσης. Ω, και ότι ήταν από ένα άτομο που ονομάστηκε Shigeru Miyamoto δημιουργήθηκε.

Super Mario Bros. (1985)

Δεν είναι μόνο ένα από τα σημαντικότερα παιχνίδια που έχουν συμβεί, αλλά και ένα από τα πιο σημαντικά δημιουργική δουλειά τα τελευταία σαράντα χρόνια.

Dragon Quest (1986)

Διεθνώς, το Dragon Quest δεν έχει φτάσει ακόμα στο επίπεδο της δημοτικότητας του Final Fantasy. Στην πατρίδα του την Ιαπωνία Dragon Quest είναι ένα πολιτιστικό ίδρυμα. Dragon Quest παιχνίδια έχουν επηρεάσει γενιές των ιαπωνικών παικτών και προγραμματιστές παιχνιδιών. Η επιτυχία του πρώτου τίτλου βοήθησε τους νέους σχεδιαστές παιχνιδιών να πάρει σε μια άλλη εταιρεία τυχερών παιχνιδιών της σύμβασης για το RPG που είχε πάντα ήθελε να κάνει. Το όνομα του έργου ήταν Hironobu Sakaguchi, και το παιχνίδι ήταν Final Fantasy.

Final Fantasy (1987)

Η παράδοση πίσω από το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του Final Fantasy είναι ένα από τα μεγάλα γιο του παιχνίδια. Με την πλάτη στον τοίχο, καλυμμένο τετράγωνο αυτό το παιχνίδι που χρεοκόπησε, εξ ου και η λέξη "τελικός" στον τίτλο. (Δημιουργός του Final Fantasy, Hironobu Sakaguchi εξήγησε ότι ο αρχικός τίτλος ήταν «φαντασία πάλης» και άλλη λέξη που αρχίζει με το "F" ήταν καλή.) Αλλά μπορεί - φανταστείτε αν αυτό το παιχνίδι δεν έγινε ποτέ; Μπορείτε να - Ιαπωνικά Final Fantasy - Παιχνίδια χωρίς να το φανταστείτε;

Mega Man (1987)

Mega Man είναι να έρθει, ένα χαρακτήρα διάσημο παιχνίδι όλων των εποχών από την Capcom. Με μεγάλα κεφάλια, αξέχαστη μουσική από τον κινηματογράφο και όμορφο, το δικό του μόνιμο σημάδι Mega Man έκανε με τον τύπο του εδάφους - τακτοποίηση. Κοιτάξτε τον αριθμό των ατόμων που ισχυρών 9 λαμβάνονται με την ελπίδα ότι θα εκπληρώσει την υπόσχεσή του ως πνευματικός διάδοχος του χαρακτήρα.

Μπέιζμπολ - Stars (1989)

Δυστυχώς βάσεις που φορτώθηκαν, αλλά τα αστέρια του μπέιζμπολ είναι το καλύτερο μπέιζμπολ - παιχνίδι στο Famicom (NES). Ήταν διασκεδαστικό να παίξει, αλλά το πιο σημαντικό, υπήρχαν πολλά χαρακτηριστικά που μελλοντικά αθλητικά παιχνίδια και θα μπορούσε να επηρεάσει γίνει πρότυπο. Με το χαρακτηριστικό του παιχνιδιού Manager, μπορείτε να δημιουργήσετε ομάδες και παίκτες. Όχι μόνο ήταν δυνατόν να βελτιωθεί κερδίσει στα χρήματα στο παιχνίδι μετά τη νίκη των δεξιοτήτων τους, αλλά θα μπορούσαν φωτιά όταν εργάζονται και δεν γράφουν νέα. Θα μπορούσε μια εποχή 125 παιχνίδια που θα σωθεί από την εφεδρική μπαταρία, και το παιχνίδι θα είναι να παρακολουθούν τις στατιστικές στο πρωτάθλημα για κάθε παίκτη.

Street Fighter II (1991)

Θα έπρεπε να παλέψει πριν Παιχνίδι Street Fighter II, αλλά χωρίς την καταπολέμηση του παιχνιδιού ήταν η ίδια μετά από αυτό. Αν πάτε με τα παιχνίδια στη δεκαετία του 1990, δεν θα μπορούσε να λείπει. Εκτός από την επίδραση ύφος, το παιχνίδι ήταν τόσο δημοφιλές ώστε ελεγκτή της Nintendo SNES πραγματικά να αναπτυχθεί.

Sonic the Hedgehog (1991)

Mario πηγαίνει να είναι δεν είναι εύκολο. Αλλά το πρώτο παιχνίδι Sonic, όμορφη με μπλε και πράσινο, φανταστική πλατφόρμα και ιλιγγιώδη ταχύτητα έχει μια θαυμάσια δουλειά που έχει γίνει πρόκληση Mario. Με πολλούς τρόπους, Sonic και όλα τα «αναπτύξει ενεργητική στάση του, ήταν αντι-Mario. Η τέλεια ταινία για ένα χρόνο, όταν η Sega Nintendon't έκανε.

Super Mario Kart (1992)

Όπως Nintendo έχει. Καθώς οι μάχες παιχνίδια δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα παιχνίδι αγώνων, αλλά και δημιούργησε τα δικά τους υπο-είδος των αγώνων. Υπάρχει ένα επιχείρημα για το Mario Kart, εκ των οποίων πωλήθηκαν περισσότερα από 90 εκατομμύρια αντίτυπα, μαζί με το World of Warcraft ως μία από τις πιο επιτυχημένες spin-off της ιστορίας.

Το Super Metroid (1994)

Αν αυτό δημοσιεύθηκε αρχικά το 1994, ήταν σούπερ - Metroid ένα σφάλμα στην Ιαπωνία. Οι πελάτες δεν φαίνεται η ποσότητα του Super Metroid εργάζεται για την υλοποίηση εξαιρετική. Το οπτικό στυλ κάνει το υπέροχο design ήχο για να δούμε, θέτει τον τόνο και τη μετακίνηση κινηματογραφική τεχνικών σε όλη την ιστορία. Είναι μια θαυμάσια ευελιξία του Super Metroid έχει δει σε σύγχρονα παιχνίδια που επιτρέπουν στους παίκτες να απολαύσουν την εμπειρία, αλλά το δοκούν. Αν θέλετε να εξερευνήσετε, μπορείτε να το κάνετε. Αν θέλετε να εκτελέσετε μέσα από αυτό, μπορείτε επίσης. Προς το παρόν Σούπερ έδωσε - Metroid παίκτες μια μεγάλη ελευθερία, όπως αυτός ή αυτή έχει γίνει.

Chrono Trigger (1995)

Μια επαναστατική παιχνίδι που σημάδεψε στοιχεία για να αποφύγει τη χρεοκοπία πολλών εφέ τυχαίες συναντήσεις θεωρούνται σήμερα. Περιλαμβάνουν ένα εντυπωσιακό soundtrack, μια εντυπωσιακή ομάδα των προγραμματιστών και μια όμορφη ιστορία, και τελειώνει με ένα από τα καλύτερα JPRGs δεν εγκαταλείπουν ποτέ την Ιαπωνία.

Pokémon Κόκκινο και Πράσινο (1996)

Υπάρχει Pokémon.

Harvest Moon (1996)

Τώρα είναι γνωστή ως η ιστορία των εποχών, το παιχνίδι για το SNES στην Ιαπωνία έκανε το ντεμπούτο του το 1996. Έχουμε μεγαλώσει για να βγάλουν λεφτά, τη φροντίδα των ζώων, να παντρευτεί, και να ασχοληθεί με μεταβλητές όπως οι τυφώνες. Σήμερα υπάρχουν πολλά παιχνίδια για δωρεάν - παιχνίδι όπως αυτό - ένα, αλλά το φεγγάρι συγκομιδή έχει γίνει πριν από μερικές δεκαετίες και λιγότερο microtransactions.

Super Mario 64 (1996)

Nintendo πήρε το βιβλίο κανόνα έγραψε με το Super Mario Bros και πέταξαν από το παράθυρο για το Super Mario 64. Αυτή είναι μια πλατφόρμα - παιχνίδι, αλλά σε 3D. Μπορείτε να πάτε οπουδήποτε. Αντί να μετακινήσετε ένα αποβιβάζονται, 2D σχήμα το παιχνίδι προσφέρει πρωτόγνωρη ελευθερία.

Resident Evil 1 (1996)

Resident Evil για την επιβίωση - εισήγαγε player, ένα υπο - - ύφος φρίκης, υποσιτίζονται στον παίκτη και πού, για να επιβιώσουν, να σκοτώσουν, όχι, είναι ο κύριος στόχος. Το παιχνίδι δεν αναπτύχθηκε σε ένα κενό, με τον τρόπο πάρα πολύ 1989 NES - οφείλει τίτλους από την Capcom, το Sweet Home. Αλλά το Resident Evil Επιβίωσης - Τρόμου πρέπει να καθορίσει περαιτέρω και να γεννήσει συνέχειες, spin - offs και μια επιτυχημένη σειρά ταινιών του Χόλιγουντ.

Castlevania: Symphony of the Night (1997)

Castlevania: Symphony of the Night κυκλοφόρησε όταν τα παιχνίδια σε 3D άρχισαν να κινούνται. Ωστόσο, Συμφωνική της νύχτας έχει δείξει πως τα χωρικά όρια της πραγματικότητας ανοιχτή 2D - Σάρωση. Το αποτέλεσμα δεν είναι μόνο ένα από τα καλύτερα παιχνίδια του PlayStation 1, αλλά ένα από τα καλύτερα παιχνίδια ποτέ να γίνει.

Χτυπάμε (1997)

Το παιχνίδι και η σειρά άρχισε Bemani, έγινε ένα πρότυπο για πολλά μουσικά παιχνίδια που ακολούθησαν.

Final Fantasy VII (1997)

Alias, όπως ο ίδιος ο χαρακτήρας - έχει έρθει Designer Tetsuya Nomura, το στυλ του ξενοδοχείου Final Fantasy να καθορίσει. Final Fantasy VII είναι ένα μεγάλο παιχνίδι. Φυσικά, υποστηρίζουν τους οπαδούς ότι υπάρχουν καλύτερες κάρτες, αλλά, όπως ανακοινώθηκε στο FFVI έτσι FFVII τόσο σημαντικό, το δρόμο για μια ολόκληρη γενιά παικτών του PlayStation και άλλαξε τον τρόπο Final Fantasy - φάνηκε παιχνίδια. Χτενίσματα και ζώνη δεν θα είναι ποτέ ίσες.

Στερεά Metal Gear (1998)

Μερικές φορές ήταν σαν να παρακολουθείτε μια ταινία? άλλες φορές, του άρεσε να είναι ένα video game. Ήταν ανόητο, αλλά σοβαρά, διασκεδαστικό και αστείο, και για την ημέρα του, ένα αξέχαστο θέαμα. Metal Gear Solid stealth δημοφιλή για να δείξει μια γενιά παικτών που δεν θα πρέπει να σκοτώσουν τους εχθρούς, μπορείτε απλά να γλιστρήσει μέσα.

Dance Dance Revolution (1998)

Μια τεράστια επιτυχία, όταν δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά το 1998, το ίδιο έκανε και η Λαϊκή Δημοκρατία της Γερμανίας, τόσο επαναστατική τον τρόπο το παιχνίδι συνδυάστηκε σωματική δραστηριότητα. Θα πρέπει να είναι καμία έκπληξη ότι Konami, η οποία διαθέτει μια αλυσίδα λέσχες υγείας στην Ιαπωνία, αυτό το στοιχείο δημιουργήθηκε. Η αναζήτηση για την επιτυχία και στις δύο πλευρές του Ειρηνικού, DDR θα μπορούσε ακόμη και να θέσει τα θεμέλια για το μέλλον τίτλους όπως το Wii Sports.

The Legend of Zelda: Ocarina of Time (1998)

Μια μεγάλη 3D κόσμο έκανε αυτό το εντυπωσιακό τεχνικό παιχνίδι απόδοσης. Ocarina of Time ήταν τόσο μεγάλη για την εποχή του, αφέθηκε ελεύθερος, ήρθε σε ένα επιβλητικό 32 ΜΒ, με σκηνές που δημιουργήθηκαν σε πραγματικό χρόνο. Το παιχνίδι, με το κάστρο της, στις πλαγιές της κάμερας και του πλαισίου, που έκανε ό, τι ήταν πολύ δύσκολο, θα φέρει ένα 2D κόσμο, φαίνεται να είναι απλό και διαισθητικό παιχνίδι 3D.

Phantasy Αστέρων σε απευθείας σύνδεση (2000)

Λίγα παιχνίδια έχουν από το χρόνο σας όπως αυτό. Πρώην Sega Isao Okawa Honcho σκεφτεί τα online τυχερά παιχνίδια είναι το μέλλον για τις κονσόλες. Οι καιροί ήταν αργή, και η υποδομή του Διαδικτύου δεν ήταν αρκετό, ειδικά στην Ιαπωνία. Αλλά όταν Phantasy Αστέρων σε απευθείας σύνδεση Dreamcast χτυπήσει, δεν είναι μόνο η επιστήμη της φανταστικής σειράς για Sega RPG online παιχνίδια έχει φθαρεί, αλλά ήταν επίσης ένα σημάδι των πραγμάτων για να έρθει σε κονσόλες.

Μοίρα / διανυκτέρευση (2004)

Αρχικά ένας ενήλικας PC - παιχνίδι, Fate / Stay Night είναι η τρέχουσα άλμα για ένα καθαρό χτύπημα το PS2 - Έκδοση. Το παιχνίδι και το franchise που δεν φαίνονται έχει επιστρέψει? Έγινε ένας από τους πιο επιτυχημένους έγινε ποτέ οπτική μυθιστορήματα. Όχι μόνο να εξαπλωθεί το anime και manga, αλλά Μοίρα / διανυκτέρευση, πολλοί Ιάπωνες παίκτες έδειξαν δέσμευση Interactive μπορεί να είναι αφήγησης.

Resident Evil 4 (2005)

Ξεχάστε τα πράγματα όπως GameCube αποκλειστική θέατρο και παράλογη Shinji Mikami θα «κόψει το κεφάλι" - Resident Evil 4 είναι ένας από τους πλέον σημαίνοντες παιχνίδια κυκλοφόρησε στα 00s. Τρίτο πρόσωπο σκοπευτές όπως το Gears of War συνειδητοποίησε καστάνια RE4 κάμερα "over-the-ώμο» και έτρεξε με αυτό. Εκτός από τη συμβολή σε αυτό το σημαντικό και τώρα γενικευμένου μηχανισμού, που δείχνει το παιχνίδι Resident Evil στην κορυφή - μορφή.

Brain Age (2005)

Στην Ιαπωνία Brain Age ήταν το DS Wii Sports ήταν το Wii. Το παιχνίδι είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων, έτσι ώστε οι μονάδες των ΗΠΑ DS Nintendo DS επανεισαχθεί πίσω στην Ιαπωνία για να ανταποκριθεί στη ζήτηση. Στο ύψος του Εγκεφάλου πυρετό εποχή, υπήρξαν πολλοί κλώνοι δημοσιεύονται, ελπίζοντας να σε μετρητά για τον ενθουσιασμό.

Monster Hunter Freedom (2005)

Δεν ήταν η πρώτη Monster Hunter παιχνίδι (η διάκριση του τίτλου Monster Hunter PS2 έως το 2004 του). Αλλά είναι το παιχνίδι Monster Hunter, το οποίο εξερράγη σε δημοτικότητα στις πωλήσεις δοκιμασία του PSP ντόπινγκ και ένα εμπορικό σύστημα. Μέρος της προσφυγής της Monster Hunter παίζει με τους φίλους και το PSP είναι ιδανικό για το συνεταιριστικό σύστημα. Σε μια εποχή που δυτικό παίκτες παίζουν με τους φίλους όλο και περισσότερο σε απευθείας σύνδεση, οι Ιάπωνες παίκτες συγκεντρώθηκαν για να παίξουν στο πρόσωπο Monster Hunter. όπως το franchise για το PSP έχει ενταχθεί έντονα ότι η απόφαση να πάρει το 3DS έχει προκληθεί οφείλεται σε συγγενή φυσικές διαφορές διαμάχη μεταξύ των παικτών, αλλά και πάλι πωλητή συστήματος. Στην Ιαπωνία, Monster Hunter φαίνεται να έχει επηρεάσει σε άλλες αξίες, ιδιαίτερα Godeater.

Wii Sports (2006)

OK OK. Έτσι, το Wii Remote δεν είναι πολύ ακριβή και μερικές φορές αισθάνεται σαν να είναι απλά να προχωρήσουμε. Αλλά αυτό ήταν το παιχνίδι που έχει πολλούς ανθρώπους που δεν έχουν ποτέ ενδιαφέρονται για video games και την ανάγνωση. Είναι, επίσης, το παιχνίδι που έκανε το Wii μια μεγάλη επιτυχία.

Οι Demon Souls (2009)

Αφήνοντας την ίδια χρονιά όπως είπε ο Keiji Inafune τα ιαπωνικά παιχνίδια - βιομηχανία έχει δαίμονες ψυχές άλλο "τελικό" εμφανίζεται. Καθώς τα παιχνίδια γίνονται πιο εύκολα, δαίμονες ψυχές έδειξε πώς επιβράβευση μπορεί να είναι δύσκολο. Ήταν σε συνέχειες, spin-offs έξω, και οι αναπόφευκτες μιμητές.

Puzzle & Dragons (2012)

Το παιδί αφίσα για την επιτυχή smartphone - το παιχνίδι είναι το παζλ RPG Puzzle & Dragons είναι τόσο μεγάλη, ώστε όχι μόνο πολλούς κλώνους που παράγεται, αλλά και η Nintendo κυκλοφόρησε μια έκδοση του Super Mario 3DS. Παζλ & Dragons Free-to - παιχνίδι ήταν το πρώτο κινητό τηλέφωνο - παιχνίδι με γκανιότα σε ένα δισεκατομμύριο. Αυτό το παιχνίδι είναι ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο οι Ιάπωνες παίκτες έχουν μετακινηθεί κινητό κονσόλες.

Kotaku Αυτό είναι το κομμάτι σας του Διαδικτύου - Πολιτισμός στην Ασία για να φέρει την τελευταία ομιλία από την Ιαπωνία, την Κορέα, την Κίνα και - πέρα. Συντονιστείτε κάθε πρωί 4: 00-8: 00th

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου