var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

Τι γίνεται σημαντικός στόχος το 2016

Η καινοτομία είναι σαν ένα παιχνίδι του τηλεφώνου. Κάποιος δημιουργεί ένα μήνυμα, αλλά όπως διαδίδεται, χάνει το νόημά της. Τα μαθήματα φάνηκε σαφές κατά τη διάρκεια των ετών διαμόρφωσης των shooter πρώτου προσώπου θεωρείται δεδομένο πίσω και τελικά να ξεχαστεί. Σήμερα σκοπευτές είναι όλα στο σχεδιασμό όρια όπλων επίπεδο των κομματιών, καθώς και την αναγέννηση της υγείας. Φράγμα ήταν πίσω στο 2016 και, τέλος, να ακούσει αυτές τις αρχικές διδασκαλίες με εκπληκτική ευκρίνεια. Ευαγγελισμού της Θεοτόκου σας είναι μια υπενθύμιση για να αμφισβητήσει τη δύναμη του σχεδιασμού κλασικό γυρίσματα.

Κάθε παιχνίδι - σχεδιαστής πρέπει να ζουν από τα αθάνατα λόγια του Άμλετ: «Συντομία είναι η ψυχή του πνεύμα" Δυστυχώς, οι παίκτες μπορούν να επισκεφθούν μια παραγωγή του Άμλετ πριν από τα περισσότερα παιχνίδια πραγματικά να τους δώσουμε τα ηνία .. η νέα καταδίκη, αλλά είναι η επιτομή της Παίξτε σχεδιασμός Ghost. ξυπνάει αλυσοδεμένος σε ένα τραπέζι, επίθεση με τέρατα. Σκότωσε τέρατα στα πρώτα 30 δευτερόλεπτα. Έχετε το όπλο σας στα πρώτα δύο λεπτά.

Ένα από τα πρώτα και πιο σημαντικά μαθήματα της τραγωδίας είναι η μάχη σώμα με σώμα διασκέδαση. Τα περισσότερα όπλα έχουν σχετικά μικρό εύρος και οι περισσότεροι εχθροί είναι πρόθυμοι να αναλάβουν τον παίκτη. Αυτό οφείλεται εν μέρει η καταδίκη θα είναι ένα έντονο παιχνίδι, και ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κάνει ένα έντονο παιχνίδι είναι όμορφο να τα πράγματα και να κρατήσει κοντά. Εάν ένας εχθρός μπεκατσίνια και πέφτει στο έδαφος, είναι διασκέδαση, αλλά αν φυσήξει με κυνηγετικό όπλο του σε κομμάτια κρέατος, αισθάνεται μια κόλαση πολύ πιο συναρπαστικό.

Όταν είδα το στόχο, όπως και πολλές ομάδες της επίθεσης πολυάριθμες συναντήσεις με πρόσωπο με τον ελεύθερο σκοπευτή Long Range τουφέκια. Θα ήταν ωραίο και χαλαρωτικό, καθώς δεν υπήρχε κανένας κίνδυνος? όταν ένας εχθρός άρχισε ψήσιμο, ένα βήμα πίσω σε μερικά πόδια, περιμένετε μέχρι να σταματήσει, και να κινηθεί και πάλι. Αυτό το είδος συμπεριφοράς δεν είναι δυνατόν στο Doom. Ο σχεδιασμός επίπεδο και μια ποικιλία από όπλα δεν επιτρέπονται.

Ένα κλειδί για τη διατήρηση πράγματα κοντά είναι το τελικό σύστημα. Το αρχικό Doom αταξινόμητη. Ανεμιστήρες παραπονέθηκε όταν είδαν το νέο στόχο, και δικαίως αυτό. Σε παιχνίδια όπως το Deus Ex: The διαιρεμένη ανθρωπότητα, η οθόνη πηγαίνει μαύρη, παίζει μια σκηνή στην οποία ο παίκτης χτυπά ένα κακό, και στη συνέχεια, η οθόνη μαυρίζει και πάλι και είναι τώρα πίσω τον έλεγχο. Είναι αδέξιο, μακρύ και παράξενο, φαίνεται από το κεφάλι του χαρακτήρα για κανένα λόγο και να διακόψει τη ροή του παιχνιδιού.

Όχι μόνο για το θεαθήναι. Βάναυση δολοφονία, όταν είναι διαθέσιμο το παιχνίδι αντισταθμίζεται από τον εχθρό, είναι ο καλύτερος τρόπος για την επίτευξη της υγείας, προώθηση παίκτες να σπεύσουμε σε μάχη, αντί να μένουν στην παραλία ή πίσω από το κάλυμμα.

Doom είναι πολύ καλύτερη. φιναλίστ του είναι γρήγορη, συχνά παίρνει περισσότερο από μερικά δευτερόλεπτα, και είναι απολύτως διαφανής, κρατήστε το στο κεφάλι Doomguy. Το πιο σημαντικό, οι λίθοι πεζοδρομίου του παιχνιδιού αποτελούν αναπόσπαστο μέρος. Μοιραίες δεν τον σταματήσει, θα έρθει με την ελπίδα των αντιπάλων σας. Σπάζοντας εχθρούς, όπως piñatas αίματος είναι ο καλύτερος τρόπος για την ανασύσταση της προσφοράς. Αυτό οδηγεί σε συναρπαστικές συναντήσεις και διάθεση ανάληψης κινδύνου.

Ας υποθέσουμε ότι είστε 10 έχουν εγκαταλείψει την υγεία. Σε μια ανάκαμψη με το παιχνίδι για την υγεία, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να επιβραδύνει και να περιμένουν για την επιστροφή της υγείας σας. Αυτό μειώνει την ένταση του παιχνιδιού, να μειώσει τις πιθανότητες του κινδύνου και την ανταμοιβή. Λαμβάνοντας υπόψη το παραδοσιακό σύστημα υγείας της μοίρας, ο παίκτης πρέπει να συλλέγει πακέτα υγείας για να επουλωθούν. Με το σύστημα φινιρίσματος, φορτώνεται στον αγώνα η καλύτερη επιλογή, εισάγετε τη σωματική ακεραιότητα των δαιμόνων δάκρυ άκρα έως ότου τα όργανά τους να συνεχίσουν αρκετά ιατρική περίθαλψη. Ένα σύγχρονο σύστημα φροντίδας υγείας θα ήταν πολύ λιγότερο διασκεδαστική.

Στις περισσότερες σύγχρονες σκοπευτές, δεν μπορεί μια χούφτα των όπλων. Ωστόσο, είναι εύκολο να βρει κανείς τα πυρομαχικά και τα όπλα σχεδόν κάθε εχθρός πέφτει. Αυτός ο τύπος σχεδιασμού μπορεί να είναι μεγάλη. Halo: Combat Evolved χρησιμοποιεί το όριο του δύο όπλα για τους παίκτες που προέρχονται από τη συλλογή σε χρονικό διάστημα εμπειρία για έναν τύπο πυρομαχικών όπλο, διάφορα όπλα σταματήσει κάθε λίγα λεπτά. Δυστυχώς, δεν τα πιο σύγχρονα σκοπευτές. Πάρτε ένα όπλο, και ποτέ δεν θα πάει για κάτι άλλο.

Ένας σκοπευτής να διερευνήσει τις ανάγκες; Πηγαίνετε αριθμός.

Μοιραίες Μπορείτε να φορούν τίποτα, αλλά δεν μπορείτε να συλλέγουν πυρομαχικά από τους εχθρούς τους, αν χρησιμοποιείτε για να σχίσει ένα τελικό επεξεργαστή και μπορεί να μην είναι αρκετά πυρομαχικά για να δείτε μέσα από ένα αγώνα συνάντηση. Αν θέλετε πυρομαχικά, θα πρέπει να πάμε σε μια αποστολή.

Σκοπευτές πραγματικά να αρχίσει να λάμπει όταν ενθαρρύνουν τους παίκτες να σκέφτονται στο πεδίο της μάχης. να έχουν μια εστίαση των πυρομαχικών από το παλιό σχολείο, όπου μπορείτε να βρείτε για κάθε όπλο κιβώτια πυρομαχικών, οι παίκτες της μοίρας θα πρέπει πάντα ψάχνει. Αντί να τα πόδια κυρώσεις να ψάχνει για χρήσιμα εφόδια που σας δίνουν ένα πλεονέκτημα στη μάχη.

Μία από τις μεγαλύτερες αδυναμίες κατά ένα shooter είναι ότι τα παιχνίδια που οι παίκτες έχουν μάθει να ακολουθήσει το δρόμο της μικρότερης αντίστασης. Αυτό είναι σπάνια η διασκεδαστικό τρόπο. Καταδίκη όπλο σύστημα αποτύπωση ισοπέδωση σας. Κάθε όπλο έχει μια σειρά από βελτιώσεις που αλλάζουν ριζικά το στυλ είναι να παίξει ο παίκτης. Η εκτοξευτή πυραύλων, για παράδειγμα, μπλοκ ή για τους εχθρούς ή χειροκίνητα εκραγεί να εκτελεστεί στον αέρα. Εγχειρίδιο έκρηξης είναι να σκοτώσει μεγάλες ομάδες εχθρών, ενώ lock-on είναι χρήσιμο να μπλεχτεί με μερικά από τα κινητά τους εχθρούς. Για να διαλύσει κάθε αναβάθμιση πλήρες δέντρο, οι παίκτες έχουν το παιχνίδι για να προσεγγίσει με έναν τρόπο για να σκοτώσουν τους εχθρούς με συγκεκριμένες ειδικές λειτουργίες της φωτιάς. Είδα κάποια παιχνίδια, οι παίκτες προσπαθούν κυμαίνεται στο παιχνίδι για να τιμωρήσει. Φράγμα κουνάμε ενημερωθεί, αντί του καρότου.

Το κερασάκι στην sundae Μάχη της μοίρας εστιάζεται στην κίνηση. Στενές Επαφές πλούσια, το επίπεδο του σχεδιασμού που ενθαρρύνει την αναρρίχηση, και οι εχθροί ότι τα βλήματα πυρκαγιάς ρίχνονται ή παίκτη, ο παίκτης μπορεί να αποφύγει όλες ωθήσει τους παίκτες στο χώρο για να κινηθεί γύρω. Μπορείτε να κρίνετε ένα πλήρες χειριστεί μηχανική κίνηση του, και την καταδίκη διακρίνεται σε αυτό.

Doom είναι ένα παιχνίδι στο οποίο κάθε σχέδιο - απόφαση για την εμπειρία του παίκτη είναι σχετικό. Είναι ένα παιχνίδι που είναι πολύ καλά ότι οι παίκτες θέλουν να παίξουν. Αντί να κάνει ό, τι είναι δημοφιλές, διότι άλλα παιχνίδια κάνουν, Doom επέστρεψε στα βασικά του καλού πυροβολισμού - παιχνίδι, τότε ήταν πρωτοποριακό για αυτό. Πρόκειται για μια σημαντική ανακάλυψη.

GB Burford είναι ανεξάρτητος δημοσιογράφος και ανεξάρτητος προγραμματιστής παιχνίδι που απλά δεν μπορεί να πάρει αρκετό για να διερευνήσει γιατί εργάζονται παιχνίδια. Μπορείτε να φτάσετε στο Twitter στο @ForgetAmnesia ή σας blog . Μπορείτε να υποστηρίξουν τα παιχνίδια, ακόμα και προτείνουν να γράψω περισσότερα για σας Πατρέων .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου