var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 16 Αυγούστου 2016

Wacht είναι ανταγωνιστική για να πάρετε μια κριτική

Wacht είναι ανταγωνιστική για να πάρετε μια κριτική

Λοχίας πρώτη σεζόν του ανταγωνισμού S 'είναι για να σε λίγες μέρες για να τελειώσει Αλλά η δεύτερη σεζόν θα ξεκινήσει σε λίγες εβδομάδες. Αν κάνετε ότι δεν σας αρέσει η πρώτη σεζόν Πραγματικά ελπίζω ο χρόνος οι δύο από Blizzard θα είναι περισσότερο με το γούστο σας.

Σε ένα νέο βίντεο, έσπασε Διευθυντής φρουρά Jeff Kaplan, τις επικείμενες αλλαγές στην ανταγωνιστική λειτουργία.

Αυτά είναι τα biggies:

  • Η βαθμολογία -. Γίνετε ικανότητα του συστήματος το κεφάλι αντί για ένα σύστημα ταξινόμησης 1-100, 1-5000 σύντομα. Με τον τρόπο αυτό θα ακέραιο πάνω και κάτω, αναμένεται να οδηγήσει σε αύξηση λιγότερο σύγχυση.
  • αξιολογήσεις ανταγωνισμός θα χωριστούν σε επίπεδα. Θα είναι όλα σε όλα τα επτά. Ορισμένοι από αυτούς ονομάστηκε περιλαμβάνουν χρυσό, διαμάντια, Κύριε, και GMI. «Δεν θέλουμε ο αριθμός αυτός να επικοινωνήσει μαζί σας ως ανταγωνιστικό παίκτη από οτιδήποτε άλλο», λέει ο Kaplan. «Θέλουμε να συνειδητοποιήσουμε τη διάσταση του ανταγωνισμού, είναι φυσικά προς τα πάνω ή προς τα κάτω, ενώ παίζει επίσημους αγώνες ... θέλουμε να επικεντρωθούμε περισσότερο στην" Είμαι παίκτης του χρυσού. "Μερικές φορές κριτική μου είναι δεξιότητα πηγαίνει προς τα πάνω ή προς τα κάτω, αλλά νομίζω ότι είμαι ένας παίκτης του χρυσού."
  • Ακόμα κι αν στην βαθμολογία σημείο από το υψηλότερο επίπεδο πέσετε κερδίσει, όχι όταν πτώση σε αυτό το συστατικό (αν δεν είναι σε δύο ορόφους). Kaplan λέει ότι δεν θέλει ανταγωνιστικά να είναι ένα δύσκολο έργο, και γλιστρήσει, θα πρέπει να έχετε χρόνο για να καλύψουν τη διαφορά.
  • Αιφνίδιος καρδιακός θάνατος είναι νεκρός. Έτσι ο συνεργάτης του είναι η κλήρωση πρόσβαλε. Γραβάτες θα συμβεί, αλλά Kaplan πιστεύεται ότι είναι πολύ σπάνιο. Για παράδειγμα, ο μόνος τρόπος για να ισότητα θα μπορούσε να είναι σε θέση να εκτελέσει σε μια κάρτα ωφέλιμο φορτίο αν κανείς δεν πιέζει ποτέ το ωφέλιμο φορτίο στην ομάδα. "Φαίνεται πολύ σπάνια», δήλωσε ο Kaplan.
  • σημεία διαγωνισμού θα πολλαπλασιάζεται με το δέκα. Είναι δέκα φορές το κόστος έχει δέκα φορές περισσότερα όπλα και ό, τι αυτή τη στιγμή θα πρέπει να δοθεί χρόνος σε δέκα θεραπείες. Γιατί; Kaplan δεν είναι πραγματικά να εξηγήσει. Ένας μεγάλος αριθμός Fuckin είναι δροσερά, νομίζω.
  • Το τραπεζικό σύστημα διάστημα, το οποίο βρίσκεται σήμερα στο υβριδικό κάρτες επίθεση - κάρτες ωφέλιμο φορτίο και Πες -. Μπορείτε να ωθήσει το φορτίο σε όλη τη διαδρομή μέχρι το τέλος και να έχουν τρία λεπτά. Στη συνέχεια, μπορείτε να πάρετε ακόμη ένα γύρο για να δείτε πόσο μακριά μπορείτε να ωθήσει το ωφέλιμο φορτίο.
  • Οι παίκτες απονέμονται για την ισοπαλία ορισμένα σημεία ανταγωνισμού. Όχι τόσο πολύ όσο μια νίκη, αλλά δεν αισθάνεται σαν μια απώλεια, είτε.
  • Παίκτες με εκτιμήσεις πολύ διαφορετικές δεξιότητες δεν θα είναι στην ομάδα μέχρι την κατάσταση. Αν θέλετε να είναι ανταγωνιστική στην ίδια ομάδα, θα είναι σύντομα σε ακτίνα 500 σημεία στην αρμοδιότητα του νέου συστήματος. Blizzard θέλει τους ανθρώπους του να είναι σε θέση να παίξει με τους φίλους τους, αλλά δεν θέλουν να αφήσει ανοικτό ένα παραθυράκι για εκμετάλλευση.
  • Τα τρία πρώτα επίπεδα πόντους ικανότητας (Diamond, οι πλοίαρχοι και μετρ) υπόκειται στα προσόντα των δεξιοτήτων αποσύνθεσης. Αν δεν παίξει για επτά ημέρες, θα αρχίσετε πόντους κατάταξης 50 δεξιότητες για να χάσει κάθε 24 ώρες. Kaplan εξήγησε ότι αυτό είναι επειδή θέλουν πραγματικά να τους καλύτερους παίκτες να συλλέξουν πόντους σας. Αλλά δεν θέλει να είναι κυρίαρχη σε ανταγωνιστικές μόδας. «Δεν θέλουμε να παίξετε 20 ώρες την ημέρα», είπε. "Θα βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει με το σύστημα."
  • Στην κορυφή - δώστε 500, θα πρέπει να έχετε τουλάχιστον 50 έπαιξε επίσημα σε μία σεζόν αντιστοιχεί Αυτό εξασφαλίζει ότι οι άνθρωποι δεν βάζουν να παίξει στο / κοντά στην κορυφή 500, να σταματήσει και να έχουν μια θέση για να ολοκληρωθεί. μπορούν να επωφεληθούν από τα σημεία ανταγωνισμού.

"Είμαστε η δεύτερη σεζόν θέλουν να αισθάνονται σαν μια νέα αρχή», δήλωσε ο Kaplan, προσθέτοντας ότι η αναθεώρηση θα είναι σύντομα ανταγωνιστική στους διακομιστές κριτήριο της δημόσιας καρτέλ. Σίγουρα είναι διαφορετική, και ενώ μου αρέσει λίγο πιο συνειδητά προσανατολισμένο teamplay Εξακολουθώ να πιστεύω ότι θα ήταν πιο λογικό, ειδικά σε overwatch, μπορώ να καταλάβω γιατί Kaplan και οι συνεργάτες διστάζουν να μην πάει ,

Εν τω μεταξύ, φαίνεται ότι έχουμε ένα σύστημα εμπνευσμένο από DotA 2 και League of Legends. Δεν ξέρω πώς αισθάνομαι για μερικά από τα μικρά πράγματα (θα μπορούσα να δω, να προσπαθήσουμε με τους φίλους, γρήγορα έγινε μια καταστροφή για να παίξει), αλλά εμείς θα δούμε. Τι νομίζετε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου