var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 3 Αυγούστου 2016

Τετράπλευρο Cowboy: Η Κριτική Kotaku

Τετράπλευρο Cowboy: Η Κριτική Kotaku

Κοιτάζοντας στο διάστημα. δάχτυλα γραφείο drumming. Φόρτωση εφαρμογή Facebook στο τηλέφωνό σας για πέμπτη φορά μέσα σε 20 λεπτά. Στη συνέχεια, αυτό συμβαίνει: ο χρόνος των A-ha, όπου ο πειραματισμός πριν διαλύεται σε ένα μωρό με τη λογική και παζλ με το "αδύνατο". Υπάρχουν πολλές στιγμές σαν αυτή - ένα στα Cowboy - δαχτυλίδι κοντά σε ένα παιχνίδι ποτέ να με κάνει να αισθάνομαι σαν ένας πειρατής έχει έρθει να αισθάνονται.

Βρίσκεται σε μια παράξενη εκδοχή του Cowboy παίκτη ορθογώνιο 1980 έχει μια συμμορία ληστών που ενσωματώνονται χρήση λεηλασία μαγεία techno. κύριο μέσο του είναι μια «γέφυρα της πειρατείας», που χειρίζονται το ηλεκτρονικό σύστημα για να μπορείτε να μάθετε επωφεληθούν από μια απλή καταγραφή της βασικής γλώσσα προγραμματισμού. Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού θα σας παρουσιάσουμε την πρόσβαση σε άλλα εργαλεία, συμπεριλαμβανομένων προγραμματιζόμενα ρομπότ και όπλα, τα νέα στρώματα της εξαπάτησης.

Τα πάντα έρχεται αυτή η ευγένεια του Brendon Chung, μία από τις πιο ενδιαφέρουσες σχεδιαστές που δεν έχουν ακούσει ποτέ. Προηγουμένως εργάστηκε στα οστά της βαρύτητας και 30 πτήσεις της αγάπης, δύο συναρπαστικές φέτες πειραματική αφήγηση. 30 πτήσεις την αγάπη για παράδειγμα, ενσωματώνει εντυπωσιακό άλμα την έννοια της κοπής της ταινίας, όταν η ιστορία έντονα και αμέσως μεταβάσεις από τη μία σκηνή στην άλλη.

Τετράπλευρο Cowboy: Η Κριτική Kotaku

Σε όρους καθαρής gameplay Cowboy τετράπλευρο παρέχει ακόμα και τον πιο φιλόδοξο έργο Chung. Αυτό είναι ιδιαίτερα Cowboy δαχτυλίδι μπορεί να είναι η πρώτη πειρατεία παιχνίδι μια πολύ καλή mechanic.There είναι ένας λόγος για τον οποίο οι περισσότεροι άνθρωποι βάζουν τα μάτια τους στα μίνι-παιχνίδια - να κάνει πειρατεία: οι περισσότεροι από αυτούς πιπιλίζουν. Θυμηθείτε - ο τρόπος που είχε BioShock, εεε, χτύπησε σωλήνες; Αυτή είναι μόνο μια μικρή ενάντια BioShock γιατί ορισμένα παιχνίδια έχουν κάνει πολύ καλύτερα.

Ένα παζλ αρχικά σε ένα δωμάτιο με δύο πόρτες. Οι πόρτες δεν ανοίγουν όταν πιέζεται? Αντ 'αυτού, θα πρέπει να ρυθμίσετε την πειρατεία κατάστρωμα σας σε ένα κοντινό τραπέζι για να παίξουν με τα ηλεκτρονικά. (Το παιχνίδι κυριολεκτικά η γέφυρα θα πάρει κάτω και πίσω. Είναι ένα όμορφο περιέργεια που πιθανώς να ενοχλήσει κάποιους ανθρώπους.) Η πλατφόρμα μοιάζει με ένα MS-DOS, μια οπτική αναπαράσταση που έχουν νόημα για τους ανθρώπους που έχουν μεγαλώσει με εισάγετε υπολογιστές στη δεκαετία του '80 και του '90 από το πρωτόκολλο Telnet για να αποκτήσετε πρόσβαση σε μια πραγματική ζωή στο απομακρυσμένο μηχάνημα, μπορείτε να παίξετε με τις πόρτες να κινηθούν προς το στόχο τους. Τύπος "dir" σταματά σε έναν κατάλογο των αντικειμένων hackable. Σε αυτή την περίπτωση, είναι DOOR1 και DOOR2.

Στη συνέχεια γράφουμε "door1.open (3), να περιμένει (3) door2.open (3)."

"Door1.open" αναφέρεται στην πρώτη πόρτα να ανοίξει / κλείσει την λειτουργία, η οποία μπορεί να αλλάξει. Ο αριθμός τρία αφορά τον αριθμό των δευτερολέπτων που η πόρτα παραμένει ανοιχτή, όπως τα διαφορετικά επίπεδα έχουν διαφορετικές απαιτήσεις, πριν ενεργοποιηθεί το σύστημα ασφαλείας. "Περιμένετε (3)" δίνει την πλατφόρμα για να περιμένετε για τρία δευτερόλεπτα για να ανοίξει την δεύτερη πόρτα, η οποία σας επιτρέπει χρόνο για να το τρέξει. Πώς θα γίνει η πρόοδος στο παιχνίδι, πληκτρολογώντας αινιγματικό σειρές όπως αυτά γίνει δεύτερη φύση:

δράκαινα? Nell σήμα? μετακινήσετε 40? κινούνται -10? Δεδομένα Jack 2? εξόδου? aimbot? εφαρμογή? link? Φωτιά.

Στο μυαλό μου, όλα νόημα. Αν αυτό φαίνεται συντριπτικό, πάρτε μια βαθιά ανάσα. Αυτό το απόσπασμα από τα παιχνίδια μου, μια σειρά από πειρατείας σύντομο δείχνει παρέχει ένα χρήσιμο πλαίσιο:

"Δυνάμεις" του στο Cowboy - τετράπλευρο τελικά γραφική σύγκριση με τα περισσότερα παιχνίδια βίντεο. Ανοίξτε τις πόρτες, τα παράθυρα, τα λιμάνια της εξάτμισης κοντά. Φυσικά, μερικές φορές μπορείτε να πυροβολήσει ένα πυροβόλο όπλο, αλλά δεν εχθροί σκοντάφτουν στο δαχτυλίδι Vaquero, συστήματα ασφαλείας μόνο περιστασιακά. Ακόμη και τότε, οι συνέπειες της προσωπικής αμηχανία, προστίθεται στην τιμή του περισσότερο χρόνο στο ρολόι. (Το παιχνίδι παρακολουθεί πόσο καιρό παίρνει για να εξυπηρετήσει μια αποστολή, και μια σειρά από αξιολογήσεις.)

Παρόλο που το παιχνίδι νέα και δυνητικά ενδιαφέρουσες στρώματα πολυπλοκότητας, προσθέτει, καθώς η ιστορία εξελίσσεται, βρήκα τον εαυτό μου απογοητευμένος πόσο λίγο επωφελήθηκε το παιχνίδι από αυτά. Κινείται σε ρυθμούς ταχεία φωτιά για να παίξει με σχεδόν όλες τις αποστολές με την εισαγωγή μιας νέας συσκευής. Ωστόσο, βρήκα τον εαυτό μου που επιθυμούν ότι είχα πιο σύνθετα καθήκοντα θα αναλάβει να πάρει για να περάσουν μόλις 20 λεπτά. Αντ 'αυτού, ήταν για το επόμενο κομμάτι της τεχνολογίας, αγνοώντας τα διδάγματα του παρελθόντος, τις περισσότερες φορές.

Αν προκύψει μια κοινότητα γύρω από το παιχνίδι, όμως, οι οπαδοί μπορούν να λύσουν αυτό το πρόβλημα. Τετραμερής Cowboy είναι πλήρως επεξεργάσιμο, και με λίγη τύχη, είναι πιο σχετικά με τους τύπους των αεροπλάνων που ελπίζω σύντομα.

Μίλα, όταν η σχέση μεταξύ των παιχνιδιών και τις φαντασιώσεις της εξουσίας, πολλές φορές καλούμε το φανταστικό. Παρά το γεγονός ότι Cowboy Ring είναι σχεδόν φουτουριστικό, οι δεξιότητες που διαπερνούν τους παίκτες συγκριτικά ασήμαντο. Αλλά ζητήσει να κάνει ο παίκτης σημαντική διανοητική προσπάθεια, για να ολοκληρώσει το έργο, την καθημερινή εκπληκτικά ανταμοιβή. Και αν δεν έχει ζήσει μέχρι και τις δυνατότητές τους, Τετραμερής καπέλο αισθάνονται μένα, ακόμη και για ένα διάστημα ως χάκερ. Είναι βλασφημία κρύο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου