var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 12 Μαΐου 2016

Λογισμικό Stat λέει Dark Souls φαινομενικά άχρηστο 3 αυτοκυριαρχία λειτουργεί όπως αναμένεται

Λογισμικό Stat λέει Dark Souls φαινομενικά άχρηστο 3 αυτοκυριαρχία λειτουργεί όπως αναμένεται

Ισορροπία που επιτρέπει στους παίκτες να λάβει για χτυπήματα, χωρίς αμφιταλαντεύσεις, ήταν ένα από τα πιο σημαντικά στατιστικά στοιχεία των προηγούμενων παιχνιδιών Dark Souls. Τις εβδομάδες μετά την κυκλοφορία του Dark Souls s '3, οι παίκτες έχουν τα στατιστικά στοιχεία που ανακάλυψαν την " επίπτωση δεν εμφανίζονται στις η ισορροπία σε οποίας αυτό είναι , Είναι glitched; Το λογισμικό έχει μια απάντηση: Όχι.

«Η αυτοκυριαρχία δεδομένων λειτουργεί όπως αναμένεται και όχι" κλειδωμένο ", όπως μερικοί έχουν υποθέσει οπαδούς", δήλωσε ο εκπρόσωπος της Namco Bandai. «Τα στατιστικά λειτουργεί διαφορετικά από ό, τι στα προηγούμενα παιχνίδια, και η κατάσταση φαίνεται να είναι ο λόγος για τη σύγχυση."

Namco Bandai είναι ο εκδότης του Dark Souls - Παιχνίδια και για τη στατιστική ισορροπία του λογισμικού σε ερωτήσεις μου έστειλε μερικές εβδομάδες.

Ένας δημοφιλής στρατηγική Dark Souls για να παίξει (κυρίως ενάντια σε άλλους παίκτες) χρησιμοποιεί μια πολύ βαριά πανοπλία, παίρνετε πολλά σουτ μπορεί χωρίς να έχει διακοπεί η επίθεσή του. Dark Souls 3 δεν το επιτρέπει.

Παρά την κατάσταση, να βελτιώσουν τα στατιστικά στοιχεία των αντικειμένων και του εξοπλισμού Ισορροπία και τη χρήση που ισχυρίζονται ότι βελτιώνουν την ισορροπία, η οποία δεν κάνει τίποτα. Το παρακάτω βίντεο είναι ένα τελικό χαρακτήρα του παιχνιδιού, χρησιμοποιώντας ένα μέρος της βαρύτερο πανοπλία, αλλά χτύπησε σαν μια κούκλα από ένα από τα πρώτα τους εχθρούς του παιχνιδιού.

Βίντεο Credit: SteamBoy27

Όταν οι παίκτες εξοπλίσει το όπλο με βάση caestus βαριά γροθιά, ένα όπλο που ονομάζεται Art έχει αντοχή που προσωρινά μπορεί να ενεργοποιήσει τη σωστή ισορροπία.

Βίντεο Credit: SteamBoy27

Αυτό είναι το πώς το υπόλοιπο θα πρέπει να λειτουργήσει, αλλά δεν περιορίζεται σε ένα προσωρινό ερασιτέχνης? ότι ήταν ένα αναπόσπαστο μέρος του σχεδιασμού ορισμένων χαρακτήρων.

Υπάρχει ένας λόγος για τη δήλωση της Namco Bandai αναγνωρίζει από μια θεωρία σχετικά με αυτό το ανεμιστήρα: Οι παίκτες έχουν βρει έναν τρόπο να ισορροπήσει αναγκάστηκε να γυρίσει πίσω από την αλλαγή του κωδικού παιχνίδι από λογισμικό σε αυτό που υποδηλώνει την ίδια στιγμή. Ισορροπία καθορίζει επίσης πώς λειτουργεί σε όλες τις άλλες εκδόσεις του Dark Souls.

Βίντεο Credit: ANDELE3025

Οι άνθρωποι που έχουν ανακαλύψει αυτές τις αλλαγές δεν διανέμονται ευρέως ως ένα ελαφρύ, αλλά ακόμη και αν έχουν εκεί για να παίξετε online, επιτρέπεται.

Μου είπαν ότι από το λογισμικό δεν είχε κανένα περαιτέρω σχόλιο για το πώς η αυτοκυριαρχία των στατιστικών εργασιών, έτσι πρέπει να φανταστείτε τι "κατάστασης". Οι παίκτες απλά δεν καταλαβαίνουν πώς λειτουργεί; Ίσως δεν του αρέσει.

Τέλος πάντων, αυτό έχει σημαντικές επιπτώσεις για το μέλλον της Dark Souls. 3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου