var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 7 Μαΐου 2016

Πώς τυχαία επίπεδα Spelunky αισθάνομαι τόσο καλά

Πώς τυχαία επίπεδα Spelunky αισθάνομαι τόσο καλά

Οι θερμοκρασίες αυξάνονται, αλλά ποιος νοιάζεται; Μείνετε σε εσωτερικούς χώρους με την ανάγνωση, τους ορίζοντές μας εβδομαδιαία περίληψη από τα καλύτερα παιχνίδια του συνόλου της ανάλυσης.

Γεια σου, θα πρέπει να διαβάσετε αυτό το

Εντάξει, ναι, αυτό είναι ένα βίντεο του Mark Brown, αλλά είναι τόσο καλά κάνει ότι είχα να μοιραστώ. Επιπλέον, δεν υπάρχει κανένας λόγος για να κρατήσει το παραπάνω βίντεο πολύτιμες λέξεις το 2016? η εικόνα έχει αλλάξει. Αν σας ενδιαφέρει στις βασικές συνιστώσες του σχεδιασμού παιχνιδιών, αλυσίδα Εγγραφή Brown? Κάθε βίντεο είναι ένας μούστος για να γίνω Vision. Σε αυτή - ένα, ένα νέο βιβλίο από τον σχεδιαστή Spelunky Derek Yu έγραψε για να εξηγήσει πώς η πλατφόρμα του παιχνιδιού - να χτίσει επίπεδα κατάφερε να αισθάνονται χειροποίητα, παρόλο που χρησιμοποιείται, το αποτέλεσμα ενός αλγορίθμου. (Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.)

Πώς τυχαία επίπεδα Spelunky αισθάνομαι τόσο καλά

Θεωρήθηκε σκόπιμο, επειδή η συζήτηση για τις μορφές της σκοτεινής και απλές ψυχές περασμένη εβδομάδα. Είμαι πάντα γοητευμένος από τα παιχνίδια που προσπαθούν να κάνουν υπερβολική επιλογές πρόσβασης είναι διαθέσιμες, και στην περίπτωση του Uncharted 4 Naughty Dog φαίνεται να έχει ακόμα πιο δύσκολο τρόπο, με «το πρόγραμμα περιήγησης σας». «Δυσκολία» θα μπορούσε να είναι ένα τέντωμα, αν και, όπως φαίνεται να είναι το ισοδύναμο ενός ενιαίου ιστορία της μόδας να είναι. Δεν χρειάζεται να πάτε μέσα από την καταπολέμηση τμήματα του παιχνιδιού, αλλά δίνει την πρόκληση.

"Κάποιος μπορεί να πει ότι ο Explorer θέαμα από αποτυχημένη τη χαρά του πηδώντας από τη γέφυρα και λαμβάνοντας έναν αντίπαλο με έναν πυροβολισμό στο καλά τοποθετημένο το κεφάλι. Λέω ότι η χαρά έχει χάσει στις κούνιες εμπρός και πίσω σε ένα γάντζο, όπως σαν τρελός οπλισμένοι μέχρι τα δόντια περίπου 20 άνδρες σπρέι τυφλή φωτιά κάτω από σας μια αδιάκοπη ροή της όξινης βροχής. άλλοι παίκτες είναι απογοητευμένοι όταν πριν αναπόφευκτα τα παιχνίδι νεκρούς εχθρούς "μπάλες σφουγγάρι" που είναι 100 φυσίγγια πολυβόλο στο κεφάλι, πέθανε. τους είδα μόνο ως ίσοι. "

Αν κάνετε κλικ, θα παίξει

Ω, και αυτά τα άλλα πράγματα

  • Ethan Thibault πιστεύει ότι το μέλλον της πλήρους - κίνηση - βιντεοπαιχνίδια.
  • Philippa Warr χιουμοριστικά πώς οι άνθρωποι μιλούν σε μεταφορές του Dark Souls έσπασε επιρρεπείς Είναι σχεδόν τόσο κακή όσο να πω. "Είναι το Dark Souls Χ"
  • Will Hindmarch αναλύεται για να προσδιοριστεί η δομή του κόσμου στην περιφέρεια και όπως ο ίδιος προσπαθεί να θολώσει τα παραδοσιακά γραμμές του καλού ενάντια στο κακό.
  • Christopher Livingston - Κατάταξη το καλύτερο κινούμενα σχέδια χέρι στα παιχνίδια στο πρόσωπο. (Υπάρχει ένα στοιχείο ελέγχου πυρκαγιάς.)
  • Mike Perna έγραψε για το πώς Stardew Valle αισθάνεται όπως την εργασία, σε ένα καλό δρόμο.
  • Rubeck Levi παρακολούθησαν τον κύκλο της ζωής και του θανάτου στις βαθιές αναπνοές κάτω - εκτίμηση της Φωτιάς: Δράκος Τρίμηνο προορίζεται πάντα για να παίξει ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου