var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

Ρωτήστε Δρ NerdLove: οι γονείς μου ρατσιστικό μίσος φίλη μου

Ρωτήστε Δρ NerdLove: οι γονείς μου ρατσιστικό μίσος φίλη μου
Εικόνα μέσω Shutterstock

Γεια σας, λαμπερά Geier φερομόνες interwebs! Καλώς ήρθατε στο Dr. Ρωτήστε NerdLove , τη στήλη του Συμβουλίου η συνάντηση, η οποία διδάσκει σε σας για να μεγιστοποιήσετε τις κοινωνικές σας συνδέσεις, ενώ ο χρόνος η μάχη στο κανάλι μεσάνυχτα για να το κάνει.

Αυτή η εβδομάδα είναι όλα σχετικά με τη διαχείριση των ευαίσθητων ζητημάτων της ζωής. Οι γονείς του έχουν απορρίψει τη φίλη του να χωρίσει με συγκάτοικο του, είμαι εδώ για να σας βοηθήσει να θέσει αυτές τις λεπτές βελόνες.

Ας αυτό το πράγμα.

Αγαπητέ Δρ NerdLove,

e-mail μου είναι τώρα σε πολλά δύσκολα ζητήματα: τις φυλετικές σχέσεις, τις τοξικές οικογένειες και ζουν στο νότο. Θα μπορούσα πραγματικά να χρησιμοποιήσετε τις συμβουλές σας σχετικά με τα τρία.

Είμαι ένα λευκό άνδρα 30 χρόνια 27 gal εργασίας ο οποίος είναι ο μιγάδων, θα καλέσω "D". D και έχω ημερομηνίες για περίπου οκτώ μήνες και τα πράγματα έχουν γίνει μεταξύ μας πολύ καλά. Είμαι πάντα ανοιχτή για να πάει με τους ανθρώπους από διαφορετικές φυλές, γι 'αυτό ποτέ δεν ήταν ένας παράγοντας για μένα.

Η οικογένειά μου, όμως, ήταν πάντα εναντίον διαφυλετικός ζευγάρια. Όταν άρχισα να τρέξει στο D, επέστρεψε σε μένα με τη συνήθη παράπονα της παραλήφθηκαν κάθε φορά που έξω από την καριέρα μου. "! Σκεφτείτε το μέλλον των παιδιών σας.", "Δεν νομίζω ότι είναι σωστό," και χειρότερα "Δεν θέλω τους μαύρους ανθρώπους στην οικογένειά μου», είπα, ειλικρινά, ότι η ζωή μου και την απόφασή μου ήταν, και ειλικρινά, δεν με ένοιαζε τι σκέφτηκαν.

Από τότε έχουν ως επί το πλείστον παρέμειναν σιωπηλοί σχετικά με το θέμα, αλλά εξακολουθεί να έρχεται περιστασιακά. Συναντήθηκαν D και είναι φιλικά μαζί της ... αλλά δεν είμαι πραγματικά αποδεχθεί. Έχουν - ποτέ δεν αποδέχθηκε την ιδέα του εαυτού μου για να παντρευτεί ή έχετε παιδιά με κάποιον που δεν είναι λευκό.

Από το Α και εγώ είμαστε μήνες σε μια σοβαρή σχέση αυτή τη στιγμή, ήξερα ότι έπρεπε να πει στους γονείς μου και τον κόσμο τους από σκατά. Είναι καταλαβαίνει γιατί αρχικά σιωπούσε. Ειδικά D ήταν σε θέση να είναι στο δρόμο τραυματίστηκε γονείς μου είδος δημοσίως σε αυτήν, αλλά στη συνέχεια στερηθεί αρνητικό αντίκτυπο σε εμάς, ακόμη περισσότερο, έτσι ώστε να αφήσει την οικογένειά του, που με δέχεται.

Ο φίλος μου μου είπε ότι αν αυτός είναι ο τρόπος, οι γονείς μου εξακολουθούν να αισθάνονται ότι δεν θα τα χρησιμοποιήσει εν μέρει, ειδικά όταν παντρευτούν και να κάνουν παιδιά. Είπα ότι συμφωνώ μαζί του, αλλά προσπαθώ να μιλήσω στους γονείς μου, την τελευταία φορά.

Η ερώτησή μου, Dr. NerdLove πώς μπορώ γονείς μου ότι η φυλή δεν πρέπει να είναι ένα πρόβλημα για να καταστεί σαφές; Ή, αν συμβεί το χειρότερο, να το καταλάβουν, αν εξακολουθούν να αισθάνονται αυτόν τον τρόπο, εγώ θα τους πάρει από τη ζωή μου; Αγαπώ τους γονείς και D μου στη ζωή μου, αλλά αν κάτι πάει στραβά, θα μείνω με τον σύντροφό μου, δεν cheesy απόψεις των γονιών μου.

Ακόμα κι αν όλα τα κόμματα έχουν συμβουλή ή εμπειρία με παρόμοια προβλήματα, θέλω να ακούσω, να εκτιμήσουν.

χάρη,

Οικογένεια και Φυλή

Δεν κατηγορώ την κοπέλα του να είναι θυμωμένος, πολύ? Πρόκειται για ένα ιδιαίτερο είδος του εντέρου συναίσθημα, όταν κάποιος διαμορφώνεται στο φρικτό πρόσωπο και την πλάτη. Γνωρίζοντας ότι οι άνθρωποι τους έχουν αυτή την πεποίθηση, καθώς βάζουν τη Νότια στις γυαλισμένες επιφάνειες τους κάνουν όταν γύρω και να μιλήσουμε σκατά όταν τζούρα μπορεί πραγματικά να κάνει έναν αριθμό σε κάποιον.

Δυστυχώς, δεν υπάρχουν πολλά να κάνουμε στην πίστη των γονέων τους. Αν υπάρχει τώρα ένας γενικός κανόνας που δεν μπορείτε να ελέγξετε το πώς σκέφτονται οι άλλοι ή αισθάνονται. Μαλάκες πάει γάιδαρο, και δεν μπορείτε, είτε επειδή μαλάκες δύναμη. Μπορείτε δεν μπορεί να αναγκάσει τους γονείς της για να σταματήσει το ρατσιστικό επίσης. Οι μόνοι άνθρωποι που μπορούν να κάνουν είναι, επίσης, να σας.

Όπως απογοητευτικό, δεδομένου ότι μπορεί να είναι, μπορεί να το καλύτερο πράγμα που κάνουμε είναι να επικεντρωθεί σε αυτό που μπορείτε να κάνετε, αντί για το τι δεν είναι δυνατή. Μπορείτε να καθορίσετε ότι τα όρια σχετικά με το πώς μπορούν και δεν μπορείτε να μιλήσετε φίλη ή τη φίλη σας στην παρουσία του. Μπορείτε να τους πείτε ότι είναι σημαντικό για εσάς, να σχεδιάσουν ένα κοινό μέλλον που πιθανώς περιλαμβάνει το γάμο και τα παιδιά. Μπορούν να γίνουν σε αυτούς ότι αν θέλετε να βλάψει τη σχέση σας δεν είναι καλό δεν είναι να επικοινωνήσετε μαζί τους, ακόμη και με τη μισαλλοδοξία. Ή μπορεί να δεχτεί τη σχέση σας και η φίλη σας ή μπορεί να πάρει τη ζωή χωρίς εσένα σε αυτό.

Και σε αυτό το σημείο: είναι στα χέρια σας. Ή μπορούν να εργαστούν για να πάρετε περισσότερες από τις πεποιθήσεις τους ή γνωρίζουν ποιος έσπρωξε μακριά το γιο του. Και για να είμαστε ειλικρινείς: αν οι γονείς σας είναι τόσο τοξικά, και έχουν στη ζωή τους είναι ένα καλό πράγμα.

Αν βοηθάει, και ο χρόνος έκθεσης για να βοηθήσει τους ανθρώπους να φέρουν. Εγγόνια, ιδίως έχουν έναν τρόπο να αλλάξει στάση και να καλύψει τα κενά. Αλλά μέχρι τότε παρηγοριά της φίλης του και της οικογένειάς καταπληκτικό έργο της.

Καλή τύχη.

Αγαπητέ Doctor,

Έχω ένα πρόβλημα. Δεν είναι θέμα του ρομαντισμού, αλλά είναι ένα πρόβλημα σχέσης, έτσι ελπίζω ότι θα είστε σε θέση να με βοηθήσει έτσι κι αλλιώς.

Ζω με τον καλύτερο φίλο μου. Ως ο καλύτερος φίλος, αυτός είναι μεγάλη. Έχουμε πολλά κοινά έχουν καλές συνομιλίες, και ήταν εκεί για μένα όταν είχα ανάγκη. Γαμώτο, πήγε στο σούπερ μάρκετ σε δύο να μου κάνει Midol και είχα φίλους που δεν θα ήταν. Είναι απολύτως το καλύτερο και νομίζω ότι ο μεγαλύτερος αδελφός μου δεν είχε ποτέ.

Αλλά ... δεν είναι μια μεγάλη συγκάτοικο. Υπάρχουν πολλά προβλήματα, αλλά το υψηλότερο επίπεδο της καθαριότητας σε δημόσιους χώρους, ακόμα κι αν είναι στα 30 του, πέρα από έναν άνθρωπο του τυπικού πανεπιστημίου πράξη -. Τίποτα πέρα στοίβα πιάτα στο νεροχύτη κ.λ.π.

Ειλικρινά, το θέμα είναι ότι καμία χρήση των κοινόχρηστων χώρων και επειδή αυτό με κάνει να πιεστεί σε αυτά ακόμα. Μου αρέσει να μαγειρεύω, αλλά δεν θέλετε να περάσετε μια ώρα καθαρισμό της κουζίνας για να μαγειρέψουν, μακρύ τότε μια ώρα να την καθαρίσετε και πάλι γιατί δεν ήθελε να αφήσει ένα χάος. Δεν μπορώ να θυμηθώ ακόμα και την τελευταία φορά που πραγματικά ένα γεύμα στην κουζίνα. Μιλά για τους φίλους που κρέμονται έρχονται, αλλά δεν με νοιάζει τι μοιάζει το σπίτι, όπως, περνάω ώρες με την εταιρεία μπλοκάρει καθαρισμού ή φίλους για να εξηγήσω γιατί δεν θέλουν καν χωρίς υποτιμητικά κάποιον ως φίλο.

Είχαμε συζητήσεις γι 'αυτό στο παρελθόν, αλλά όχι παντού. Δεν καταλαβαίνω γιατί τα πράγματα στην άκρη, διότι πηγαίνει μόνο για να το χρησιμοποιήσετε ξανά σε λίγες ημέρες. Επίσης, διαγράψτε μετρητή - Γιατί να ασχοληθείτε, όταν την επόμενη φορά που θα κάνετε ένα σάντουιτς, θα υπάρξουν νέες ψίχουλα ψωμιού; Ή γιατί το χέρι ένα φλυτζάνι ή δύο το πλύσιμο, το οποίο χρησιμοποιείται για τη νύχτα, έτσι θα μπορούσα να περιμένω μέχρι να έχει ένα νεροχύτη γεμάτο από αυτά, για να τους κάνουν στο πλυντήριο πιάτων; Είχαμε ακόμα και ένα μυρμήγκι προσβολή κατά τα τελευταία χρόνια και θα μπορούσε όχι για καθαρά μέχρι λίγες εβδομάδες, στις παλιές του συνήθειες επέστρεψε κάποτε είχαν φύγει τα μυρμήγκια.

Σε αυτό το σημείο, δέχτηκα, δεν θα αλλάξει, και αν δεν μπορώ να ζήσω σαν αυτό, θα πρέπει να ζουν χωριστά. Ωστόσο, το δικό μου το σπίτι, έτσι Βγάζω δεν αποτελεί επιλογή. Λοιπόν, πώς μπορώ να κάνω το καλύτερο φίλο μου, χωρίς να κινείται, να τρέξει ως ο καλύτερος φίλος ή τα προβλήματά μου;

Δεν θέλω αυτό το turn άσκοπα σε μια συζήτηση, ειδικά καθώς δεν θέλω να υποσχεθώ ότι θα μπορούσε να είναι καλύτερη (το οποίο γνωρίζω από την εμπειρία, δεν θα είναι, όχι για πολύ - όρος) να μιλήσουν ή να του γι 'αυτό, μπορεί να είμαι λίγο άβολα να είναι (σίγουρα, αλλά προσπαθήστε να κρατήσετε στο δωμάτιό μου και τουλάχιστον αν είστε στο σπίτι, μόνο το χάος μου καταφέρνουν να είναι μαζί, και αυτό είναι πολύ, πολύ πιο ανεκτά από παίρνει πάντα μετά από αυτόν.) για με αυτό τον τρόπο φαίνεται να οδηγήσει μόνο σε επιχειρήματα και να βλάψουν τα συναισθήματα είναι -. υπάρχει μια καλή ευκαιρία να πω, εγώ δεν θα ζήσει για να τον - ή κάποιος που πραγματικά μεγάλο χρονικό διάστημα για να πάρει σε μένα και πάλι - το σπίτι μου και μάλιστα σε μια κατάσταση συντήρησης που με κάνει να ευτυχείς - χωρίς να υπεισέρχεται σε λεπτομέρειες, γιατί;

Πρέπει να έχω αυτήν την συνομιλία αργότερα και όχι νωρίτερα. Αρχίζει να πραγματικά την υγεία και τα οικονομικά μου με όλα τα γεύματα επιρροή έξω εγώ ένα καλό γεύμα κάνετε αντί να πάει στο σπίτι για να μαγειρέψουν, όπως θα έπρεπε να είναι. Επιπλέον, υπάρχει συνεχής συζήτηση των πληρωμών για ορισμένες από τις αλλαγές που Θέλω να κάνω στο σπίτι - όπως ξύλινα δάπεδα και αντικατάσταση ορισμένων από παλιά έπιπλα μου. Αλλά ακόμα είμαι από ένα από τα εγχώρια βελτίωση - έργα δούμε μέχρι που μετακόμισε, ότι δεν μπορώ να εμπιστευτώ για να κρατήσει το σπίτι που έχουμε τώρα.

Συνεργάτης απογοητευμένοι

Ένα από τα μεγάλα παράδοξα της ζωής είναι ότι κάποιος τους φίλους να είναι το καλύτερο των φίλων να μεταφράσει όχι για να ζήσουν στην ικανότητά τους. Στην πραγματικότητα, για να ζήσει σε ορισμένες περιπτώσεις με ένα φίλο που είναι ένας καλός τρόπος για να τερματιστεί αυτή η φιλία.

Όπως και με εσάς, FR. Εσείς και ο συγκάτοικός σας έχει μια σχέση Όσκαρ και Felix και να αρχίσουν να παίρνουν το φόρο τους. Έτσι ... ναι, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να του ζητήσω να πάει. Και αυτό μπορεί να είναι δύσκολη. Πραγματικά, δεν υπάρχει τρόπος να πείτε σε κάποιον που δεν θέλει να βλάψει τα συναισθήματά τους, ζωντανά από αυτούς χωρίς. Είναι για να σπάσει πράγματι μαζί τους. Δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό χωρίς πόνο, τόσο το καλύτερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να προσπαθήσουμε να το κάνουμε χωρίς πόνο.

Έτσι, αναλύονται σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές, θέλετε γρήγορα και καθαρά. Ωστόσο, θα τσιμπήσει, αλλά μια σαφή ρήξη θεραπεύει πιο γρήγορα και προκαλεί λιγότερη ζημιά. Κάτσε κάτω και να του πω ότι όταν ένας φίλος και ένας άνθρωπος παραμένει ότι έχει φτάσει σε ένα σημείο στη ζωή σας, όπου ζείτε μόνο για μια στιγμή. Στη συνέχεια, να του δώσει χρόνο για να βρουν μια νέα θέση εργασίας, αλλά δίνουν συγκεκριμένες ημερομηνίες ανεργίας? 30 ημέρες αρκετά πρότυπο για ενοικίαση σε περισσότερες.

Είναι ένα πράγμα που πρέπει να θυμάστε ότι ως το κλάσμα με κάποιον, δεν θέλετε κανένας λόγος να πάει, «θέλω να πάω." Εάν ανησυχείτε για αυτό να μετατραπεί σε ένα επιχείρημα, το μόνο που χρειάζεται να πει: «Έχω αποφασίσει ότι αυτό είναι το καλύτερο για μένα», και επαναλαμβάνω, αν δεν παραιτηθεί, εάν είναι απαραίτητο. Διαπραγμάτευση, η οποία δεν μπορεί να είναι, είναι πολύ απλό. Έχει αποφασιστεί αυτό, και ήρθε η ώρα που θα σας αφήσει να περιμένετε για να τον καταλάβει, αλλά τι να κάνουμε ..

Και στη συνέχεια όλα τα άλλα απλά σερφάρουν στο ευαίσθητη περίοδο μέχρι το τέλος. Θάλασσα supportive- μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε μια νέα θέση - αλλά είναι σταθερή. Δεν είναι διασκέδαση, αλλά αναγκαία. Και ελπίζουμε, όταν η τάση κατά το χρόνο της μη βιώσιμης ζωής και αμηχανία έχει τελειώσει, η φιλία σας θα είναι αρκετή για να θεραπεύσει και μαζί σε μια αναλογία άλλο απίστευτο τρόπο για να είναι απλά ένα χτύπημα κατά λάθος ισχυρή.

Σημαντική σημείωση: Κάνετε τη δέουσα επιμέλεια σας να το κάνει σχετικά με τους νόμους του κράτους σας. Ακόμα κι αν δεν έχετε καμία επίσημη συμφωνία μεταξύ των δυο σας, θέλετε να βεβαιωθείτε ότι έχετε διασχίσει το πουκάμισό σας και πιτσιλιστεί λίγο ι του. Εάν έχετε ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης, μπορεί να υπάρχουν ειδικές διαδικασίες ακολουθούν. Είναι αμφίβολο ότι ο φίλος σας θα πρέπει να εκδοθεί μια ιστορία, αλλά είναι καλό να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν εκπλήξεις για σας.

Καλή τύχη.

Γεια Doc,

Προσπαθώ να πάρετε μια καλύτερη ιδέα για το τι συμβαίνει σε ένα υπο -. Σετ καταστάσεις που έχω on-line - Ραντεβού ότι είμαι αρκετά καλά συνολικά κάνω, έτσι έχω κάποια ενόχληση, αλλά φαίνεται ότι οι γυναίκες αργότερα σε παρασκευάσματα σε μια μέρα ή νιφάδων, παραδέχονται ότι δεν είναι πραγματικά προετοιμασμένοι για αυτήν την ημέρα για ένα ή τον άλλο λόγο.

Στη συνήθη μηνυμάτων - Προτείνετε σενάριο και μια ημερομηνία, ακολουθούμενη από την ημερομηνία -. Επίσης, έχω να στείλει το πρώτο μήνυμα και να παρέχει την ημερομηνία περίπου το 90% του χρόνου δεν έχω κανέναν που είχα με πολλούς μήνες ότι ο τρόπος που προσέγγισε νιφάδες . ανθρώπους που δεν είναι απλώς ενδιαφέρονται, δεν απαντούν στα μηνύματα μου, η οποία μου δίνει την απάντησή μου αυτή τη στιγμή. Αλλά μερικές φορές έχω πάρει ούτε ένα ανεπιθύμητο μήνυμα, ή να ξεκινήσετε με μια γυναίκα που μίλησε ότι φαίνεται πολύ χαρούμενος να μου μιλήσει, και θα είμαι μια ημερομηνία ή / και e - mail σας - εγώ πρώτος αριθμός. Στη συνέχεια, οι προσεγγίσεις ημερομηνίας αρχίζουν να εμφανίζονται λιγότερο ενθουσιασμένοι, να επικοινωνούν όλο και ώρες προτού εξαφανιστούν. Προστέθηκε μια-δυο φορές, ότι μόλις βγήκε από μια σχέση, και σε άλλες περιπτώσεις δεν είναι πραγματικά μια εξήγηση, αλλά ο κοινός παρονομαστής είναι υψηλότερο από το μέσο όρο που ακολουθείται ενδιαφέρον για την κλιμάκωση. I κυριολεκτικά πίσω μόνο από την ημερομηνία της μια γυναίκα στη σκηνή, η μια φορά συμπεριφέρθηκε με αυτόν τον τρόπο. είμαι ο "δεν είμαι κάποιος άλλος" μήνυμα μετά την ημέρα, η οποία ήταν καλά τελειώσει.

Φυσικά, δεν νομίζω ότι "είναι - είστε ελεύθεροι να έχουν ένα ποτό αυτή την εβδομάδα," ή "Ο αριθμός μου είναι ..." αλάνθαστη ως ένα είδος νομική σύμβαση, και δεν αισθάνομαι καλά κατά το χρόνο σε όλο τον κόσμο όμως. ενισχύει τη μικρή απογοήτευση είναι η σύνθλιψη, αν είναι αυτές, που προτείνονται για την αντιμετώπισή τους και φάνηκε ενθουσιασμένος γι 'αυτό. Δεν πρέπει να ξεχαστεί πριν από την ακύρωση της ίδιας ημέρας, σε λίγες ώρες, αυτό είναι απλά ένα κακό πράγμα να κάνει.

Δεν μπήκε καν στον κόπο μου νιφάδων. Αυτό συμβαίνει. Αλλά το γεγονός ότι υπάρχει μια τάση μεταξύ των γυναικών ενεργήσει πιο ενδιαφέρον πονάει λίγο. Πρόσθεσα κρατήστε απαλά μια σημείωση στο τέλος του OkCupid προφίλ τους ανθρώπους από τον φόβο για να είναι επιτυχής (δηλαδή: οι άνθρωποι αναπήδηση) μια-δυο μήνες, αλλά είναι εκεί και OkCupid μερικές φορές κλίμακα καλά.

Είναι - αυτό το μέρος του Rebound; Αισθάνεται σαν αυτοί οι άνθρωποι τολμούν να πλησιάσουν την παροιμιώδη προβάδισμα, αλλά δεν τολμά να κάνει το μεγάλο βήμα. Νιώθω σαν ακριβώς συνέβη στη μέση μεταξύ δυσαρεστημένοι του, και να κάνει ένα πραγματικό διάλειμμα από dating'm παγιδευτεί Ρίξτε -. Μια ιδέα, όπως καταλαβαίνω αυτή τη συμπεριφορά και αποτελεσματικά έρχονται να αποθαρρύνουν τους ανθρώπους μου, που δεν ανταποκρίνεται; Υπάρχει - είναι ένα είδος του ατόμου που οι γυναίκες ψάχνουν για ριμπάουντ; Νομίζω ότι μόνο σαν αρκετά ασφαλές και σταθερό στο προφίλ μου, που είναι σίγουρα ο τρόπος που θέλω κάποιον που ενδιαφέρεται για μένα σε μια μακροχρόνια σχέση, αλλά - που προσελκύουν τους ανθρώπους που προσπαθούν να παίξουν έξω μετά ο διαχωρισμός; Ανέφερα την εμπειρία μου με τις γυναίκες εδώ, γιατί αυτή είναι η δική μου άποψη, αλλά - αυτή την εξουσία και σε άλλες περιπτώσεις;

Gap Dating υπόστεγο

Εντάξει, δεν θα σας αρέσει, DD, αλλά θα είμαι ειλικρινής: Εάν κάποιος νιφάδες μέσα . Συνήθως ένα σημάδι ότι δεν ενδιαφέρονται , φαίνεται να κάνει μια καλή πρώτη εντύπωση - ειδικά εάν δεν είναι πρώτη - αλλά κάπου κατά μήκος της γραμμής μεταξύ του πρώτου μηνύματος και την πρώτη ημέρα, έχασε. Μπορεί να είναι κάτι με τον τρόπο που συναντά απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να δείτε ότι δεν το αισθάνονται. Απλώς δεν συνειδητοποιούν ότι δεν είναι διατεθειμένοι να το πράξουν. Ή ίσως χάσει τη συναισθηματική δυναμική και τον ενθουσιασμό αιμορραγεί μακριά για "meh".

Και μισώ να το πω, αλλά στο τέλος της ημέρας, μερικές φορές το μόνο κοινό παρονομαστή ότι το έχετε στην χρονολόγηση εμπειρία σας είναι. Και αν αυτό συμβαίνει τακτικά, μέσω συναντήσεων των πλατφορμών ... καλά, ο πιο πιθανός υποψήφιος είναι ότι θα το προκαλέσει με κάποιο τρόπο.

Έτσι θα πρέπει να κάνετε κάποια αυτοεξέταση και τον πειραματισμό. Θα πρέπει να αλλάξετε και να δούμε αν μια άλλη προσέγγιση παίρνει διαφορετικά πράγματα. δείτε ποτέ τα πράγματα πιο γρήγορα γραμμή κινείται: Αν, μια-δυο καλές συνομιλίες εμπρός και πίσω, είναι μια καλή στιγμή για να προτείνει μια ημερομηνία πριν από την αναβάθμιση ως μια γρήγορη φλιτζάνι καφέ για να δείτε αν είναι η ίδια χημεία ότι το πρόσωπο στο διαδίκτυο. Προσπαθήστε να εργαστούν σκληρότερα για να χτίσει σε μια συναισθηματική σύνδεση και συμβάλλουν πραγματικά διανοητικά και συναισθηματικά? έχουν καταπληκτική συνομιλίες με κάποιον που φαίνεται να πηγαίνουν για να κάνουν πραγματικά "πάρει" ο καθένας ξέρει πιο ευτυχισμένοι.

Μπορεί επίσης να είναι χρήσιμο να εξετάσουμε μερικές από τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις τους στοιχεία. Αν μη τι άλματα σε σας, όταν ένα έμπιστο φίλο δούμε μερικές από τις συνομιλίες του με αυτές τις γυναίκες και να δούμε τι σκέφτονται τον τρόπο που είναι. Ίσως είστε πάρα πολύ ανυπόμονος και η αποστολή της ατμόσφαιρας πρέπει , και ότι είναι να καλέσει τους ανθρώπους.

Πάρτε να ακονίσει το χρόνο εστίασή του? θα βασιστεί περισσότερο ενθουσιασμό και συναισθηματική παρόρμηση και λιγότερες γυναίκες είναι σπάνιες σε σας.

Αχ, και να χάσουν τη γραμμή των ανθρώπων που φοβούνται την επιτυχία? εμφανίζονται μόνο ως απεχθή και προτρέποντας τους ανθρώπους. Τίποτα να κάνει με το προφίλ σας, την αόριστη και αν οι άνθρωποι υπαινίσσεται, είναι μια κακή ιδέα σε γενικές γραμμές. Δεν υπάρχει κανένας τρόπος για να εκφράσουν δεν σας κάνει να φαίνεστε κακό, και δεν θέλουν να την ιδέα στην πρώτη επικεφαλής το ανθρώπινο φυτό 's.

Καλή τύχη.


Έχετε επιρροή σε σύγκρουση με τους γονείς τους, τη σχέση σας - έπρεπε να εκδιώξει μια ενοχλητική άνθρωπος Partner δύναμη έδαφος; Μοιραστείτε. Σκέψεις και τις εμπειρίες σας στα σχόλια και θα είμαστε πάλι σε δύο εβδομάδες στις περισσότερες από τις συνεδριάσεις ζητήματα της


Ζητήστε από τον Dr. Nerdlove είναι η δεκαπενθήμερη στήλη Kotaku συνάντηση που διοργάνωσε η μοναδική και Harris O'Malley, επίσης γνωστό και ως Δρ NerdLove. Έχετε ερωτήσεις μπορείς να απαντήσεις; Να doc@doctornerdlove.com και να θέσει «Kotaku" στη γραμμή θέματος.

O'Malley Harris είναι ένας συγγραφέας και προπονητής τιμές ανώτερη υποστήριξη, για να Dating - blog Τηλεειδοποίησης Δρ NerdLove και Podcasts Δρ NerdLove. Το νέο σας χρονολόγηση - Οδηγός New Game +: Οδηγός Geek αγάπη, το σεξ και Dating είναι από το κοινόχρηστο Amazon , το iTunes πούλησε βιβλία και όλα είναι καλά, επίσης, μια τακτική επισκεπτών στις έναν από εμάς .

Μπορείτε να Snark διανομής και συμβουλές που βρέθηκαν στο Facebook και το Twitter για @DrNerdLove .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου