var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 10 Μαΐου 2016

Εάν η μνήμη της πρώτης παρτίδας της Naughty Dog

Εάν η μνήμη της πρώτης παρτίδας της Naughty Dog

-C Αυτές τις μέρες, οι άνθρωποι πιστεύουν ότι η Naughty Dog, η εταιρεία πίσω από το Uncharted - σειρά, αλλά δεν έχει ξεκινήσει με αυτόν τον τρόπο. Πρώτο παιχνίδι της εταιρείας ήταν η μαγεία σπαθί RPG ένα Keef ονομάζεται ο κλέφτης, που δημοσιεύθηκε από την Electronic Arts.

Naughty Dog έχει αλλάξει αρκετές φορές κατά τη διάρκεια της ιστορίας του. Αυτό που χρησιμοποιείται για να είναι γνωστή για το πολύχρωμο platformer ως Crash Bandicoot και Jak και Daxter, αλλά πηγαίνει πολύ πιο πίσω. Jason Rubin και ο Andy Gavin συν-ίδρυσε ένα στούντιο που ονομάζεται JAM λογισμικού το 1984, που δημοσιεύθηκε Naughty Dog αλλαγή ονόματος το 1989. Το πρώτο παιχνίδι στο πλαίσιο της παρούσας πανό ήταν Keef ο κλέφτης.

Ναι, αυτό συνέβη πραγματικά.

Εάν η μνήμη της πρώτης παρτίδας της Naughty Dog
Εάν η μνήμη της πρώτης παρτίδας της Naughty Dog
Το λογότυπο βγήκε 1989α

Ορισμένα παιχνίδια κυκλοφόρησαν το λογισμικό με την ονομασία JAM: Μαθηματικά Jam, μανιασμένοι Ski Area Dream.

Sleep - Ζώνη, η οποία πουλάει 10.000 αντίτυπα, Rubin και Gavin ξεκίνησε σε μια σειρά από ΑΟΠ εργασίας. Ήταν μόνο 16 ετών κατά το χρόνο, και πήρε ένα συμβόλαιο με την Electronic Arts.

Μετά υπνοδωματίου, είχε Keef ο κλέφτης και δαχτυλίδια της δύναμης. Keef ο κλέφτης που σημειώνονται, αλλά η στιγμή JAM Λογισμικό Naughty Dog έχει γίνει.

Share, πάλη μεταξύ τέσσερις φάσεις του παιχνιδιού της πτήσης, την περιπέτεια, την αλχημεία ακολουθώντας τις τυπικές προϋποθέσεις του Keef το Thief:

Παίξτε Keef τον κλέφτη, ένα πολλά υποσχόμενο νεαρό κλέφτη που βρίσκεται στην άκρη της πόλης της Εμπορικής Mercon. Καθώς η ποινή της πτήσης είναι η απομάκρυνση ορισμένων τμημάτων του σώματος, νεαρός ήρωας μας πρέπει να είναι προσεκτικοί στο επάγγελμά τους, και, τέλος, (και άλλοι) μορφή να έχουν πρόσβαση και να κλέψουν το θησαυρό της πόλης.

Keef το Thief: ένα αγόρι και του Lockpick είναι μια πρώτη προοπτική κομμάτι Πρόσωπο ρόλο. Περιέχει στοιχεία της παρωδίας, τα ονόματα των παιχνιδιών και τους εχθρούς στη μάχη είναι σαφώς ορατά σε αρκετές περιγραφές. Ένα αντικείμενο του παιχνιδιού είναι να κλέψει τα πάντα σε θέαμα - τουλάχιστον στην πόλη. Το ίδιο το παιχνίδι περιλαμβάνει, εκτός από την πόλη, πιο μπουντρούμια, δάση και άμμο, μεταξύ άλλων.

Ήταν παρόμοια με πολλές άλλες ΑΟΠ εκείνη την εποχή. περπατούσε αργά μέσα από τα μπουντρούμια και την καταπολέμηση πράγματα. Θα έπαιζε ένα στερεό ρόλο στον κανόνα.

Η ιστορία για το πώς έχεις κάνει, το παιχνίδι είναι αξιοσημείωτη, αλλά.

«Έχουμε το κρύο υποστήριξη Electronic Arts on-line που ονομάζεται ποιο είναι το μεγαλύτερο παιχνίδι - εκδότης του κόσμου ήταν," Rubin δήλωσε σε συνέντευξή του για το βιβλίο παίκτης της εργασίας »και έκανε ένα παραγωγό από την άλλη πλευρά για να πάρει την άκρη του τηλεφώνου. λίγους μήνες αργότερα, ήμασταν για EA στο Keef ο κλέφτης, μια άλλη περιπέτεια των ίδιων συστημάτων. Ehrlich έργων είπε, δεν ξέρω πώς θα πρέπει να είμαστε. αυτό θα είναι το σύγχρονο αντίστοιχο ενός παιδιού που έχει δει το μισό καλώντας εκατομμύρια YouTube κρύο Warner Brothers και μια διαπραγμάτευση ταινία. "

Τουλάχιστον Keef ο κλέφτης ήταν μια κόλαση ενός τραγουδιού intro:

Βίντεο πίστωσης: Darjan

Αν σας ενδιαφέρει το πώς λειτουργεί το παιχνίδι, εδώ είναι ένα βίντεο:

Βίντεο πίστωσης: Darjan

Φίλο Magazine έχει πολλή ανάλυση πάροδο του χρόνου, συμπεριλαμβανομένων μια χούφτα σχόλια για Keef ο κλέφτης Κατά τη διάρκεια της κρίσιμης συναίνεση φαίνεται να καλύπτουν όλο το φάσμα, οι άνθρωποι ήταν σε θέση να συμφωνήσουν σε ένα πράγμα. Το παιχνίδι ήταν δύσκολο ως κόλαση.

Αυτή η κριτική Judity Kilbury Cobb-Info το 1990 30 με έκανε να γελάσω, ιδιαίτερα την τελευταία παράγραφο:

Δεν έχω πάει ποτέ ένας έφηβος, αλλά μπορώ να καταλάβω γιατί ζα-ζα πάει αρκετά για το παιχνίδι. Φορτωμένο με δράση, περιπέτεια, χιούμορ και το σεξ - αντικείμενα είναι Keef αποστολή κλέφτης στον κόσμο επιβιώσει έφηβος και να κατακτήσουν τον Θεό να είναι βασιλιάς. Σε αυτή τη σειρά. Όπως Keef, επιβιώνουν με τη διερεύνηση πόλεις, μπουντρούμια και τα δάση της Tri-City και να κλέψουν ό, τι δεν είναι καρφωμένο κάτω ή συλληφθεί.

Αυτό είναι ένα τρελό τρελό παιχνίδι. Το έργο είναι μεγάλο. Πεζογραφία, γραμμένο από τον Mike Humes Iowa City μητρική, είναι διασκεδαστικό αν σας αρέσει φοιτητές χιούμορ. Το soundtrack ακούγεται πολύ υψηλής ενέργειας. Keef έχει ένα μοναδικό σημείο και κάντε κλικ στο interface. Το μόνο μου παράπονο είναι η λειτουργία μάχη? η θέα είναι αδικαιολόγητα στενό και όχι διαισθητική κίνηση.

Η προοπτική και η έννοια της Keef ο κλέφτης απευθύνεται άμεσα στους νέους. (Μιλάω όχι μόνο των νέων, είτε). Μακάρι να ήταν αυτό το είδος του παιχνιδιού για την γυναικεία προοπτική γραπτή? Κορίτσι κλέφτη και την περιπέτεια, πάρα πολύ, ξέρετε. Keef ο κλέφτης είναι δυνατά και χυδαίο περιπέτεια στο υψηλότερο επίπεδο.

Τόσο Gavin και Ρούμπιν άφησε τελικά το στούντιο το 2004, το αστρικό αντίδραση Uncharted 4 Δεδομένου ιδρύθηκε: ένας κλέφτης οριστικοποιήσει, φαίνεται ότι το μέλλον είναι λαμπρό για Naughty Dog.

Δεν μπορείτε να με Keef επανεκκίνηση κλέφτη οποτεδήποτε σύντομα, αλλά έχει.

Εάν η μνήμη της πρώτης παρτίδας της Naughty Dog

Αυτό το γεγονός έχει συμβεί είναι μια εβδομαδιαία σειρά για Kotaku, όπου θα αναδείξει τις ενδιαφέρουσες στιγμές στην ιστορία του παιχνιδιού, τώρα έχουμε επανεξεταστεί όταν ένα παιχνίδι Sonic - .. Δείτε φίλησε ζωντανά στο Xbox 360 και η Sony ένα κόμμα με το God of War νεκρή κατσίκα ένα πρόσωπο, αν έχετε οποιεσδήποτε προτάσεις για μηνύματα στο μέλλον, παρακαλώ αφήστε - στα σχόλια σε μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου