var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 12 Μαΐου 2016

Το ύψος του γιατί Halo: Reach είναι φοβερό

Το ύψος του γιατί Halo: Reach είναι φοβερό

Εντάσσεται άμεσα στο τζάκι, πλάσμα, όπως και στο παρελθόν φέρουν τα πάνω κάτω. Ωθείται προς τα εμπρός, ρίχνοντας ένα πακέτο βροντή, προκαλώντας μια αντίδραση πανικού. Μια ελίτ που χλεύασαν το όπλο του με μια έκρηξη των μπλε φωτιά, αλλά έπεσε κατά την κλήση για την προσοχή, θα πρέπει να πάει μετά από αυτόν. Ξεκινώντας στην καρδιά των πραγμάτων είναι μια θαυμάσια χαοτική τρόπος για να ξεκινήσετε ένα επίπεδο, στην περίπτωση του επιπέδου ONI: Sword βάσης, και βάζει σε οποιαδήποτε μεγάλη έμφαση στην Halo: Reach.

Όταν ανακάλυψα ότι το Halo: Reach αυτή τη λειτουργία για συμβατότητα με παλαιότερες εκδόσεις του Xbox One, δεν θα μπορούσα να έχω ένα άλλο παιχνίδι αντισταθεί διέλθει από το τελευταίο Halo - Παιχνίδι της Bungie κυκλοφόρησε το 2010, πριν από την επανάληψη των 343 Industries, αλλά ένας πρόλογος στο σύνολο. Σειρά για να δημιουργήσετε γεγονότα του Halo: Combat Evolved και ό, τι ακολουθεί. Βασικές Sword είναι ένα από τα πολλά μεγάλα πεδιάδες εφικτός, αλλά για μένα είναι η πιο αγνή, ως ένα βαθμό τελειότητας ότι η ελευθερία ισορροπία με μεγάλη εγχειρίδιο διέγερση παίκτη.

Μπορείτε να παίξετε ως πολύτιμο Έξι, ένα σούπερ στρατιώτης Master Chief ως Σπαρτιάτης και το περιβάλλον, τα οποία κυμαίνονται από αλλοδαπό συμμαχία γνωστή ως το Σύμφωνο έχει εισέλθει. ONI: Sword Base είναι η τρίτη αποστολή της εκστρατείας, και είναι κοντά στην αρχή της εισβολής, ήταν όταν το σύμφωνο πάει χτύπησε σκληρά. Η δουλειά σου είναι ο Δρ Halsey να διασώσει ένα VIP, ο οποίος εργάζεται για το Γραφείο του σπαθιού Ναυτική Βάση Πληροφοριών.

Bungie θα σας οδηγήσει στη δράση: την επίθεση Alianza τη βάση Halo - παιχνίδια συνήθως πρέπει να παρέχονται με μια σαφή εικόνα διαθέσιμη εμφανίζεται σαφώς πριν από τον αγώνα, έτσι ώστε να μπορείτε να σχεδιάσετε την επίθεση διαδρομή σας .. αλλά το βασικό Έναρξη σπαθί η κάθοδος, έτσι δεν μπορείτε πραγματικά να δείτε τι συμβαίνει. Αν είστε γρήγορα, μπορείτε να πάρετε ένα τρίο των γρυλίσματα προηγήθηκε DMR, ημι-αυτόματο τουφέκι ελεύθερου σκοπευτή του πριν από τη μονάδα του δικτύου, ακόμα και φορτωμένο. Αν όχι, θα πάει μια σκληρή μάχη για να κάνουν.

Όπως είναι μεγάλη στη συνάντηση στο κάτω προσέγγιση, επειδή κρύβονται το όραμά του. Επειδή δεν μπορείτε να δείτε τι θα συμβεί στο παρελθόν, έχετε την τάση να πάει προς τα εμπρός με το γρύλισμα από ψίχουλα ενεργούν τράβηγμα προς τα εμπρός πρόοδο.

Halo AI ήταν πάντα πολύ καλό, αλλά σε πιο ενδιαφέρουσες Outreach του διαχειριστεί μερικές φορές να κερδίσει μια ελίτ στη δεξιά πλευρά του χάρτη. Άλλες φορές, είναι η προσοχή κάποιων περίεργος τσακάλια σφίξτε. Έχετε τρεις επιλογές αριστερά, κέντρο, δεξιά, ανάλογα με το πού ο εχθρός μπορεί να παίξει στο τέλος του τρεις διαφορετικές κατευθύνσεις πυροβολούν, να παίξετε το καθένα φαίνεται λίγο διαφορετική. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να φέρει κάποια παραλλαγή στη συνεδρίαση.

Είναι αναπνοή, επίσης, αφήνουν περιθώρια γι 'αυτόν, μια χαοτική μάχη. Μόλις αρχίσει η αποστολή, η είναι γόνατο-βαθιά στους νεκρούς. Περισσότερο από μια ντουζίνα εχθρούς που περιμένουν στην κορυφή του λόφου, συμπεριλαμβανομένου ενός διάσειση Elite με το ισοδύναμο ενός εκτοξευτή χειροβομβίδων όπλο Συμφώνου. Είναι έντονη, συναρπαστική μάχη Ηρωική δυσκολία και θέτει τον τόνο για το υπόλοιπο των επιπέδων: να πάρει τα πράγματα μόνο από αυτό το έντονο.

Το ύψος του γιατί Halo: Reach είναι φοβερό

Ένα σημαντικό πρόβλημα πολλών σκοπευτές αντιμετωπίζει ένα από τα επικοινωνίας: Πώς μπορεί ο παίκτης να πει πού και πότε εχθροί έρχονται χωρίς σύγχυση ή τεχνητό συναίσθημα; Παίξτε πολλές σύγχρονες σκοπευτές στρατιωτικών οι οποίοι έπρεπε να προσπαθήσει να καταλάβει τι τον εχθρό επαναλαμβανόμενες αναζητήσεις μεγαλύτερη ζημιά, ώστε να μπορείτε να επικεντρωθεί σε αυτούς. Αλλά Halo απάντηση σε αυτό υπήρξε αργή - μετακίνηση, εύκολο να διακρίνει τις επιθέσεις του εχθρού. Είναι εύκολο να πει τη διαφορά ανάμεσα σε μια διάσειση τουφέκι, πιστόλι πλάσμα ή Needler να πω, γιατί όλοι είναι τόσο διαφορετική. Αυτή η μάχη αναγνωσιμότητα σας δίνει τη δυνατότητα να παίρνουν αποφάσεις γρήγορα.

Το οπτικό σήμα κατατεθέν των επιθέσεων του εχθρού σας βοηθήσει επίσης να δοθεί προτεραιότητα ελίτ με το όπλο διάσειση θα προκαλέσει προβλήματα, αλλά η μπάλα είναι τόσο διαφορετικές που - επίσης οποιαδήποτε επίθεση Halo υπογράμμισε τα πάντα. Μπορείτε να τον αφήσει να ξέρετε ότι κάνει, πράγμα που σημαίνει ότι η δύναμη του εγκεφάλου σας για να περάσετε όλη την τακτική σας. Θέλετε να χρησιμοποιήσετε ένα πυροβόλο όπλο βελόνα; Βρείτε τον τύπο με ροζ κοχύλια. Δείτε το γρύλισμα είναι εξοπλισμένο με ένα φωτεινό μπλε Γρανάδα; πυροβολούν για να καταθέσουν και χρησιμοποιεί τους φίλους του. Χρώματα εμπνευσμένα τακτική.

Όχι μόνο αυτό, αλλά οι αργές βλήματα και τη γενναιοδωρία του συστήματος χρέωσης βοηθά στον εντοπισμό ασπίδα όταν κάτι τον χτύπησε από πίσω. Μπορείτε βλήματα βουητό παρελθόν μπορεί να δει και να μετατρέψει αμέσως ότι τα γυρίσματα να εντοπιστούν. Τελειώνει με την αίσθηση ότι δεν γνωρίζουν ή κάποιος που είναι έκπληξη.

Για όλους αυτούς τους λόγους, είναι σχεδόν κρίμα που η αρχή του βασικού φινίρισμα σπαθί πάρα πολύ γρήγορα. Μερικοί σκοπευτές ένα τσακάλι παραλλαγή επίθεση, αλλά είναι εύκολο και βολικό τρόπο μετακίνησης. ανταμοιβή του για αυτό είναι η αναγνώριση του στόχου, ένα όπλο της ενέργειας που μόνο δύο πυροβολισμούς. Θα πρέπει να έχετε, επειδή μερικές δεξαμενές Σύμφωνο πλησιάζει τη θέση σας. Το αναγνωριστικό προορισμό που τους επιτρέπει να λάβουν ένα εύκολο έργο, αλλά ακόμα ικανοποιητική. Μετά τη σύντομη αλλά έντονη μάχη που έχω περάσει, βλέποντας τις δεξαμενές της έκρηξης ένα εξαιρετικό βαθμό είναι ένα μεγάλο pick-me-up πριν από ό, τι είναι να έρθει.

Το ύψος του γιατί Halo: Reach είναι φοβερό

Αυτή η διέγερση προσέγγιση είναι ένα άλλο πράγμα που καθιστά την υλοποίηση ενός μεγάλου παιχνιδιού. Αυτό σας βάζει σε ένα εξαντλητικό αγώνα, τότε υπάρχει μια ενέργεια όπλο που σε κάνει να νιώθεις καλά. Κάθε συνεδρία έχει διαφορετική συναισθηματική ποιότητα που αποφεύγεται η επικάλυψη μερικές φορές υποφέρουν από άλλους σκοπευτές.

Μόλις δεξαμενή έκρηξη, τα πράγματα είναι καλύτερα. Ένα ιπτάμενο dropship και δίνει ένα Warthog κυκλοφορούν hop, οι συνάδελφοί του AI συνδεθείτε, και παρουσιάζονται με δύο επιλογές: να πάτε δεξιά ένα κανόνι πυργίσκο πυρά Ενεργοποίηση για να καθαρίσετε τους ουρανούς των δυνάμεων εισβολής, ή να πάτε προς τα αριστερά τοποθετήσετε ένα δείκτη με την εντολή να έρθει σε επαφή.

Αυτός ο βαθμός της επιλογής είναι ευπρόσδεκτη. Τόσα πολλά παιχνίδια σήμερα απαιτούν -chi μέσω μεσιτών εξαιρετικά γραμμική, περιμένουν οι άνθρωποι να ανοίξουν τις πόρτες ή ακατάλληλες στιγμές μακριά από σας να πάρει τον έλεγχο της κάμερας για τη λήψη. Φτάνοντας στην πραγματικότητα το αντίθετο, έτσι ώστε ο προορισμός που θέλετε να κάνετε στη συνέχεια.

Πηγαίνετε δεξιά, έχουν μια καλή συμβιβαστική λύση, με ορισμένες από τις πρώτες δυνάμεις του Συμφώνου. Πατήστε και το όπλο μια προστασία ντουζίνα Σύμφωνο εύρημα. Οι περισσότεροι από αυτούς είναι συναρμολογούνται εύκολα με το όπλο Warthog, αλλά ένα ενοχλητικό Elite βρίσκεται στην κορυφή ενός γειτονικού κτηρίου έχει ένα όπλο διάσειση που μπορεί να επιστρέψει γρήγορα στο Warthog σας, αν δεν αποστέλλονται προσεκτικά. Τι είναι χειρότερο, επειδή το όπλο δεν λειτουργεί, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση είναι σε θέση να παρέχει περισσότερα στρατεύματα είναι να πετάξει για να κρατήσει σε εγρήγορση τους. Είναι ένα τρελό παιχνίδι, είναι το άθροισμα του Warthog είναι εντελώς διαφορετική, παρά την ευκολία με την οποία δεν έχουν ανακληθεί, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε όχι μόνο να πηδούν μέσα από τον αγώνα.

Αγώνας για την κορυφή της δομής, παίρνει το κορυφαίο πυροβόλο όπλο διάσειση Elite για να σπάσει το κουμπί για να ενεργοποιήσετε το όπλο, και ανταμείβονται με τεράστια όπλο γύρισμα και πυροβολούν πλησιάζει δυνάμεις του Συμφώνου. Κάνει ενέργειες σας να αισθανθεί πραγματική και σημαντική. Συγκρίνετε αυτό με το Halo 4, όπου για να πάρει έναν ολόκληρο όροφο για να αφιερωθεί από το σημείο Α στο σημείο Β με το πάτημα ενός κουμπιού ή δύο, δεν βλέπω μια σημαντική επίδραση, τότε είναι πίσω στο σημείο A. Αυτή τη στιγμή πατώντας αίσθηση ότι θα νικήσει κατά το κολάρο? Θα σας κάνει να αισθανθείτε ηρωική.

Άλμα πίσω στο Warthog και ακολουθήστε το μονοπάτι. Πολύ σύντομα, υπάρχει μια άλλη μικρή ομάδα της Συμμαχίας στο δρόμο για το ραδιόφωνο. Είναι ένα γρήγορο τεταμένη μάχη με το Σύμφωνο μερικά φαντάσματα στο Υπόλοιπο Mix αρνούνται ρίξει. Μόλις έχετε ασχοληθεί μαζί τους, είναι το κεντρικό ραδιόφωνο. Σύμφωνο ελεύθερους σκοπευτές δώσει την περιοχή μια μικρή δύναμη κρατά τα δύο κτίρια που απαρτίζουν την εγκατάσταση και το Revenant ήταν σύμφωνο. Το Revenant είναι μια μικρογραφία της δεξαμενής, αλλά εξακολουθεί να είναι γρήγορη και θανατηφόρα. Είναι μια νέα πρόκληση για Warthog, και πάλι εντελώς διαφορετικό για να παίξει από όλα τα άλλα ραντεβού σε αυτό το σημείο με το ρόλο του ταυρομάχο και τον ταύρο επιστρέφει ότι. Μόλις έχετε στείλει το Revenant, φέρνει ένα πλοίο Σύμφωνο μια χούφτα των σκοπευτές, αλλά μπορεί να αντιμετωπιστεί εύκολα.

Το ύψος του γιατί Halo: Reach είναι φοβερό

Ένα από τα κτίρια έχει ένα εκτοξευτή ρουκετών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Revenant, αλλά υπάρχει μια καλύτερη χρήση για αυτό. Ένα φιλικό κατάβαση με βάρκα είναι νέα Warthog-ένα, με σιδηροδρομική όπλο που μπορεί να σκοτώσει ακόμη και οι πιο εχθρούς και άλμα δρόμο σας πίσω στο βασικό σπαθί και να κάνει. Αν είχε αντιστραφεί, την καταπολέμηση του ραδιοφωνικού σταθμού πριν από την αναχώρηση από τον πύργο, dropship την railgun Warthog έχουν πέσει αντ 'αυτού. Εν πάση περιπτώσει, έχετε ένα ισχυρό νέο όχημα.

Αυτή τη φορά η βασική σπαθί φρουρείται από μια χούφτα των φαντασμάτων, και θα πρέπει να αποφεύγουμε όλα, αν θέλουν να επιβιώσουν. Μόλις βρήκα τον εαυτό μου και μόνο. Είναι κατά κάποιο τρόπο ο συνεργάτης μου έπεισε ΚΙ γυρίσματα για να οδηγήσει ένα Warthog διαχωρίζεται, και αυτή και έτρεξα να πνεύματα, τοποθετημένο υποστήριξη πλοήγησης όπλα μας. Και τα δύο παιχνίδια ήταν εντελώς διαφορετικές εμπειρίες. Ο ένας ήταν τεταμένη, που διακινούνται κυρίως με υπολογίζεται? η άλλη ήταν άγρια ​​και ταραχώδη. Αυτό το είδος της πολυπλοκότητας επιτρέπει AI εντελώς διαφορετικές εμπειρίες παιχνιδιού, που είναι η βασική σπαθί αισθάνεται πάντα φρέσκα.

Μόλις σκοτώσει το φάντασμα, τις πόρτες ανοικτές βάσης. Παλεύει να ανοίξει με περισσότερα στρατεύματα στην διαθήκη, και θα είναι ένα άλλο σύνολο των θυρών για να δείτε. Σας επιτρέπει, στο υπόγειο του εργοστασίου, η οποία είναι μεγάλη, εκτός από τους δύο κυνηγούς που φυλάνε την είσοδο.

Το ύψος του γιατί Halo: Reach είναι φοβερό

Οι κυνηγοί είναι σκληρή. Τα περισσότερα όπλα απλά αναπήδηση από την πανοπλία του και να έχει ένα ισχυρό όπλο, αεροσκάφος μεταφοράς φορτίου, τα οποία μπορεί να σκοτώσει σχεδόν αμέσως. Αλλά Bungie είναι πολύ ευανάγνωστη σοφά ώστε να μπορείτε να αποφύγετε το όπλο. Jäger αλλάξει αυτό με μια επίθεση σώμα γρήγορα το σώμα που δεν φαίνονται γρήγορα, αλλά αν δεν κυνηγήσει τόσο γρήγορα από ένα τρέξιμο που, αισθάνονται. Αλλά αν η αδυναμία σας έχει ληφθεί κάτω σκληρά.

Η παρακάτω ακολουθία βάζει τις ικανότητές του σε δοκιμασία σε ένα γάντι στην κορυφή του κτιρίου μολύβδου. Έχει πολλές διαδρομές, με τις δυνάμεις του Συμφώνου στις κρίσιμες στιγμές. Οι περιορισμένους χώρους δημιουργώντας εντελώς διαφορετική από τους ανοιχτούς χώρους του υπόλοιπου του φυτού, αλλά μερικές αρκετά στενές επαφές, αφήστε περισσότερο σώμα με σώμα αγώνα και χειροβομβίδες. στενούς διαδρόμους, για να εξασφαλιστεί ότι ο εχθρός δεν μπορεί απλά να πηδήξει, όπως κάνουν σε ορισμένες από τις ανοικτές περιοχές, ώστε να μπορούν να κάνουν κάποια πραγματική ζημιά.

Στην κορυφή του κτιρίου, που αντιμετωπίζει δυο τρεις ελίτ είναι αόρατα, και ένα άλλο όπλο διάσειση ενοχλητικό. Είναι μια ανηφορική μάχη, και δεν επιτρέπουν μια ομάδα Συμφώνου πλοία που ξεπερνούν την ίδια στιγμή. Νομίζω ότι είναι το πιο δύσκολο παιχνίδι επίπεδο είναι, αλλά διαρκεί τρεις ελίτ σε γρήγορη διαδοχή, στη συνέχεια νίκησε τον πύραυλο Σύμφωνο πλοία θα καταλήξουν σε αίσιο πέρας μια δύσκολη αποστολή.

Το ύψος του γιατί Halo: Reach είναι φοβερό

Βασικές λεπίδα εργάζεται για μια ποικιλία λόγων. Ως εκ τούτου, είναι πολύ καλά ρυθμό: με μια στενή μάχη αρχίζει, να πάρει ένα ενεργειακό όπλο στον εαυτό του το καταπληκτικό συναίσθημα, έτσι ώστε η επιλογή μεταξύ αυτών των δύο στόχων με διαφορετικές προκλήσεις και να ανταγωνιστούν ενάντια σε δύο σκληρές μάχες στη σειρά πρώτα με φαντάσματα και στη συνέχεια με τους κυνηγούς. Μετά από αυτό είναι. Ένα σφραγισμένο γάντι για την τελική συνάντηση αφεντικό Οι προκλήσεις της αποστολής αυξάνονται συνεχώς, αλλά αισθάνθηκε ξεπεράσει κάθε συνάντηση ηρωική.

Κεντρικής σημασίας για τη δύναμη της βασικής ξίφος είναι η θεμελιώδης αγώνα μόλις Halo. Επικοινωνίας Clarity εχθρό μπορείτε έτσι περισσότερες πληροφορίες μπορούν να επιδιωχθούν και σε άλλα παιχνίδια θα μπορούσαν ότι ένα μεγάλο μέρος του σχεδιασμού και λήψης αποφάσεων επιτρέπει σε άλλους σκοπευτές, στην οποία αντιδρούν μόνο σε εχθρικά πυρά. Halo είναι ένα παιχνίδι proactivity, σκέφτηκε μέσα από συναντήσεις. Μερικοί συμφωνία το προστατεύσει. Ακόμη 343 Industries απέτυχε αυτά τα εισιτήρια να σχεδιάσετε στο Halo.

Πεδίο λειτουργεί επειδή κάθε εχθρός είναι διαφορετική και άμεσα αναγνωρίσιμο. Κάθε όπλο έχει ένα σκοπό και ένα σαφή ρόλο. Όπλα και εχθρούς υπαγορεύουν πώς κινείται και παίζει? επιλέξτε ένα όπλο και ένα τουφέκι επίθεση, και να τρέχετε έξω στο πεδίο της μάχης με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο ότι ένας παίκτης φέρει ένα κυνηγετικό όπλο και ένα Nadler. Και πάλι, ακόμη και αν η σειρά χωριστών συναντήσεων στο πλαίσιο της βασικής σπαθί, ένα από τα πιο cool επίπεδα του παιχνιδιού θα πάρει.


GB Burford είναι ανεξάρτητος δημοσιογράφος και ανεξάρτητος προγραμματιστής παιχνίδι που απλά δεν μπορεί να πάρει αρκετό για να διερευνήσει γιατί εργάζονται παιχνίδια. Μπορείτε να φτάσετε στο Twitter στο @ForgetAmnesia ή σας blog . Μπορείτε να υποστηρίξουν τα παιχνίδια, ακόμα και προτείνουν να γράψω περισσότερα για σας Πατρέων .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου