var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 14 Μαΐου 2016

Αυτό το Final Fantasy XV είναι καταπληκτική Συνέντευξη

Αυτό το Final Fantasy XV είναι καταπληκτική Συνέντευξη
Links: Hironobu Sakaguchi. Δεξιά: Hajime Tabata. Φωτογραφία με το περιοδικό Famitsu

Hironobu Sakaguchi ήταν ο πρώτος διευθυντής του Final Fantasy. Hajime Tabata είναι η τελευταία διευθυντής του Final Fantasy. Αν βρεθεί, τα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά αστείο.

Σήμερα το περιοδικό Famitsu δημοσίευσε μια έκθεση στην αγγλική γλώσσα μια πρόσφατη συνέντευξη με τα δύο φωτιστικά του Final Fantasy, και είναι γεμάτη από απίστευτες στιγμές. Sakaguchi σχόλια είναι αμβλύ, υστερική, και αυθεντικά. Διαβάστε τη συνέντευξη Sakaguchi τα σταξτιά βετεράνων? Tabata Νέα εργαζομένων Άφιξη είναι ένα πολύ διασκεδαστικό.

Αυτά είναι μερικά από τα κοσμήματα της συνέντευξης. Κατ 'αρχάς, το αστείο δεν θα ξεχάσετε ποτέ Tabata:

Tabata: Εμείς δεν είχε καμία σχέση, εκτός από σχεδόν συγκρούονται σε PAX Prime 2014 είχα ακούσει ότι Sakaguchi και ήλπιζε να εισαγάγει τον εαυτό μου, αλλά ο χρόνος μου ήταν επάνω.

Sakaguchi: Έχω ακούσει μόνο μετά το συμβάν. Ήμουν προώθηση Terra μάχη και δεσμεύσεις πατήστε επιτρέπει να μας συναντήσει.

Tabata: Ονειρεύτηκα χαμένη ευκαιρία όταν άκουσα Sakaguchi μας στα 10 μας - επέτειο συγχαρώ (ένα αστείο για τον μεγάλο χρόνο ανάπτυξης FFXV)! (Γέλια)

Sakaguchi: Συγγνώμη. Ήταν κουρασμένος από τη συνέντευξη και πήγε πολύ λίγο.

(Παρεμπιπτόντως, Sakaguchi το σχόλιο σε μια συνέντευξη μαζί μου !)

Στις ανοικτές ερωτήσεις:

Tabata: Ενώ Kitase και τροφίμων Sakaguchi μου είπε για τον τρόπο που έχουν συνηθίσει να εργάζονται από κοινού. Sakaguchi μου είπε να ρωτήσω κάτι, έτσι ρώτησα πόσα κέρδισε! (Γέλια)

Sakaguchi: Αυτό είναι το ένα δεν μπορώ να απαντήσω! (Γέλια)

Σε μικρά πράγματα:

Tabata: Όταν φάγαμε το πρώτο σετ, Sakaguchi είπε ότι ήμουν το μόνο πράγμα Ανησύχησα. Ήταν ανησυχούν για άμεση ακόλουθες παρατηρήσεις του.

Sakaguchi: Στο πρώτο demo του παιχνιδιού, το πίσω πόδι ενός μεγαθήριο πιάστηκε από έναν φράκτη. Είπε: «Δεν μπορείς να έχεις αυτό." (Γέλια)

Tabata: αναστολή της δυσπιστίας.

Sakaguchi: Μου αρέσει να πάρετε nitpicky μικρά πράγματα όπως αυτό. Ήμουν στο πίσω πόδι! (Γέλια)

Famitsu: Θυμάμαι Sakaguchi, δήλωσε κατά τη χρονική στιγμή. (Γέλια)

Tabata: Θα πρέπει να είναι πολύ ανήσυχος. (Γέλια)

Sakaguchi: Το Behemoth σκανδαλώδη υπόθεση πόδι!

Για την ψηφοφορία:

Tabata: Θα δίνει σίγουρα κάθε φορά είναι ακόμα κάτι για να εκτιμήσουν τη γνώμη σας. Κάθε συζήτηση είναι να δημιουργήσει ένα αριστούργημα Αγώνων. Για παράδειγμα, δεν είναι πολύ καλή στο σχεδιασμό και την προσπάθεια για τη δημιουργία του FFVII επενδύεται γνωστό πώς ήταν σε άλλη εταιρεία κατά το χρόνο. Εκείνος που με εκπλήσσει κάθε φορά που η διαφορά και το βάθος της διαδικασίας ήταν κατά το χρόνο όσον αφορά το τι προσπαθούμε να κάνουμε. Μου θυμίζει πραγματικά όλες τις προσπάθειες που καταβάλλονται για να καθιερώσει το σήμα του Final Fantasy, και πώς παθητική ήμασταν μόνο για την τρέχουσα επιτυχία της πνευματικής ιδιοκτησίας βασίζεται. Γιατί είναι χρήσιμο κατά καιρούς να συζητήσει με Sakaguchi. Για να έχετε τα μάτια σας ανοιχτά. Καλέστε παροιμιώδης ρίζα. (Γέλια)

Sakaguchi: Διατροφή αλκοόλ να σας διαβεβαιώσω ότι τα σχόλιά μου τουλάχιστον να είμαι ειλικρινής. (Γέλια)

Τέλος, ορισμένοι ειλικρινή λόγια της σοφίας:

Famitsu: Θα μπορούσε - είναι μια Sakaguchi vs Tabata - έκδοση αυτής της συζήτησης πριν από το τέλος, τότε. (Γέλια) Το τελευταίο κομμάτι από την εστία, ενθαρρυντικά λόγια για την Tabata-san;

Sakaguchi: Με την κυκλοφορία - ημερομηνία του παιχνιδιού, η τελική μάχη αρχίζει ανηφόρα και είναι το πιο δύσκολο από όλα διαδρομή. Όταν κοιτάς πίσω, αλλά είναι χρυσός μια πολύ ανταμείβοντας χρόνο. Τόσο FFIII και FFIV ολοκληρωθεί γύρω από το σούρουπο, και εγώ δεν θα μπορούσε να βοηθήσει να κάνει μια ηχηρή νίκη στο σπίτι μόνη της στο δρόμο μου. (Γέλια) Θυμάμαι εκείνες τις στιγμές ως η πιο ευχάριστη και αποδοτική στιγμές της ζωής μου. Είμαι σίγουρος ότι θα είναι ένα σημαντικό βήμα, ο Tabata-san φαίνεται στη δική του ζωή, τότε κάνει ό, τι κάνετε, και να απολαύσετε την κάθε στιγμή. Αυτό είναι το Final Fantasy, και η αρχή μιας νέας εποχής.

Tabata: Η ομάδα μου είναι αυτά τα λόγια στην καρδιά και την ελπίδα το πρωί ήλιο Ας απολαύσουμε το χρυσό μαζί. Θα απολαύσετε σίγουρα τη διαδικασία, και δεν θα αφήσει μέχρι να τελειώσετε!

Τελικός στόχος XV Fantasy στις 30 Σεπτεμβρίου, η οποία πλησιάζει γρήγορα. Για να διαβάσετε τη συνέντευξη εδώ Famitsu .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου