var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

Για Συλλέκτες προσέγγιση DOOM είναι έξυπνη, αστεία και ικανοποιητική

Για Συλλέκτες προσέγγιση DOOM είναι έξυπνη, αστεία και ικανοποιητική

επίπεδα DOOM είναι αρκετά απλή: οι δαίμονες για να σκοτώσει, να βρει την έξοδο. Αλλά υπάρχουν πολλά κρυμμένα κάτω από την επιφάνεια, ακόμα κι αν είναι προαιρετική, είχα εμμονή με κάθε πριν από την εύρεση της διαδικασίας. Μου ένας κανόνας στα παιχνίδια κάνουν!

Τα συλλεκτικά συνήθως σχεδιασμένα Mist χαμένο χρόνο ως πληρωτικό. Δεν είμαι εναντίον συλλογή ως έννοια, αλλά μόνο κακό που χρησιμοποιείται στα περισσότερα παιχνίδια. Συλλεκτικά μου εμπλακούν ότι παίζω το παιχνίδι μου με διαφορετικό τρόπο.

Doom είναι ένα από εκείνα τα παιχνίδια, και εκτιμώ σχεδόν όσο και πυροβολισμούς.

Ο αγώνας είναι η κύρια έλξη της τύχης, αλλά όταν πρόκειται για τα μυστικά, την εξερεύνηση, την επίλυση παζλ και αιχμηρή παρατήρηση. Ανταμείβει τους παίκτες που δημιουργικοί με τη γεωμετρία του παιχνιδιού, και αυτό είναι ευχάριστο να βρείτε ένα κρυφό τρόπο.

Οι δρόμοι δεν είναι κρυμμένα με την παραδοσιακή έννοια, όμως. Πάρτε το Uncharted 4, για παράδειγμα. Έχω μόνο αυτό το παιχνίδι και να προσπαθήσει να συλλέξει όσες κρυμμένους θησαυρούς στην πορεία του παιχνιδιού. Σκέφτηκα ότι ίσως ... ημίχρονο; Το πρόβλημα με το Uncharted 4 και συλλεκτικά στα περισσότερα παιχνίδια είναι στην πραγματικότητα καλείται να περιηγηθείτε με τρόπο και εκκεντρικός που είναι απογοητευτικό και ανικανοποίητος. Πρέπει να πάω σε αυτόν τον τομέα; Θα αναπαράγουν αυτό το κεφάλαιο δεν είναι να βρείτε όλους τους θησαυρούς; Το παιχνίδι δεν είναι τόσο σαφής. Σε DOOM, ξέρετε ακριβώς όπου στέκεστε.

Για Συλλέκτες προσέγγιση DOOM είναι έξυπνη, αστεία και ικανοποιητική
Εικόνα - Credit: SplatterCatGaming

Ξέρω πήγε να δούμε πόσα μυστικά, τι μυστικά βρίσκονται στα αριστερά, και όταν κάνω αναβάθμιση κάποιες - σημεία δαπάνες, να δώσει την κάρτα επίσης μια ένδειξη για το πού βρίσκονται.

(Θα ήθελα να συστήσω το συντομότερο δυνατό για να επενδύσουν σε όλες τις ενημερώσεις του ραντάρ. Αν στο τέλος της ανασκαφής σε μυστήρια, να ενημερώσει περισσότερο από αρκετούς πόντους.)

Εχθροί respawn ατέλειωτα Doom και αν δεν έχουν φύγει, πήγαν »εκ νέου. Έτσι, ενώ τη δημιουργία ενός χάρτη είναι σκληρός και θορυβώδης, υπάρχει μια απόκοσμη ηρεμία όταν τελειώσετε. Στη συνέχεια, μπορείτε να εξερευνήσετε το χάρτη σε ανάπαυση και να δούμε τι έχει χαθεί. Αν είστε σαν κι εμένα, που έχει τα περισσότερα από αυτά χάνεται, πράγμα που σημαίνει ότι το επίπεδο είναι πραγματικά μισή περισσότερο.

Αυτά είναι τα είδη των κινήτρων που να μου δώσει κάποιον που τείνει να βιαστούμε μέσα από παιχνίδια, ερωτήσεις. Τέσσερα επίπεδα του παιχνιδιού, το οποίο λειτουργεί εντελώς.

Φυσικά, βοηθά ότι πολλοί συλλέκτες για να βελτιώσει το παιχνίδι σας. Runas που λαμβάνεται με την ολοκλήρωση δοκιμών ικανότητας, μπορείτε να συνεχίσετε να συλλέξει στοιχεία από μακριά ή να παρατείνει τη διάρκεια της αναισθητοποίησης εχθρούς. κηφήνας τομέα Mods παραβλέπεται ισχυρά όπλα στο οπλοστάσιό τους. Υπάρχουν άλλοι επίσης. Υπάρχει ένας μακρύς κατάλογος! Αλλά δεν θα πρέπει να πάρετε αυτά τα συλλεκτικά αντικείμενα. Δεν μπορείτε να κερδίζετε το παιχνίδι.

Μπορείτε να περπατήσετε μέσα σε 10 ώρες από την εκστρατεία DOOM ή περισσότερο, αλλά υποψιάζομαι ότι είναι, θα διαρκέσει περισσότερο. Με τους σημερινούς ρυθμούς μου, ο αριθμός αυτός θα διπλασιαστεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου