var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 14 Μαΐου 2016

προέλευση cosplay χρονολογούνται από τη δεκαετία του 1930

προέλευση cosplay χρονολογούνται από τη δεκαετία του 1930
Εικόνα - Credit: Yahoo, DVD Talk Ύλης μητέρα ποτέ δεν είπε ,

Αντιμετωπίζοντας αυτό το Σαββατοκύριακο, ήρθε η ώρα αξίζει να διαβαστεί, να γράψει μια περίληψη από τα καλύτερα παιχνίδια γύρω. Ας ξεκινήσουμε με ένα μάθημα ιστορίας.

Γεια σου, θα πρέπει να διαβάσετε αυτό το

προέλευση cosplay χρονολογούνται από τη δεκαετία του 1930
Cosplay από Angela Bermudez , Φωτογραφία Essam Elbably .

Αν, όπως εγώ, δεν γνωρίζει τίποτα για την ιστορία της Cosplay, άρθρα Jennifer συνιστάται ιδιαίτερα. Ενώ το παιχνίδι οριστικές όταν η γυναίκα αγνοήθηκε ρητή αναφορά στη μορφή Myrtle R. Douglas, τα συμπυκνώματα cosplay δημιουργός θα μπορούσε να ονομάζεται, είναι ένα γενικό έναυσμα. Είναι διασκεδαστικό να σκεφτούμε συμβάσεις στη δεκαετία του 1930, μια περίοδο τόσο μακριά από μένα που δεν θα μπορούσε να είναι κατά τη χρονική στιγμή. Δηλαδή, φόρεμα άνθρωποι με κοστούμια εμπνευσμένα HG Wells; Αξιολάτρευτο.

Morojo και Ackerman τίναξε Geek πρόσφατη ανάπτυξη του πολιτισμού στον πυρήνα του με αυτά τα κοστούμια, τη βάση για ένα χόμπι για την ίδρυση ότι μια σημαντική έκφραση της fandom ήταν majorly πριν από το 20ο αιώνα ήταν έξω. ένα μεγάλο πρότυπο για το κοστούμι του, ενώ την επιβολή Άκερμαν δεν έκανε απολύτως τίποτα να κάνει με την κατασκευή του: Αλλά εδώ είναι το πράγμα. Και οι δύο ενέργειες είχαν προγραμματιστεί, σχεδιαστεί και προσεκτικά με το χέρι από Morojo! Μέρος της πίστωσης για την εφεύρεση του Cosplay, φυσικά Forrie: Αυτός είναι ένας μορφωμένος άνθρωπος ήταν ποιος και τι τόλμη φορούσε ένα παλτό του φωτεινό χώρο μέσα από τους δρόμους της Νέας Υόρκης το 1939. διάολο, ας υποθέσουμε ότι είναι η ιδέα σκέφτηκε con κοστούμια που φοράει μαζί - που διαφορετικά θα λάβουν. Αλλά Morojo !! Morojo ήταν το μόνο πρόσωπο που. Η φαντασία στον πραγματικό φυσικό χώρο, όπου μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας κοστούμι και φόρεσε Λόγω της έντονης Cosplay συγκέντρωση σύγχρονη δημιουργικότητα και κάθε σκάφος είναι περίεργο ιδιαίτερα ότι Άκερμαν συχνά αποδίδεται ως cosplayers Fan OG στη βιβλιογραφία. Morojo που έκανε futuristicostumes αξίζει το μεγαλύτερο μέρος της πίστωσης.

προέλευση cosplay χρονολογούνται από τη δεκαετία του 1930

Kotaku έτρεξε πολλά εξαιρετικά (Τύπου) σχετικά με τα χαρακτηριστικά πριν από το σφίξιμο, αλλά σπάνια βλέπουμε τους προγραμματιστές ανοιχτά αγωνίζεται με το πώς να ασχοληθεί με την πραγματικότητα. Ναι, θα ήταν καλό αν κρίσεις φύγει (ή είναι τώρα πιο εύκολο να χειριστεί), αλλά αν δεν το κάνει; Matthew Μπερνς, ο οποίος έγραψε πριν από εμάς, έχει μια μακρά κομμάτι που εξερευνά την ιδέα αυτή.

Στη συζήτηση σχετικά με την κρίση επιρρεπής αν είναι εκεί για να συζητήσουν ορισμένες περιστάσεις υπό τις οποίες ΑΠΟΔΕΚΤΗ «καλή» ή «κακή» κρίση είναι και τι μπορεί να γίνει από τη βιομηχανία γενικά, να μειώσει την «κακή» είδος. Συμφωνώ ότι θα ήταν καλό αν η βιομηχανία έχει αλλάξει από πάνω προς τα κάτω: Συνήθως οι διαχειριστές μπορεί να χρειαστεί να αναλάβουν μεγαλύτερη ευθύνη για τη βελτίωση των συνθηκών και το παιχνίδι έχει μια επαγγελματική ανάπτυξη και μόνιμο μακιγιάζ ευπρόσδεκτη. Αλλά μια τέτοια αλλαγή είναι πιθανό να έχουν φθάσει αργά και σταδιακά. Υπάρχουν μια σειρά από μελέτες σε όλο τον κόσμο διοικείται από άτομα με πολύ διαφορετικές ιδέες, όπως πολλά να κάνουμε, γιατί όλοι συμφωνούν και τροποποιήσεις σ 'αυτό ομόφωνα.

Αν κάνετε κλικ, θα παίξει

Ω, και αυτά τα άλλα πράγματα

  • Mike Diver εξετάζει πώς μπορούμε να κάνουμε το διαδίκτυο ένα φιλόξενο, διότι όλοι το άσχημο παρενόχληση και βιτριόλι βρίσκεται στις περισσότερες γωνίες.
  • Nathan Ingraham είχε πρόβλημα ρεαλισμό της stomaching το πεδίο της μάχης, τον Ιανουάριο.
  • Kieth Stuart για να συζητήσουν τι Uncharted πει αντίο στα χαρακτήρες και κόσμους που αγαπάμε.
  • Andrew Reiner προσπάθησε να εξηγήσει τη βία των βιντεοπαιχνιδιών κόρη τους. Αυτό ακούγεται σαν μια δύσκολη συζήτηση.
  • Justin Monroe περιγράφονται Warcraft Agent Τράβις Φίμελ, η συνολική fanboy of Warcraft είναι. Το όνειρο, ο φίλος μου!
  • Sean μωρό ήρθε με πέντε πράγματα για να πιπιλίζουν πραγματικά από την παιδική του ηλικία. (Αυτό ακούγεται κουτσός, το ξέρω, αλλά μπορείτε να το διαβάσετε. Sean μωρό είναι υστερική.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου