Βαλβίδα έχει πρόσφατα τεθεί σε μέρα να επικεντρωθεί στο εδώ και τώρα εξεταστικό σύστημα ατμού
Παράδειγμα: La Matanza . Είναι ένα παιχνίδι των πολλαπλών παικτών esque πείνας
Αν ήμουν ένας δυνητικός αγοραστής, βλέπω όλα αυτά και Ν.Ο.Π.Ε. το δρόμο για το επόμενο τμήμα του ατμού άπειρο παιχνίδι Valhalla. Το ερώτημα είναι αν τα προσωρινά προβλήματα άλλως καλό μεγάλο / παιχνίδια θα πρέπει να έχουν ισχυρό αντίκτυπο στην κατώτατη γραμμή σας και τελικά να είναι το μέλλον τους θα είναι σε θέση. Είναι μια που ακόμα και οι θυμωμένος παίκτες από το θύμα που συζητήθηκαν .
Από τη μία πλευρά, επιδιώκει να αγοράσει ένα παιχνίδι, για να διαπιστώσουμε ότι λειτουργεί μόνο στον υπολογιστή σας, ή ότι ο αγώνας χρειάζεται ένα βήμα παραπέρα ισορροπία, ή ό, τι έχετε. Αλλά δεν είναι La Matanza ήταν όπως πάντα σε αυτή την κατάσταση, και οι προγραμματιστές ενδιαφέρονται Xaviant Τύπου - όπου ενημερώσεις και patches, αμφιβάλλω ότι θα είναι πολύ μεγαλύτερη. Επιπλέον, υπάρχει ένα σύνολο από νωρίς πρόσβασης. Η αλλαγή είναι αναπόφευκτη, και όχι όλα θα αλλάξουν αμέσως να κάνουν πολύ χαρούμενος παίκτης. Αν οι προγραμματιστές φοβούνται να κάνουν τα παιχνίδια τους αλλαγές πρέπει, επειδή θα μπορούσε να σκοντάψει επάνω μια μυρμηγκοφωλιά τυχαία ή 200, δεν αποτελεί καλό οιωνό. Όταν μια κατολίσθηση της αρνητικότητας σε ένα μικρό (ή μεγάλο) εξόδου άλλως σε καλή κατάσταση κανένα παιχνίδι, νέο σύστημα ελέγχου του ατμού θα μπορούσε να θάψει μια πραγματική δυνατότητα.
Λοιπόν, φυσικά, το επιχείρημα ενάντια σε αυτό είναι ότι μόλις τα προβλήματα έχουν επιλυθεί, είναι μόνο οι άνθρωποι θα δημοσιεύσει θετικά σχόλια επανεκκίνηση. Καμία ζημιά, δεν υπάρχει φάουλ. Αλλά το πρόβλημα είναι, και πάλι, ότι α) η ικανότητα οργή των ανθρώπων για να ωθήσει πίσω ενάντια αλλαγές είναι, ίσως είναι ένα παιχνίδι πραγματικά απαραίτητο, και β) οι άνθρωποι είναι συχνά γαλβανισμένα με λύσσα δράση αντί για καλά συναισθήματα. Τελικά αρνητικά σχόλια για να συνταξιοδοτηθούν και να δώσει μέχρι το τελευταίο σχόλιο, αλλά το ισχύον σύστημα δίνει στους ανθρώπους πολλή ενέργεια για να προκαλέσει βλάβη σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Ίσως, στην περίπτωση της La Matanza, το σύστημα λειτουργεί όπως αναμένεται. Οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν τα παράπονά τους και να προειδοποιήσει άλλους πιθανούς φορείς εκφράζουν τον τρόπο έως ότου το παιχνίδι είναι σε καλύτερη κατάσταση. Πρόσβαση νωρίς τα παιχνίδια μπορεί να είναι ακόμα σε εξέλιξη, αλλά έχουν πάνω τους ένα τίμημα. Οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να γνωρίζουν τι να περιμένουν.
Αλλά αναρωτιέμαι, τι συμβαίνει όταν αναπόφευκτα ένα παιχνίδι είναι μια αλλαγή που μερικοί παίκτες είναι ωραία με τους άλλους και περιφρόνηση, εάν ο τρόπος παιχνιδιού, το θεματικό περιεχόμενο, ή οτιδήποτε άλλο. Κάτι σαν πιο σκοτεινές μπουντρούμια πτώματα και την καρδιακή προσβολή
Στη θετική πλευρά, ο κύριος του έργου της σφαγής φαίνεται να πάρει όλα. Σε μετάβαση
"Εμείς πάντα θέλουμε να έχουμε ένα διάλογο με όλα τα μέλη της κοινότητας και η γνώμη σας είναι πολύ σημαντική, όχι μόνο για εμάς ως προγραμματιστής, αλλά η συνολική καλή του παιχνιδιού», ένας προγραμματιστής Xaviant έγραψε στο MySpace . "Να προσφέρουμε μεγάλες αλλαγές, θα πρέπει να αναλάβουν κινδύνους. Αναπόφευκτα θα υπάρξει κάποια λάθη, αλλά ελπίζουμε να καταλάβουμε ότι είμαστε πάντα προσπαθεί να κάνει βελτιώσεις που θα ωφελήσει το παιχνίδι. Μικροαλλαγές, κούρδισμα και κάνουν την ημέρα, τα στοιχεία συνεχώς σε κάρτες, οπότε αν δεν το πάρει τώρα, υπάρχει πάντα ένας τρόπος για να χρησιμοποιήσει τα σχόλιά σας για να χτυπήσει το στόχο. "
Διαβάζετε επεξεργασμένο με βραστό νερό , πλευρά Kotaku σε όλα τα πράγματα αφιερωμένη μέσα και γύρω από τη βαλβίδα υπηρεσίας δημοφιλή PC - Αγώνες. Παιχνίδια, Πολιτισμός, Κοινότητα - δημιουργίες, σχόλια, οδηγούς, όλα τα βίντεο. Αν βρεθεί τρομερά κάτι ενδιαφέρον / στο Steam, παρακαλώ - να ενημερώσει ένα μήνυμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου