var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

νοσταλγική στιγμή στο σκοτάδι λωρίδες 3, το να φύγω, "Ω, σκατά»

νοσταλγική στιγμή στο σκοτάδι λωρίδες 3, το να φύγω, "Ω, σκατά»

Εάν έχετε την σειρά Dark Souls παιχνίδι, ξέρετε τι εννοώ. Αν δεν έχετε παίξει Dark Souls 3 απαιτεί τεράστια αεροτομή.

Για άλλη μια φορά, είμαι σε μια μεγάλη επίδειξη στο Dark Souls φροντίδα σακάτεμα -. 3 Ο παίκτης!

Sumo Sulyvahn ένα από τα δυσκολότερα για μένα να είναι σε όλες τις 3 Dark Souls, αν και χωρίς να μαθαίνουν την ικανοποίηση του συνόλου των αμφιβολιών κίνησης και να μάθουν να καταστρέψει μάχες, μου πήρε λίγο χρόνο για να καταλάβει τα πράγματα. (Δεν είμαι αρκετά τυχερός για να δούμε τι θα μπορούσε να σκοτώσει έναν πυροβολισμό!) Μετά την αναχώρηση από την περιοχή, ήταν έτοιμος να Dark Souls 3 για να μου δώσει ένα διάλειμμα? Χρειαζόμουν ένα διάλειμμα.

Όπως και στην περίπτωση των σκοτεινών ψυχών συνήθως, αυτό δεν ήταν η περίπτωση. Προσπάθησα να καταστεί όσο το δυνατόν πάρει σιγά-σιγά να βομβαρδίζουν με τεράστια βέλη.

Σύντομα τα μάτια μου κοιτάζοντας τον ουρανό ...

νοσταλγική στιγμή στο σκοτάδι λωρίδες 3, το να φύγω, "Ω, σκατά»

Εκείνη την εποχή θαύμαζα την όμορφη αρχιτεκτονική κατατρύχει, ένα βασικό είδος της σειράς. Θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή σε αυτή τη δομή στην αριστερή πλευρά έχουν εξοφληθεί. Αναρωτήθηκα αν υπήρχε κάτι οικείο.

Αλλά τίποτα δεν κάνει κλικ, και βγήκε μπροστά. Βήμα προς βήμα, ένας εχθρός στο άλλο.

Ακόμα κι αν έχω ξεκινήσει μια σειρά από σκάλες Waltzing, παρακάμπτουμε μεγάλα βέλη ...

Ακόμα τίποτα. Κάθε ίνα της μου συγκεντρώνεται στην επιβίωση.

Τα πράγματα έγιναν περίεργα όταν βρήκα αυτό το κρυφό πέρασμα,

νοσταλγική στιγμή στο σκοτάδι λωρίδες 3, το να φύγω, "Ω, σκατά»

Είναι ...; Naw. Οι Dark Souls κάνει τα πράγματα όπως αυτό. Το βλέπω! Όταν ήρθα πιο κοντά το στοιχείο της αναμονής πριν από μένα, αλλά το φρύδι μου τέθηκαν.

νοσταλγική στιγμή στο σκοτάδι λωρίδες 3, το να φύγω, "Ω, σκατά»

Χμ. Η ... ματιά ... σαν ...! Μετάβαση περιγραφές, καθώς τείνουν να κάνουν, πίεσα και διατηρούνται σε φορτηγά αυτές τις σκέψεις στο πίσω μέρος του κεφαλιού.

Στη συνέχεια βρήκα ένα λοστό. ΜΟΧΛΟΣ. Αυτό που είναι σημαντικό για έναν μοχλό; Είναι λόγω αυτού του γεγονότος η μόχλευση ότι αυτοί οι άνθρωποι έχουν μόχλευση στο Dark Souls.

Η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει πιο γρήγορα τώρα. Τίποτα από αυτά δεν είχε νόημα! "Μπορείτε να κάνετε ό, τι νομίζω ότι είναι, Dark Souls 3", σκέφτηκα. Ναι, τα παιχνίδια που αναφέρονται σήμερα στις περιγραφές θέσεων εργασίας, αλλά εξακολουθεί να είναι μια παράδοση πράγμα. Δεν έχετε κάνει ποτέ αυτό που νόμιζαν ότι είχαν κάνει τώρα.

Και το κάνει πραγματικά. F'ing πραγματικά γίνεται.

νοσταλγική στιγμή στο σκοτάδι λωρίδες 3, το να φύγω, "Ω, σκατά»

Σκατά Anor Λόντο, ο πιο περιβόητος τόπος όλων των Dark Souls, στο σπίτι του δολοφόνου και εκτελεστή δράκος Smough Οπίδίεΐη, Chief - .. Duo αποτρόπαιο παιχνίδι Dark Souls 3 ήταν πραγματικά σας φέρνει πίσω σε αυτό το μέρος.

νοσταλγική στιγμή στο σκοτάδι λωρίδες 3, το να φύγω, "Ω, σκατά»

Μπορείτε να επεκτείνετε το στόμα με ενθουσιασμό για να δείτε όταν φθάνει.

νοσταλγική στιγμή στο σκοτάδι λωρίδες 3, το να φύγω, "Ω, σκατά»

Δεν είμαι Dark Souls προσοχή παράδοση, και δεν είναι πολύ διαφορετική στο Dark Souls 3. Είμαι βέβαιος ότι υπάρχουν σημαντικοί λόγοι Anor Λόντο στο Dark Souls 3 έλεγχοι, αλλά αυτό δεν είναι ό, τι έχει κάνει τόσο ισχυρό για μένα. Επιστροφή στην Anor Λόντο αντιπροσώπευε μια πλήρη εκτίμηση του κύκλου με τη σειρά τα τελευταία χρόνια για να παίξει, και έτσι ήρθε σε μένα ως παίκτη. Όταν έφτασα Anor Λόντο στις αρχικές Souls Σκοτεινό, είχα πρόβλημα κατανόηση του πώς να παίξει το παιχνίδι. Τώρα είμαστε το ίδιο. Όπως είπα και στην κριτική μου της Dark Souls 3, θα κάνουμε εταίρο.

Ήταν γλυκό - πικρό, το ένα άκρο από τα highlights Dark Souls s »3 και έχει βοηθήσει να επενδύσουν το κλείσιμο εκατοντάδων ωρών σε αυτά τα παιχνίδια.

Σας αφήνω με αυτό το υπέροχο αφιέρωμα στον Anor Λόντο από τον Justin McElroy.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου