var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

Schlage αναίσθητος Σχόλια Caster παραιτείται μετά την αυτοκτονία

Schlage αναίσθητος Σχόλια Caster παραιτείται μετά την αυτοκτονία

Pro Streamer πατάξει και σχολιαστής Brandon "Brandon DM" Nance παραιτήθηκε έργου Hi-Rez Studios αφού ανταποκρίνεται σε ένα μήνυμα θεατή δώρο με μια καυστική υβρεολόγιο για την αυτοκτονία και την κατάθλιψη.

Brandon Nance Ήταν ένα τουρνουά άχνη Hi-Rez Studios από τον Μάρτιο του 2013, η μετάδοση ρυθμίζουν τα τυχερά παιχνίδια στην Twitch. Έχτισε μια ισχυρή ακολουθία στην κοινότητα mamporros, με κοντά σε 80.000 οπαδούς στο Twitch .

Nance πρέπει να είναι μια καλή φήμη για την ανοικτή και ισχυρό. Σε απάντηση σε ένα περιστατικό τελευταίο έτος κατά το οποίο ο ίδιος ήταν ένας παίκτης για την κακή απόδοση, Nance έγραψε : «Έχω πάντα ισχυρή, λειαντικά ήταν, και δεν θα ξέρουν τι να δεν κάνω για να αλλάξει αυτό που θέλω. . "

Κατά τη διάρκεια μιας συνεχούς ροής - Συνεδρίαση τη Δευτέρα 18 Απρίλη Nance έλαβε μια δωρεά ύψους $ 5 στον θεατή με το μήνυμα, «προσπάθησα να με σκοτώσουν τον περασμένο Αύγουστο, ανακάλυψε τα βίντεό του, μόλις βγήκα και να νικήσει αυτό ήταν ένα θετικό αποτέλεσμα για μένα. σας ευχαριστώ. "

Nance δεν ανταποκρίνονται καλά στο μήνυμά δώρο.

"Υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που εκτιμούν τις σημαίες μήνυμα," άρχισε Nance. "Μόνο εγώ θα σας καλέσει ένας ηλίθιος. Είναι για να κάνει μια εγωιστική ηλιθιότητα."

Στο clip παραπάνω - κάτω (μέσω του Ευρώ Gamer ) Κατανάλωση ρεύματος Nance τότε μεταπηδά τα επικριτικά σχόλια στο chat που πρέπει να ληφθούν.

«Η αυτοκτονία δεν είναι εγωιστικό. Είστε ένα φρικτό πρόσωπο," Nance διαβάσετε το σχόλιο Twitch. "Λοιπόν, μπορείτε να βρείτε μια άλλη άποψη ταινία, η αυτοκτονία είναι πολύ εγωιστής.

"Όλοι τον αγαπούσαν. Η οικογένεια. Οι γονείς. Αν σκοτώσεις τον εαυτό σας με ένα άλλο πρόσωπο στον πλανήτη που νοιάζεται για σένα, είσαι εγωιστής, απλώς και μόνο για να είναι δάγκωμα. Αν θέλετε τη γνώμη μου για είναι κάπου αλλού να κοιτάξουμε προς το σημείο που βρέθηκαν θα σας πει ότι σκοτώνεται είναι σωστή. σας γαμήσω, αγόρι. "

Nance τότε κομπάζει για την κατάθλιψη μετακινηθεί.

"Είμαι άρρωστος από αυτό το σταθερό, γελοίο πένθος αποβλήτων" Έχω κατάθλιψη, δεν μπορώ να κάνω τίποτα στη ζωή. "Όλοι γαμάει την κατάθλιψη και το άγχος. Καθένα από αυτά έχει ένα πάρα πολύ δύσκολο να ξυπνήσει, και όμως πολλοί από εμάς δεν θέσει το βάρος για πολλούς άλλους. Δεν υπάρχει θεραπεία, υπάρχουν φίλοι και υπάρχουν άνθρωποι για να σας βοηθήσει.

"Και αν διαπιστωθεί ότι βάζοντας τέλος στην ζωή του ή εκείνα βλασφημία γελοίο εξουθενωτική ασθένεια αφήνω να καταστρέψει τη ζωή σας, γιατί δεν ξέρουν πώς να ασχοληθεί με τόσο καλή σκατά μαζί του."

Πηγαίνει καλά για λίγο. Στη συνέχεια, υπάρχει ένα μικρό σύντομο σχετικά με την ελευθερία της έκφρασης. Nance στη συνέχεια σε κύκλο πίσω στο πρόσωπο που έγραψε το αρχικό μήνυμα.

"Και το πρόσωπο που έκανε το μήνυμα, ελπίζω να συνειδητοποιήσει ότι εγώ προσπαθώ, να μην επιτίθενται προσωπικά. Είμαι προσπαθεί να ξυπνήσει λίγο."

Το υβρεολόγιο επικρίθηκε από όλες τις γωνιές της κοινότητας και την απεργία - πέρα. Ενώ τα περισσότερα από τα σχόλια που έχω (διαβάστε κυρίως στο YouTube ) behaivior καταδικάζουν Nance, ένας μεγάλος αριθμός των παρατηρήσεων που βρέθηκαν στο Reddit ή τραυματίστηκαν επίσημο φόρουμ με το μήνυμά σας συμφωνούν, όχι μόνο καθώς ήρθε σε.

Brandon Nance παραιτήθηκε την Τρίτη Hi-Rez Studios. Σε ένα μεγάλο μήνυμα δημοσιεύτηκε στο Twitter , είπε ότι ενώ ο ίδιος θα μπορούσε να αντέξει το μίσος των παρατηρήσεών του, σκέφτηκε ότι ο εργοδότης του θα πρέπει να έχει να κάνει με αυτόν.

Όπως και χθες, δεν μπορούσα να πιστέψω αυτό που λέω. Επειδή δεν θέλω να έχει σίγουρα δεν γίνεται, όπως έχει κάνει. Δεν μπορούσα να καταλάβω πώς ήμουν τόσο κακό. Το άγχος που προσπαθεί να κάνει ταχυδακτυλουργίες με αυτόν τον τρόπο ζωής, κρατήστε παραστάσεις σε εκδηλώσεις και στην κορυφή έχει φτάσει στο σημείο όπου πραγματικά γαμημένο μέχρι εννοούσα. Αλλά σας παρακαλώ να μην κατευθύνουν το μίσος τους άλλους για τα λάθη μου.

Στη μετά, Nance είπε να επικεντρωθεί στην δημοσιότητα και φιλανθρωπικό έργο, θα συνεχίσουν να προσελκύουν την πρόθεση της Ατλάντα, όπου Hi-Rez Studios είναι στο Νιου Τζέρσεϊ.

Σε συνέχεια - μήνυμα μέχρι σήμερα , Brandon Nance είπε - ακόμη και κατάθλιψη. έχει Το μήνυμα περιέχει προσωπικές πληροφορίες για Nance μια οικογενειακή τραγωδία το 2009 υπέστη μια ιστορία σήμαινε κάποιες πληροφορίες να δώσει για το τι είναι όπως είναι και γιατί αντέδρασε με το σχόλιο της αυτοκτονίας, όπως έκανε.

Αν μου πείτε ότι σκοπεύετε να βλάψει, εγώ είμαι τυφλός. Λέω πράγματα που δεν σημαίνουν. Κάνω πράγματα που δεν εννοώ. Επειδή έχω παράλογη. Είμαι θυμωμένος και να χάσει τον έλεγχο. Σκατά, γι 'αυτό είμαι με τα παιχνίδια τόσο θυμωμένος. Lost, για μένα, είναι ένα λάθος και δεν πρέπει να χάσετε. Οδηγώ για το θέμα αυτό.

Το πρώτο πράγμα που έκανα μετά το λάθος μου για να δούμε, ήταν ένα e-mail στο πρόσωπο που ήθελαν να γιορτάσουν τη ζωή της από αυτό το δώρο και εγώ συγγνώμη.

Το μήνυμα καταλήγει με μια έκκληση για συγχώρεση.

Τώρα το μόνο που θέλω να κρυφτεί σε μια τρύπα και ποτέ δεν βγαίνουν, πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε. Δεν είναι για μένα, αλλά για τους ανθρώπους που ζουν για. Έκανα λάθος στην προσέγγισή μου, και ελπίζω να με συγχωρήσετε.

Πλησίασε για το σχόλιο σε αυτήν την ιστορία, ο Πρόεδρος του Hi-Rez Studios Guiso Chisam Kotaku έκανε την ακόλουθη δήλωση:

"Μια Hi-Rez, ανησυχούμε βαθύτατα για την κοινότητα μας και δεν παίρνουμε ζητήματα όπως η κατάθλιψη, αυτοκτονία και ψυχικές ασθένειες εύκολα. Όλα των εργαζομένων μας, τα μυαλά τους είναι δωρεάν, αλλά αν οι άνθρωποι δεν σέβονται τις αξίες που είναι για μια εταιρεία, δοκιμάστε σοβαρά.

"Αν κάποιος πηγαίνει αυτό το επεισόδιο καλά, ελπίζουμε ότι ένα φως λάμπει στα θέματα της ψυχικής ασθένειας και την ανάγκη για μια ευρύτερη εκπαίδευση, την υποστήριξη και την ανοικτή συζήτηση για το πώς αυτές οι ασθένειες θεωρούνται καταστροφικές και συζητούνται στην κοινωνία μας. Έχουμε όλους τους άνδρες σημαντικό στη ζωή μας που έχουν πληγεί από ψυχική ασθένεια. Αυτό που είναι σημαντικό να μιλήσουμε για αυτές τις ασθένειες. "

Σε απάντηση προς το περιστατικό Hi-Rez Studios, μια συνεισφορά στο Αμερικανικό Ίδρυμα για την πρόληψη των αυτοκτονιών , για να ενθαρρύνει και άλλους να κάνουν το ίδιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου