var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 23 Απριλίου 2016

Αυτό είναι τι συμβαίνει όταν παίζετε ένα παιχνίδι για λίγο

Αυτό είναι τι συμβαίνει όταν παίζετε ένα παιχνίδι για λίγο

Κακή Lara Croft. Εσείς δεν αξίζουν.

Αποφάσισα να το κόψω Rise of the Tomb Raider στο PC χθες το βράδυ. Δεν είμαι σίγουρος γιατί: Μπορείτε - ίσως επειδή είχαμε μιλήσει για να το προσθέσετε στο κατάλογο μας, τέλος, το καλύτερο Xbox One ; Κυρίως επειδή καθόταν στον ατμό βιβλιοθήκη μου και βαρετό και θυμήθηκε ότι ήταν στο τέλος. Είχα τελειώσει το παιχνίδι στο Xbox One, αλλά σκέφτηκα τι στο διάολο. Τελειώστε το ξανά.

Λάρα έπρεπε να περάσει τον μερικά παζλ στη χαμένη πόλη της Kitezh, πριν να πρέπει να πολεμήσουμε τον αγώνα αφεντικό και οι πιστώσεις θα κυλήσει τέλος. Σχεδόν αμέσως μετά ξεκίνησα, ήμουν σε ένα στυλ είναι το Uncharted "Ω, σκατά, εκρήγνυται πάντα, καλύτερα τρέξιμο και άλμα προς τα εμπρός!" Ακολουθία.

Έτρεξα προς τα εμπρός. Πήδηξα. Καλύψτε τα κάτω και έπεσε κατά τρόπο μου τέλεια σενάριο. Έχω φτάσει στο τέλος της γέφυρας, όπου η Lara πρέπει απλά να μεταβείτε σε ένα ασφαλές μέρος, και ... πέθανα.

Αυτό είναι τι συμβαίνει όταν παίζετε ένα παιχνίδι για λίγο

Χμμ. Αυτό φάνηκε περίεργο. Το άλμα είδε επίσης. Τι συνέβαινε; Προσπάθησα και πάλι. Έπεσα πάλι.

Είχε ήδη χτυπήσει αυτό το τμήμα, αλλά αυτό ήταν το Νοέμβριο. Εκείνος δεν είχε παίξει την έκδοση για PC μέσα σε λίγους μήνες. Δεν καταλαβαίνω. Γιατί μέχρι τώρα το άλμα;

Προσπάθησα πάλι να σταθεί στην τελευταία στήλη? Ισως πρέπει ως Aragorn και Frodo και "βόλτα" για να κάνει την τελευταία στήλη, μέχρι να πλησιάζει τον τοίχο; Το ίδιο το παιχνίδι ήταν ένα αστείο: «Δεν θα περάσει" ...

Αυτό είναι τι συμβαίνει όταν παίζετε ένα παιχνίδι για λίγο

Nan. Λοιπόν, σκέφτηκα, αν και έριξα τα ράφια κάτω από το μεγάλο άνω χείλος; Ίσως λόγου και η μέση παραπάνω;

Αυτό είναι τι συμβαίνει όταν παίζετε ένα παιχνίδι για λίγο

Δεν ζάρια. Προσπάθησα ξανά και ξανά και ξανά. (Είδα το βίντεο παίρνω αυτό. Είναι τόσο καταθλιπτικό, δεν χρειάζεται καν να δείτε.) Άρχισα να απελπισία. Η πομπώδης μουσική ήταν δυσάρεστη και γελοίο? τα γρυλίσματα και κραυγές των Lara επανειλημμένες προσπάθειες και επαναλαμβάνεται μέχρι να χάσουν το επείγον. Πήρα τα ακουστικά μου.

Δεν υπήρχε τρόπος να πάει στο αεροπλάνο πίσω μου πίσω? ασφάλεια μου κολλήσει σωστά με αυτή τη σειρά. Δεν ήξερα τι κάνω λάθος. Προσπάθησα να «γέφυρα ανάβαση άλμα Lost Tomb Raider πόλη", αλλά δεν είχε καμία τύχη στο Google. Γιατί; Δεν ήταν γνωστό κομμάτι του παζλ. Ήταν μια άχρηστη ακολουθία ταινία υποτίθεται ότι οι περισσότεροι από τους παίκτες περνούν χωρίς σκέψη.

Ξανά, και πάλι, και πάλι. Θεέ μου, σκέφτηκα. Τι συνέβη; Θα είναι ένα άλλο - είναι Chase στο το τέλος της Δολοφόνος της ΙΙΙ Κατάσταση; Πρότεινα ήδη αυτή τη φορά! Αυτό δεν πρέπει να συμβεί!

Μετά από δέκα λεπτά, το οποίο αισθάνθηκε περισσότερο σαν 2 ώρες θυμήθηκα. Lara έχει ένα γάντζο! Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα μεταλλικά πλέγματα, ταλαντεύεται σε μεγάλα κενά για να κρεμάσει. Νομίζω ότι μπορεί να λειτουργήσει για μερικούς άκρες, έτσι δεν είναι;

Το δοκίμασα. Δούλεψε.

Αυτό είναι τι συμβαίνει όταν παίζετε ένα παιχνίδι για λίγο

ΝΑΙ.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που κάτι τέτοιο συνέβη σε μένα. Υποθέτω ότι αυτό που συνέβη, κάποιοι από εσάς, πάρα πολύ. Θα σου δώσω ένα παιχνίδι στα μέσα της διαδρομής, πάμε πολλά άλλα πράγματα παίζουν. Αν έχετε δημιουργήσει αντίγραφα εβδομάδες ή μήνες αργότερα, μια κρίσιμη πτυχή των προτύπων και των συστημάτων ξεχωρίζουν από το κεφάλι μου εξαφανίστηκε.

Θυμάμαι πως σχεδόν τα πάντα να κάνει, αλλά μερικές αμαξοστοιχίες που δεν επιβιώσει από την αποσύνθεση. Μερικές φορές ένα από αυτά τα πράγματα στο τέλος του υπομόχλιο συμβαίνει σε ένα παζλ ή πρόκληση για μένα, πρέπει να λύσει άμεσα. Όταν έρχομαι στη μέση μιας μακροπρόθεσμης δέσμευσης στο επεισόδιο, κατά πάσα πιθανότητα δεν θα είναι ένα πρόβλημα. Αλλά μετά από μια παύση, χάνομαι.

Είναι σαν μετά τις καλοκαιρινές διακοπές πάμε πίσω για να βρείτε το σχολείο που έχετε από το ποια πλευρά του μεγάλου τμήματος ξεχνάμε πλούσια σήμα τους αριθμούς. Δεν λάθη ή κάτι σαν αυτό το παιχνίδι, απλά μια υπενθύμιση ότι οι εγκέφαλοί μας δεν περιέχουν πολλές πληροφορίες. Εάν αφήσετε το πλαίσιο ενός παιχνιδιού αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, μερικές από αυτές τις πληροφορίες εξατμίζεται.

Τα βιντεοπαιχνίδια είναι φανταστική εκπαιδευτικά ιδρύματα, αλλά είναι τόσο καλό όσο το διδάσκουν εγκέφαλο. Ένα άτομο δεν μπορεί να λάβει τόσες πολλές τεχνικές επίθεσης. Εδώ πάλι, η Λάρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου