var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 26 Απριλίου 2016

Ποιο είναι το πλεονέκτημα του Banjo-Kazooie

Ποιο είναι το πλεονέκτημα του Banjo-Kazooie

Οι άνθρωποι έχουν καταβληθεί το χρήμα Ελεύθερο-ξεκίνημα για ένα πνευματικό διάδοχο του Nintendo 64 - παιχνίδι Banjo-Kazooie 1998. Γιατί; Από το Banjo-Kazooie ήταν ένα θαυμάσιο παιχνίδι και όχι μόνο το 64 Mario Θεωρώ επίσης, όπως ορισμένους κριτικούς.

Αυτό το άρθρο αρχικά εμφανίστηκε 11/05/15.

Για να εκτιμήσουμε το μέγεθος του Banjo-Kazooie, φίλε Patrick Klepek ερασιτέχνες και είχε την ακόλουθη συνομιλία. Ας ελπίσουμε ότι τουλάχιστον το ήμισυ του χιούμορ και τη λάμψη του παιχνιδιού έρχεται μέσα.

Μας άρεσε πολύ το παιχνίδι από την πρώτη φορά που παίξαμε στο Ν64 τέλος μας το 1990. Εδώ είναι γιατί:

Stephen Totilo: Patrick, πριν να μπορέσουμε να μιλήσουμε για το μέγεθος του Banjo-Kazooie, θα πρέπει πρώτα, ότι η αγάπη για κάποιον που αναγνωρίζουν N64 παιχνίδια ότι ένα Ν64 στην εποχή του θα μπορούσε να έχει στην κατοχή του τέτοια αγάπη ενός ανθρώπου για την έρημο ένα πρόσφατα ανακαλύφθηκε και σχεδόν άδειο καντίνα κολλήσει. Κανένα άλλο σύστημα δεν είχε Ν64, και όταν θα φύγει BK, είμαι αρκετά διψασμένος. Μπορείτε;

Patrick Klepek: Χα! Είχα περισσότερο από Ν64. Αυτή τη στιγμή, θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να μου (πύργος;) Πείστε τον αδελφό μου διοχέτευση των Χριστουγέννων μας παρουσιάζει σε μια μεγάλη, έτσι ώστε να μπορεί να συμβαδίσει με τα μεγάλα, τα νέα συστήματα στο χρονικό βήμα. Είχαμε μια πρώτη N64, ωστόσο, πράγμα που σημαίνει ότι κάθε λίγους μήνες, ένα ταξίδι στην Kay-Bee παιχνίδια-για αυτό το νέο παιχνίδι χρειαζόταν να γνωρίζει ότι αυτός ή καθυστερήσει.

Stephen Totilo: Σωστά. Δηλαδή, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει αμφιβολία ήταν πεπεισμένος ότι Turok: εκστρατεία Dinosaur Hunter ήταν καλά αξίζει τον κόπο να παίξει επανειλημμένα. Η πρώτη φορά που άκουσα από Banjo-Kazooie στο IGN πήγε. Κάλεσαν έργου του ύπνου και ... καθυστερήσει! Έχετε από το δεύτερο Χριστουγέννων N64 Diddy Kong Racing, να μεταφερθεί σε άλλο Σπάνιες παιχνίδι. Τι 64 ήταν πολύ ενοχλητικό όπως το Mario Kart, κυκλοφόρησε νωρίτερα αυτό το χρόνο. Πήγαμε ιδιωτικά παιχνίδια, αλλά δύο παιχνίδια που δημοσιεύθηκε από τη Nintendo Kart κατά το ίδιο έτος. Ugh. Θυμηθείτε - εάν έχετε Banjo-Kazooie δει ή να παίξει σε δράση; Εγώ δεν κάνω.

Ποιο είναι το πλεονέκτημα του Banjo-Kazooie

Patrick Klepek: Όχι, αλλά θυμάμαι όταν είδα 64 για πρώτη φορά Mario. Η οικογένειά μου μαζί πολύ συχνά χρησιμοποιεί ένα συγκεκριμένο θέατρο, και ο ίδιος κλήθηκε δίπλα σε ένα τόπο Η ζούγκλα παιχνίδι Club. Ήταν σαν να είχε δημοσιευθεί το Ν64 στην Ιαπωνία, και δεν θα είναι στις ΗΠΑ για κάποιο χρονικό διάστημα. Να θυμάστε ότι όταν τα πράγματα έξω από την Ιαπωνία είναι οι πρώτοι κάθε φορά; Στην πραγματικότητα, ήταν η φόρτιση για να μπορείτε να παίξετε Mario 64. Αλλά άξιζε τον κόπο. Φέρνω να συνδέσει την ιστορία μαζί ως ερωτεύτηκα πρώτο 3D παιχνίδι πλατφόρμας. Όταν ήμουν νέος, δεν ήξερα τη διαφορά μεταξύ της Nintendo και σπάνιες. Εάν η Nintendo, δημιουργός του Mario 64, έβαλε σε μια νέα πλατφόρμα, ήταν.

Stephen Totilo: Ναι. Θυμάμαι να δει το σταθμό μου από μια ιαπωνική έκδοση του Mario 64 μέσα από το παράθυρο κάποιου καταστήματος εισαγωγής κοντά στο Penn. Ήμουν έκπληκτος. Νομίζω ότι είδα αυτό το παράθυρο Virtua Fighter. Πολυγωνική παιχνίδι ήταν καταπληκτικό. Ήμουν ενθουσιασμένος γιατί μου άρεσε 64 Banjo Mario και ήθελε κάτι να παίξει τίποτα. Όταν έφυγε, το παιχνίδι του GoldenEye ήταν σπάνια, και έτσι ήταν το είδος της ιδιοφυΐας πίσω από GoldenEye για το σχεδιασμό του Mario 64 και περιμένω καταπληκτική για οποιονδήποτε λόγο.

Και ιερό χάλια ήταν.

Patrick Klepek: Από yooka-Laylee μακριά Kickstarter Προσπάθησα να σκεφτώ τι έχω τόσο πολύ αρέσει αυτό το παιχνίδι, όπως ορθώς εμμονή μαζί του εδώ και μήνες. Έχω παίξει αρκετές φορές, και φαινόταν ότι όλο το παιχνίδι έχει κρυφτεί. Ήταν ένα από τα πρώτα παιχνίδια που έχω διαβάσει από Νέα GameFAQs θεωρίες ανεμιστήρα για τα μυστικά εύρημα πέρα ήταν αυτό το παιχνίδι θέλει να κάνεις. Και νομίζω ότι για να δημιουργήσετε Banjo-Kazooie έχουν μια κακή φήμη, εκ των υστέρων, γιατί κατηγορούν σπάνια αρμόδιος για το σχεδιασμό Collect-a-Thon. Banjo-Kazooie είναι ότι αυτή η τάση κατά τη συνταξιοδότηση, έτσι θυμάμαι, μπάντζο Kazooie, αλλά δεν είναι τόσο καλή. Ήθελα να πάρει τα πάντα, επειδή ήταν κρυμμένη στη διασκέδαση, ο τρόπος που η σκηνή. Ο σχεδιαστής έπαιξε κόλπα μαζί σας και να βρείτε γραφτό να παίζουν μαζί.

Stephen Totilo: Εντάξει, πρώτα, να είναι κρίσιμη για μια στιγμή το υψηλό πνεύμα, ξεχάστε το. Η συλλογή του Banjo-Kazooie ήταν καλή.

Super Mario 64 νομίσματα σε αυτό, και ήταν νομίσματα, όπως σε 2D - ήταν επίπεδο. συλλεκτικά βοήθησε τους παίκτες να οδηγήσουν σε καταστάσεις. Φρυγανιά, βασικά.

Ποιο είναι το πλεονέκτημα του Banjo-Kazooie

BK είχε (διαβάστε σημείωση ανθρώπους ... αυτό από τη μνήμη, οπότε αν κάνω κάτι λάθος, οπότε αν πάρω κάτι καλό, αυτό είναι που μου αρέσει Banjo-Kazooie) σημειώσεις, κομμάτια του παζλ και Jinjos.

Τέλος πάντων ..

Μουσική ήταν εκδόσεις κερμάτων Banjo. Ήταν σαν μικρά γράμματα ή κάτι τέτοιο, σωστά; Θυμάμαι, φαίνεται να χρησιμοποιήσουν.

Patrick Klepek: Πόσοι από Banjo-Kazooie, όλα ήταν διαποτισμένη με χαρακτήρα!

Κανείς δεν μίλησε για Mario 64, αλλά ο καθένας μιλάει στο Banjo-Kazooie. Ο κόσμος αισθάνθηκε ζωντανός.

Ποιο είναι το πλεονέκτημα του Banjo-Kazooie

Stephen Totilo: κομμάτια του παζλ, το οποίο ήταν δροσερό που ξεκλειδώνει τους κόσμους, και εισήγαγε την ιδέα ότι ο κόσμος πάνω από αυτόν - ήταν μια λεπτή κόσμο γεμάτο γρίφους που έχετε να πάτε και να επιλύσει.

Η Jinjos ... ότι κάνει θόρυβο, έτσι δεν είναι; Έτσι, ήταν ένας τρόπος παιχνιδιού σε μια στέρεη βάση για να τα βρείτε.

Patrick Klepek: Sheesh, δεν θυμάμαι. Φυσικά, δεν υπάρχει αμφιβολία. Τα πάντα κάνει θόρυβο σε αυτά τα παιχνίδια.

Stephen Totilo: Και εσείς - δεν έχουν καταβληθεί ασυναρτησίες, τον γιατρό μαγισσών τύπου για να ενεργοποιήσετε κάποια από αυτά τα χρήματα; Μπορεί να είναι ένα πλυντήριο! (Πόλεμος ή το Banjo-Tooie;)

Ποιο είναι το πλεονέκτημα του Banjo-Kazooie

Patrick Klepek: Παίρνω αυτά τα παιχνίδια σύγχυση γιατί μου έκανε αρκετά συλλαμβάνεται από τον τρόπο, γίνεται δεκτό ότι τα δύο παιχνίδια για να συνδεθείτε με τον άλλον. Θυμηθείτε - ο τρόπος με τον οποίο θα ήταν το ύφος του, η οποία θα επιτρέψει την πιο ασφαλής μεταξύ των παιχνιδιών, και το αποτέλεσμα θα ξεκλειδώσετε πραγματικά κρυφές περιοχές στο αρχικό παιχνίδι μια μηχανή Sonic & Knuckles! Αυτό το πράγμα μου έχει. Στον τοίχο προς τη σωστή κατεύθυνση

Πραγματικά πιστεύω κάνει καλό σε αυτές τις υποσχέσεις στην έκδοση της κονσόλας Xbox 360.

Stephen Totilo: Είναι - Θυμάμαι Σταματήστε Ν SWOP ; Φίλε, ακριβώς πάνω από το κεφάλι μου, θυμάμαι ένα blog ... ήταν ότι subfrog και icemario; Ξεκίνησε: "Το καλύτερο, το χειρότερο των χρόνων"; Ας Google και μάθετε!

Patrick Klepek: Πω πω, ναι. Δεν έχω ακούσει αυτή τη φράση ... σε 15 χρόνια; Πιθανώς περισσότερο. Banjo-Kazooie δημοσιεύθηκε όταν ήταν 13 ετών.

Τι βοηθά να εξηγήσει πώς δεν είχα κανένα πρόβλημα να πάρει τα πάντα και τίποτα

Stephen Totilo: Ήταν subDRAG

Και εδώ είμαι το 2008 αναπόλησης:

http: ... //multiplayerblog.mtv.com/2008/05/23/sto

Ξέρετε τι σταματήσετε Ν SWOP ανησυχίες; Αν όχι, σταματήστε την ανάγνωση. Η θέση αυτή δεν σημαίνει τίποτα. Αν έχετε ακούσει από εσάς, όπως εγώ, ίσως έπαιξε

(Γεια σου, το 2008, όταν παίρνουμε μαζί!)

Patrick Klepek: συνέργεια.

Με έκανε να τρελός, γιατί έχω διαβάσει για το θέμα αυτό στις στήλες του φήμη Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης ή πίνακες μηνυμάτων GameFAQs. Δεν υπήρξε καμία αρχή, είτε σε πραγματικό χρόνο αυτή τη στιγμή, οπότε ήταν όλα γήπεδο κουτσομπολιά.

Stephen Totilo: Αλλά ναι, ας μιλήσουμε για το τέλος. Και "μιλήσει", θα μου επιτρέψετε νοσταλγική για μια στιγμή;

Patrick Klepek: Εγώ δεν θα πω, κάνει το αφεντικό μου.

Stephen Totilo: Καλός άνθρωπος. Περιμένετε για λίγο σε αυτό το σακίδιο για ένα δευτερόλεπτο.

Θυμάμαι ότι η σκέψη ήταν το τέλος του παιχνιδιού, αμέσως μετά το τηλεπαιχνίδι καταπληκτική ακολουθία που πρέπει να συζητήσουμε. Αλλά πίσω για την υποστήριξη. Παίζω το παιχνίδι, και νομίζω ότι είμαι γίνει. Έχω πολλά κομμάτια ενός παζλ, ένας μεγάλος αριθμός των σημειώσεων. Διέγραψα τον κόσμο έρημο και το βασανισμένο κόσμο και αιματηρή λαμπερό κόσμο τέσσερις εποχές του χρόνου. Και νομίζω ότι έχω, αλλά όχι, είναι μια ψευδή άκρα εξόδου. Αν πάω πίσω και να πάρετε περισσότερα κομμάτια του παζλ, έτσι ώστε να πάμε στην πραγματική τελική μάχη.

Έτσι κάνω, και νομίζω επίσης. Είμαι για κάποιο κάστρο ή κάτι, Gruntilda μάχες. Και ξέρετε - ότι όταν πρόκειται να χάσουν, όπως ακριβώς ήταν έτοιμος να με συντρίψουν τα πάντα, όταν μέρα-σε-Super Jinjos μωρό Metroid - Metroid Νυκτών ξαφνικά να σώσει το στυλ κώλο του. Ένας λόγος για τα πάντα η συλλογή.

Στη συνέχεια, οι πιστώσεις είναι.

Έτσι ... Ω άνθρωπος, Patrick, οπότε αυτή τη φορά.

Banjo ακουμπά σε μια καρέκλα ή κάτι τέτοιο. για να δείτε Hoax και Polaroids και αρχίζει να εμφανίζει (Me) περιοχές των επιπέδων που ποτέ δεν θα μπορούσε να φθάσει. Και τότε είπε, δεν μπορεί να έχει πρόσβαση, εφόσον το αποτέλεσμα βγαίνει. Και τα ονόματα αργότερα.

Πάτρικ, πιστεύω ότι ίσως τα πιο καταπληκτικά παιχνίδια όλων των εποχών.

(Εκτός από την αποστολή του Dagobah στην Πολεμική II, φυσικά)

Patrick Klepek: ξέχασα, αυτό είναι το πώς λειτουργεί, και αυτό εξηγεί γιατί έχασα σκατά μου.

Εγώ ... κοίτα, Donkey Kong ήταν 64 ένα κακό παιχνίδι είναι ένα κακό παιχνίδι. Αυτό που μου άρεσε είναι περίπου Banjo-Kazooie ότι εξερεύνηση ενθαρρύνονται και επιβραβεύονται. Ναι, υπήρχαν επίπεδη - μόδας, και μερικά από αυτά ήταν δύσκολο, αλλά δεν ήταν ένα παιχνίδι - δεξιοτήτων ελεγκτή και φινέτσα με τον ίδιο τρόπο ότι το Super Mario 64. Και ενώ εγώ δεν ξέρω εκείνη την εποχή, τώρα μπορεί καταλαβαίνω ότι ο Banjo-Kazooie ο λόγος ήταν τόσο ωραίο, ωραίο παιχνίδι. Ήταν διασκεδαστικό, ένα Flash player, και ήθελε να δει τι είχα δοκιμάσει τα περισσότερα παιχνίδια που χτίστηκε για να μείνουν στα μονοπάτια. Πώς να παίξει την ακραία έκφραση αυτής της προσέγγισης, αλλά ψεκάστηκε σε κάθε επίπεδο.

Stephen Totilo: Ναι, δεν ήταν για τον έλεγχο τόσο πολύ διασκεδαστικό να Mario 64, ότι η τρέχουσα αγαπημένο - NBA - δηλαδή παίκτες, δεν είναι τόσο καλή όσο ο Michael Jordan .. Δεν υπάρχει τίποτα σε αυτό το παιχνίδι δεν ήταν ποτέ τόσο καλή αίσθηση στην είσοδο τριπλό άλμα Mario σε αυτό το παιχνίδι. Αλλά BK είχε μια αίσθηση του χιούμορ. Mario είχε αυτοπεποίθηση και γλυκιά. Familiar μπάντζο και τα αλιεύματα. Ήταν από την αρχή μια μεγαλύτερη όλων των εποχών μπάντα του έπαιξαν ξεκίνησε. Υψηλής ενέργειας, χαζή μουσική. (Και η προσαρμογή της μουσικής, πάρα πολύ, έτσι δεν είναι; Η μουσική ενορχήστρωση στο κέντρο αλλάξει, ανάλογα με το πού ήμουν, αν θυμάμαι καλά).

Τι κόσμοι γίνονται για σας;

Patrick Klepek: Κρίνοντας από την τεράστια μνήμη υπήρχαν δύο που ξεχωρίζουν, και σας εγγυώμαι κανένας από αυτούς συμβαίνει να είναι στο επεισόδιο.

Ένα, η σκηνή με το μεγάλο υποβρύχιο. Βήματα όπως αυτά επισημαίνονται τι ήταν τόσο καταπληκτικό για Banjo-Kazooie, τουλάχιστον εκείνη την εποχή. Η κάμερα λιώσει μέσα από αυτές τις τεράστιες περιοχές .... Ήταν δύσκολο να πάρει, και αυτό είναι που κάνει τόσο συναρπαστικό. Τι συμβαίνει; Τι συμβαίνει εδώ;! Στην περίπτωση του υποβρύχιου κόσμου, δεν ήταν ακριβώς αυτό που συνέβαινε, αλλά αυτό που ήταν κάτω από την επιφάνεια, πάρα πολύ. Ήταν ένα τέτοιο μεγάλο παιχνίδι, και ήταν η νέα και συναρπαστική στιγμή με τη μία. Παιχνίδια ανοιχτό!

Δύο, θυμάμαι μια σκηνή από το αιγυπτιακό θέμα, τα πολλά, πολλά ανασταλεί προσοχή από πλατφόρμα σε πλατφόρμα. Αυτό ήταν το άλλο πράγμα που μου αρέσει Banjo-Kazooie: Μήπως έχετε ελευθερία κινήσεων, την ικανότητα να διασχίζουν μεγάλες αποστάσεις, αυτό δεν κατέστη δυνατό σε άλλα παιχνίδια, χάρη στο φίλο του Vogel περιορισμένες δυνατότητες. Αυτή τη στιγμή σωστά όταν χρησιμοποιείται, μπορείτε να το κάνετε σε χώρους που φάνηκε ανεξιχνίαστο όταν ήρθε.

Μπορείτε; Ξέρω ότι αναφέρθηκαν τέσσερις εποχές, δεν θυμάμαι πολύ καλά.

Stephen Totilo: Patrick, Patrick, Πάτρικ. Τεράστια υποβρύχιο;

Patrick Klepek: Uh oh.

Stephen Totilo: Ή - για παράδειγμα, χαμηλή - μορφή γίγαντας του γίγαντα θάλασσα καρχαρία;

Patrick Klepek: Κόλαση ναι. Είναι ακόμα καλύτερα από ό, τι θυμήθηκα!

Stephen Totilo: Mario ήταν το U - βάρκα, και νομίζω ότι ορισμένοι από τους κόσμους στους οποίους ουσιαστικά Mario Banjo 64 επίπεδα, αλλά πιο διασκεδαστικό.

Έτσι, αντί για ένα U-boat που Clanky ή ό, τι λέγεται. Clanker ίσως; Και πραγματοποιήθηκε από μια αλυσίδα, η οποία έπρεπε να λύσει, ενώ σε αυτόν εξερεύνηση, νομίζω.

Patrick Klepek: Ναι, ναι, ναι.

Stephen Totilo: Και, ναι, υπάρχουν Kazooie πτερυγισμός άλμα. Βασικά, αν όλα 64 Mario Yoshi θα κάνει με το ραβδί του στη στέγη μιας περιττής κόσμημα, Banjo-Kazooie είναι Yoshi / Kazooie να βάλει στο παιχνίδι δώσει μια σωστή άλμα για κολύμπι. Θα ήταν πολύ χρήσιμη.

Μου άρεσε αυτά τα επίπεδα, αλλά και το επίπεδο των εποχών. Ένα μεγάλο επίπεδο δέντρο ... Κάντε κλικ στο Ρολόι Ξύλο ήταν - Είναι ονομάζεται; Αυτό το επίπεδο είναι ένα από τα πιο έχω σκεφτεί σε επίπεδα βιντεοπαιχνιδιών δει.

Patrick Klepek: Ο άνθρωπος, έχω να παίξει αυτό το παιχνίδι και πάλι.

Stephen Totilo να θυμόμαστε - αυτό που έχει ξεκινήσει τη σεζόν; Νομίζω ότι θα μπορούσε να είναι την άνοιξη.

Patrick Klepek: Αυτό ακούγεται καλό.

Stephen Totilo: Δεν καταλαβαίνω την έννοια κατά την πρώτη. Ο ίδιος δεν μπορούσε. Δεδομένου ότι το τελευταίο επίπεδο του παιχνιδιού φάνηκε να συμφωνεί, εναπόκειται σε ένα ψηλό δέντρο και συμφωνία με τους εχθρούς στη βάση αυτής της περιπόλου σκίουρος κοιτάζει γύρω και.

Τότε συνειδητοποίησε ότι θα βγείτε και να εισέλθει εκ νέου και να αλλάξετε κανάλια. Οι Τέσσερις Εποχές.

Την άνοιξη, οι κλάδοι έχουν να προσκολλώνται φύλλα. Το φθινόπωρο, τα φύλλα έχουν πέσει μπορούν να αναρριχηθούν στα φράγματα. Το χειμώνα το νερό έχει παγώσει στο κάτω μέρος του δέντρου, έτσι μπορείτε να πάτε.

Αλλά το καλύτερο ήταν τα μικρά παιδιά ο εχθρός. Το καλοκαίρι φόρεσε κανένα πουκάμισα!

Patrick Klepek: Σπάνια ήταν διασκεδαστικό πριν αναγκάστηκαν να κάνουν Kinect παιχνίδια.

Είμαι βέβαιος ότι είχα ένα μεγάλο ήχο, ακόμα και αν κανένας από τους μελωδίες έρχονται αμέσως στο μυαλό. Η μπάντα Donkey Kong Country ήταν ένα από τα πρώτα παιχνίδια - εντελώς να ακούσει soundtracks από το παιχνίδι.

Stephen Totilo: Ναι, η μουσική αυτού του επιπέδου έχει αλλάξει με τις εποχές, νομίζω. Ήμουν τόσο γοητευμένος από την εν μέρει επειδή ο Mario είχε ζητήσει ως πρότυπο για την επίπεδη κόσμους - μορφή. Έτσι, είχε πολλούς κόσμους παιχνιδιού και κόσμους των κόσμων χιόνι της φωτιάς και της ερήμου. Ένας κόσμος σε ένα κύκλο των εποχών βασίστηκε ένα καλό τέλος δροσερό κόσμο, και μια υπενθύμιση ότι δεν είναι απλά μια αναβαθμονόμηση ιδέες Mario, αλλά η δυναμική της πλατφόρμας.

Νομίζω ότι αυτό είναι γιατί οι άνθρωποι αρέσει τόσο πολύ το παιχνίδι. Απλώς δεν ξέρω πώς να αισθάνονται, αν και εμφανίστηκε σε ένα έργο που προορίζεται να προκύψουν ως προς το μιμηθούν Mario 64. ρευστοποιηθεί ακτινοβολεί τη δική του προσωπικότητα.

Patrick Klepek: Re-Jiggy-Ing.

Stephen Totilo: Ναι! Ξέρετε γιατί έχω τόσα πολλά από το παιχνίδι που θυμάσαι;

Patrick Klepek: Μήπως - ήταν ένας από τους ανθρώπους εμμονή με καρύδια και τα μπουλόνια;

Stephen Totilo: Λοιπόν, ναι , Αλλά δεν είναι! Μήπως τελειώσει θυμάστε το τηλεπαιχνίδι;

Patrick Klepek: Vague, όπως είναι η περίπτωση για το μεγαλύτερο μέρος αυτής της γάτας.

Stephen Totilo: Νομίζω ότι για να κάνει κάποιος από εμάς να κάνει τα ναρκωτικά, όταν αυτό το παιχνίδι βγήκε, Πάτρικ. Δεν θα κρίνουμε.

Patrick Klepek: 13 Patrick πραγματικά ήθελε να ζήσει.

Stephen Totilo :. Να θυμάστε Χα χα Εντάξει, έτσι έφηβος αυτοκίνητό σας, ίσως σας αρέσει ...

Το τελευταίο παιχνίδι τους ισχυρισμούς (πάνω από όλα τα άλλα πράγματα, τα οποία περιέγραψα πιο πάνω) περιλαμβάνει το κακό Gruntilda, βάλτε σε ένα παιχνίδι.

Υπάρχει ένα ερωτηματολόγιο και ερωτήσεις σχετικά με το παιχνίδι ... Θα πρέπει να παίξουν λίγες ώρες. Αυτό είναι ένα ηχητικό εφέ. Τι είναι ο χαρακτήρας; Εδώ είναι μια ελαφρά διευρυμένη σε γραφήματα. Ο ίδιος ποιο επίπεδο; Μου άρεσε πάρα πολύ γιατί είναι ένα πολύ ιδιαίτερο, έξυπνη και τόσο σπάνια είναι, δεν λογοπαίγνιο ενός παιχνιδιού που περιλαμβάνει την ιδέα στο σχεδιασμό του, ότι αν έχουμε ένα παιχνίδι περίπου δέκα ώρες πολλές από τις περιοχές και τους ήχους στο μυαλό μας. Ασυνείδητα. Μεγάλο μέρος της παραμένει μαζί μας (καλά, λίγο πιο κόλλα με μερικούς από εμάς, φυσικά). Και καθώς το τηλεπαιχνίδι γίνεται, το σπάνιο σχεδιαστής ουσιαστικά, έτσι ώστε να επιτρέπει με ένα διασκεδαστικό να παίξει κάτω νοσταλγικό ταξίδι. Να θυμάστε; Το θυμάστε αυτό; Κατανοώντας ότι οι παίκτες που αγαπούν το παιχνίδι ανταμοιβές.

Και αυτό που βλέπουμε τώρα σε ένα μετα-επίπεδο το 2015 που ο Stephen Totilo, τα άλλα συστήματα πρέπει να παίξουν παιχνίδια, να έχουμε πολλές περισσότερες φορές Banjo-Kazooie έπαιξε ως Patrick Klepek είχα άλλα συστήματα. Είχε, όμως, για να δείτε αυτό τον αγώνα. Υπήρχε PSX μου αποσπάσει την προσοχή. Μόνο N64 και Banjo-Kazooie καλοκαίρι παιχνίδι και πάλι μου. Ω, λυπημένος, λυπημένος μνήμες (το οποίο ήταν μεγάλη!).

Patrick Klepek: δεν είναι ένα κακό παιχνίδι για να παίξει αρκετές φορές, αλλά. Και ποιος ξέρει, ίσως θα ήταν να λύσει το ν SWOP «Σταματήστε!

Stephen Totilo: Πηγαίνει πίσω σε αυτό; Και ίσως σε κάποιο επίπεδο, είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους υπάρχει όλη αυτή η αγάπη για το Kickstarter. Από την ιστορία του ΒΚ μπάντζο. Η σουίτα Tooie δεν ήταν τόσο καλό, αλλά να θυμάστε πόσο απογοητευμένοι Σταματήστε ν SWOP δεν ήταν. Μια κακή εκδοχή της χρησιμοποιείται στη θέση του για να καθησυχάσουν τους ανθρώπους.

Patrick Klepek: Το τέλος του Banjo-Tooie Banjo Threeie υποσχεθεί, αλλά δεν συνέβη ποτέ.

Stephen Totilo: Ναι, και. Μια αίσθηση ότι η κοινωνία είχε απορρίψει αυτούς τους σχεδιαστές. Σε απευθείας σύνδεση φήμες ότι η Nintendo δεν υποστηρίζει SNS πρωτότυπη ιδέα, καθώς θα μπορούσε να σπάσει το Ν64 (για να αφαιρέσετε ένα δοχείο και τοποθετήστε ένα άλλο χωρίς διακοπή της λειτουργίας του συστήματος). Και αν νομίζετε ότι το μέγεθος της Nintendo Banjo έχει εκτροχιαστεί, να δούμε τι έχει κάνει για το Microsoft υπεύθυνο!

Έτσι τώρα αυτά τα παιδιά - δεν είναι δωρεάν, επιτέλους, χωρίς περιορισμό, μια εταιρεία Banjo.

Patrick Klepek: Και αν δεν είναι απόλυτα πειστική, αλλά-που-ξέρει φήμες για ένα νέο θέμα Σπάνιες Banjo, βγαίνουν νωρίς στη Banjo παιχνίδια κολυμπήσουν.

Stephen Totilo: Ναι, θα μπορούσε να είναι! Δεν θα με πείραζε. Και για να είμαι σαφής, εγώ δεν αγοράζουν την ιδέα ότι οι εταιρείες υποστήριξη Team Banjo. Αλλά για να δούμε πώς θα έχουν την ευκαιρία να κάνει το πράγμα τους και πάλι και να δούμε τη δυνατότητα να κάνουν, σε μια εποχή που ένα παιχνίδι του Launchpad 3D Donkey ότι η Nintendo φαίνεται απρόθυμη να συμμετάσχει πλήρως σε αυτή την κατηγορία, έτσι καταλαβαίνω γιατί οι άνθρωποι είναι ψυχικά.

Πάω να παίξει ένα μπάντζο αυτή την εβδομάδα - τέλος. Ελπίζω να είναι τόσο καλό όσο θυμήθηκα!

Patrick Klepek: Αφήστε τις αναμνήσεις μας από μια μεγάλη καταστροφή παιχνίδι μαζί.

Ποιο είναι το πλεονέκτημα του Banjo-Kazooie

Για να επικοινωνήσετε με το συντάκτη του άρθρου αυτού, γράψτε stephentotilo@kotaku.com βρίσκονται ή στο Twitter @stephentotilo .

Όλα τα περιουσιακά στοιχεία αυτής της εισόδου καταγράφονται από Kotaku Xbox 360 επανέκδοση του Banjo-Kazooie, εκτός από το YouTube - Βίντεο Κάντε κλικ Ρολόι Ξύλο και τηλεπαιχνίδι Γκράντι, βρείτε το παιχνίδι άνθρωποι στο κενό YouTube.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου