var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

Danganronpa 2: Αντίο Απελπισία: Το Kotaku κριτική

Danganronpa 2: Αντίο Απελπισία: Το Kotaku κριτική

Γεια σε όλους! Καλώς ήρθατε στο Kotaku Danganronpa εξέτασης 2:. Ήδη πέρασε την απόγνωση αντίο τόσο από τον Ιάσονα και Kirk έχουν πολύ χρόνο μιλώντας για Danganronpa έπρεπε να φροντίσουν τον καλύτερο εξοπλισμό του καθενός θα είναι.

[Αυτή η κριτική αρχικά έτρεξε την 02.09.2014. Έχουμε 2016 τεμ του φωτός λιμάνι - Παιχνίδι που λαμβάνονται σε μια γρήγορη δοκιμή φαίνεται να λειτουργεί με βάση παρόμοια με την πρώτη διεπαφή PC Danganronpa Ή μάλλον καλά.]

Έτοιμος; Ένα σώμα έχει ανακαλυφθεί! Πέμ


Jason: Γεια Kirk! Είναι καιρός να σταματήσει και διστάζουν να κάνουν ό, τι θέλαμε να κάνουμε εδώ και μήνες:. ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ DANGANRONPA 2

Kirk: Νομίζω ότι είναι ασφαλές να πούμε ότι θέλουμε να το κάνουμε γιατί ... καλά, γιατί Danganronpa 1.

Jason: Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι 20 έτη.

Kirk: Αν θέλετε να νιώσετε παλιά, σκεφτείτε το εξής: Το πρώτο Danganronpa 1994 βγήκε.

Jason: Αυτό είναι .. Και "1994", που σημαίνει "όχι κυριολεκτικά επτά μήνες."

Kirk: Τι είναι 20 ετών κατά τον χρόνο των video games βασικά. αν, όμως - τα άγρια δύο παιχνίδια σε αυτή τη σειρά ήρθε στη Βόρεια Αμερική κατά το ίδιο έτος, έτσι δεν είναι; Μας άρεσε τόσο πολύ το πρώτο, έριξα μια ματιά -και όταν συναντηθήκαμε αργότερα, ήταν το 2014, φαινόταν πολύ καλό για να είναι αληθινό. Αλλά είμαστε εδώ.

http: ... //kotaku.com/danganronpa-tr

Jason: Ρεαλιστικά, μετά το παιχνίδι Danganronpa 2 αισθάνεται λιγότερο σαν δύο παιχνίδια και πολλά άλλα, όπως δύο κομμάτια ενός παιχνιδιού όπως Kill Bill Vol 1, Τόμος 2, τότε ήρθε λίγο αργότερα, αλλά επέστρεψε αργότερα από ... Για τώρα ... καλά, θέλετε να περιγράψω τι ακριβώς είναι Danganronpa;

Danganronpa 2: Αντίο Απελπισία: Το Kotaku κριτική

Kirk: Εντάξει, έτσι θέλουμε να κάνει με αυτό. Πόσο γρήγορο και βρώμικο: Danganronpa παιχνίδι είναι ένα νέο οπτικό στυλ της υψηλής - Σχολείο - μαθητές που είναι σε θέση κλειδωμένη μαζί και είπε ότι θα πρέπει να σκοτώσουν ο ένας τον άλλο. Αν ένας μαθητής σκοτώνει το άλλο και μαζί του, αυτός ή αυτή «αποφοίτους» και επέτρεψε έξω και σκότωσαν όλους τους άλλους μαθητές. Αλλά αν οι άλλοι μαθητές μπορούν επαρκή αποδεικτικά στοιχεία για τη συλλογή και τη διόρθωση του δράστη κατά τη διάρκεια μιας «τάξη τεστ» για τον εντοπισμό υψηλής ενέργειας, ο δολοφόνος εκτελείται και οι άλλοι μαθητές να ζήσουν άλλη μια μέρα για να δούμε. Αυτός είναι ένας πολύ καλός mash-up από τα πολλά σκουπίδια - Pop - τον πολιτισμό ως βασικά Battle Royale πληροί Phoenix Wright συναντά ... εεε ....

Jason: Πρόσωπο 3/4 Εάν σε αυτή την κατηγορία δοκιμές, την οικοδόμηση της κοινωνικής συνδέσεις με άλλους μαθητές να μην ακολουθήσει στην ιστορία ή να παρακολουθήσουν σε πιο αποκαλυπτική για τους χαρακτήρες τους και σας επιτρέπει να ξεκλειδώσετε νέες δεξιότητες για τη χρήση κατά τη διάρκεια της δοκιμής.

Kirk: Ναι, σίγουρα είχε κάποια από αυτό συνεχίζεται, ο χρήστης καθαρότερο περιβάλλον μου θυμίζει το Persona 4 χρυσά, ειδικότερα. (Παρεμπιπτόντως, το τελευταίο παιχνίδι που εσείς και εγώ μαζί πέρασε γνώμη αντί για μερικά μόνο από "κ Plum με το περίστροφο στη μελέτη του"). Υπάρχουν επίσης ορισμένα παζλ, εεε, πιο σύνθετες διαμορφώσεις.

Danganronpa 2: Αντίο Απελπισία: Το Kotaku κριτική

Και έχει πολλά κοινά με μηδενική εξάτμιση Spike Παιχνίδια -. Developer Chunsoft από 999 και η τελευταία ανταμοιβή δυνάμει Αλλά παρ 'όλες αυτές τις οικογενειακές επιρροές, διατηρεί τη δική του ταυτότητα για να σφυρηλατήσει. Ένας τύπος πράγμα anime στυλ, το άγχος, αναμιγνύεται με υπονοούμενα της βίας, εκμετάλλευσης και ηδονοβλεψία ... αλλά στη συνέχεια πολλές εκπληκτικό στιγμές γνήσιας χαρακτήρα; Είναι μια μεγάλη κοκτέιλ, αλλά πολύ ισχυρό. Νιώθεις σαν να παίζουν τίποτα, αλλά ένα παιχνίδι Danganronpa.

. Jason: Νομίζω κυρίως επειδή Monokuma, ο ψυχοπαθής υπέροχη ξεκαρδιστική φοβερό, δολοφόνος - Αρκούδα, υπηρετούν ως διευθυντής Danganronpa 1 και 2 εισβολέα στο Danganronpa είναι Monokuma ότι οι κανόνες του κάθε παιχνιδιού και τις δυνάμεις όλων των μαθητών θέτει το καθένα να σκοτώσει τους άλλους, και είναι Monokuma που δεν sequitors ξεκαρδιστική και ενοχλητικό να παραδώσει όλες τις απειλές και ανόητη λέξεις παιχνίδι φαίνεται να είναι τυχαία. Νόμιζα ότι έχω είναι ένα μεγάλο κακό καιρό, γεγονός που καθιστά μια ιστορία εργασία, και δεν είναι πραγματικά τόσο κακό Monokuma.

Danganronpa 2: Αντίο Απελπισία: Το Kotaku κριτική

Kirk: Είναι αστείο, όταν άρχισα το πρώτο παιχνίδι, η Monokuma haaaated. Είναι ένα βαρετό χαρακτήρα μασκότ ότι αυτή η φοβερή φωνή που πάντα αυτό το ενοχλητικό γέλιο "puhuhuhu." Αλλά καθώς ο χρόνος πέρασε, μεγάλωσε σε μένα, και ναι, είναι τώρα ένα από τα αγαπημένα μου πράγματα σχετικά με το παιχνίδι.

Η οποία, εντάξει, ας μπει στο οικόπεδο του δεύτερου παιχνιδιού, και πώς διαφέρει από την πρώτη. Η διαμόρφωση είναι ουσιαστικά: Όπως και την προηγούμενη φορά, μια ομάδα προχωρημένους μαθητές της Ακαδημίας της ελπίδας ξυπνήσουν με κάποια από διαγραφεί αναμνήσεις του. Όπως και την προηγούμενη φορά, είναι μια ομάδα "Ultimates», τα παιδιά με την υψηλότερη χωρητικότητα, που το διακρίνει από τον υπόλοιπο κόσμο. Είναι swordswoman το τελευταίο, το τελικό μαγείρεμα, τον τελευταίο παίκτη που διαρκούν Turner, και ούτω καθεξής. Έτσι είναι λίγο σαν το πρώτο παιχνίδι. Αλλά υπάρχουν πολλές διαφορές.

Jason: Έτσι, αυτή τη φορά, μια ομάδα φοιτητών στο Pico Esperanza Ακαδημία ... και να ανακαλύψουν ότι είναι, στην πραγματικότητα, σε ένα τροπικό νησί όπου πηγαίνουν σε σχολική εκδρομή. Το σενάριο είναι εντελώς διαφορετική γάμο εκεί, και οι μέθοδοι μεταφοράς τους. Danganronpa 2 είναι πολύ πιο φιλελεύθερη ότι χρησιμοποιείτε γρήγορα ταξίδια μπορεί να αναπηδήσει όταν εσείς ή το χρόνο να μελετήσει με τους συμμαθητές τους. Είναι ένα κουνέλι.

Kirk: Ναι, ένα κουνέλι που ονομάζεται umami. Λοιπόν, Monomi. Είναι περίπλοκο.

Jason: Beary, Beary περίπλοκη.

Kirk: Wow.

Danganronpa 2: Αντίο Απελπισία: Το Kotaku κριτική

Μου αρέσει το πώς κινείται σε αυτό το παιχνίδι. Αναφέρεται σε αυτό το όμορφο τροπικό προορισμό νησί Jabberwock, ακόμη και αν είναι τεχνικά ένα αρχιπέλαγος και από το ένα μέρος στο άλλο, που έκανε αυτό το πράγμα ωραίο πλευρά κύλιση Μπορείτε να εμφανίσετε τον χαρακτήρα σας (η οποία, παρεμπιπτόντως, ένα αδελφό που ονομάζεται Hajime Hinata κοινότυπο) στο κίνημα. Hajime Μπορείτε να πάτε από το ένα μέρος στο άλλο, και ανοικτή σε μερικά σημεία σε πρώτο πρόσωπο και σας επιτρέπει να πάτε και να εξερευνήσετε, ενώ άλλα μέρη μόνο εικόνες είναι γεμάτη από αντικείμενα που μπορούν να μελετηθούν. δεν Minigame στο μενού όπου έχετε ένα κατοικίδιο ζώο Tamagotchi στυλ που μεγαλώνει και αλλάζει περισσότερο πάει; Δεν ξέρω, δεν τέθηκε ποτέ στην πραγματικότητα (νομίζω πραγματοποιηθεί μόνο να εξετάσει το ενδεχόμενο να βρεθεί ένα νεκρό ζώο), αλλά κάποια πιο ολοκληρωμένη παίκτης είναι σε θέση να αγαπούν, διότι ενθαρρύνει πάει πουθενά.

Το παιχνίδι έχει επίσης το ίδιο παράξενο 2D-3D το τρέχον στυλ με το οποίο όλοι οι χαρακτήρες μοιάζουν πλατεία χαρτόνι συγκρούεται με αυτό. Δηλαδή, δεν είναι απαραίτητο ότι όλα πάρα πολύ σάρωση με ακρίβεια, και συνήθως σας λέει ξεκάθαρα πού να πάει. Είναι αρκετά άκαμπτο και γραμμική, το ξέρεις;

Jason: Ναι, και πιστεύω ότι η προσθήκη των μη - γραμμικών εξερεύνηση θα ήταν πραγματικά βίδα με το ρυθμό. Ακόμη και ο «ελεύθερος χρόνος», η κοινωνική σύνδεση ονομάζεται sections- αισθάνεται κάτι έλξης σε ό, τι άλλο είναι μια καλά μελετημένη ιστορία, μετατρέποντας συναισθηματικό rollercoaster ποτέ δεν λαμβάνουν πάνω και κάτω και πάνω και τη δολοφονία, προδοσία, μέρη, ταινίες, περπατά , και ακόμη και ένα video game. (Ναι, υπάρχει ένα video game στο παιχνίδι.) Ο λόγος Danganronpa να παίξουν 2 - και σίγουρα θα πρέπει να παίξει Danganronpa 2 »είναι η εμπειρία της ιστορίας πειστικά, αν και εξακολουθεί να batshit τρελό.

Danganronpa 2: Αντίο Απελπισία: Το Kotaku κριτική

Kirk: Το πρώτο και το δεύτερο σετ των εργάζονται σε δύο επίπεδα. Από τη μία πλευρά υπάρχουν οι αυτόνομες κεφάλαια, καθένα από τα οποία είναι λίγο χρόνο είναι μια νέα περιοχή για να δημιουργήσει ένα χρόνο για να εξερευνήσετε, τότε υπάρχει μια δολοφονία, και μια κατηγορία δοκιμή σε αποδείξεις δάχτυλο δολοφόνος. Όλα είναι αρκετά αυτόνομοι. Στη συνέχεια, υπάρχει η ιστορία του μεγάλη εικόνα που δίνει απαντήσεις στο γιατί είστε εδώ, τι συμβαίνει, μετακινώντας τα νήματα Monokuma, αυτό το είδος του πράγματος. Οφείλω να πω ότι. Σε αυτό το περισσότερο από το πρώτο παιχνίδι, μου άρεσε μεμονωμένες περιπτώσεις, πολύ περισσότερο από την αρχική ιστορία

Jason: Ναι, νομίζω ότι, όπως ορισμένες περιπτώσεις δεν είναι μυστικά που καλά - σχεδιασμένη κατά τη διάρκεια ολόκληρης της ιστορίας είναι, όπως και η επιστήμη - φαντασία - φλυαρία. Στα δύο παιχνίδια.

Kirk: τις δικές τους πορδές αισθάνονται πραγματικά στη σουίτα, επίσης. Χωρίς κάτι για να χαλάσει: Τουλάχιστον στο πρώτο σετ ήταν αυτό το αίσθημα του άγχους, όπως: «Τι συμβαίνει έξω από το σχολείο πραγματικά« έδωσε μαζί με κάποια πράγματα swing ?. παίρνει όλα στο πρώτο σετ δεδομένων και ενεργοποιεί σε ένα δάκρυ, όπως σε μεγάλο βαθμό ακατανόητο. Μου άρεσε ότι δεν το έκαναν γαϊδούρια μισό, αλλά εγώ δεν θα μπορούσε να βοηθήσει ότι «η ιστορία μεγάλη-εικόνα, το είδος της ανάπτυξης και κατασκευής έπρεπε να εξασφαλίσει ότι είχε τις καλύτερες ατομικές περιπτώσεις.

Danganronpa 2: Αντίο Απελπισία: Το Kotaku κριτική

Είναι τόσο φιλοσοφικά σύγχυση - το κύριο θέμα της σειράς Danganronpa είναι η συνεχιζόμενη σύγκρουση ανάμεσα στην ελπίδα και την απελπισία, αλλά ποτέ δεν είναι αρκετά, ο ορισμός της σειράς των δύο πράγματα που πρέπει να καταλάβουν, ή πώς να παίξουν ένας εναντίον του άλλου. Ένα σημάδι λέει στην ουσία, «Η καλύτερη ελπίδα είναι να ξεπεράσει την απελπισία, τότε απελπισία αγκαλιά, γιατί ελπίζω ως" είναι το κύριο θέμα, αλλά ποτέ πραγματικά δεν προκύπτει σαφής, έτσι ώστε χρειάζεται πολλή επιρροή. Κάθε ένας από τους συγγραφείς εξασφαλίσουν τη δική τους φιλοσοφία και δεν είχαν ντυμένος με ένα μπερδεμένη έννοια, έχασε κάτι στη μετάφραση από τα ιαπωνικά στα αγγλικά.

Jason: Νομίζω ότι το θέμα είναι ότι δεν μπορείτε να έχετε χωρίς απόγνωση η ελπίδα; Και τις περισσότερες περιπτώσεις ελπίδα γεμάτη απόγνωση; Η νύχτα είναι πιο σκοτεινή πριν από την αυγή, αυτό το είδος του πράγματος;

Kirk: Με άλλα λόγια: φαίνεται Όμορφη ροζ κουνέλι, είναι μόνο καλό, αν θα πρέπει να έχετε ηττηθεί κόκκινα μάτια αγνώστους μερικές φορές. Είναι λογικό για μένα!

Danganronpa 2: Αντίο Απελπισία: Το Kotaku κριτική

Jason: ΟΚ, οπότε ας μιλήσουμε για τους χαρακτήρες, επειδή μέρος της γοητείας του παιχνιδιού Danganronpa συνεδρίαση μια ομάδα ανθρώπων και ότι καμία από τις αγαπημένες σας πεθαίνουν ελπίδα. Θα έλεγα ότι η τελευταία φοιτητής στο Danganronpa 2 είναι ενδιαφέρουσα και πολύ καλό, αλλά δεν είναι τόσο ωραία, όπως ορισμένες από αυτές στο # 1 Τι νομίζετε;

Kirk: Ναι, αυτό είναι σωστό. Είναι πάντα αστείο το πώς αυτά τα παιχνίδια ξεκινήσει και έχω κουραστεί, καθώς τα μισά από τα στοιχεία, αλλά πραγματικά αυξηθεί μετά από λίγες ώρες, έχουν για μένα. Οι δύο αθλητές, αυτή τη φορά Akane Nekumaru Turner και ο προπονητής, ήταν δύο από τα αγαπημένα μου μετά από λίγο.

Danganronpa 2: Αντίο Απελπισία: Το Kotaku κριτική

Και φυσικά, Chiaki, ο τελευταίος παίκτης. * * Λιποθυμώ

Danganronpa 2: Αντίο Απελπισία: Το Kotaku κριτική

Έχουν μερικά από τα αγαπημένα σας;

Jason: Chiaki είναι το καλύτερο. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. Μου αρέσει Nagito επίσης. Δεν θα μπορούσε να σταθεί ή να Σόνια mikan αυτό.

Kirk: Μου αρέσει Σόνια, επειδή το όνομά του είναι «Σόνια δεν έχει σημασία." Αυτό είναι πιθανόν το 2014 το αγαπημένο όνομα του χαρακτήρα video game μου.

Danganronpa 2: Αντίο Απελπισία: Το Kotaku κριτική

Jason: ... ότι Σόνια. Πράγματι, αυτό φαίνεται να είναι μια γραμμή διαλόγου Chiaki. «Σόνια ... νομίζω."

Kirk: Ναι, το κάνει. Λοιπόν, εδώ είναι κάτι που ήθελα να ρωτήσω. Αυτός δεν είναι ο τρόπος creepiness Danganronpa αντιμετωπίζει γυναικείους χαρακτήρες του και ήταν πιο κοινό για μένα αφού έκανε στο πρώτο παιχνίδι. Είναι αυτή η συνεχής φλερτ με τρεχούμενο pervy αρσενικό χαρακτήρες και οι γυναίκες και πώς είναι ελκυστική, και οι γυναίκες εξακολουθούν να βασίζονται διπλή σεξουαλική έννοια ολίσθηση ή να γλιστρήσουν και την πτώση να αποκαλύψουν τις θέσεις ...

Danganronpa 2: Αντίο Απελπισία: Το Kotaku κριτική

Πιστεύω ότι ένα μεγάλο μέρος εννοείται σατυρικώς αυτό, αλλά δεν έρχονται πάντα μακριά. Το παιχνίδι μπορεί να κάνει τη διασκέδαση των αρσενικών χαρακτήρων γυναίκες ωμά objectify, αλλά στο τέλος, ακόμα αντικειμενοποιούν περίπου γυναίκες. Τι σημαίνουν όλα αυτά νομίζετε; Αυτό το παιχνίδι είναι πάντα άβολα;

Jason: Λοιπόν ... έτσι πάνε τα ιαπωνικά Otaku-φιλικά παιχνίδια, αρκετά υπάκουο -. Και είμαι πρόθυμος να συγχωρήσει μερικές από τις πιο τρομακτικές στιγμές, όταν τόσες πολλές γυναίκες γραμμένο με έναν ενδιαφέροντα τρόπο. Chiaki Πάρτε, για παράδειγμα. "Είναι Ω, όχι, αυτό είναι ένα είδος φανταστική γυναίκα όνειρο να παίζει αυτό το παιχνίδι VIDEO GAMES Όπως μπορείτε, μοναχικός άνθρωπος που αγαπά», αλλά μια πολύ ενδιαφέρουσα γεμάτο χαρακτήρα: Όταν το είδα, μπορώ να παραπονεθώ. Ιδιορρυθμίες και τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας που το κάνουν να ξεχωρίζει, χωρίς την ανάγκη για μια σεξουαλικοποίηση ή αντικειμενοποίηση.

Danganronpa 2: Αντίο Απελπισία: Το Kotaku κριτική

Θα ήταν ωραίο αν θα μπορούσε να παίξει ως μια γυναίκα, όταν. Ελπίζω ότι ο ήρωας Danganronpa 3 είναι μια γκόμενα.

Kirk: Ναι, αυτό είναι σίγουρα κάτι που συμβαίνει σε πολλά επίπεδα, και είναι πολύ πιο απροκάλυπτα σεξουαλική ιαπωνική οπτικό μυθιστόρημα. Παρ 'όλες τις δυσάρεστες αντικειμενοποίηση, γυρίστε τις γυναίκες από το σοφότερο είναι το πιο διασκεδαστικό χαρακτήρα, όπως στο πρώτο παιχνίδι. Αυτό δεν απαλλάσσει άλλων, σίγουρα θα μπορούσε το παιχνίδι να μην περιτομή, αλλά είναι πάντα ευπρόσδεκτη.

Για να προσθέσετε μια λέξη που χρησιμοποιείται για να δανειστεί, όταν μιλάμε για το πρώτο μέρος, υπάρχουν κάποια άσχημη γεύση, βρίσκω παράξενα ελκυστικό, αν και μακριά φορές. Για παράδειγμα, όπως μετά από κάθε κατηγορία δοκιμή, θα δείτε την ανάπτυξη σε αυτή την ακολουθία εκτέλεσης στο οποίο ο δολοφόνος σκοτώνεται μπροστά σε όλους. Οι ακολουθίες είναι κινούμενα σχέδια και απεριποίητος, όπως πάντα, ότι ακούγεται αυτή η περιγραφή, αλλά δεν είναι ένα σκοτεινό συναίσθημα να ξέρετε ότι είναι καιρός να δούμε ένα νεκρό φοιτητή. Και φυσικά το δικαίωμα να παίζει Monokuma ότι, ευτυχώς ανακοινώσει: "Ήρθε η ώρα PENA !!" λίγο πριν συνέβη. Μεγάλο μέρος του χρόνου, κάνει το παιχνίδι να αγαπούν βρώμικες πτυχές τους.

Jason: Είναι σχεδόν μια παρωδία splatter τρόμο.

Kirk: Είναι μια παρωδία του πολλά πράγματα, πραγματικά. Και ενώ τα παιχνίδια έχουν τα σύνορα με τα πόδια », ακόμη και αστείο γκολ στο παιχνίδι. - Το ίδιο" και "θα σας κάνει να παίξετε ως αποδιοπομπαίος τράγος,« Danganronpa 2 χειρίζεται το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου ... Συζήτησα μην το πραγματικό ερώτημα * το παιχνίδι.

Danganronpa 2: Αντίο Απελπισία: Το Kotaku κριτική

Monokuma είναι πολύ σοβαρά σοβαρά ως πραγματικό παιχνίδι, οπότε ίσως να θέλετε να μιλήσουμε γι 'αυτό!

Jason: Αυτό είναι σωστό, Monokuma του δεν είναι ευχαριστημένοι όταν συνειδητοποιούμε ότι αυτό είναι ένα πραγματικό παιχνίδι βίντεο. Νομίζω ότι αρχικά φρόντισε να φωνάζω σε σας όταν παίζετε ένα αντίγραφο ενός φίλου, επίσης. Όταν αγοράζετε απογοητευμένος δική σας εκδοχή της Danganronpa 2 Monokuma Beary.

Kirk: Νομίζει ότι έχει στην κάτω γραμμή!

Danganronpa 2: Αντίο Απελπισία: Το Kotaku κριτική

Jason: Ναι λοιπόν, στο πλαίσιο των μελετών, μια σειρά από μίνι-παιχνίδια και παζλ για να πάει μέσω της ανασυγκρότησης, το οποίο και έγινε. Μερικά από αυτά τα μίνι-παιχνίδια είναι διασκέδαση? άλλοι ... όχι και τόσο αστείο.

Kirk: Ναι. Το οριστεί από την έννοια της «μπάλες της αλήθειας» προηγείται από τους πώς τις αντιρρήσεις, μερικοί κρυπτογραφημένη άνθρωποι ρίχνονται σε φράσεις κατάθεσή του. Είναι μια αλληγορία για διασκέδαση, αλλά στη συνέχεια άλματα στενά συνδεδεμένα με το κείμενο αποβλήτων έξω από το δρόμο, να εκτελέσει τη βολή και φωτιά σας. και, στη συνέχεια, υπάρχουν φορές που έχετε κρατήσει ένα δάχτυλο σε ένα κομμάτι διαφορετικό μαρτυρία «βάρος», έχουν στην πραγματικότητα-όπλο τους, και φωτιά σε προηγούμενες εργασίες της μαρτυρίας των οπών πίσω. Άλλες φορές μπορεί να θέλετε να δείξει το ψέμα πυροβολούν σας με κάτι που συμφωνούν είπε κάποιος.

Danganronpa 2: Αντίο Απελπισία: Το Kotaku κριτική

Και αυτό είναι μόνο μια βασική δήλωση, υπάρχουν όλα τα είδη των mini-games στο ύφος των λέξεων κρέμονται ορθογραφία του ανθρώπου στη βρύση ένα παιχνίδι ρυθμού στην οθόνη για να καταστρέψει τα επιχειρήματα προχωρήσει στην πλακέτα γελωτοποιός Χιόνι " λογικό καταδύσεις »για να συνδέσετε τα κομμάτια, κλπ -και τότε είναι πιο περίπλοκη από ό, τι ήταν στο πρώτο παιχνίδι, αυτό δεν είναι απαραιτήτως ένα καλό πράγμα. Έχω waaaay πιο Danganronpa off στο παιχνίδι 2 στο πρώτο παιχνίδι έκανε. Ενώ θα μπορούσε να έχει καταρρεύσει και η δυσκολία που εύκολα, δεν αισθάνεται σαν μια πολύ καλή λύση. Τα mini-games συχνά κάνουν καλή δουλειά, για να σπάσει το ρυθμό της δοκιμής, θα ήθελα απλώς ήταν καλύτερα σχεδιασμένη.

Jason: Νομίζω ότι έχω απολαύσει όλα αυτά τα mini-games περισσότερο από ό, τι ο ίδιος. Βρήκα ότι πραγματικά έκανε μπάλες για μερικές ενδιαφέρουσες παζλ, να ανασύρουν το ρυθμό αυτών των λογικών καταδύσεις. Ο ρυθμός του παιχνιδιού ήταν εύκολο να κοπεί, και επίσης άρεσε το παιχνίδι "του Word Duel», όπου θα πρέπει να αντλήσει από την οθόνη για να κόψει, κυριολεκτικά, εκτός από τα επιχειρήματα του αντιπάλου του. Γάμα το κρεμάστηκε, αλλά. Είναι απαίσια.

Kirk: Ω άνθρωπος, εγώ δεν βλέπω πραγματικά πώς η λέξη μονομαχίες. Έχετε περισσότερη υπομονή από ό, τι εγώ! Όμως, παρά τα παράπονα μπορεί να είναι μερικά από αυτά τα πράγματα, αξίζει να πούμε ότι το παιχνίδι δεν είναι να τιμωρήσει, είναι - το χειρότερο πράγμα που έχει συμβεί, ώστε να επιτυγχάνεται ένα τελικό παιχνίδι, και την ικανότητα να προσπαθήσετε ξανά εκεί όπου θα αποτύχει. Πιστεύω ότι τα mini-games είναι προσπάθειες να εμβολιάσει δεν χρειάζεστε πραγματικά σε ένα στυλ του παιχνιδιού, αλλά μου αρέσει ο τρόπος που δίνεται η φόρμουλα. Και πάλι, τα μυστικά που συνήθως προσπαθούν να λύσουν είναι τόσο καλά μαζί, το Mini αρκετά ενδιαφέρον - είναι τα παιχνίδια με το ρυθμό των ξένων Τυχαία Και ο άνθρωπος, είναι μερικά από αυτά τα μυστικά, έτσι πάρα πολύ καλό ..

Danganronpa 2: Αντίο Απελπισία: Το Kotaku κριτική

Jason: Ναι, είναι καλό ότι δεν έχετε να κάνετε επανεκκίνηση λίγο ... δεν είναι η πρώτη Danganronpa να πηδήξει από οπουδήποτε πίσω, εάν έχετε έναν αγώνα; Και ναι, ξέρω, μου άρεσε η αίσθηση, για να καθορίσει τις απαντήσεις σε όλα τα αινίγματα μέσω της αλληλεπίδρασης, και όχι μόνο την ανάγνωση. Θυμάμαι κάποιες ιδιαίτερες στιγμές περιστρέφεται καθώς συνειδητοποίησα ότι παίζω ένα mini-game, και ήταν πραγματικά rad.

Kirk: Αυτό είναι ένα καλό σημείο, υπάρχουν κάποιες μίνι - παιχνίδια στα οποία αυτό συμβαίνει. Δεδομένου ότι αυτές οι καταδύσεις Snowboard "λογική" που θα πρέπει να συμμορφώνονται με διαφορετικές ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, η οποία γίνεται με την κατεύθυνση ενός snowboard στο δρόμο για την απάντηση που σχετίζεται Επιλέξτε την τοποθεσία που καθορίζεται κάθε φορά. Στην πραγματικότητα, εγώ δεν γνωρίζουν πάντα όπου τα πράγματα συμβαίνουν στην αρχή του, και ήταν δροσερό (κυριολεκτικά) τη χάραξη των γραμμών του συλλογισμού που τους οδήγησε σε ένα συμπέρασμα. Πολύ καλύτερα από ό, τι το μίνι-παιχνίδι «τα γράμματα των λέξεων να μαντέψει."

Jason: Ναι, ακριβώς. Έτσι, εντάξει, έχουμε μιλήσει πολύ για τις λεπτομέρειες της Danganronpa 2 ... ποια είναι η ετυμηγορία; αξίζει να παίζει;

Danganronpa 2: Αντίο Απελπισία: Το Kotaku κριτική
Original "ΝΑΙ" επιτροπής αναθεώρησης το 2014 μπορεί να βρεθεί εδώ .

Kirk: Θα έλεγα σίγουρα, αλλά με μια προειδοποίηση - είναι πραγματικά να παίξει αξίζει μόνο αυτό, αν έχετε παίξει το πρώτο παιχνίδι. (Δική μας Richard Eisenbeis αποδεκτές, που έχει πραγματικά απόλαυσα την ιαπωνική έκδοση το παιχνίδι, όταν έπαιξε το περασμένο φθινόπωρο.)

Ίσως να είναι θετικά βάλει περισσότερο για να παίξει το πρώτο παιχνίδι, αν δεν το κάνετε! Και είναι απολύτως παίξει.

Jason: Ναι, νομίζω ότι ο καθένας παίζει με τη μία, αν και η ακόλουθη κάποιος θα συνιστούσα έχοντας την πρώτη δεν έπαιξε, δεδομένου ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για τις μεμονωμένες περιπτώσεις, οι οποίες είναι συνήθως στην ιστορία. Παρά το γεγονός ότι ... ναι, δεν μπορείτε να καταλάβετε την ιστορία σε γενικές γραμμές σε όλα, αν δεν παίξετε για πρώτη φορά.

Kirk: Και πραγματικά, είναι σαν να είπε - μαζί, αισθάνονται σαν δύο μισά του ένα πλήρες παιχνίδι, ένα μέρος του Kill Bill 1 και 2 οι άνθρωποι χάνουν το πρώτο παιχνίδι του άλμα και άλμα για την τελευταία σε ιδιαίτερα καθώς πολλές από τις αποκαλύψεις. που θα έχει ως καλά γνωστό επιτυγχάνεται με τον ακόλουθο ασχολείται με τη λήξη του πρώτου μέρους.

Παίξτε την ίδια στιγμή μπορεί να είναι λίγο πάνω, πήρα κάπου στη γειτονιά των 17 ωρών το καθένα για να ολοκληρωθεί, αλλά όποιος το κάνει αυτό είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα είναι ένα πάρα πολύ καλό χρόνο. Πεθαίνω να μάθω (λογοπαίγνιο προορισμένο), όπου τα πράγματα μπορεί ενδεχομένως να πάει στο τρίτο παιχνίδι ... Δεν μπορώ καν να φανταστώ.

Κάποιες τελευταίες σκέψεις πριν από την υπογραφή;

Jason: Μου αρέσει να είμαι με τους φίλους με Monokuma IRL.

Kirk: Θα ήταν μια περίεργη φιλία, αλλά θα ήταν σίγουρα ποτέ βαρετό.

Jason: PUHUHUHUHU


Για να επικοινωνήσετε με τους συγγραφείς του άρθρου αυτού, γράψτε kirk@kotaku.com ή jason@kotaku.com ή να τους βρείτε στο Twitter @kirkhamilton και @jasonschreier .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου