var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

Εισάγετε The Gungeon μηδέν Spelunky μου φαγούρα

Εισάγετε The Gungeon μηδέν Spelunky μου φαγούρα

Περίμενα ένα άλλο παιχνίδι για να πάρει, ενώ Spelunky έχει κάνει, και αν και είναι πολύ νωρίς, φαίνεται Gungeon Εισάγετε μπορεί να είναι έως και το καθήκον.

Ερωτεύτηκα Spelunky για διάφορους λόγους:

  • Το παιχνίδι έχει αλλάξει, κάθε φορά που έχετε δει την ταινία.
  • Υπήρχαν οι κανόνες του κόσμου μια αίσθηση μυστηρίου.
  • Ήταν εντελώς συντριπτική και χρόνο υπό τον έλεγχό τους.
  • Mort αισθάνθηκε διαχειρίσιμη, αν και ήταν γρήγορα και ξαφνικά.

Θα ήθελα Spelunky είναι ένα από τα καλύτερα παιχνίδια όλων των εποχών, οπότε οι συγκρίσεις είναι εγγενώς δύσκολη.

Spelunky ήταν το παιχνίδι μου "κάθε μέρα", η μου βουτηγμένα σε 20 λεπτά. Οι προσδοκίες μου ήταν χαμηλά για κάθε στοίχημα, αλλά πάντα να επανέλθει έχοντας μάθει κάτι. "Ω, αυτό είναι ό, τι να αποφύγει ένας αντίπαλος σε αυτή την κατάσταση." "Αχ, αυτό το αντικείμενο είναι πραγματικά χρήσιμη όταν χρησιμοποιείται με αυτόν τον τρόπο.»

Ακόμα και αν μπαίνω Gungeon παίξει σε λίγες ώρες, αγκίστρια τους είναι παρόμοια. Αυτή τη στιγμή, είμαι ακόμα αγωνίζονται με τους ελέγχους, η χρήση του καπακιού κάνει, και να θυμάστε ότι υπάρχει χώρος στην απογραφή μου. (Ένα στοιχείο που καθαρίζουν την οθόνη μπάλα, καθώς έχουν μόνο λίγα, είναι εύκολο να ξεχνάμε ότι υπάρχουν.) Αλλά, όπως οι μηχανικοί εγκατασταθεί για να πάρει τα μάτια μου αλλού.

Εισάγετε Gungeon Υπάρχουν τόσα πολλά όπλα και να αλληλεπιδρούν με διαφορετικούς τρόπους, οι λειτουργίες που πρέπει να καταγράφονται μόνο στην αρχή.

(Επιπλέον, η αίσθηση του αυτοσχεδιασμού να οδηγήσει σε αρχικό όπλο του, το οποίο καθορίζεται από την τάξη, όλα τα βρίσκουμε είναι, κατά τύχη, ό, τι είναι το καθένα).

Για παράδειγμα, ένα όπλο που είχε βομβαρδιστεί τον εχθρό με χιονόμπαλες να αφήσετε μια λακκούβα του νερού μπροστά τους. Ένα άλλο όπλο που τροφοδοτούνται ηλεκτρικά βελάκια που παραβιάζει όχι μόνο τον εχθρό, όταν προσγειώθηκε, αλλά κέρδισε την περαιτέρω ζημία από την αντίδραση με το νερό. Επίσης, ο χαρακτήρας μου είχε πάρει μια δύναμη-up, οι σφαίρες πυροβόλησε reload, το οποίο σήμαινε ότι υπήρχε συνεχής και μεγάλες ποσότητες προκαλεί ζημιά στους εχθρούς προς το μέρος μου.

Όλα ήταν στοιβάζονται στην κατεύθυνση μου ... εκτός από το ότι I. Σε ένα καλά και πέθανε ιππασίας

Ωστόσο, ο θάνατος δεν ήταν χωρίς τελετή. Είχε μάθει ένα ισχυρό όπλο combo κόλαση, δεν ήξερα ότι ήταν δυνατό ότι τα όπλα που περιλαμβάνουν μέχρι σήμερα και ένα νέο στοιχείο που θα πρέπει να είναι στο μέλλον.

Αυτές οι μπαταρίες με πληροφορίες χρόνου, ανταμείψει τους παίκτες για τις επενδύσεις τους. Από τις ώρες μου που καλλιεργούνται σε Spelunky, έχω μια ντουζίνα έτοιμο να κυλήσει στρατηγικές, ανάλογα με το τι μου τράβηξε το παιχνίδι. Δεν έχουν αυξήσει το επίπεδο των γνώσεων στον Εισάγετε Gungeon ακόμα? και πάλι αρχίζει η ευθεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου