var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

Final Fantasy: Η αναδρομική Kotaku

Final Fantasy: Η αναδρομική Kotaku
Εικονογράφηση του Angelica Alzona

Εδώ είναι μια θεωρία: Final Fantasy ορίζεται από τον τρόπο που ακούγεται.

Όχι, δεν είμαι μιλάμε για τη μουσική, παρά την αναταραχή στο soundtrack από Nobuo Uematsu είναι επίσης κρίσιμη για την επιτυχία του Final Fantasy από οτιδήποτε άλλο, θέλω να πω όσο ακούγεται. Η χροιά ενός μενού δρομέα. Η κραυγή ενός διαλόγου του NPC. Thunder τινάζει μια τυχαία συνάντηση. Αυτή η κομψή σχεδίαση ήχου έχει γίνει μια σημαντική πτυχή της σειράς και είναι εκεί από την αρχή.

Απλά δείτε μερικά λεπτά του πρώτου Final Fantasy και θα παρατηρήσετε αμέσως. Στην πραγματικότητα, αν παίξετε λίγο χρόνο σε 20 λεπτά μαζί μου

Μέσα σε λίγους μήνες δημοσιεύτηκε Square Enix Final Fantasy XV, ένα παιχνίδι που έχει σε εξέλιξη για πάνω από δέκα χρόνια (συν ή πλην μερικές επανεκκινήσεις). Περισσότερο από οποιοδήποτε πρόσφατο Final Fantasy, το μέλλον της σειράς είναι αριθμημένο βασίζεται σε αυτόν τον τομέα, ο γίγαντας να κατακτήσει το τσίμπημα φυσικά υψηλή - ορισμός έχει ακολουθήσει για τόσο πολύ καιρό. Αν το παιχνίδι δεν λειτουργεί, έχετε καταστροφικές συνέπειες για την τόσο στη σειρά και η εταιρεία πίσω από αυτό ,

Είναι ίσως τοποθέτηση, λοιπόν, ότι FFXV πίσω στις ρίζες του. Το πρώτο Final Fantasy, κυκλοφόρησε το 1987, ήταν μια τελευταία ευκαιρία προσπάθεια από την εταιρεία μέσα από ένα μεγάλο RPG με υψηλής ποιότητας γραφικά, ένα φανταστικό κόσμο και μια τεράστια αγορά - εξοικονόμηση εκστρατεία. Έχουμε πλέον φτάσει στο σημείο εκκίνησης.

Για την προετοιμασία για FFXV, μπορώ να ξεκινήσω ένα νέο έργο εδώ στο Kotaku. Στους επόμενους πέντε μήνες θα σκάψει γύρω σε κάθε μεγάλη γραμμή του Final Fantasy, και να ρίξετε μια ματιά στο πώς έχει εξελιχθεί η σειρά τα τελευταία 30 χρόνια. Γιατί επανέλαβε Final Fantasy με τόσους πολλούς ανθρώπους; Τι το κάνει τόσο ξεχωριστό; Τι - τι σημαίνει για ένα παιχνίδι που σημαίνει σαν ένα Final Fantasy αισθάνεστε;

Η απάντηση στα ερωτήματα αυτά απαιτεί ένα ταξίδι πίσω στα τέλη της δεκαετίας του '80, όταν μια εταιρεία πλατεία παραδέρνουν θέση που ονομάζεται, πολύ εμπορική επιτυχία με σχιστόλιθο των παιχνιδιών για να βρείτε διαδραστική περιπέτεια και shooter χώρο. Καθώς ο μύθος πηγαίνει, Squaresoft έχει από την επικείμενη πτώχευση, όταν το αφεντικό του -. Βεβαιωθείτε σχεδιαστής Hironobu Sakaguchi αποφάσισε σε ένα RPG, εμπνευσμένο σε μεγάλο βαθμό από το Dragon Quest Lord of the Rings, σκέφτηκε ότι θα ήταν το παιχνίδι της εταιρείας δεν τελευταία, έτσι κάλεσε τελική φαντασία.

Με την έναρξη του ανοίγματος αρπισμού Final Fantasy, το οποίο ξεκίνησε ως γρήγορα πώς να τα παίξουν αρκετά συχνά εμφύσησε την κασέτα, κατέστη σαφές ότι αυτό ήταν ένα ιδιαίτερο παιχνίδι. Μερικές ιδέες ήταν ασυνήθιστο Sakaguchi είχε παίξει σαφώς πολύ Ξόρκια γυαλισμένο όλα με έναν τρόπο την αίσθηση ότι τα άλλα παιχνίδια της εποχής δεν ήταν ποτέ αρκετά επιτευχθεί. Μουσική, την τέχνη, ξωτικά, τα γραφικά, την καταπολέμηση περιβάλλοντα, χαρακτήρες, τεράστιο κόσμο, και μάλιστα, όλοι οι ήχοι αναμειγνύονται μαζί για να δημιουργήσουν κάτι που ένιωσα πραγματικά μεγάλη. Όταν το Dragon Quest ήταν ένα burger, το Final Fantasy ήταν το φιλέ μινιόν.

Ιστορία: Το χάος της γης κυριαρχεί. Τα νερά αναδεύονται. Η χώρα σαπίζει. Η πριγκίπισσα έχει απαχθεί. Προφανώς κάτι δεν πάει καλά στον κόσμο του Final Fantasy, και είναι για να τα διορθώσετε. τέσσερις τυχοδιώκτες του, καθένα από τα οποία φέρει μια διαφορετική στολή που αντιπροσωπεύει μια κατηγορία χαρακτήρων ως μαχητές, μάγοι και μαύρο Κλέφτης (μια σκηνή που χρησιμοποιείται σε πολλά Final Fantasy επικείμενη) πρέπει να φύγουν και να αποθηκεύσετε τα πάντα.

Το τέχνασμα: Λήψη αποστολές! Μια αναζήτηση στο διαδίκτυο νωρίς στο παιχνίδι σας ζητάει να πάει να βρει ένα στεφάνι για να κάνουν ένα κακό βασιλιά που έχει κλέψει ένα κρύσταλλο μιας μάγισσας που έχει ένα βότανο που ένα ξωτικό πρίγκιπα σας δίνει ένα κλειδί που θα σας δώσει ένα σεντούκι γεμάτο από βαριά άκρα ξεκλείδωμα επιτρέπει TNT που θα σας επιτρέψει να ανοίξει ένα κανάλι και μεταβείτε στην επόμενη περιοχή. RPG σήμερα τείνουν να συγκαλύψουν επιδιώκουν αποστολές να είναι καλύτερη, συνήθως ψεκάστε τις σκηνές ή να τους κάνει να αισθάνονται ασυνήθιστο. Το πρώτο Final Fantasy από την άλλη πλευρά είναι, αμετανόητοι στην αγάπη του για την εγκόσμια.

Αυτό που το καθιστά "αισθάνονται" σαν το Final Fantasy: Τα πάντα, πραγματικά. Μπορείτε να δείτε τα δομικά στοιχεία του παιχνιδιού: μουσικό πρότυπα, κατηγορίες χαρακτήρων, το αερόπλοιο, οι τέσσερις στοιχειώδεις ORB ότι κάθε αποκαταστήσει τους φίλους σας. Αργότερα s Final Fantasy, οι περιορισμοί διαφορετικοί χαρακτήρες, καλέστε αυτά τα κρύσταλλα. Αν το "αισθάνονται" σαν το Final Fantasy - Παιχνίδι είναι να αισθάνονται ότι θα διερευνήσει μια νέα σουρεαλιστικό κόσμο γεμάτο εκπλήξεις και μεγάλη μουσική - που παίζει το ρόλο. (Ας δώσουμε αυτό το "συναίσθημα" όπως το Final Fantasy πραγματικά σημαίνει ότι αυτή η σειρά συνεχίζεται.)

Αυτό που είναι ασυνήθιστο: Μια παράξενη αρχική Final Fantasy είναι ότι δεν αισθάνονται σαν ένα JRPG. Οι περισσότεροι Ιάπωνες ΑΟΠ είναι εύκολο στη χρήση, παρέχουν σημεία ασφαλείας πριν από κάθε μάχη αφεντικό και να παρέχει μια σταθερή ροή των αγαθών και των υπηρεσιών. Ποιος από εμάς δεν έχει πλεόνασμα Megalixirs βρέθηκαν στο αφεντικό του ένα RPG, γιατί έπρεπε να τα χρησιμοποιούν; Η πρόκληση για τα περισσότερα JRPGs, αν όχι καθόλου, είναι να προσαρμόσει και να ενημερώσει τους χαρακτήρες τους, έτσι ώστε να προετοιμαστεί για κάθε μάχη. Final Fantasy διαφέρει. Είναι κάτι περισσότερο από ένα διατήρησης ρομπότ, το οποίο αναγκάζει τον παίκτη να λάβουν δύσκολες αποφάσεις σε κάθε βήμα. Μην χρησιμοποιείτε την επούλωση μαγεία σας στη σκηνή δύο από το σπήλαιο πάγου ή να περιμένουν πιο κοντά στο αφεντικό; Θα μπορούσατε να πάτε μέσω πλακάκια λάβας, έτσι ώστε να μπορείτε να δείτε τι είναι σε αυτό το πλαίσιο; Όταν επιστρέψετε στην πόλη και να θεραπεύσει ή να σκοτωθεί σε κίνδυνο είναι από ένα αφεντικό και να χάσει ώρες της προόδου; Final Fantasy, σε αντίθεση με τα περισσότερα από τους διαδόχους του, είναι συχνά σκληρή και ανελέητη.

Cid: Δεν βρέθηκε! Μείνετε συντονισμένοι.

Το καλύτερο χαρακτήρα: μαχητής, τζίντζερ kickass να νικήσει τις άλλες μορφές, γιατί είναι λογικό από την αρχή. Άλλες κατηγορίες, όπως η Μαύρη Mage και κλέφτης, απαιτούν κάποια επένδυση πριν γίνουν θανάτωση μηχανήματα.

Το καλύτερο κομμάτι της μουσικής: Πρελούδιο , τις περισσότερες φορές από προεπιλογή. Πήγα σε πολλά άλλα κομμάτια, όπως το σπήλαιο Matoya και το πλοίο της μουσικής , αλλά το τραγούδι είναι προοίμιο, το καλύτερο Final Fantasy, δεν είναι μόνο ως ένα παιχνίδι, αλλά ως μια σειρά. Δεν υπάρχει τίποτα που η άλλη ως έμβλημα.

Final Fantasy: Η αναδρομική Kotaku
Αυτό είναι Warmech. Είναι χάλια.

Χειρότερη αφεντικό: Warmech μια φοβερή ρομπότ, το οποίο χρησιμεύει ως ένα είδος πρωτοτύπου όπλα Ozmas Ultima και μελλοντικά παιχνίδια. Η μεγάλη διαφορά μεταξύ Warmech και άλλες προαιρετικές αφεντικό; Warmech ενέδρα. Αν είστε άτυχοι, ενώ σε ένα γύρο σε μια γέφυρα, μπαμ, το παιχνίδι σας τελείωσε. Όπως είπα, ανένδοτος.

Είναι - είναι στην πραγματικότητα δεν ισχύει και εν μέρει χάρη σε ένα μεγάλο ελάττωμα σχεδιασμού: όταν σκοτώσει έναν εχθρό πλάσμα και έχει και πάλι, όλους τους χαρακτήρες που επιτίθενται στο πλάσμα ή πρέπει μάγια θα προσπαθούμε πάντα να το πράξει, με αποτέλεσμα ένα "αναποτελεσματική" ενοχλητικό οδηγεί μήνυμα ότι το κόμμα του θα χάσει τη σειρά του. Αντί αυτόματα η επόμενη στη σειρά του μολύβδου πλάσμα, αξιολάτρευτο αιωρούνται dumbasses του ακριβώς τα ξίφη τους στον αέρα. Οι νεότερες εκδόσεις του παιχνιδιού αυτό το σταθερό, οπότε αν θέλετε να δείτε πώς το Final Fantasy άρχισε χωρίς να ασχολούνται βαρετό αγώνες, με το GBA - έκδοση πάει.

Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να ξέρετε: Πατήστε το A + B, και πολλές φορές, ενώ η πλοήγηση στο θάλασσας θα σας μεταφέρει στο πρώτο Final Fantasy - μίνι παιχνίδι ένα παζλ από πλακάκια διαφάνεια που με κάποιο τρόπο πολλές ώρες Jason ευχαρίστηση παρέχει δύο χρόνια. Τα πρότυπα είναι πολύ χαμηλότερα κατά το χρόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου