var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 27 Απριλίου 2016

Τεχνητή Νοημοσύνη και την απομόνωση των αλλοδαπών nbsp? Ήταν καλό ... Πάρα πολύ καλό

Τεχνητή Νοημοσύνη ξένων απομόνωση ήταν καλό ... Πάρα πολύ καλό

Έχω πάγωσε αφού κυνήγησε στο εξαερισμού. Είχα αρκετά λεπτά δεν ανήκει. Θα πρέπει να φύγει τώρα. Σέρνεται έξω από την κρυψώνα μου, ήρθα για να κάνει το πρόσωπο με ένα από τους διώκτες μου. Δεν κουνήθηκε. Άρχισε να ουρλιάζουν, αλλά παρέμεινε στη θέση του είναι κλειδωμένο, δεν μπορούν να κινηθούν όλες Alien. Μόνωση έσπασε και πάλι.

Αυτό το κομμάτι αρχικά δημοσιεύθηκε 29/06/15.

Βίντεο παιχνίδι τεχνητή νοημοσύνη (AI) είναι κάτι που οι περισσότεροι από εμάς δεν γνωρίζουν μέχρι να σπάσει. Είναι πάντα εκεί, επηρεάζει την εμπειρία μας ότι ο τρόπος που αισθανόμαστε επηρεάζει σε ένα παιχνίδι ανά πάσα στιγμή, αλλά είναι επίσης ένα από τα πιο παραβλεφθούν στοιχεία των videogames. AI είναι το άλας που κάνει ένα video game ξεθωριάζουν δροσερό, αυτό είναι ό, τι άλλο ο τρόπος που τίποτα δεν μας μεταφέρει σε έναν κόσμο του παιχνιδιού.

AI σημαίνει πολλά διαφορετικά πράγματα σε διαφορετικούς ανθρώπους, ειδικά σε video games. Ο όρος μπορεί να αναφέρεται στη διαδικασία προγραμματισμού, η οποία οδηγεί τους χαρακτήρες σε ένα παιχνίδι, οι μεμονωμένες μονάδες μέσα στο παιχνίδι, ή ακόμα και σε ορισμένες περιπτώσεις οι παίκτες που ποτέ γιατί απεχθάνονται δείτε τον παίκτη εχθρό σε ένα παιχνίδι στρατηγικής σε πραγματικό χρόνο.

Επιστροφή στο εξωτερικό. Η απομόνωση είναι ένα μεγάλο παιχνίδι, εκτός από τα περιστασιακά προβλήματα. Ποτέ δεν έχω έχει μια ταινία -. Αγώνας που μου επιτρέπει να αισθάνονται πραγματικά σε μια ταινία Alien Απομόνωση με κάνει να νιώθω σαν να είμαι ένας από τους χαρακτήρες σε μια ταινία στο εξωτερικό αλήθεια όταν καθεξής.

Κάθε αλλοδαπός ταινία είναι ένα σαφή στόχο: να σκοτώσει ή να απαλλαγούμε εξωτερικό. Πολλές μεμονωμένες στιγμές σε ταινίες κατάλληλες για το ενδιαφέρον παιχνίδι, είτε προς τα πάνω Ντάλας μέσω αγωγών εξαερισμού με ένα φλογοβόλο ή Ripley σε ένα mecha-χειριστές, η Βασίλισσα Piercing. Αυτές οι ταινίες, όπως τα βιντεοπαιχνίδια είναι πολύ εστιασμένη συνάντηση. Οι ιστορίες του σύμπαντος αλλοδαπός μεταφράσει εξαιρετικά καλά τη μηχανική παιχνίδι.

Τεχνητή Νοημοσύνη ξένων απομόνωση ήταν καλό ... Πάρα πολύ καλό

Ο αλλοδαπός ίδια παίζει ένα πολύπλοκο χαρακτήρα, πράγμα που σημαίνει πολλούς τρόπους. Αυτός κρύβεται στις σκιές, προωθώντας την προσοχή στο επίπεδο του σχεδιασμού. Μπορεί να επιστρέψει στα ακροφύσια αέρα για να εκπλήξει επιθέσεις σε ποιο παίκτη. Μισεί τη φωτιά, έτσι ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούν φλογοβόλα εναντίον τους. Ταυτόχρονα, αυτά τα σύμπλοκα δεν αυστηρά καθορισμένη. Ξέρουμε πώς ξένα έργα του κύκλου ζωής. Γνωρίζουμε ότι όξινο αίμα αιμορραγεί. Γνωρίζουμε ότι παίρνει για τις ιδιότητες του ξενιστή του. Με άλλα λόγια, ξένες ταινίες έχουν να διαδραματίσουν ένα sandbox με την πειστική καθοριστεί για προγραμματιστές σημαντικά.

Alien: Απομόνωση εξαρτάται από τη δύναμη της γρίπης των πτηνών του μια ευχάριστη εμπειρία. Ο αλλοδαπός πρέπει να ενεργούν με τρόπο που να βοηθά τον παίκτη να αισθάνεται σαν να είναι αλλοδαπός σε μια ταινία. Αυτή είναι η δουλειά τους.

Κάθε απόφαση που κάνετε σε απομόνωση επιστρέφει στο εξωτερικό. Γιατί κρύβονται; Χρησιμοποιήστε φλογοβόλο πολύτιμο καύσιμο; Πώς να αφήσει μακρά αναμονή; Ζουν εμπειρία στο εξωτερικό με ένα «πραγματικό» αλλοδαπών, και να σκέφτονται σαν ένας ξένος να δράσει. Είναι υπέροχο! Επίσης, είναι τρομακτικό. Ιδιαίτερα εντυπωσιακό, αλλά!

Μίλησα με πολλούς ανθρώπους όλα αυτά τα χρόνια, "καλό παιχνίδι AI." Είχε προγραμματιστές και οι επικριτές λένε ότι μια καλή ΙΑ είναι αδύνατο, γιατί γι 'αυτούς μια καλή ΙΑ τεχνική γνωστή ως « ισχυρό AI » ή ΙΑ είναι ουσιαστικά τόσο έξυπνος, αν όχι πιο έξυπνος από έναν άνθρωπο. Εγώ προσωπικά δεν νομίζω ότι είναι καλό παιχνίδι AI. Καλό παιχνίδι AI είναι αυτό που κάνει ένα καλό παιχνίδι για να παίξετε.

Ένα ισχυρό AI ως άλλος παίκτης θα είναι περισσότερο, με τους ίδιους στόχους ως παίκτης: θέλει να κερδίσει ένα καλό παιχνίδι AI δεν κερδίσει, θέλει να κερδίσει τη νίκη του .. Ως εκ τούτου, στο εξωτερικό δεν είναι μια ρεαλιστική προσομοίωση από τα μεγαλύτερα τέρατα της ταινίας, αλλά η εντύπωση ότι αντ 'αυτού.

Στην απομόνωση, ο άγνωστος είναι σχεδόν πάντα κοντά. Φυσικά, μπορείτε να τον αποσπάσει για λίγο, ή από το ένα δωμάτιο στο άλλο, αλλά πάντα είναι ούτως ή άλλως κοντά στο τέλος. Το άγνωστο είναι συχνά αξιόπιστη, αποφάσισε να ανεξήγητα, να μείνετε σε ένα δωμάτιο για να σταματήσει κατά τη διάρκεια της αναπνοής τους, ελπίζοντας ότι είναι, όταν τραβάτε έξω από το box office.

Τεχνητή Νοημοσύνη ξένων απομόνωση ήταν καλό ... Πάρα πολύ καλό

Ο ξένος φαίνεται να έχουν διαμορφώσει μια κατά προσέγγιση γνώση της θέσης, ανά πάσα στιγμή, όπου κι αν βρίσκεστε, ό, τι κρατά τα πράγματα τεταμένη και αβέβαιη. καθαρό και απλό (εκτός από τις φορές που έχετε αναλύσεις και) δεν παρατήρησα, αν κάνετε την λαθραίος πτυχή gameplay του παιχνιδιού. Είναι ιδανικό για να κρατήσει την ένταση των ταινιών τρόμου, αλλά μερικές φορές το παιχνίδι τρέχει λίγο και αρχίζει να αισθάνεται λάθος.

Πολλές φορές είδα έξω από το δωμάτιο για να αφήσετε την κίνηση μου, εξαφανίζονται και σχεδόν αμέσως πίσω μου και πάλι. Από καιρό σε καιρό, έτσι ώστε το παιχνίδι επικεντρώνεται στην ανάπτυξη της ενέργειας που λείπει είναι κάτι πολύ πιο σημαντικό: η κατάδυση.

Το αστείο με την λέξη "βύθιση" είναι από την υπερβολική χρήση του μάρκετινγκ, είναι ουσιαστικά χωρίς νόημα. Τώρα που κάθε παιχνίδι που ξεχωρίζει είναι "βύθιση". Είναι αλήθεια ότι η "βύθιση" λιγότερο ή περισσότερο συνώνυμη με την "αναγκάζοντας" έχει μια διαφορετική χροιά, κατακλύζουν συγκεκριμένα την ιδέα. Όταν βυθίζεται στον ωκεανό, που υπάρχουν στον ωκεανό.

Στη δεκαετία του 1990, η έννοια της αναδύθηκε "Μοναδική Sim." Η ιδέα ήταν ότι οι παίκτες θα μπορούσαν να υπάρχουν στον κόσμο του παιχνιδιού και να την αντιμετωπίσουμε σαν να ήταν ένα πραγματικό τομέα ήταν. Μερικά από τα πιο διάσημα βουτιά 90 Sims παιχνίδια όπως το Σύστημα Σοκ και Σκούρο Έργου κλέφτης. Και τα δύο παιχνίδια αναπτύχθηκαν από Looking Glass Studios, και τα δύο μέρη ιδιαίτερα ισχυρή έμφαση στην τεχνητή νοημοσύνη.

AI χωρίς ένα μεγάλο παιχνίδι είναι σαν μια ταινία που κενού. Ένα καλό παιχνίδι είναι ωραίο να έχουμε, αλλά μια ταινία βασισμένη σε χαρακτήρες του. Μεγάλη διάρκεια ζωής AI είναι οι χαρακτήρες σε ένα παιχνίδι και τον κόσμο τους. Είναι το πιο σημαντικό στην αναπαραγωγή αυτής της εμπειρίας του τμήματος μεμβράνης συσκευασίας.

Για ένα καλό παράδειγμα του προσομοιωτή βουτιά στη δράση, να δούμε την έρευνα κλέφτη κλασικό ποτήρι του 1998. Το παιχνίδι λαμβάνει χώρα σε μια φαντασίωση - κόσμο και παίζει σαν κλέφτης που ονομάζεται Garrett. Μια αποστολή τον στέλνει στο Bonehoard, μια σειρά από υπόγεια ερείπια. Μια συγκεκριμένη περιοχή του χάρτη έχει ζόμπι. Αυτά δεν είναι τα κανονικά ζόμπι, ωστόσο? δεν μπορεί να κοπεί σε κομμάτια. Μπορείτε να επανέλθει λίγο μετά τη δολοφονία. Ο μόνος τρόπος για να πάρετε πραγματικά απαλλαγούμε από αυτά είναι να χρησιμοποιήσετε το αγίασμα στην βέλη τους, το νερό που χρησιμοποιείται είναι να διαγράψετε παραδοσιακά ακριβά πηγές φωτός, που σας επιτρέπει να κρύψει καλύτερα.

Τεχνητή Νοημοσύνη ξένων απομόνωση ήταν καλό ... Πάρα πολύ καλό

Έπαιξα το παιχνίδι πρόσφατα και τα ζόμπι είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτική ενοχλητικό. Εάν παρατηρήσετε ένα ζόμπι, φώναξε, εγρήγορση βρυχάται άλλα ζόμπι, αλλά ξύπνιος ζόμπι. αλιεύονται στο επίπεδο όλων των ζόμπι σήμαινε ότι η εισβολή είναι. Ήταν απογοητευτικό. Δεν έχω αρκετά βέλη ή ευλογημένος, όχι το νερό. Γι 'αυτό και διατύπωσε ένα σχέδιο.

Βρήκα ένα δωμάτιο με δύο ή τρεις ζόμπι κατεχόμενα. Άνοιξα την πόρτα αθόρυβα, στη συνέχεια γλίστρησε σε ένα μπαλκόνι πάνω. Πήρα το πρώτο ζόμπι με ένα κανονικό βέλος. Φώναξε. Θα βρυχήθηκε τους φίλους τους. Ξεκίνησαν για μένα το δωμάτιο που αναζητούν, δεν συνειδητοποιούν ότι κρυβόταν από πάνω τους. Σύντομα περισσότερα ζόμπι άρχισαν να φτάνουν. Όταν η αίθουσα ήταν γεμάτη, τελικά άρχισα να πυροβολήσει τα βέλη με αγιασμό. Το λίγο νερό από τα βέλη σήμαινε ότι θα μπορούσε να σκοτώσει πολλούς ζόμπι με ένα μόνο βέλος. Έκανα σύντομη εργασία τους.

Αυτή είναι η έννοια της εμβάπτισης σε μια λέξη. Το παιχνίδι δημιουργεί ένα δωμάτιο. Δημιούργησε εχθρούς που είχε ένα λογικό σύνολο κανόνων. Μου έδωσε βέλη νερό, και φυσικά, το σημείο, γιατί αυτό είναι που κάνει το νερό. Είμαι σε θέση να ασχοληθεί με το παιχνίδι-κόσμο ως πραγματική και MacGyver μια δημιουργική λύση για την αντιμετώπιση των ζόμπι.

Όταν ένα παιχνίδι σπάει κατάδυση, ρίχνει την εμπειρία. Καλό παιχνίδι AI, νομίζω, λειτουργεί σαν κλέφτης και όχι την απομόνωση. Η ένταση είναι σημαντικό σε μια Alien παιχνίδι είναι ζωτικής σημασίας συστατικά, αλλά βύθιση είναι το θεμέλιο που πρέπει να κατασκευαστεί. Εάν ένας αγώνας δεν είναι πλέον αξιόπιστη, ακόμα φοβούνται;

Φυσικά, για μια βουτιά στην εργασία, θα πρέπει να αγοράσετε για το πείραμα. Σε άλλες χώρες, μόνο η ταινία λειτουργεί όταν επιβιβάζονται σε πραγματικότητα. Δεν θα λειτουργήσει εάν κάποιος είναι μπροστά από την οθόνη, για να μας πει ότι ο ξένος πραγματικά δεν είχε σκάσει στο στήθος ενός άνδρα. Είναι μια συμβιωτική σχέση: Alien: Απομόνωση ως στολή πρέπει να κάνει ό, τι μπορεί να έχει μια "πραγματική" για μας, τον κόσμο και θα πρέπει να αντιμετωπίζονται, αν αυτή είναι η περίπτωση. Πρέπει να εξετάσουμε το ταξίδι.

Λόγω Alien: Η απομόνωση είναι ένα παιχνίδι βίντεο πρέπει να είναι διαδραστικό, το οποίο σημαίνει ότι θα πρέπει να έχετε περισσότερες θέσεις εργασίας στο εξωτερικό "πραγματικό" που αισθάνεται ότι έχει πετύχει. Για εργασιακή εμπειρία, το παιχνίδι πρέπει να είναι συναρπαστική. Οι κανόνες πρέπει να είναι ουσιαστική και συνεπής.

Εάν εσείς ή το παιχνίδι έχει σπάσει από την άποψη αυτή, πρέπει να σταματήσει το παιχνίδι καταρρέουν τρομακτικό και εμπειρία. Αν για μένα κυνηγούν οι άνθρωποι μετακινούνται πλέον ή όταν εξωτικά τηλεμεταφορές πίσω μου, ήμουν μέρος της κατάδυσης και ταινίες μου από την εμπειρία. Σταματήστε να φοβάστε, αυτό είναι το κομβικό σημείο του παιχνιδιού Alien πρώτο.

αλλοδαπός παιχνίδια που έχουμε παίξει, επειδή θέλουμε να ζήσετε στο εξωτερικό. Αν AI σπάει ή να εξαπατήσει, βουτιά και έχασε το παιχνίδι καταρρέει. Αν το AI λειτουργεί, τότε θα Ripley, κρυμμένα σε ένα ντουλάπι, κράτησε την αναπνοή του, περιμένοντας για το τέρας να περάσει.

Τεχνητή Νοημοσύνη ξένων απομόνωση ήταν καλό ... Πάρα πολύ καλό

GB Burford είναι ανεξάρτητος δημοσιογράφος και ανεξάρτητος προγραμματιστής παιχνίδι που απλά δεν μπορεί να πάρει αρκετό για να διερευνήσει γιατί εργάζονται παιχνίδια. Μπορείτε να φτάσετε στο Twitter στο @ForgetAmnesia ή σας blog . Μπορείτε να υποστηρίξουν τα παιχνίδια, ακόμα και προτείνουν να γράψω περισσότερα για σας Πατρέων .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου