var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 30 Απριλίου 2016

Πώς τσάι αντιπαλότητα Mario μου γρονθοκόπησε στο μπάλες

Πώς τσάι αντιπαλότητα Mario μου γρονθοκόπησε στο μπάλες

Πίεσα τα διαβολικά δημιουργίες του Mario τσάι συντάκτη Dan Giant Bomb Ryckert για μήνες. αντιπαλότητα μας έχει αναπτυχθεί στο Διαδίκτυο, αλλά πάντα ήταν. Στο PAX Ανατολή, ήταν μια δοκιμή της αντοχής πρόσωπο με πρόσωπο.

Mario τσάι τράβηξε την προσοχή μου περισσότερο από κάθε άλλο παιχνίδι, οδηγείται από ευφάνταστη επίπεδα των παικτών σχεδιαστεί. Ryckert δεν είναι ένα από αυτά. Είναι ένας ανόητος με έναν ελεγκτή, για να σκεφτώ ότι το Διαδίκτυο είναι έξυπνο παραστρατημένους οδήγησε. Μου ρίχνει ήταν γραφτό του βήματα, για να αποδείξει αυτό το σημείο ... αλλά μερικές φορές κερδίζει το κακό. Κατά την αρχή του έτους δεν έχω στο μπόρεσαν να το τελευταίο βήμα για να ξεπεραστεί η Armageddan. Είναι ακόμα αήττητη.

Πώς τσάι αντιπαλότητα Mario μου γρονθοκόπησε στο μπάλες

Οι συνέπειες αυτής της απώλειας ήταν καταστροφικό. Δεν ήταν απλά ένα θέμα υπερηφάνειας? του προσώπου τρίχα μου, το μόνο πράγμα που να μου ελέγχεται σε κάθε θεσμικό όργανο για τον πλανήτη επέτρεψε να αποφευχθεί ID, ήταν στη γραμμή. (. Δεν είναι για τους περισσότερους από εσάς να είναι εντυπωσιακή, αλλά είναι ό, τι έχω συνεργαστεί με) εμπίπτουν στην Armageddan, ήμουν αναγκασμένος να δεχθεί τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Αγοράστε τα εισιτήριά σας εδώ για μια εκδήλωση επόμενη WWE
  • Η απώλεια των μαλλιών του προσώπου μου
  • Γράφοντας μια έκθεση βιβλίου που WWE Event

Αυτό το «γεγονός» που έληξε WWE Raw στο Σικάγο, Ιλλινόις στις 6 Μαρτίου.

απλούστερες εποχές. Πήγαμε στα παρασκήνια με παλαιστές WWE Austin Watson Που μας έδειξε και μας οδήγησε μαχητές που είχαν εκτεθεί πριν από την παράσταση, μετά την οποία τακτικό meltdowns του Ryckert.

Με τα χαρτιά στο τραπέζι ", συνήθιζε να κατά τη διάρκεια της 90-Hogan, Macho Man να είναι οπαδός της πάλης, κλπ, από την αύξηση του WCW συνέχισε, ο αδελφός μου και μου άρεσε Goldberg και μεγάλη ήταν η στάση WWE όταν ο βράχος, ο Steve Austin, και άλλα.

Prima περιμένω για να ξεκινήσετε, Γουντς είχε ρώτησε αν θέλαμε να συμμετάσχουν σε μια δράση με αυτό. Φαινόταν αρκετά αθώα, σωστά;

Μέσα σε δευτερόλεπτα, όλα χάθηκαν. Ραγισμένα ταυτότητά μου, το πρόσωπό μου ξυρισμένο μαλλιά. Νόμιζα ότι ήταν ένας καλός άνθρωπος, Γουντς. Τι συνέβη;

Παρά το γεγονός ότι πήρε περισσότερο χρόνο για να πάρει τα πράγματα που τελικά ο χρόνος που χρησιμοποιήθηκε για να γράψει το βιβλίο έκθεση με ένα λογαριασμό για το τι έχει συμβεί και πολύχρωμες εικόνες για μερικούς μήνες. Μπορείτε να διαβάσετε, νομίζω.

Τα πράγματα ήταν ήσυχα για λίγο. Ryckert πίσω σε αυτό που «έκανε» η τεράστια βόμβα , επίσης, να πίνεται με 40Z και την εντολή , για να δει , ενώ εγώ έσπασε την πρώτη είδηση σχετικά με την επικείμενη PS4K , Συμφωνήσαμε Μέση PAX θα ήταν μια καλή ευκαιρία για την επίλυση όλο αυτό το πράγμα, έτσι έχουμε μια ομάδα στην οποία παίζουμε μια σειρά τριών επιπέδων για πέντε λεπτά. Μια ανεξάρτητη κριτική επιτροπή διαπίστωσε ότι "κέρδισε" σε κάθε βήμα.

Το αποτέλεσμα ήταν ο δημιουργός του Mario World Championship: Klepek vs Ryckert:

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Ian και Chelsea να κινηματογραφήσει αυτό το χάλι!)

Παράγεται ένα από τα τρία στάδια της Tristan οκτώ χρόνια ήταν εγώ το έγραψα το θέμα εδώ στο Kotaku , Jeff Gerstmann Giant Bomb editor 's, και Πολύγωνο - Επιμέλεια / όχι και τόσο μυστικό πάθος για Vore Griffin McElroy.

(Παρακαλώ μην δούμε τον όρο "Vore" στο Google).

Για εκείνους που δεν θα μπορούσε να είναι παρόντες, ρώτησα ένα αρχείο βίντεο.

Εδώ Tristan:

Και εδώ είναι Griffin:

Pat Baer, ο επίσημος κριτής του τακτικού αγώνα εκδήλωση PAXAMANIA, ήταν υπεύθυνος για τη διασφάλιση όλα θα πάνε καλά.

Αν έχετε "μαλακά" από ένα δυσάρεστο πλήγμα για τις μπάλες, φυσικά.

Ή τα παπούτσια του δεμένα, προσπαθούν να παίξουν, αν:

Πώς τσάι αντιπαλότητα Mario μου γρονθοκόπησε στο μπάλες

Ή να μου δώσει Ryckert πάγο κάνοντας σερφ επίπεδο:

Πώς τσάι αντιπαλότητα Mario μου γρονθοκόπησε στο μπάλες

Το αυτοκίνητο πήρε περίπου μία ώρα, εμείς αντάλλαξαν γροθιές, άλματα και τους θανάτους. . Αν και ζήτησα από τον σχεδιαστή να διασφαλιστεί ότι τα μέτρα ακόμη και κοντά σε πέντε λεπτά ή λιγότερο, κανείς δεν θα μπορούσε να συμπληρωθεί από εμάς δουλεύω μαζί μέσα από αυτά στο YouTube μου - Κανάλι και θα επιτεθούν Monday'm McElroy.

Στο τέλος υπήρχε ένας νικητής, και η αντιπαλότητα λύθηκε ... για τώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου