var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 30 Απριλίου 2016

Αυτό που κάνει το παιχνίδι αυτό το Σαββατοκύριακο;

Αυτό που κάνει το παιχνίδι αυτό το Σαββατοκύριακο;

Είναι το τέλος της εβδομάδας. Και στο τέλος του μήνα! Αυτό είναι ένα πολύ καταλήξεις, η οποία ανοίγει το δρόμο για την ελπίδα για ένα ίσο αριθμό εκκινήσεων. Ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε ... μερικά παιχνίδια!

(Γαμώτο, ότι ήταν μια βασανίστηκαν lede.)

Είμαι σε μια μακρά διακοπές, στη διάρκεια της οποίας είμαι βέβαιος ότι μου λείπει τρομερά. Τέλος, αλλά αν δεν πάω, αυτό είναι που θέλω να παίξει πραγματικά - εγώ θα ταξιδέψει αυτή την εβδομάδα για να περνούν το χρόνο τους με το νέο σύνολο των VR Η αύξηση, η οποία δόθηκε στη δημοσιότητα για το Oculus Rift και είναι προφανώς πολύ απλό. Όπως Riley και μίλησα σε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα Πάντα ερωτεύονται πιο Hitman 6: Αυτή τη φορά Hitman είναι, και θεωρώ ότι πολλοί από τους νέους τρόπους για να σκοτώσουν τα λευκά σε νέο επίπεδο της ιταλικής Βίλα. Είμαι στα τελευταία δύο σκοτεινές ψυχές ηγείται 3, αλλά χθες το βράδυ, όταν είχε κερδίσει την οδήγηση ένα νέο χαρακτήρα στο Bloodborne και νομίζω ότι όταν είμαι τελειώσει Dark Souls και πάλι αυτό το παιχνίδι, στην πραγματικότητα, παίζουν DLC παίξει χωρίς με GN + επίθεση. Υπάρχουν επίσης πιο Banner Saga 2 I η μικρή ποσότητα Μου άρεσε ακριβώς παίζεται.

Την περασμένη Παρασκευή για λίγο πριν από αυτό, πες μου: Τι κάνεις αυτό το παιχνίδι το Σαββατοκύριακο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου