var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 13 Ιουλίου 2016

Wacht είναι να πάρει το υπόλοιπο της μεγάλης αλλαγής

Wacht είναι να πάρει το υπόλοιπο της μεγάλης αλλαγής

Ένα νέο έμπλαστρο ονομάζεται μόνο στο Test διακομιστή Δημόσια Καρτέλ στη ζωή και είναι ένα doozy. Έχουν εισαχθεί Ana , Νέα ελεύθερος σκοπευτής υποστήριξη / μητέρα του αιώνα, αλλά αυτό είναι μόνο η αρχή.

Patch - Σημειώσεις είναι ένα όμορφο ταξίδι, αλλά το κλειδί είναι να καλέσει ήρωας τώρα μια ομάδα ÜLTS πάει σε μεγαλύτερη προσπάθεια, γιατί η αυτο-ίασης τώρα συνεισφέρει D.Va και Zenyatta πήρε τους οπαδούς McCree, και εκεί είναι τώρα ένα όριο μιας ομάδας ανταγωνισμού καθεμιά ήρωα Mode. Εδώ είναι μερικά κομμάτια που ξεχωρίζουν:

γενικός

ικανότητες αυτο-ίασης φορτώσει τώρα τις τελευταίες δεξιότητες. Κατά συνέπεια, το τελικό κόστος των ηρώων έχουν ρυθμιστεί (βλέπε παρακάτω).

φρούριο

Διαμόρφωση: Δεξαμενή

Υψηλότερο κόστος -Ultimate 10%

D.Va

άμυνας μήτρα

Πέρασε -Cooldown 10 δευτερόλεπτα για 1 δευτερόλεπτο

-Ένα Νέο μετρητή πρόσθεσε πόρους. Αυτό έρχεται σε κάθε άμυνα μήτρα είναι ενεργό, και στη συνέχεια θα πρέπει να επαναφόρτωση όταν δεν είναι σε χρήση.

Άμυνας Matrix διαρκεί 10 δευτερόλεπτα για να επιτευχθεί η πλήρης φόρτιση άδειο

-Σε Μια πλήρη φόρτιση της μήτρας Άμυνας έλαβε 4 τελευταία δευτερόλεπτα

Άμυνα τώρα μήτρα παραμένει ενεργή, κατανέμεται η σχέση τους παραμένει υπό την προϋπόθεση

Matrix άμυνα αναταξινομήθηκε ως μια άλλη φωτιά και είναι πλέον συνδεδεμένος με RMB (Standard)

-a επιλογή "Εναλλαγή Άμυνας Matrix" ήταν> Έλεγχοι> D.Va προστίθενται στις Επιλογές

-Αυτόνομη καταστρέψουν τελικό κόστος κατά 15%

Χρόνος μειωμένη -Explosion 4-3 δευτερόλεπτα

Βλάβη -Explosion πλέον D.Va (ο ενεργός παίκτης)

Blizzard αναμένει αλλαγές που επηρεάζουν την απορρόφηση των D.Va και είναι. Ένα βιώσιμο κατάθεση McCree, τώρα σειρά της είναι πάντα ελαφρώς αυξημένη, καθώς 76. Τέλος, τώρα λίγο περισσότερο σαν μια χρήση στρατιώτη, Zenyatta παίρνει μια μεγάλη ασπίδα ανεμιστήρα, βελτιώσεις στην ταχύτητα του βλήματος και την ορμή του ULT.

Πολλοί από εσάς θα είστε ευτυχείς να ξέρετε ότι η ανταγωνιστική λειτουργία επιτρέπει την πιο αχαλίνωτη στοίβα ήρωα. Έχει υπάρξει πολλή συζήτηση για το αν πρέπει να επιτρέπει πολλαπλές εμφανίσεις της ίδιας ομάδας ήρωα να υποτιμήσουν το παιχνίδι ή ότι προσθέτει τα αποτελέσματα της αποφάσεως, νέο στρατηγικό επίπεδο, αλλά η συναίνεση είναι ότι είναι πάρα πολύ εύκολο τυρί. Blizzard , δήλωσε :

"Σε γρήγορο ρυθμό του παιχνιδιού, όπου τα πράγματα είναι γραφτό να είναι πιο χαλαρή, αυτό είναι εντάξει. Αλλά στο ανταγωνιστικό παιχνίδι, πιστεύουμε ότι η στοίβα ήρωας είναι επικίνδυνο και δεν έχει εμπειρία ως μεγάλο για κάποιους παίκτες. Για παράδειγμα, έχουν στην οργανωμένη επίθεση δει και υβριδικών υπολογιστών που χρησιμοποιούν τους χάρτες ήρωα στοίβα με το πρώτο σημείο για να ξεπεραστούν πριν η υπεράσπιση έχει την ευκαιρία να συναντήσει. "

«Είδαμε, επίσης, οι παίκτες χρησιμοποιούν συνθέσεις ειδικά στοιβάζονται τέχνασμα μόνο τους αντιπάλους τους ή να οδηγήσει σε καθυστερήσεις αορίστου υπερωρίες (μεταξύ άλλων στρατηγικών). Παρά το γεγονός ότι αυτό το είδος του πράγματος σε όλους τους τρόπους είναι βεβαίως δυνατό να έχουμε πιο ανταγωνιστικό παιχνίδι διακύβευμα σημαίνει ότι μια τέτοια τακτική συχνά αναδύονται οι οποίοι επιθυμούν να εργαστούν ως κανέναν. "

Έτσι, εδώ πηγαίνει. Τι γνώμη έχετε για αυτές τις αλλαγές;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου