var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 9 Ιουλίου 2016

Wacht Tracer είναι η καλύτερη και μου αρέσει

Wacht Tracer είναι η καλύτερη και μου αρέσει

Overwatch κάθε χαρακτήρας είναι διαφορετικός. Είναι ένα από τα πιο προφανή (και συναρπαστικό) τα πράγματα σε αυτό το παιχνίδι. Υπάρχουν μεγάλα σημάδια, μικρά σημάδια, χαρακτήρες επίθεση, οι δευτερεύοντες χαρακτήρες ... και plotter, συνολικά νέο αγαπημένο μου χαρακτήρα.

Tracer είναι Wacht εικονική ήρωες είναι απλό το "αστέρι" της πρώτης ταινίας ήταν μεγάλη διαφήμιση και είναι περισσότερο ή λιγότερο το πρόσωπο του παιχνιδιού, αλλά και για την πρώτη μου εβδομάδα σχεδόν δεν αρέσει να παίζει. Είναι γρήγορο και παχύ, έχουν σχεδιαστεί περισσότερο για να Harry ένας αντίπαλος να επιβιώσουν από πίσω από μια μετωπική επίθεση.

Κατά την αναπαραγωγή από τους κύριους χαρακτήρες που συνήθως επιλέγουν πιο προσιτές εναλλακτικές λύσεις ως πυλώνας των στρατιωτών μου 76, κυρίως ως μια αργή θανατηφόρα plotter Reaper ή ό, τι ακόμη πιο αργή και θανατηφόρα ο-παιχνίδια.

Ισοπαλία παιχνίδι και απαιτεί ένα σημαντικά διαφορετικό από σχεδόν όλους τους άλλους χαρακτήρες στην προσέγγιση του παιχνιδιού. (Genji φαίνεται πιο κοντά, αλλά δεν χάος με Genji. Ίσως αν μπορώ να ξεκινήσω να παίζω στον υπολογιστή.) Κινείται τόσο γρήγορα, είναι απλά ένα βράχο ή να οδηγήσει σε έναν τοίχο, αλλά μπορεί να ακολουθήσει την παράδοσή τους σωστά, μπορείτε να εισέρχονται και από σχεδόν οποιαδήποτε κατάσταση στη ζωή.

Όταν ξεκίνησα να παίζω προσπαθεί να παίξει φρουρά ως σχεδιαστή, αλλά εγώ δεν δουλεύω στο ρυθμό δ συγκεκριμένο παιχνίδι του. Έχω πεθάνει πολλά, γι 'αυτό αποφάσισε ότι ίσως δεν αρέσει. Ήταν ένα λάθος.

Όλοι οι χαρακτήρες κινούνται στο δικό τους ρυθμό Καρτέλ, που χτίστηκε στο χώρο μεταξύ της ταχύτητας κίνησης, την ταχύτητα upload και τη στιγμή του χρόνου αποκατάστασης. Λόγω της ταχύτητας των τριών τμημάτων της ικανότητας συγχωρεθεί νικήσει Tracer μερικές υποδιαιρέσεις που οι περισσότεροι άλλοι ήρωες Καρτέλ. Χρειάζεται κάποιος να συνηθίσει.

Μίλησα με μερικούς από τους φίλους μου που έπαιξε δείκτες πολλά, και κάποιες συμβουλές. "Μόνο οι άνθρωποι πυροβολούν ότι για την αναζήτηση δεν" ήταν καλή. "Παίξτε δρόμους κύκλο γύρω από ιατρικά κιτ" ήταν επίσης σταθερή. "Remap κουμπί άλμα στον αριστερό ώμο" βοήθησε.

Αυτό είναι ό, τι Tracer παιχνίδι για μένα είναι υψηλό:

  1. Τρέξιμο ακριβώς πίσω από τις γραμμές του εχθρού. (Αυτό είναι ήδη διαφορετικό από οποιοδήποτε άλλο χαρακτήρα που παίζω.) Όταν η υπόλοιπη ομάδα απεργία του πάει, και οι άνθρωποι να πυροβολήσει πολύ γρήγορα. Έχουν πάντα ένα σχέδιο διαφυγής.
  2. Σκοποβολή ανθρώπους πλούσιους για πανικό, αλλά μην ανησυχείτε, τους σκοτώνουν πάρα πολύ. Αποσπάσει την κύρια επίθεση και βασίζεται σε ισχυρότερη χαρακτήρες στην ομάδα σας για να αναλάβει τον εχθρό για να σας αποσπάσει την προσοχή.
  3. Κρατήστε ένα μάτι για την ικανότητά σας να rewind και να χρησιμοποιήσει ουσιαστικά κάθε φορά που παίρνετε ζημιές. Βεβαιωθείτε ότι εκτελείτε πάρα πολύ καιρό στην ίδια θέση, διότι το αντίθετο, όταν τοποθετείται πίσω από την πλάτη του μια γωνία ή άλλο κάλυμμα πολύ πιο χρήσιμο.
  4. Βασικά, ένα μεγάλο σοκ, όλη την ώρα, πάντα.

Ορισμένα επίπεδα λειτουργούν πολύ καλά για Tracer (όλα με μεγάλες εσωτερικές και πόρτες), ελαφρώς λιγότερο (όλα με ανοιχτό χώρο). Έχω την πιο διασκεδαστικό παιχνίδι των ομάδων που προορίζονται για μια σημαντική επίθεση Reinhardt οργανωμένη. Είναι πολύ πιο διασκεδαστικό από το να παίζεις τον σε μια ομάδα ιδιαίτερα γρήγορη κίνηση επίθεση ή να συναρμολογηθούν με διάφορους ιχνηθέτες. (Αυτό είναι πιθανώς επειδή είμαι πραγματικά δεν είναι πολύ καλή στη φρουρά και να κάνουμε καλύτερα όταν η άλλη ομάδα είναι έξαλλος.)

Η μετάβαση στο plotter, επιλέξτε ένα από τα καλύτερα πράγματα σχετικά με αυτό το είδος του παιχνιδιού, όταν ξεκινάτε να βαρεθείτε, μπορείτε απλά να στραφούν σε ένα χαρακτήρα που ποτέ δεν παίζει. Ήταν ένας στρατιώτης υποδοχή / Mercy / Reinhardt / Lucio για μια στιγμή, και να αισθάνονται όλοι τη ρουτίνα για να ξεκινήσει. Τώρα νιώθω σαν να παίζω ένα διαφορετικό παιχνίδι, και σκοπεύω να έρθει ως ενοχλητικό το crap από τους αντιπάλους μου για πολλές ώρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου