var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 16 Ιουλίου 2016

Μια ματιά στο Resident Evil 5 υποτιμημένη

Μια ματιά στο Resident Evil 5 υποτιμημένη

Όταν οι καλοκαίρι ρολά, με μια μπύρα και να καθίσει Worth, ορίζοντές μας για να διαβάσετε εβδομαδιαία περίληψη από τα καλύτερα επιστολή παιχνίδια.

Γεια σου, θα πρέπει να διαβάσετε αυτό το

Όταν οι άνθρωποι με ρωτούν προσωπικά, θα μπορούσα να σας πω για να δείτε τις πιστώσεις που κυλούν video games ως τρόπος αναπαραγωγής εκτίμηση για την προβολή τους ανθρώπους που έχουν περάσει πολλές ώρες κτίριο για μένα. Πραγματικά συνέβη αυτό βγουν σπάνια και να προχωρήσουμε. Όμως, όπως σημείωσε ο Matt Sayer, ίσως είναι ένα θέμα της παρουσίασης? σαν κι αυτόν, δεν βλέπω περισσότερες πιστώσεις id καταδίκη Λογισμικό επανεκκίνηση, επειδή ήταν τόσο δεκάρα έξυπνο. Είναι μια έντονη αντίθεση με Mighty No. 9, που είναι να περάσουν τέσσερις ώρες την βαρετή δότη.

"Doom επιτυγχάνει αυτό με τη χορήγηση δανείων στα επίπεδα του παιχνιδιού. Η κάμερα ανιχνεύει τις καμένης πεδιάδες της κόλασης, όπου το επίπεδο ονόματα σχεδιαστών είναι σαν τα οστά και τα τηγάνια τελευταία σωλήνες που δείχνει νεκρό δαίμονες, ενώ οι καλλιτέχνες ρωτήσω αξιωματούχους. Είναι high-end φωτογραφική μηχανή, και κράτησε τα μάτια του κολλημένα στην οθόνη.

Καλύτερα ακόμα, ο καθένας τείνει το σύνολο των ονομάτων που αντιστοιχούν στο στάδιο είναι. Τα όπλα σχεδιαστές πιστώνεται με έναν πυροβολισμό της υψηλής τεχνολογίας οπλοστάσιο της μοίρας. AI προγραμματιστές έχουν μια σκηνή με τα σχέδια του εχθρού επίθεση τακτικής ποικιλομορφία. οπτικά εφέ καλλιτέχνες παίρνουν αυτό που τους άξιζε με τη μία κάτω από ένα σκοτεινό καπνό διάδρομο, μολυσμένα σπινθήρες. "

Μια ματιά στο Resident Evil 5 υποτιμημένη

Δεν άντεξα, το Resident Evil 5, και είναι το μόνο παιχνίδι Resident Evil σημαντικό είμαι γίνει. Αν και επαναλήψιμη Solo, που άκμασε ως co-op παιχνίδι και με απογοητεύει. Πλούσια - Stanton έκανε σπουδαία δουλειά που αναζητούν RE5 ως συνέχεια AR4, ένα παιχνίδι που έχει αλλάξει την ισορροπία του σχεδιασμού της σειράς. Το πέμπτο παιχνίδι έχει διπλασιαστεί σε ό, τι λειτούργησε στην AR4, μέρος του λόγου ότι από το παιχνίδι για πρώτη φορά έσπρωξε. (Λατρεύω RE4, όμως.)

"Με ένα ανθρώπινο σύντροφο, αλλά το Resident Evil 5 δεν πάει σε - ένα αφιέρωμα Resident Evil 4 και περισσότερο προς το καλύτερο ή χειρότερο άλλαξε την πορεία της σειράς είναι κοινός τόπος, το Co-op κάνει τα πάντα καλύτερα, αλλά με το Resident Evil 5 πλεονεκτήματα. είναι αξιοσημείωτο επειδή ο σχεδιασμός περιλαμβάνει. ξαφνικά τα πιο σημαντικά περιβάλλοντα μεγαλύτερη, νέους μηχανισμούς όπως η εγγύτητα της επούλωσης αισθάνεται καλά και ελέγχου του πλήθους είναι μια καθαρή χαρά. τι χάνεται ότι το Resident Evil 4 ήταν δάχτυλα στη φρίκη, αλλά αυτό που κέρδισε είναι, είναι ένα νέο είδος της έντασης. έχει τόσο πολύ να επιβιώσει και έτσι, αν κάποιος από εσάς είναι το πρόβλημα, η ομάδα είναι σε μπελάδες.

Τέλος ρυθμό του Resident Evil 5 είναι εδώ, ένα push-pull-μπορείτε σειρά δεσμεύσεων για μένα ότι μια καλή ομάδα μπορεί να αντιστραφεί με μια ενιαία συγκέντρωση έλλειψη. Ο πειρασμός να διαίρει και βασίλευε είναι πάντα παρούσα, και τα οφέλη είναι προφανή, αλλά πάει πολύ μακριά από το σύντροφό σας σε κίνδυνο Capcom Touch είναι ο τρόπος, μην διστάσετε να τερματίσει ένα πληγωμένο εχθρούς σύντροφο. Εάν ένα ορισμένο ποσό της ζημίας Chris ή Sheva αιμορραγεί πώς να αναβιώσει τη λήψη της, αλλά μασάζ Majini τη χάρη του λίγα δευτερόλεπτα πριν πάτε για να ολοκληρωθεί η δουλειά. Μερικοί αντίπαλοι πιο δύσκολο να το πράξουν αμέσως. Είναι να μάθει ένα σκληρό μάθημα, αλλά θα μάθετε τι πρέπει να κάνετε για να είναι τόσο πολύ μακριά από το σύντροφό δική πηγή τάσης σας. Συνεργατική μπορεί να αυξήσει τα περισσότερα παιχνίδια, αλλά είναι σπάνιο για τους παίκτες να οδηγήσει την ομάδα εργασίας του υγρού. "

Αν κάνετε κλικ, θα παίξει

Ω, και αυτά τα άλλα πράγματα

  • Gabby Darienzo σκέπτεστε να διερευνήσει με Pokémon θάνατο σε νεκροταφεία GB.
  • Virkus Mart δείχνει τη διαφορά μεταξύ των μηχανική παιχνίδι και το παιχνίδι με τα πιό χαριτωμένα γραφικά που έχω δει ποτέ.
  • Lisa Rabasca σχοινί έδειξε πώς Pokémon έχει βελτιωθεί οικογενειακή ζωή.
  • Bo Moore εξετάζει πώς η καταδίκη, παλιούς και νέους παίκτες να εισαγάγετε έναν εύκολο τρόπο πρόσβασης για να κάνουν τα δικά τους παιχνίδια. (Σημείωση: φαίνεται ότι είναι πιο ισχυρή από ό, τι τον SnapMap πίστωση για;)
  • Bec McKenzie τόνισε τα παιχνίδια εύκολα, ο παίκτης μπορεί να κάνει μικρές προσαρμογές με ειδικές ανάγκες.
  • Droquen προσπαθεί να καταλάβει γιατί τα παιχνίδια όπως το Dark Souls σκιάζονται κυρίως από σουίτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου