var adfly_protocol = 'https';

Κυριακή 10 Ιουλίου 2016

Pokemon Go θα μπορούσε να είναι μια ποινή θανάτου για ένα μαύρο άνδρα

Pokemon Go θα μπορούσε να είναι μια ποινή θανάτου για ένα μαύρο άνδρα
Εικόνα μέσω Shutterstock

Αυτή την εβδομάδα ήταν μια καταστροφή για το σκοτάδι. Δύο άνδρες, Alton Sterling και Philando Castilla ήταν πέρα από την αστυνομία σκοτώθηκαν σε 24 ώρες. Ή είχαν διαπράξει ένα έγκλημα που τιμωρείται με θάνατο, εξακολουθούν να έχουν -. Βάζουν τη ζωή σε μέσο κίνδυνο είναι ασυγχώρητη, αδικαιολόγητη και διαιωνίζεται από ένα σύστημα που απευθύνεται ότι μαύρων ανδρών δυσανάλογα συνέχεια στην ίδια εβδομάδα, παράγοντες. Αστυνομίας Ντάλας κατά τη διάρκεια μιας ειρηνικής διαδήλωσης διαφορετικά για αυτές τις δολοφονίες σκοτώθηκαν.

Αυτά είναι τα γεγονότα.

Παιχνίδι που ονομάζεται - Σε μια άλλη περιοχή του Διαδικτύου αυτή την εβδομάδα, ένα κινητό Pokémon Go κυκλοφόρησε. Όντας από την geekish ανθρώπινης ποικιλομορφίας, ήταν ενθουσιασμένος για αυτό το παιχνίδι ανεξήγητα. Έχω την ευκαιρία να τους δούμε και πάλι, αυτή τη φορά στον πραγματικό κόσμο από μια προφανή συνδυασμό της τεχνολογίας και της μαγείας. Έχω κατεβάσει αμέσως όταν είδα την είδηση ​​της απόλυσης του.

ξεκίνησε ακόμη και μετά από τόση θλίψη, εικονική μουσικό θέμα και ήταν αδύνατο για μένα να κρατήσει στο πρόσωπό μου πάρει ευτυχισμένο χαμόγελο. Όταν εισαχθεί ο καθηγητής Willow, από μένα να τον βοηθήσει στην έρευνά του για τη σύλληψη, όπως πολλοί Pokémon, αναρωτήθηκα πώς ένα υψηλό κορίτσι σχολείο που ήρθε στο κρυφό σχολείο φλερτ του θα μπορούσε να γελάσει.

Μετά την πρώτη μου Pokemon για να πιάσει, άρχισα Σημειώσεις για το περιβάλλον και θα ήθελε να συνεργαστεί το πάρει το παιχνίδι. Φαινόταν αρκετά απλό. Με το GPS, θα σηματοδοτήσει avatar μου θέση μου σε μια απλοποιημένη εκδοχή του τι είναι ουσιαστικά το Google Maps. μικρά κινούμενα σχέδια γρασίδι κομφετί να μου δείξει πού Pokemon θα μπορούσε να είναι κοντά. Φαίνεται λογικό ότι θα πρέπει να πάνε και, ενδεχομένως, αφήστε το να με πιάσουν. Βλέπω κάποια που φαίνεται να είναι σε συγκρότημα διαμερισμάτων μου, αλλά δυστυχώς, είναι αργά (στις 22.30) και είμαι μια καλή παλιά αμερικανική εργασία 9-5. Σαν ένα κανονικό ενήλικα, άρχισα την ομάδα μου, έπαιξα λίγες ώρες ρολόι , έσπρωξε στο Facebook για μια ώρα στο κρεβάτι, και στη συνέχεια πήγε για ύπνο.

Το επόμενο πρωί, λίγο μετά ο συνεργάτης μου πήγε να εργαστεί, δεν θα μπορούσα να βοηθήσει, αλλά Pokemon Πηγαίνετε δώσει άλλη μια ευκαιρία. Θα έπρεπε να είναι περίπου μία ώρα πριν στο χώρο εργασίας, η οποία φαινόταν να είναι τόσο αυτή η τέλεια ευκαιρία. Έριξα μερικά ρούχα, τράβηξα την εφαρμογή, και που ορίζονται για μια περιπέτεια.

Πέρασα λιγότερο από 20 λεπτά. Πέντε από αυτά τα λεπτά αφιερώθηκαν για να απολαύσετε το παιχνίδι. Έχω Ένα από αυτά τα λεπτά που δαπανάται τόσο όμορφη και ήρεμη όσο το δυνατόν προσπαθήσουμε να δούμε, ενώ ένα ελαφρώς εμφανώς αναστατωμένος λευκό στο δρόμο του για τη γυναίκα στάση του λεωφορείου που περνά. Πέρασα άλλα 14 λεπτά από το παιχνίδι με τη σκέψη των αμέτρητων μαύρων ανδρών αποσπούν την προσοχή που έχουν κληθεί στην αστυνομία, επειδή "ύποπτες" δει ή να αναρωτιούνται τι ένα άτομο δεύτερη τροπολογία θα μπορούσε να κάνει την άσκηση, αν είχα περάσει από το παράθυρο ένα χρόνο του 3η ή 4η σε αναζήτηση μιας Jigglypuff .

Όταν το μυαλό μου άρχισε πολυπλοκότητα του συνδυασμού είναι μαύρο στην Αμερική με την πρόταση στον πραγματικό κόσμο της πεζοπορίας και της εξερεύνησης, το οποίο έχει σχεδιαστεί στο Pokémon gamplay Go, υπήρχε μόνο ένα συμπέρασμα. Θα μπορούσα να πεθάνω αν συνεχίσει να παίζει.

Η διάταξη είναι απλή:

  • Υπάρχει μια στατιστικά δυσανάλογη πιθανότητα ότι κάποιος θα καλέσει την αστυνομία να ερευνήσει, στους κύκλους στο συγκρότημα με τα πόδια.
  • Θα στατιστικά δυσανάλογα πιθανό προσεγγίζεται από την αστυνομία έξω από το φόβο ή επιθετικότητα, ακόμη και αν κανένας νόμος παραβιάστηκε.
  • είναι στατιστικά θα ήταν δυσανάλογα πιθανό πυροβολισμό, ενώ για να φτάσει την ταυτότητά μου που κρατώ πάντα στην πίσω τσέπη μου εκεί.
  • Υπάρχει μια στατιστικά δυσανάλογη πιθανότητα ότι πιο πυροβολισμούς, και εγώ θα πρέπει να έχουν πεθάνει προτού διαθέσιμη ιατρική βοήθεια.

Η παραδοχή του Pokémon Gp μου ζητάει τη ζωή μου σε κίνδυνο, αν επιλέξετε, προτίθεται να αρέσει και να παίζουν με ενθουσιασμό. Προχωρήστε, μπορούμε και να προσθέσετε Pokémon Μετάβαση στο μακρύ κατάλογο των πραγμάτων ότι οι λευκοί άνθρωποι σκοτώθηκαν, να κάνει χωρίς το φόβο, ενώ οι μαύροι φροντίδα πρέπει να είμαστε ρεαλιστές.

Ειλικρινά, εύχομαι να είναι ένα αστείο ή σάτιρα σταθμό κάποιου είδους ήταν. Όχι. Θα πρέπει να αλλάξει.


Το άρθρο αυτό δημοσιεύθηκε στην μέση . Ευγένεια.

Omari Akil είναι ένας συγγραφέας που ζει στη Βόρεια Καρολίνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου