var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 8 Ιουλίου 2016

Προετοιμασία για τη ζωή μετά το Dark Souls: Μια συνομιλία με τον σχεδιαστή Χιντετάκα Μιγιαζάκι

Προετοιμασία για τη ζωή μετά το Dark Souls: Μια συνομιλία με τον σχεδιαστή Χιντετάκα Μιγιαζάκι

Bloodborne μεταξύ του σκηνοθέτη και συν-σκηνοθεσία Dark Souls 3 Λογισμικό Πρόεδρος Χιντετάκα Miyazaki έχει κρατήσει απασχολημένο. Ενώ εργάζονται για το DLC Dark Souls s '3 Miyazaki το μέλλον της Από Λογισμικό πρέπει να δούμε και τι είναι για τις ψυχές. Αυτό είναι ό, τι ο σχεδιαστής είχε να πει.

Αν και τώρα τρέχει Μιγιαζάκι Από το λογισμικό που προέρχεται από μια μέτρια φόντο? εντάχθηκε στην εταιρεία ως κωδικοποιητή και ξόδεψε το χρόνο με τα Θωρακισμένος πυρήνας -. Σειρά Demon Souls, το παιχνίδι που θα το πω, ήταν στο να μην χάρτη ιδέα του. Το έργο υποστηρίζεται από το λογισμικό σε προβληματικές και δεν μπορούσε να βρει την ισορροπία του. Μιγιαζάκι ήταν επιφορτισμένη να αποθηκεύσετε το παιχνίδι.

"Νομίζω ότι αν παραγγείλετε θα μπορούσαν να βρουν τον έλεγχο του παιχνιδιού έναν τρόπο να" - είπε ο The Guardian το 2015, «θα μπορούσα να κάνω ό, τι μπορώ καλύτερο από όλα ήταν όταν οι ιδέες μου έχουν αποτύχει, κανείς δεν νοιαζόταν για τον πιο. ήταν ένα λάθος. "

Μετά τις ψυχές των δαιμόνων, είχε D Almas Κιβωτός. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία.

συνέντευξή μου με Μιγιαζάκι ήρθε μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και, φυσικά, μέσω ενός μεταφραστή. Ως εκ τούτου, είχα ερωτήσεις σχετικά με την παρακολούθηση θέση, έτσι θα έχετε όλη την δικαιολογία ότι μπορείτε να εξαρτάται.

Kotaku: Πώς αισθανθήκατε - που μόλις μήνες μετά την κυκλοφορία του Dark Souls 3 αφαιρεθεί, το συμπέρασμα της ιστορίας στο σκοτάδι ψυχές που ξεκίνησε είναι - αυτό είναι μια ανακούφιση, θλίψη Τι έχει κάνει από τότε που έφυγε;

Χιντετάκα Μιγιαζάκι: Είμαι σήμερα εργάζονται σε DLC Dark Souls 3 και έχουν επικεντρωθεί σε μια σειρά από νέα έργα. Με τον τρόπο είμαι απασχολημένος, δεν έχω πολύ χρόνο για να αισθάνονται κούφια έπρεπε, να το πω έτσι. Τέλος πάντων, είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος για αυτό που κάνω, και ότι δεν είναι τυχερός για μένα ως προγραμματιστής παιχνίδι.

Kotaku: Είναι επτά χρόνια από τα ψυχές δημοσιεύθηκε από δαίμονες. Πώς - έχετε αλλάξει ως πρόσωπο εκείνη την εποχή - όχι, και έχει μια επίδραση στην προσέγγιση του ως παιχνίδι - Designer;

Μιγιαζάκι: Όπως και όλοι οι άλλοι, νομίζω ότι έχω αλλάξει. Από δαίμονας ψυχές, είμαι σε θέση, πολλά πράγματα που πρέπει να μάθουν, δεν θα μπορούσα να φανταστώ εκ των προτέρων για να ζήσουν. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι και καλό και κακό παίκτες συναισθηματική ανατροφοδότηση και να δείτε το gaming κοινότητα να αναπτυχθεί. Αυτές και άλλες πολύτιμες εμπειρίες με ενθάρρυνε, και εγώ δεν θα μπορούσε να ήταν πιο ευγνώμονες. Σε όλους τους άξιζε την επιστροφή, σκοπεύω να κάνει τις αλλαγές, θα από κάτι που θα πάρω στα σοβαρά χώρα με εποικοδομητικό τρόπο.

Προετοιμασία για τη ζωή μετά το Dark Souls: Μια συνομιλία με τον σχεδιαστή Χιντετάκα Μιγιαζάκι

Kotaku: Πού Αναζήτηση - έμπνευση σας σήμερα; Αναζήτηση για άλλα παιχνίδια, ταινίες ή βιβλία; Μπορείτε να - να μου πείτε τι έχετε διαβάσει / δει / παίξει πρόσφατα, και ό, τι σας ενδιαφέρει σε αυτά;

Μιγιαζάκι: Η έμπνευσή μου προέρχεται από διαφορετικά μέρη. Τα μέσα που αναφέρονται πηγές έμπνευσης, αλλά αν είχα να κάνω ένα συγκεκριμένο σημείο, θα ήθελα να πω τα βιβλία, ειδικά βιβλία. Έθεσα αυτό το θέμα, αλλά το χόμπι μου είναι να φανταστεί κανείς και φαντασιώνονται εγχειρίδια στην ανάγνωση. Αυτή είναι μία από τις πηγές έμπνευσής μου για την ανάπτυξη των παιχνιδιών. Ξέρω ότι είναι λίγο παλιό, αλλά πρόσφατα βρήκα τον εαυτό μου απολαμβάνοντας το βιβλίο, το ζωολογικό κήπο του χαρτιού και άλλες ιστορίες . Προσωπικά, είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε πώς συναισθηματική έχω επενδύσει στη σωστή κατεύθυνση πρέπει να διαβάσει το βιβλίο.

Kotaku: Έχω βαθιά αγαπούσε Dark Souls να παίξει 3, αλλά ήταν εξοικειωμένοι. Αυτό είναι λογικό, βέβαια, αφού είναι το τρίτο παιχνίδι της Dark Souls. Αν οι ψυχές των δαιμόνων υπολογίζονται, η οποία ήταν παρόμοια στον ήχο και την αισθητική, είναι το τέταρτο παιχνίδι. Μια μεγάλη δύναμη της σειράς, έχασε το μυστήριο της στις σουίτες ήταν -. Η πρόκληση για σας ως σχεδιαστής;

Μιγιαζάκι: Dark Souls 3 σχεδιάστηκε για να είναι μια συνέχεια της ιστορίας, κατά τον ίδιο τρόπο, όπως συνέβη ένα αποτέλεσμα, επίσης. Η ιστορία αυτού του παιχνιδιού βασίζεται στην ιστορία της φωτιάς δημιουργού Dark Souls 1 και 2, το οποίο είναι να βρούμε την αίσθηση του μυστηρίου. Νομίζω ότι αυτό το είδος της αφήγησης, κάτι μοναδικό για τις σουίτες, και ήταν μια νέα δουλειά και ευτυχισμένος κάθε στιγμή της εμπειρίας τους.

Kotaku: Μία από τις μεγάλες στιγμές του Dark Souls 3 είναι όταν οι παίκτες να Anor Λόντο. Είναι η μόνη φορά στη σειρά, όπου ο παίκτης σε μια περιοχή πίσω, η οποία έχει ήδη επισκεφθεί. Πώς αυτή η ιδέα;

Μιγιαζάκι: Όπως ανέφερα παραπάνω, το παιχνίδι βασίζεται στην ιστορία της φωτιάς δημιουργού Dark Souls 1 και 2. Anor Λόντο εισήχθη στο σχεδιασμό για να συμβολίσει αυτό. Η ιδέα, όπως ο χαρακτήρας δεν εμφανίζεται ως μια απλή τρύπα, αλλά «unkindled ... για να είναι κατάλληλο ακόμα και στάχτης» το σενάριο του παιχνιδιού για την επόμενη "κατασκευή των κτηνοτρόφων ιστορία φωτιά."

Kotaku: Υπάρχουν αρκετές σκοπούς για τους Dark Souls 3, δεδομένου ότι δεν προηγούμενα παιχνίδια. Αλλά το κεφάλι του είναι - υπάρχει μόνο ένας, ο πραγματικός σκοπός του τι είναι ένα από αυτά αντιπροσωπεύουν το πώς ο κόσμος του Dark Souls τελειώσει;

Μιγιαζάκι: Υπάρχει ένα τέλος, το οποίο θα έχω επιλέξει προσωπικά, αλλά δεν μπορώ να πω, είναι γνωστό μεταξύ των τεσσάρων σκοπούς. Στην πραγματικότητα, για όλους τους σκοπούς, και μέχρι στιγμής είναι ένα πολύτιμο κομμάτι της ιστορίας της εμπειρίας αναπαραγωγής.

Προετοιμασία για τη ζωή μετά το Dark Souls: Μια συνομιλία με τον σχεδιαστή Χιντετάκα Μιγιαζάκι

Kotaku: Demon Souls ήταν μια λατρεία - χτύπημα, αλλά Dark Souls 3 είναι ένα blockbuster που πωλούν εκατομμύρια. Μπορούν δεδομένου ότι έχουν γίνει πρόεδρος της From Software και έχει να ανησυχεί για την εταιρεία να κάνει τα χρήματα που έχετε -. Θα ανησυχούν ότι μπορεί να εμπνεύσει μικρότερο κίνδυνο με τις μελλοντικές παιχνίδια για να πάρει;

Μ: Όχι, στην πραγματικότητα είναι ακριβώς το αντίθετο. Αν μπορούμε να αποφύγουμε τον κίνδυνο, όπως βάζουμε αυτό το παιχνίδι σε ένα σημείο καμπής στη σειρά και το τέλος της τρέχουσας ιστορία να είναι. Νομίζω ότι τα νέα έργα που θα ανακοινώσει τη θέση μας και να δείχνουν την κατεύθυνση που πρόκειται.

Kotaku: Οι παίκτες δεν είναι πάντα ξέρουν τι θέλουν. Συχνά δεν ξέρουν τι θέλουν, μέχρι να το δείξει σε αυτούς. Πώς - μπορείτε σταθμίσει τις ανάγκες των παικτών ενάντια σε αυτό που ο ίδιος πιστεύει ότι είναι η σωστή απόφαση;

Μιγιαζάκι: Δεν νομίζω ότι όλα πάνε καλά με την απόφασή μου, αλλά έχω εμπιστοσύνη στις αποφάσεις με βάση το όραμα που έχω. Για να συμβεί αυτό το όραμά μου, εκτιμώ διαφορετικές εκτιμήσεις, συμπεριλαμβανομένων Test παίκτη. Ο λόγος για τον οποίο έχω εμπιστοσύνη, γιατί μου αρέσει το παιχνίδι, και επειδή Ι παιχνίδια για τους λάτρεις του παιχνιδιού

Kotaku: Όταν οι άνθρωποι σκέφτονται Χιντετάκα Miyazaki ότι τώρα, σκέφτονται των ψυχών είναι η ίδια Bloodborne βαθιά συνδεδεμένη παιχνίδια Almas 10 χρόνια για να σχεδιάσει από τώρα, τι - συμφωνείτε .. ή έτσι - θα δεσμευτεί να παίξει πολύ διαφορετικές ψυχές;

Μιγιαζάκι: Για να είμαι ειλικρινής, δεν είμαι πολύ ενδιαφέρονται για το πώς είμαι αντιληπτή. Το μόνο πράγμα που με ανησυχεί είναι να συνεχίσει να δημιουργεί κάτι το ιδιαίτερο. Αν κάτι μαζί μου ή δεν είναι πραγματικά ανησυχία μου. Αλλά δεν μπορώ να αρνηθώ ότι ο αριθμός των ψυχών είναι κάτι το ιδιαίτερο για μένα, οπότε είμαι στην ευχάριστη θέση να γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι έχουν αυτό το είδος της εικόνας του εαυτού μου το γεγονός. Αν και αυτό μένει μαζί μου, εγώ δεν προτίθεμαι να καταλήξει σε ένα τρόπο που θα μπορούσε να κάνει ένα παιχνίδι που η ψυχή υπερβαίνει σειρά. Θα ήταν πολύ λυπηρό, έτσι δεν είναι;

Kotaku: Ήθελα να ρωτήσω σχετικά με σχετικά με τη διαδικασία, που ασχολούνται με ένα νέο παιχνίδι, είτε ένα sequel ή ένα εντελώς νέο κόσμο. Όπου - αρχίσω; Μπορείτε να - θυμηθείτε τι έκανε όταν ήταν με τις έννοιες μεταφερομένων από το αίμα, για παράδειγμα; Ελπίζω ότι θα μπει σε μία από εκείνες τις φορές.

Μιγιαζάκι: Μμμ ... Αυτό είναι για να απαντήσει σε μια δύσκολη ερώτηση. Για να Bloodborne Δεν θυμάμαι πραγματικά αυτό που με οδήγησε στο όραμα του παιχνιδιού [γέλια]. Σε κάθε περίπτωση, η άποψή μου για το παιχνίδι είναι κάτι που σχηματίζεται, γυαλισμένο, και σε συνεργασία με τους ανθρώπους γύρω μου, ειδικά με τους μεγάλους άνδρες της ομάδας ανάπτυξης. Αυτό, για μένα, είναι σύμφυτη με τον τρόπο που αναπτύσσουν τα παιχνίδια και το παιχνίδι έχει δημιουργηθεί, χωρίς αμφιβολία, "εμάς" την Πέμπτη

Kotaku: Για τους ανθρώπους που έχουν ήδη ολοκληρώσει 3 Dark Souls, μπορείτε να - να δώσει μια πειράζω για DLC; Πώς μπορεί να εκπλαγείτε οι παίκτες;

Μιγιαζάκι: Δεν είμαι σίγουρος ότι μπορώ να παρέχουν «πληροφορίες», χωρίς την [γέλια] "έκπληξη" κλίση. Το μόνο πράγμα που μπορώ να πω τώρα είναι ότι περίμενε δύο DLC για το Dark Souls 3. Η πρεμιέρα για το φθινόπωρο έχει προγραμματιστεί το 2016, και το δεύτερο είναι στην πραγματικότητα προγραμματιστεί για τις αρχές του 2017. Είμαστε ακόμα στην πρώτη εργάσιμη , Όσον αφορά το περιεχόμενο, είναι χτισμένο από τους προηγούμενους τίτλους και είναι ένα νέο πρόσωπο, τον εχθρό, τον εξοπλισμό και την ιστορία έχουν. Η ιστορία του παιχνιδιού περιστρέφεται γύρω από μια νέα θέση, νομίζω ότι προσφέρουν μια διαφορετική αίσθηση του Dark Souls 3. Παρακαλώ μείνετε συντονισμένοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου