var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 5 Ιουλίου 2016

Η τελευταία μας στα παρασκήνια της πιο φρικτό θάνατο

Η τελευταία μας στα παρασκήνια της πιο φρικτό θάνατο

Είμαι ένα ενδιάμεσο παίκτες? παίρνει για μένα πρακτική και χρόνο για να ολοκληρώσει μια ενιαία εκστρατεία για έναν παίκτη, και αναπόφευκτα, θα ήθελα πολύ να πεθάνουν κατά τη διάρκεια αυτού του ταξιδιού. Και κάθε παιχνίδι βίντεο - σκηνές του θανάτου, έχω δει το τελευταίο μας εξακολουθεί να είναι ένα ανησυχητικό δική τάξη.

Δίνω αυτό το παιχνίδι και πάλι, και σκέφτηκα ότι η Naughty Dog έχει ό, τι πολλοί από τους συγχρόνους του, δεν είναι το πιο φοβερό όπλο στο προγραμματιστής παιχνίδι τρόμου έχει κάνει τον κατάλογο μετριοπάθεια.

Στο τελευταίο μας, σπάνια βλέπουμε το πραγματικό θάνατο του Joel και Ellie. Αντ 'αυτού, η αιτία του θανάτου του? Joel ζει μέσα από διάφορες εκδηλώσεις της. Ρίξτε μια ματιά σε αυτή την συλλογή βίντεο και δείτε τι εννοώ:

Υπάρχει μια στιγμή απόλυτο χάος. Joel κραυγάζει φοβισμένη αιματηρή δολοφονία. Το κλίκερ rip ένα πλοίο από το λαιμό του, και το αίμα ανάβλυζε. Μια απότομη ήχο ενός σαφούς φόρο τιμής φόβο -shrieks Ψυχο backflip - επίπεδο. Η μικρή μαύρη οθόνη. Joe κραυγές ηχώ μιας δεύτερης έγιναν. Και στη συνέχεια, απόλυτη σιωπή, λες και η ζωή καταστέλλεται σε μια στιγμή. Αυτή η ακολουθία δεν είναι ιδιαίτερα αιματηρή από μόνη της, αλλά μια ενοχλητική τρομακτική αντιπαράθεση που προσελκύει Joel στο απολιθωμένο και αβοήθητοι του.

Η τελευταία μας στα παρασκήνια της πιο φρικτό θάνατο

Εικόνα - Credit: NeoGAF

Αυτό δεν σημαίνει ότι η δήλωση και πιτσιλιές δεν έχουν τη θέση τους? μερικά από τα πιο εμβληματικά στιγμές τρόμου βιντεοπαιχνίδια είναι βυθισμένο στο αίμα. Αλυσοπρίονο αποκεφαλισμό στο Resident Evil 4 έρχεται στο μυαλό. Θεωρούμε το σύνολο των θανάτων του αλυσοπρίονου στο σύνολό του, από τη στιγμή που το δέρμα λεπίδα του Leon από τη στιγμή που αγγίζει το στήθος αγγίζει το έδαφος.

Η τελευταία μας στα παρασκήνια της πιο φρικτό θάνατο

Αλλά πώς cringeworthy ότι αυτή η καταστροφή, που έχει καθορισμένη αρχή μέση και τέλος. Manic αλυσοπρίονο συνεχή επίθεση σας αρέσει το λαιμό σας είναι η αιμορραγία? προκαλώντας ένα γνωστό, τέλος, τον πόνο και τον τρόμο σε Leon ποσό.

Τι το θάνατο στο τελευταίο μας κάνει τόσο μοναδικό και διατάραξη σχετική έλλειψη του ψηφίσματος. Joel και Ellie είναι ακόμα ζωντανοί, αλλά μόλις και μετά βίας, αν οι μειώσεις στο μαύρο θάλαμο? Αυτά τα κινούμενα σχέδια υπάρχουν σκηνές "σκότωσε.» ως «θάνατος», όπως σκηνές Θεωρούμε τα αριστερά. Λοιπόν, τι θα συμβεί μετά από αυτή την πρώτη μπουκιά; Είναι ο διατρητικά πάει να φάει ολόκληρο το πρόσωπο του Joel; Joel αποτελείται ουρλιάζοντας; Όπως ο ίδιος υποφέρει πριν από την αναχώρηση; ότι έχει μολυνθεί; Τι είναι η Έλλη κάνει τώρα ότι είναι μόνος στην έρημο; Ό, τι νομίζουμε, είναι ίσως πιο ζωντανός και πιο τρομερό από Naughty Dog μπορεί να εμφανίσει στην οθόνη.

Η σαφέστερη θανάτου στο The Last of Us είναι όταν τα δάκρυα καπνιστά εκτός Joel πρόσωπο, και ακόμα και τότε επιτυγχάνεται μόνο μερικά καρέ του animation. Και πάλι, το χειρότερο μέρος αυτών των σκηνών δεν είναι αυτό που βλέπετε (δεν είναι), αλλά αυτό που γεμίζει τη φαντασία σας για σας.

Υπάρχει μια μικρή παραλλαγή αυτών των σκηνών θανάτου. Αν Joel Brand σε σετ των διήγησης ήχος για μερικά δευτερόλεπτα μετά τις περικοπές μαύρη οθόνη. Joel ακούσει τις κραυγές αγωνίας, όπως εγκαύματα. Troy Baker, η φωνή του ηθοποιού Joel, πήρε πολλές διαφορετικές υποδοχές ήχου του αυτό το animation του θανάτου, και να εκτιμήσουν παραλλαγή του σε πολλαπλές playthroughs. Φαίνεται ότι πονάει από τη φωτιά δεν το θάνατο, ακριβώς με τον ίδιο τρόπο.

Μεγάλη ηγέτες βασίζονται σε φαντασία και μετριοπάθεια στη δημόσια πράξη. Στο φινάλε της σεζόν Θρόνοι - παιχνίδια, δεν βλέπω τι έκανε την διαφράγματα Unella βουνό, αλλά οι κραυγές τους είναι αρκετά για να σκεφτούμε το χειρότερο Ψύχωση στην ταινία, δεν μπορούμε ποτέ το μαχαίρι μπορεί να βρεθεί στο δέρμα της Janet Leigh στο. διαπερνά διάσημη σκηνή ντους. Χίτσκοκ - ταινία που χρησιμοποιείται για να δημιουργήσει την εντύπωση της ένα μαχαίρι αρκετές περικοπές. Αυτό οδήγησε σε μία από τις πιο σημαντικές σκηνές και τρομακτική ταινία στην ιστορία του κινηματογράφου.

προγραμματιστές παιχνιδιών θα πρέπει επίσης να επιδείξουν αυτοσυγκράτηση, όχι μια ψεύτικη σεμνοτυφία στη βία, αλλά επειδή η περίσσεια μειώνει τις επιπτώσεις της βίας. Αίμα και τα έντερα είναι συσκευές, ιστορίες, και όπως όλες οι ιστορίες των συσκευών, θα πρέπει να χρησιμοποιούνται διακριτικά κατά τη χρονική στιγμή και στο σωστό μέρος. Όσο περισσότερο βλέπουμε εκτεθειμένες αυτές τις συσκευές, με όλα τα εργαλεία και τα έντερα στο έδαφός τους, το λιγότερο αποτελεσματικό θα εμφανίζονται.

Η τελευταία μας επιτυγχάνει μια τέλεια ισορροπία. Ο θάνατος είναι δευτερεύον στα δεινά που οδηγεί σε αυτό. Αντί για τις στιγμές με τα πιο μηδενικά αίματος, οι προγραμματιστές επικεντρώθηκε στις στιγμές στις οποίες ήταν οι αριθμοί στο φοβισμένοι και αβοήθητοι της. Ειδικά στο ύφος φρίκης, είναι μοναδικές εικόνες ένα φτωχό υποκατάστατο για μια καλή ψυχολογία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου