var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 8 Ιουλίου 2016

Blizzard είναι ο τρόπος που η αμφιλεγόμενη αλλαγή φρουράς αιφνίδιου θανάτου

Blizzard είναι ο τρόπος που η αμφιλεγόμενη αλλαγή φρουράς αιφνίδιου θανάτου

Η παρακολούθηση βρέθηκε σε ανταγωνιστικά αμφιλεγόμενη Για να πούμε το λιγότερο. Ένα πράγμα που σχεδόν όλοι συμφωνούν, ωστόσο, είναι ότι η ξαφνική μόδας θάνατο tiebreaker χρειάζεται σοβαρή αναθεώρηση.

Τα καλά νέα: Υπάρχουν! Τα κακά νέα: στο εγγύς μέλλον θα είναι μικρές προσαρμογές. Blizzard Pharah ulting ξεχαστεί μέχρι την επόμενη σεζόν.

Αιφνίδιος θάνατος επέρχεται σε λειτουργία ανταγωνιστική μετά την κλήρωση. Μια κλήρωση αποφασίζει ποιος παίζει την επίθεση και να παίξει άμυνα. Οι επιτιθέμενοι προσπαθούν να συλλάβουν ένα μόνο σημείο, και οι υπερασπιστές προσπαθούν να τους σταματήσουν. Ο νικητής τα παίρνει όλα το παιχνίδι. Μερικοί άνθρωποι πιστεύουν ότι το σύστημα είναι άδικο, ότι οι θέσεις της επίθεσης και άμυνας είναι πολύ διαφορετικές, και μερικές κάρτες δώσει ένα μικρό πλεονέκτημα για τις δύο πλευρές.

Σύμφωνα με μια τρέχουσα μπάλωμα λοχία , Blizzard στιγμή του αιφνίδιου θανάτου στριμμένα σε όλες εκτός από μία κάρτα, το Χόλιγουντ. Διαφορετικά, μειώθηκε σε περίπου 1 λεπτό 45 δευτερόλεπτα ή 1 λεπτό και 30 δευτερόλεπτα ή 1 λεπτό και 35 δευτερόλεπτα εκτός Numbani πραγματικά αυξήθηκε σε 1 λεπτό και 50 δευτερόλεπτα.

Έτσι, δεν έχει το μωρό, βασικά. κεντρική προβλήματα πολλών ανθρώπων με ξαφνική επίθεση θάνατο / άμυνα αποφασίζεται με κλήρωση, το μόνο που μπορεί να ήταν περισσότερο ή λιγότερο αμφισβητήσιμη, δεν πολέμησε σκληρά αντιμετωπιστεί εδώ, αλλά αυτό δεν είναι το σημείο. Για αυτή τη σεζόν, Blizzard φαίνεται αποφασισμένη να κάνει το καλύτερο από ένα κακό σύστημα. Αυτό είναι αρκετό.

Η επόμενη σεζόν, αλλά ο αιφνίδιος θάνατος είναι αιφνίδιος θάνατος. Σε μια συνέντευξη με το PC Gamer , δήλωσε ο Scott Mercer Blizzard, τι θα πάρει τη θέση του.

«Δεν έχω πραγματικά έφερε αιφνίδιο θάνατο στη ζωή με ανταγωνιστική λειτουργία του σήμερα, οι παίκτες όπως ο μηχανικός," δήλωσε ο Mercer. «Η ιδέα ήταν ότι η κλήρωση, οπότε ήταν λίγο τυχαία, θα πρέπει να αποζημιωθούν, έτσι ώστε η πιθανότητα ότι ο εισβολέας ή αμυντικός θα κερδίσει πολύ στενά".

"Αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για να κλείσει και σε ορισμένες περιπτώσεις δεν έχουν τελειώσει ακόμα. Έχουμε, έχουμε αποφασίσει, για δεύτερη σεζόν, θα εξαλείψει τον αιφνίδιο θάνατο και αφήστε να λάβει χώρα, η έννοια των δεσμών."

Ναι λοιπόν, αντί να αναγκάζει μια λύση για τις συνδέσεις, Blizzard είναι μόνο για να το κάνει να συμβεί.

Μπορείτε ακόμα να εξηγήσει πώς αυτό είναι στατιστικά σας και την ικανότητά επιπτώσεις αξιολόγησης, αλλά ήδη αισθάνεται σαν μια καλύτερη ιδέα για τον αιφνίδιο θάνατο, όπως υπάρχει σήμερα. Αντιστοιχεί εποπτεία "win - win" ήθος και επειδή παρέχουν ένα αποτέλεσμα που, ξέρετε, όλοι κερδίζουν. Ή τουλάχιστον, θα μπορούσαν, ανάλογα με το πώς Blizzard αποφασίζει να διανείμει ανταμοιβές.

Δηλαδή, θα μπορούσα να πάρω βαρετό σκοπό αυτό / ικανοποιητική όταν οι άνθρωποι αισθάνονται πολύ συχνά διορθώσετε. Θα είναι μια λεπτή ισορροπία, αυτό είναι σίγουρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου