var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Θυμηθείτε πόσο κακό μάρκετινγκ ήταν το Wii U;

Είμαστε σχεδόν δύο εβδομάδες από τη Nintendo, διακόπτη και δεν έχει σημασία τι, τελικά, τους ναύλους, το Wii U έχει ήδη περάσει σε ένα βασικό τομέα: Μάρκετινγκ. Και σε αντίθεση με το Wii U, οι άνθρωποι γνωρίζουν ότι υπάρχει.

Σοβαρά, θυμάστε πώς Nintendo ανακοίνωσε το Wii U; να μιλήσει για την E3 2011 Nintendo of America Reggie Fils αφεντικό-Aime, τη σκηνή και άρχισε το όνομα ( «μοναδική ενοποιητής; Ίσως ακόμη και ουτοπική;") και το "νέο οδηγό" ο οποίος σε όσους από εμάς άφησε έκπληκτο κοινό. για το Wii ήταν ένα add-on; ένα εξάρτημα μιας νέας κονσόλας;

Ήταν ίσως το χειρότερο υλικό αποκαλύφθηκε στη σύγχρονη ιστορία. Προχωρήστε και να κοιτάξουμε τα δύο πρώτα λεπτά του βίντεο:

Fils-Aime δήλωσε μετά την κονσόλα ένα σύντομο βίντεο, το οποίο έχει δημιουργήσει περισσότερα πράγματα συγχέονται. Το πρώτο πράγμα που είδε ήταν κάποιος παίζει με ένα Wiimote. Ακριβώς κάτω από την τηλεόραση, μπορείτε να δείτε μια κονσόλα που ήταν ακριβώς όπως ένα Wii. Και οι λέξεις "New Driver" ξανά και φαινόταν ότι η Nintendo προσπάθησε να πείσει το ακροατήριό του που ήταν πραγματικά ένα ολοκαίνουργιο αξεσουάρ για το Wii.

Σοβαρά δούμε αυτό. Αν δεν ξέρετε τι ένα Wii U, έχετε μια ιδέα ότι αυτή η διαφήμιση ήταν μια ολοκαίνουργια κονσόλα;

κάλεσε την ανακοίνωση του Wii U σε λειτουργία το επόμενο έτος, η Nintendo, είναι δύσκολο να δούμε μια ενεργή (μουσική ...). Δείτε και μόνοι σας:

Τώρα συγκρίνουμε με το διακόπτη δείχνουν , το ρυμουλκούμενο ή διαφήμισης που η Nintendo έχει βάλει στο YouTube σήμερα, καθιστώντας σαφές σε 30 δευτερόλεπτα, το οποίο είναι το σύστημα και γιατί είναι μοναδική.

Το υλικό είναι σαφής και το θέμα είναι όμορφο και απλό. "Αλληλεπίδραση, όπου, όταν« ένα σήμα εφέ ήχου άνοιξη ήταν στην κορυφή του κάθε βίντεο που είναι τόσο συναρπαστικός και άμεσα αναγνωρίσιμο χρόνο.

Αυτή η διαφήμιση Zelda έχει καταστραφεί το Super Bowl είναι εξίσου αποτελεσματική:

Τις τελευταίες εβδομάδες έχω μιλήσει με μερικούς ανθρώπους που γνωρίζουν ότι το Wii U είναι ενθουσιασμένος, αλλά στο τέλος του αγώνα, μιλάμε για την ίδια τη συσκευή, αλλά και, ίσως το πιο σημαντικό, το μάρκετινγκ της Nintendo, όπως και για το φως καταστροφικά αποδείχθηκε σε μόλις πέντε χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου