var adfly_protocol = 'https';

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017

Ο άνθρωπος που εργάστηκε για το αρχικό Nintendo Game Boy εξηγεί γιατί οι DS δημιουργούνται

Credit: Nicolas Nova

Satoru Okada, Γενικός Διευθυντής Έρευνας και Τεχνολογίας της Nintendo ήταν πριν από το 2012 σε συνταξιοδότηση , είπε σε μια συνέντευξη με το περιοδικό Retro Gamer το πρόσωπο στο τηλέφωνο, η ιδέα του DS, όπως όταν προτάθηκε. Όταν μερικοί άνθρωποι είχαν τον τρόπο τους, η Nintendo θα παράγει ένα διάδοχο του Game Boy Advance στη θέση του.

Μετά Okada, η ομάδα είχε ήδη αρχίσει εργασίες για την τελευταία φορητή Nintendo με την κωδική ονομασία "ΙΡΙΣ" και δεν υπήρχαν σχέδια, μια δεύτερη οθόνη για να προσθέσετε,

"Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με την SP, ήμασταν σε αυτόν τον τομέα με το νέο μοντέλο λειτουργεί το κωδικό όνομα του νέου αγόρι παιχνίδι ήταν IRIS, όπως και το λουλούδι Η εξήγηση για αυτό το όνομα είναι απλά .. Γιατί για εμάς ήταν η πέμπτη γενιά του Game Boy οι οποίοι έχουν επιλέξει το σύμβολο για το μήνα Μάιο (το πέμπτο μήνα του έτους). στο παιχνίδι καρτών Hanafuda μπορεί να συμβολίζεται από το ουράνιο τόξο. το έργο γρήγορα προχωρήσει μπροστά, αλλά κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης, κάτι αναπάντεχο συνέβη. "

Εικόνα - Credit: Ελάτε εσείς αισθάνεστε και

Αυτό είναι κάτι που ήταν το τέλος Satoru Iwata, που είχε γίνει κατά το χρόνο πρόσφατα πρόεδρος της Nintendo, έλαβε μια κλήση από τον προκάτοχό του , Hiroshi Yamauchi,

"Ο Πρόεδρος Iwata στη συνέχεια ήρθε σε μένα, ήταν προφανώς αμηχανία και είπε:.? L Yamauchi μίλησε στο τηλέφωνο και ο ίδιος πιστεύει ότι η κονσόλα της θα πρέπει να έχει δύο οθόνες ... Κάτι σαν το πολυ-οθόνη και ρολόι, παίζει" ο καθένας είναι γνώση, αλλά αυτό που οι άνθρωποι δεν ξέρουν είναι ότι εκείνη τη στιγμή ο καθένας μισούσε την ιδέα, συμπεριλαμβανομένου του ιδίου Iwata. Πιστεύουμε ότι n 'δεν έχει νόημα. "

Εικόνα - Credit: Θωμάς Ohlsson

Ενώ το DS χειρός θα γίνει με επιτυχία σήμερα της εταιρείας, όταν κανείς δεν φαίνεται να πιστεύουν ότι η προσθήκη μιας δεύτερης συσκευής προβολής φορητό παιχνίδι δεν έχει νόημα,

"Στις ημέρες Game & Ρολόι ήταν διαφορετική, διότι μια δεύτερη οθόνη μας επιτρέπει να διπλασιάσει την επιφάνεια του γηπέδου και τον αριθμό των γραφικών στην οθόνη. Αλλά με σύγχρονες οθόνες, δεν υπήρχε σημείο. Μας ήταν ελεύθεροι να επιλέξουν το μέγεθος της οθόνης , οπότε «γιατί χωρίζεται σε δύο μέρη; ιδίως δεδομένου ότι δεν κατέστη δυνατό να δείτε δύο οθόνες ταυτόχρονα. γιατί δεν καταλαβαίνουμε την ιδέα σας.

Credt Image: Evan Amos

Okada προφανώς προσπάθησε να πιέσει Iwata να τον αφήσει να προσπαθήσει να κάνει την υπόθεση για την πρώην αφεντικό του στο πρόσωπο, εξηγώντας γιατί θα πάει σε μια δεύτερη οθόνη να είναι η λάθος κίνηση, αλλά αρνήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος,

"Σε αντίθεση με πολλούς ανθρώπους στην κοινωνία, ότι δεν φοβόταν Yamauchi-san είχαν πολεμήσει μαζί του για διάφορα θέματα και εγώ μερικές φορές δημοσίως εναντίον ιδέες τους, αλλά ήθελα να Iwata και είπε ..« Όχι, εμείς θα προσπαθήσουμε πάλι. Δείτε τι μπορείτε [αυτό] μπορεί να κάνει. «Ήμασταν τόσο δύσκολη θέση αυτού όπως αυτό σήμαινε ότι έπρεπε να πάρει επανειλημμένα όλα το έργο μας, γι 'αυτό προσπάθησε να με ηρεμήσει και τους είπε:« Έχω κάποια εμπειρία με την εργασία δύο οθόνες, εμείς θα δώσουμε τον καλύτερο μας προσπάθεια και ας δούμε, μην ανησυχείτε. "Ήταν κυκλοφόρησε νιτρο-project το 2004 με την επωνυμία Nintendo DS ..."

Εικόνα - Credit: Greg Dunlap

Του DS με ήρθε με το Sony PSP για να ανταγωνιστεί την προσθήκη ενός κάτω οθόνη, αφής αποδείχθηκε ένα μεγάλο πλεονέκτημα για το Nintendo πρόκειται να είναι. Ενώ το DS βρίσκεται βόρεια των 150 εκατομμυρίων μονάδων προς πώληση, το PSP έχει πουλήσει μισό. Κατά την άποψη της πρωτοφανούς επιτυχίας του χεριού, Okada πιστεύει ότι ήταν λάθος να οδηγήσει ένα sequel στο Game Boy Advance κατά τη χρονική στιγμή. "Έτσι Iwata απορρίφθηκε δεξιά και Yamauchi ιδέα αποδείχθηκε ότι είναι εξαιρετική!" Ο ίδιος δήλωσε στο περιοδικό.

Αλλά κατά τη διάρκεια κάθε τα μοντέλα DS Lite και DSi τελικά υπενθυμίζεται, είναι σημαντικό να θυμόμαστε πόσο δυσκίνητη και ξεπερασμένη αρχικό πρωτότυπο του συστήματος , καθώς επίσης και πρωτότυπο μοντέλο της ήταν ο αέρας - απελευθέρωση. Okada και η ομάδα του είναι αποφασισμένοι να κάνουν το έργο του Yamauchi όραμα, αλλά ήταν πολύ σαφής όταν μια πνευματική απόδοση στο παιχνίδι και το ρολόι ήταν αυτό που ήθελε για τους ανθρώπους. Δεν Apple απελευθερώνει πρώτο iPhone της πριν από τρία χρόνια και απτικές διεπαφές ήταν νέα. Περισσότερο από μια δεκαετία αργότερα, ωστόσο, φαίνεται ότι η Nintendo Game Boy προς την οθόνη για να μετακινήσετε με το μοναδικό διακόπτη.

Ο χρόνος είναι μια επίπεδη κύκλο.


Total Recall είναι στην ιστορία των video games μέσα από τους χαρακτήρες τους, franchises κοιτώντας πίσω, ψάχνει για τους προγραμματιστές και τις τάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου