var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Όταν είστε σπαταλάτε το χρόνο σας με μανία σε ένα παιχνίδι βίντεο;

Έχετε πάει ποτέ σε έναν αγώνα τόσο θυμωμένος σπατάλη χρόνου είχε από την τηλεόραση; Πέτα οδηγός σας; Ραγισμένα όλες οι μονάδες στο ημίχρονο;

Εδώ είναι ένα ανέκδοτο: Χθες το βράδυ, μετά από ένα τελικό εξαντλητικές εβδομάδες γράψιμο και το μοντάζ, εγώ τελείωσα το πρώτο σχέδιο του πρώτου μου βιβλίου . (Σχετική είδηση περαιτέρω στο μέλλον.) Απαλλαγμένος και εξαντλημένος, παίζω στο κρεβάτι και άρχισα να 3DS νέα έκδοση του Dragon Quest VIII, το πρώτο παιχνίδι, εγώ πραγματικά έπρεπε να παίξει σε μήνες.

Πάντα έχουν μια σχέση αγάπης-μίσους είχε με το Dragon Quest - παιχνίδια. Μου αρέσουν σχεδόν όλοι τους ατμόσφαιρα, χιούμορ, τον αγώνα, αλλά είμαι ακόμα απογοητευμένοι τη βραδύτητα και την επιμονή της σειράς για την επιβίωση των απαρχαιωμένων λειτουργίες όπως το επίπεδο άλεσης. Από ό, τι I. Στη μνήμη, αλλά το Dragon Quest VIII ήταν το καλύτερο της παρτίδας Σκέφτηκα ότι θα ήταν μια ευχάριστη και ξεκούραστη εμπειρία. Ποια είναι ο λόγος που σχεδόν 3DS μου έσπασε όταν κύριος χαρακτήρας μου πέθανε σε ένα ατυχές Crit, όπως ήταν στον τρίτο όροφο του πρώτου πύργου, ανάγκασε τον εαυτό μου σε όλη τη διαδρομή με τα πόδια πίσω στην πόλη, επειδή αυτό το ανεξήγητα, Δράκος Quest VIII θα αναβιώσει έναν τρόπο νεκρό μέλη του κόμματος αργότερα στο παιχνίδι και πάλι. Αντ 'αυτού, γύρισε και έπαιξε μόνο τρία.

Αυτό είναι ένα σχετικά μικρό ιστορικό, όμως, και ωχριά σε σύγκριση ανά πάσα στιγμή να αποτύχουν κάρτες μνήμης PS1 μου και κατάπιε όλα τα αρχεία αντιγράφων ασφαλείας μου. Γι 'αυτό θέλω να ακούσω τις ιστορίες τους. «Αυτό δεν είναι ποτέ χάνουμε το παιχνίδι πραγματικά το χρόνο; Έχω τρελοί στο σημείο απ 'όπου δεν μπορούσα να πάρω πίσω για να παίξει;

Μοιραστείτε τις παρακάτω ιστορίες σας. Αν δεν είναι αρκετά καλό, μπορείτε να έχετε μόνο για ένα άλλο άρθρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου