var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

παίζουν έναν παίκτη που ανέφεραν συνεχώς Wacht Widowmaker Το περιπέτειες

Εικονογράφηση του Angelica Alzona

Ελεύθεροι σκοπευτές έχουν μια κακή φήμη: η κατηγορία γνωστή Stalking είναι και πάλι ότι και να σκοτώσει όλους χωρίς να συμβάλει στην επίτευξη του στόχου. Σε Wacht αυτό σημαίνει Stigma ελεύθερου σκοπευτή που οι παίκτες θεωρούν τους εαυτούς τους ήρωες και Widowmaker Hanzo ανταγωνίζονται ανέφικτο. Για κάποιους παίκτες, να παρεκκλίνει από τον κανόνα αυτό συχνά άσχημο.

Για εβδομάδες Έχω ακούσει ιστορίες από ανθρώπους που το Widowmaker στην επιλογή των παιχνιδιών λένε overwatch ανοιχτό συμπαίκτες παρενόχληση, ακόμη και αν παίζουν μόνο για funsies. Έχω ανθρώπους μαζί μου είχε διαμαρτύρονται για τη συνεχή καλώντας και προσβάλλει παίρνουν να συλλέξουν Widowmaker, και ένας από τους παίκτες παραδέχθηκε ότι δεν μπορούν να δουν την επίθεση μετά Widowmaker αμέσως χωρίς αυτούς τους παίκτες, να τους ενθαρρύνουν να αλλάξετε χαρακτήρες. Η ετικέτα της κοινωνικής Καρτέλ ενθαρρύνει τους παίκτες συνεχή παρακολούθηση και micromanaging ήρωα επιλεγεί από το φιλικό προσωπικό, και η εμπειρία μπορεί να είναι τρομερό για όλους.

Ένας παίκτης Ζαν Fauquenot, αγωνίζονται συνεχώς την αρνητική αντίληψη ότι τους go-to-φύση κορυφές είναι καταστροφικό για τον υπολογιστή σας. Meta - Στρατηγική "Triple - δεξαμενή", όπου ο ήρωας ως Reinhardt και Ana δημοφιλείς επιλογές είναι πλέον αποδεκτή, ενώ ελεύθεροι σκοπευτές όπως Hanzo και Widowmaker δεν χρησιμοποιούν την συσκευή σε τα pro - Τουρνουά -a προτίμηση φιλτράρεται και επιρροές τι άνθρωποι αναμένεται κανονική ρολόι μπορεί να δει στο εσωτερικό. Αν δεν προεπιλογή χαρακτήρα "καλό" να κερδίσει τα παιχνίδια μαζεύοντας ιστορικά εύκολο να γίνει για τους παίκτες σαμποτάρουν τις προσπάθειες της ομάδας του στο τέλος.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα στατιστικά στοιχεία παρακολούθησης γυαλιστεί Widowmaker ο ήρωας παίζεται πιο Fauquenot, αλλά σημειώνει ότι μέσα από τους χαρακτήρες όπως Μέι, όταν η αντίπαλη ομάδα αισθάνεται αντιμετώπισε αρκετά αποτελεσματική. Αυτή η στρατηγική Fauquenot έχει σήμερα ένα ποσοστό που κερδίζει το 45% του μέσου όρου. Στην τελευταία σεζόν του ανταγωνισμού, Fauquenot το "Maestro" ήρθε στον υπολογιστή. Στην πορεία, η γάτα Fauquenot απαγορεύτηκε Απορρίψτε τους συναδέλφους τους πέντε φορές τον τελευταίο χρόνο με την ομάδα που υποστηρίζει όλες τις ασυνέπειες επιλογή του ήρωα, παρά πραγματικές τοξικές συζητήσεις.

Σε Wacht, όλοι οι παίκτες έχουν τη δυνατότητα μιας άλλης έκθεσης σχετικά με μια σειρά από επιλογές:

Εάν αρκετοί παίκτες το ίδιο πρόσωπο INF ξυπνά αυτόματα τιμωρήσει τον συγγραφέα, ανεξάρτητα από την αξία του. Πρόκειται για ένα σύστημα που βάζει το βάρος της κρίσης για τους παίκτες του καρτέλ που πρόκειται να ερμηνεύσει το έγκλημα δωρεάν, αλλά το δοκούν. Όπως μπορείτε να δείτε παραπάνω, "γλώσσα κακοποίηση" είναι η πρώτη επιλογή, και οι παίκτες συχνά ενοχλητικό επιλογή αυτής της off-the-νυχτερίδα, δεν έχει σημασία ποιο είναι το πραγματικό πρόβλημα. Μιλήσουμε απαγορευτεί παίκτες, όπως υποδηλώνει το όνομά τους, χάνουν την ικανότητα κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, και κάθε απαγόρευση επιχείρημα για την «απεργία» να μιλήσει τη διάρκεια της απαγόρευσης της διπλής από 24 ώρες έως 48 ώρες, και ούτω καθεξής. το σύνολο φαίνεται αντιπαραγωγικό να ενθαρρύνει έναν παίκτη να αλλάξει το χαρακτήρα, σε συντονισμό με την επικοινωνία της ομάδας σας απαιτεί, μετά από όλα.

Μπαμπούλα επιλογή "Κάθε επιλογή Bastion, Junkrat, Symmetra, Hanzo, Torjborn, Pharah, Widowmaker, Mercy, σκιά είναι ένα θεωρείται" », λέει ο Fauquenot." Δεν μου αρέσει. Δεν μου αρέσει. "

Wacht είναι ισχυρή όσο ένα παιχνίδι στην αγορά που αλλάζουν τον ήρωα με τις ανάγκες της ομάδας σας. Οι παίκτες θέλουν την ευελιξία και την Blizzard ενθαρρύνει τους ανθρώπους να αλλάξουν τα πράγματα, όπως απαιτείται. Wacht πραγματικότητα είναι λίγο πιο περίπλοκο από αυτό, φυσικά.

Οι άνθρωποι έχουν προτιμήσεις, χαρακτήρες οι οποίοι είναι περισσότερο από άλλους άνετα. Μερικές φορές η κοινή λογική θα σας πω ότι η ομάδα του "πρέπει" ένα συγκεκριμένο ήρωα, επίθεση ή την υπεράσπιση αποτελεσματικά, αλλά αυτό δεν μπορεί να ευθυγραμμιστεί με τις πραγματικές δυνατότητές τους. Αξίζει τον κόπο ένας ήρωας με εναλλαγή χάλια αντί να μείνει με κάποιον που είναι βέβαιο ότι για να γίνει η δουλειά; Πώς ξέρεις ότι ο παίκτης φωνάζει στο αυτί του, ότι το έγγραφο αυτό όχι μόνο θα πρέπει να τροποποιηθεί το μαστίγιο, διανομή τυφλά κατηγορούν; Ακόμη και αν το πρόσωπο αυτό είναι, εάν πρόκειται να είναι για να σας πω, είναι αυτό που ακούω την ικανοποίηση ότι είναι; Αν έχετε τον έλεγχο όλων των ηρώων, όπου η προσωπική του απόλαυση του παιχνιδιού όλα κάνει; Ως «διασκέδαση» θυσιάζεται για το καλό της ομάδας;

Οι παίκτες είναι συνεχώς juggling αφίσες όλων αυτών των σκέψεων, δηλαδή «πάντα αλλάζουν" μια μάντρα μεταξύ hardcore - οπαδών γίνει σχεδόν, τα πράγματα δεν είναι πάντα έτσι. Δηλαδή, είχαμε πρόσφατα ονομάζεται ένα σημείο σε αναγνώσιμη ρολόι Necros, ο αριθμός 58 κατετάγη στην περιοχή του και κυρίως παίζει Necros Genji. Genji, σε αντίθεση με Widowmaker θεωρείται ως μια «παραγωγική» την επιλογή, και με μια νίκη του 59%, φαίνεται απίθανο ότι Necros προσκαλεί παρενόχληση, παρά την παρόμοια προφορά Ultra Narrow ήρωα.

«Οι βίαιες προσβολές είναι ένα πράγμα που μπορεί να αντιμετωπιστεί, αλλά συχνά ακολουθούνται, κατά ειρωνεία της τύχης Griefing συμπεριφορά», δήλωσε ο Fauquenot. , "Είναι πολύ κοινό να Μέι μπλοκάρει γραμμή μου της όρασης έχει" Αποδεικνύοντας Fauquenot παρέχει μια πλήρη αντικατάσταση της Imgur Links , όπου οι άνθρωποι σκατά για να παίξει Widowmaker συμπεριλαμβανομένων εικόνων των ανενεργών παικτών περιφρόνηση γι 'αυτόν:

Ως παίκτης Fauquenot πρέπει οπωσδήποτε να απαγορεύσει chat. Σε μια κλωστή φόρουμ όπου Fauquenot παραπονέθηκε για την κατάστασή του, έναν άγνωστο ο οποίος ποτέ δεν προστίθεται παιχνίδι Fauquenot σταμάτησε και είπε:

Θυμάμαι να χάσει τα διαμάντια έτσι γιατί MMR, όταν ήταν ακόμη αντιστοιχούν μαζί σας. Ελπίζω ότι αυτό έχει αντισταθμιστεί εν μέρει από τη στιγμή που θα είναι μαζί σας σε συμμόρφωση. / αλάτι

Αλλά σοβαρά, το πρόβλημα δεν είναι καν παιχνίδι lvl σας ως χήρα (αυτό που δίνεται ειλικρινά εκπληκτικά χαμηλή μαζί της όλες τις ώρες του, η τελευταία φορά που κοίταξα νομίζω ποσοστό νίκη του στο διαγωνισμό 47% ήταν), είναι ότι μπορείτε να δεν πρόκειται ποτέ να το μοιραστώ για οποιοδήποτε λόγο. Δεν είστε ένας παίκτης της ομάδας, πηγαίνει σε άλλη δεξαμενή αναμονή του ανταγωνισμού και θεραπεύει για εσάς και να προσαρμοστούν ανάλογα. Είχε πει ομάδες να πάρει κάτι άλλο, έχασαν σημαντικά και όλοι οι ανταλλαγές δοκιμάστε μια διαφορετική στρατηγική, αλλά μέχρι στιγμής μόνο μετοχές Widowmaker. Η αλήθεια είναι ότι δεν θέλετε το είδος του προσώπου που οι άνθρωποι πηγαίνουν, έτσι ώστε να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δεν θα πρέπει να εκπλήσσει το γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι αισθάνονται τον ίδιο τρόπο? Αυτό το θέμα είναι περίπλοκο. Αλλά ακόμα και αν Fauquenot είναι σε υπαιτιότητά του εδώ, έστω και αν ο ίδιος εξαπατηθεί να πιστεύουν ότι οι συμπαίκτες του, δεν την τάση του για Widowmaker είναι το πρόβλημα, είναι ακόμα κάτι λάθος. Blizzard δεν μπορεί καν να γνωρίζουν αν οι απαγορεύσεις αποφασίσει Fauquenot ή όχι.

Blizzard έχει μερικές συζητήσεις επενδύσει απαγορεύεται Fauquenot επειδή εσφαλμένα είναι τεχνικά στο chat:

Blizzard έχει σε άλλα θέματα, έκρινε ότι οι απαγορεύσεις που δικαιολογούνται:

Blizzard, ο κώδικας συμπεριφοράς, που θα στηρίζονται σε , από την πλευρά της, δεν αναφέρει την ανάγκη για επικοινωνία, κύρια ονόματα, και η έλλειψη της απάτης. Το επόμενο πράγμα που είναι έγκλειστα το πρόβλημα "Τοξικό" ότι, αν και ένα πολύ πραγματικό πρόβλημα σε παιχνίδια για πολλούς παίκτες, το οποίο ορίζεται σήμερα πολύ ασαφής για να είναι χρήσιμη. Η άμεση τοξικότητα Widowmaker, δεν μετράνε; Αν οι παίκτες αναμένεται να «τοξικά» διαφήμιση γιατί είναι μάλλον ένας άγραφος κανόνας, και όχι μια επίσημη που καταλαβαίνουν οι παίκτες και το σεβασμό ενεργό πριν παίξετε; Θα μπορούσε να αποφευχθεί εάν είχαν αναπτυχθεί καλύτερα δεν κοινωνικό δράμα Widowmaker, έτσι ώστε οι παίκτες να μην μισούν την ύπαρξή τους; Blizzard, δήλωσε εν τω μεταξύ Kotaku που δεν έχει καμία ενημέρωση για πιθανές ενοποιήσεις Widowmaker. εκπρόσωπος Blizzard μας είπε, όμως, δεν έχει σχέδια για να βελτιώσει την εμπειρία:

Γι 'αυτό και δεν θα μπω σε λεπτομέρειες για το πώς θα προσδιοριστεί όταν κάποιος παραβιάζει τις πολιτικές μας, μπορούμε να πούμε ότι είμαστε συνεχώς εργάζονται για τη βελτίωση των συστημάτων πληροφοριών μας και την απαγόρευση των διαδικασιών για να εξασφαλιστεί ότι όλα του κόσμου της μόδας δίκαιη μεταχείριση όσο το δυνατόν. Ως μέρος αυτής της εν εξελίξει διαδικασίας, έχουμε εργαστεί για ενημερώσεις που πρέπει οι καλύτεροι παίκτες κάνουν επιλογές έκθεση, ισχυρή και θα μας επιτρέψει να οικειοποιηθούν τις κυρώσεις (βάσει του τραυματισμού), και περιμένουμε να καθοριστεί το συντομότερο.

"Αυτό το είδος του προβλήματος δεν είναι νέα," είπε ο Fauquenot. "League of Legends έχει κάνει εδώ και χρόνια, προσπαθώντας να βρει τη σωστή ισορροπία. Παιχνίδια σας χωρίζεται σε δύο πρόσφατες περιπτώσεις. Μια ουρά για Ατομική / Duo, στο οποίο οι παίκτες επιλέγουν το ρόλο που θέλουν να για το παιχνίδι της ομάδας στο τέλος από ένα φινίρισμα σύνθεση και την ουρά "flex" είναι να παίξει για τους παίκτες της ομάδας στην οποία είναι ελεύθερη, έναν ρόλο Blizzard ... για να διαλέξετε, και αν έχετε μια άποψη για την επιλογή όταν πιστεύουν ότι ορισμένες αποφάσεις αξίζουν την απαγόρευση, θα πρέπει στη συνέχεια να εφαρμοστεί στο παιχνίδι. "

Fauquenot Σημειώνεται επίσης ότι Wacht θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν κίνητρα για να προωθήσει ενεργά την καλή συμπεριφορά, το περισσότερο, έτσι ώστε ορισμένα συνομιλία - απαγορεύσεις είναι προφανές ότι δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα. Με εκ νέου το League of Legends, για παράδειγμα, έχει δηλώσει ότι η Fauquenot MOBA έχει ένα σύστημα τιμή που επιτρέπει στους παίκτες να ανταμείψει τους ανθρώπους για αυτό είναι τα προσόντα για να χρησιμοποιήσετε συνεταιρισμού και ευγενικό. Τουλάχιστον θα Fauquenot αν οι κυρώσεις ήταν ένα είδος προειδοποίησης που συνδέονται με αυτά, αντί να φέρει στους ανθρώπους που αναφέρθηκαν να σφυρί την πρώτη στιγμή που έχουν αρκετό.

"Φαίνεται [Μέτρα σαν κι αυτά] πρώτα απαραίτητο, διότι η κοινότητα ήταν πολύ φιλικό και ανεκτική, αλλά αν το παιχνίδι του ανταγωνισμού της Κοινότητας δημοσιεύεται τοξικότητα αρθεί σαν τρελός. Και ήταν αναμενόμενο, γιατί οι παίκτες είναι υπό πίεση», είπε ο Fauquenot.

«Καταλαβαίνω γιατί πολλοί άνθρωποι αγαπούν να παίζουν μαζί μου», είπε ο Fauquenot. «Για τους περισσότερους ανθρώπους, ο ιδανικός σύντροφος είναι αυτό που ταιριάζει επιλογή σας και την ομάδα σας δεν παίζει αυτό που θέλετε να ακούσετε σε όλα τα επίπεδα των παικτών και πάντα να παραμείνει εστιασμένη ... έχω προσβάλει κανέναν, εγώ πάντα να επικεντρωθεί στο παιχνίδι μου, επικοινωνώ για να αναφέρουμε όλα τα σχετικά με τη δολοφονία, έτσι έχω την ομάδα μου ξέρει τι να κάνει. Αλλά και οι δύο παίζουν αυτό που θέλω, και νομίζω ότι είναι σκόπιμο, ακόμη και αν δεν είναι μια δημοφιλής άποψη, δεν είναι είναι ένα δημοφιλές γνώμη. "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου