var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

νέα προσαρμοσμένη ημερομηνία δυσκολίας 2 με πολλούς τρόπους από την επιείκεια

Σήμερα το PC - έκδοση του Rayman 2 λάβετε Beta - Ενημέρωση, τα νέα επίπεδα καθώς και επιλογές για την αποστολή προσθέτει και να αρχίσει και πάλι την επιλογή αποστολής. Αυτές οι επιλογές προσαρμογής είναι μια ευπρόσδεκτη προσθήκη, αν μπορείτε πάντα να παίξετε 2 ακάλυπτες, πιθανότατα θέλετε να είναι σε θέση να μειώσει το ποσό του θορύβου.

Η ενημέρωση είναι σήμερα στην επιχείρηση beta PC, αλλά έρχονται στην κονσόλα και την PC έκδοση μη-βήτα στο εγγύς μέλλον. Αυτές είναι οι αξίες που μπορούν να αλλάξουν όταν μια προσαρμοσμένη δυσκολία να δημιουργήσετε το + απαιτούν ένα νέο παιχνίδι ή ένα νέο παιχνίδι.

Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι μοναδικοί. "Επίθεση Rate" ρυθμίζει τη συχνότητα των εχθρών επίθεσης στη μάχη, "η επίθεση της ομάδας" ελέγχει τον αριθμό των εχθρών ταυτόχρονα αναλαμβάνουν και «ποσότητα πυρομαχικών" ελέγχει τον αριθμό των πυρομαχικών σε ένα ορισμένο επίπεδο. Δυστυχώς, μόνο ένα on / off εναλλαγή είναι «Μάνα γεμίσει", έτσι δεν μπορείτε να ξέρετε πώς να επιταχύνει γρήγορα επαναφορά μάνα μετά αναβοσβήνει. Έπεσα ερωτευμένος με τον «αριθμό των οπλισμών" επιλογή, διότι έχω την τάση περισσότερο προς το χάος και την υψηλή θέλω υπάρχουν πολλοί, πολλοί άνθρωποι αγωνίζονται. "Αποθήκευση μοντέλο" σας δίνει τη δυνατότητα, μόνο μια υποδοχή ταμιευτηρίου, το οποίο μου αρέσει, γιατί δεν έχω καμία απόφαση χωρίς τη δυσκολία του παραλόγου permadeath αγώνα.

Μετά την ενημέρωση, και το παιχνίδι μπορείτε να επιλέξετε από μια οθόνη επιλογής της αποστολής, αλλά δεν θα γυρίσει να συμπληρώσετε τα παιχνίδια τους σε εξέλιξη. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορώ να επιλέξετε τα καθήκοντα τόσο των υφιστάμενων όσο αποθηκευμένα παιχνίδια μου τελείωσε. Όταν άρχισα πάλι ένα τρίτο σετ, είχα την ευκαιρία να επιλέξουν την πρώτη αποστολή, αλλά η οθόνη επιλογής αποστολή είναι κενό, «αποστολή επανεκκίνηση» για δύο άλλες εποχές μου, και η επιλογή του μενού δεν είναι ενεργοποιημένη σε αυτά τα παιχνίδια.

Δεδομένου ότι η επιλογή της προόδου της αποστολής της εκστρατείας παραμένει (αναβαθμίσεις, επιλογές, κλπ), είναι λογικό ότι θα ήταν δύσκολο για τις υπάρχουσες καμπάνιες για την αντίστροφη μηχανική. Είναι κρίμα που έχω να επαναλάβετε ολόκληρο το παιχνίδι να επιλέξει την αποστολή να βγούμε έξω και να με κάνει να λυπάμαι αυτή τη λειτουργία από την αρχή ήταν στο παιχνίδι.

Είμαι έτοιμος να εγκαταλείψει το πρώτο νέο παιχνίδι μου +, τότε θα έρθει με τη δική μου δυσκολίες, καθώς το προσωπικό εξακολουθεί να είναι δυνατή χάρη σε αυτή η ενημερωμένη έκδοση είναι. Είμαι χαρούμενος για περισσότερες επιλογές προσαρμογής, αλλά είναι ποτέ αρκετό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου