var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2017

Μελέτη δείχνει ο δείκτης Γυναίκες περισσότερα παιχνίδια

Samus

Έχω πει πολλές φορές οι άνθρωποι, ότι σχεδόν οι μισοί από τους παίκτες είναι γυναίκες, μια έκθεση από την Ένωση Λογισμικού Ψυχαγωγίας, επικαλούμενη την αριθμός είναι 41%. Η αμετάβλητη απάντηση: «Μα τι παίζετε;"

Χθες Nick Yee, συν-ιδρυτής της analytics εταιρεία Quantic Κάστινγκ - Παιχνίδια δημοσίευσε μια έκθεση δηλώνοντας ότι το είδος των παιχνιδιών που κυριαρχούνται από γυναίκες. Οι συνεντεύξεις διεξήχθησαν με 270.000 παίκτες για το αγαπημένο τους τίτλους τους παιχνίδι. Σύμφωνα με τη μελέτη, οι γυναίκες αποτελούν περίπου το 70% του πληθυσμού και Match 3 / οικογενειακό παιχνίδι αγρόκτημα προσομοίωσης. Περίπου τα μισά από την περιστασιακή κεφάλι και ατμοσφαιρική παιχνίδια εξερεύνησης που διαδραματίζουν οι γυναίκες επίσης. Η αναλογία φύλου είναι καλό, αν έρθετε σε πρώτο πρόσωπο σκοπευτές, shooter τακτικής και αγωνιστικά παιχνίδια. Στο κάτω μέρος του πίνακα, μόνο το 2% των παικτών αθλητικών-παιχνίδι είναι γυναίκες.

Δεν είναι τίποτα επαναστατικό, αλλά η μελέτη έχει μερικές ενδιαφέρουσες εκπλήξεις. "Υπάρχουν πολλές διαφορές, όχι μόνο μεταξύ των φύλων, αλλά και σε είδη», δήλωσε ο Yee. Τριάντα-έξι τοις εκατό της Φαντασίας - παίκτες MMORPG είναι γυναίκες, αλλά μόνο το 26% του World of Warcraft είναι γυναίκες. Επιπλέον, το Star Wars: The Old Republic έχει το διπλάσιο του μέσου όρου ποσοστό των παικτών. Yee είπε σε ένα e - mail ότι «[RPG] Dragon Age: Ιερά Εξέταση ήταν διπλάσια σχεδόν ο μέσος όρος της ομάδας ταιριάζει Δυτική ρόλο (48% έναντι 26%) 48% πάνω από το μέσο όρο για την ομάδα περαιτέρω 5 είδη του πίνακα .. "

Yee λέει, δεν είναι πολύ χαρούμενος, προσέλκυση περισσότερων γυναικών παίκτες δυτικές παιχνίδια ρόλου και άλλα είδη παραδοσιακά ανδροκρατούμενο. Οι προγραμματιστές πρέπει να κατανοήσουν μόνο το μυστικό συστατικό. Για να εξηγήσουμε τα ευρήματά τους, Yee αναφέρθηκε προηγούμενη έρευνα σχετικά με το πού τα κίνητρα των ανδρών και των γυναικών. "Είδος με περισσότερες γυναίκες τονίζουν την ολοκλήρωση και Φαντασίας (κορυφή δύο κίνητρα για τις γυναίκες) και το σεξ για τους άνδρες επικεντρώνονται ανταγωνισμό και την καταστροφή (τα δύο βασικά κίνητρα για τους άνδρες)".

Αλλά σε ένα e-mail, σημείωσε ότι η ερμηνεία αυτή θα μπορούσε να είναι απλή. Το φύλο και το κίνητρο παιχνίδια δεν εξηγεί το φύλο με ακρίβεια. Yee προσθέτει ότι τα παιχνίδια με λίγους παίκτες συχνά προσφέρουν ή όχι θηλυκό πρωταγωνιστές σημαίνει να παίξει με αγνώστους στο διαδίκτυο. «Η χαμηλή συμμετοχή των γυναικών σε ορισμένους παίκτες μπορεί να είναι ένα ιστορικό τεχνούργημα, όπως τα κίνητρα και την παρουσίαση συλλέχθηκαν και διατίθενται στο εμπόριο», είπε.

Μπορεί να είναι ότι πολλές περισσότερες γυναίκες θα απολαμβάνουν first-person shooter ή αθλητικά παιχνίδια, αν είχαν σχεδιαστεί με τις γυναίκες. Απλά σκεφτείτε πόσες γυναίκες αγαπούν Wacht, μια σχέση playable χαρακτήρα μεγάλης γυναίκα / άνδρα, ή του πάγου και της φωτιάς, μια δράση - παιχνίδι στο τρίτο πρόσωπο απολαμβάνοντας με προσαρμόσιμη χαρακτήρες και ένα μοναδικό παιχνίδι. Η πρόβλεψή μου είναι ότι στο επόμενο έτος ή δύο, εταιρείες παιχνιδιών που έχουν επικεντρωθεί αποκλειστικά στην καλλιέργεια ενός άνδρα κοινό, θα αναγνωρίσει ότι μια μεγάλη βάση παικτών τους πιο υγιείς, πιο δυναμική παιχνίδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου