var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

Δέκα βήματα για την αντιμετώπιση του Final Fantasy XIV κεφάλαιο 13

Στη συνέχεια, ξεκινήστε μόνο 13 Τελικές κεφάλαιο παίζοντας Fantasy XV. Είναι χάλια. Αισθάνεται σε έναν εφιάλτη κατέλαβε, που δεν θα τελειώσει ποτέ. Πάρτε κάποια άνεση στην γνωρίζοντας ότι δεν είστε ο μόνος που έχει υποστεί μέσα από αυτό.

Δουλεύοντας μέσα από αυτά τα δέκα βήματα, είστε πιθανώς πολύ κακό για κάποιο επίπεδο του παιχνιδιού με αυτό το πολύ μακρύ. Αεροτομή.

1. άρνηση

Αυτό δεν μπορεί να συμβεί. Το παιχνίδι είναι εύκολο να φτάσουμε σε όλα τα μέλη και τα όπλα το κόμμα μου; με όλες αυτές τις ανοησίες έπιασα για να Niflheim σκεφτόμουν, βρείτε Prompto να κυκλοφορούν Άφιξη σε μια νέα περιοχή. Αντ 'αυτού, έχουμε συνετρίβη το αυτοκίνητο απότομα και τώρα είμαι προφανώς πρόκειται μέσα από αυτό και μόνο σκοτεινό εργοστάσιο κώλο, οπλισμένοι με αυτό το δαχτυλίδι.

Όχι, αμφιβάλλω ότι αυτό είναι πραγματικά ό, τι το παιχνίδι θέλει να κάνεις. Είμαι βέβαιος ότι θα βρείτε τα μέλη του κόμματός μου και τα χέρια μου και πάλι σύντομα. Σε καμία περίπτωση το σύνολο του κεφαλαίου θα είναι. Σε καμία περίπτωση.

2. θυμός

Εντάξει, wow. Σκατά. Ήταν σχεδόν μια ώρα και Noctis εξακολουθεί να είναι μόνη της και ακόμα δεν έχουν όπλα. Αυτό το δαχτυλίδι μαγεία είναι σκουπίδια. Ω, βέβαια, η δολοφονία κατάρα "τίποτα για να σκοτώσει." Δεν χρειάζεται να πω, παίρνει εκατό χρόνια για να φορτώσει και οι εχθροί μπορούν να κινηθούν εύκολα και να σταματήσει τη διαδικασία. Και αυτές οι μυστικές ενότητες! Δεν υπάρχει κανένας τρόπος για να ξέρω αν μπορώ να δω μέχρι που με είδε και στη συνέχεια να το κυνήγι μέχρι να πάρω επιτέλους μια κρυψώνα. και κρυψώνες δεν προσδιορίζονται με σαφήνεια, και πώς το υπόλοιπο του παιχνιδιού, πατήστε το "Απόκρυψη" είναι το ίδιο με το κουμπί άλμα και

πρέπει OMG Γιατί δεν μπορεί να πηδήξει προς το σκοπό αυτό, θα πρέπει να πάρει πάνω από, ας πούμε ERNST περιστρέψτε

3. διαπραγμάτευση

Ίσως δεν θα έπρεπε; Ίσως υπάρχει κάποιο είδος της σχέσης. Θα είμαι και να δούμε σε απευθείας σύνδεση. Ή ίσως είμαι λείπει κάτι σχετικά με αυτό το δαχτυλίδι; Ίσως υπάρχει μια πόρτα που δεν ξέρω πώς, αν μπορώ να πάρω τον κωδικό πρόσβασης με έναν τρόπο που είναι εγγεγραμμένη στο δαχτυλίδι, αφήνοντας εμένα να παραβλέψουμε αυτό το μέρος του κεφαλαίου, και να κινηθούν πιο κοντά ... έστω και λίγο πιο κοντά ... για το τέλος; Εάν υπάρχει ένα τέλος.

Ω, Θεέ μου, ίσως δεν είναι το τέλος.

4. κατάθλιψη

Δεν υπάρχει τέλος. Αυτό δεν θα τελειώσει ποτέ. Θα περάσουν το υπόλοιπο της ζωής μου για να πάει από κλειστές πόρτες, και είπαν ότι πρέπει να πάμε πίσω και να πάρετε μια νέα κάρτα-κλειδί. Η ζωή στον έξω κόσμο, χωρίς εμένα. Οι φίλοι μου παντρεύεται, έχοντας τα παιδιά, μακριά. Οι γονείς μου γερνούν, και τελικά θα σταματήσουν καλώντας. Θα είναι πάντα εκεί, σε αναζήτηση ενός επιπέδου κάρτα πρόσβασης 5 ότι η φυλή του κόσμου αδιάφοροι μέσα από το κενό του διαστήματος.

5. αποδοχή

Πρόστιμο. Είναι φυσιολογικό Κεφάλαιο 13 Final Fantasy XV τελειώνει ποτέ. Είμαι μια χαρά. Έχω ακόμα μια κατάλληλη στιγμή. Συνειδητοποίησα ότι ο εχθρός μπορεί να με σκοτώσει με Alterna και μια ντουζίνα φορές παρακάμπτουμε και τελικά να σκοτώσει με Σάντα. Αυτό μπορεί να είναι αρκετό για να επιβιώσουν σε αυτό το καθαρτήριο. Θα μπορούσα ίσως να είναι χειρότερο. Δεν θα πρέπει να διαμαρτύρονται.

6. θυμό

Συγκλονιστική. Συγκλονιστική. Γι 'αυτό και τελικά πήγε στο κεντρικό ασανσέρ και αυτό το μεγάλο άνδρα φαίνεται πίσω μου σε μια σκηνή και ME φυσά πίσω τον τρόπο; Σε μια σκηνή ???

Τέτοια σκληρότητα! Δώσε μου την ελπίδα, λίγο μετά που είχε κάνει ειρήνη με τη μοίρα μου να ξεκολλάνε αυτό! Ορκίζομαι στο Θεό ότι όταν η τσάντα μεγάλη τρίχα Ardyn χέζει με χλεύασαν και πάλι, θα πάρω το σκληρό δίσκο του PS4 μου και να κάψει.

Jason μου είπε ότι το κεφάλαιο αυτό ήταν "δεν είναι τόσο άσχημα." Αναρωτιέμαι τι αισθάνεται για να είναι εξαιρετικά κοντόφθαλμη και λανθασμένη. Τι ώρα είναι στην Ανατολική Ακτή; 2 ώρες; Αυτή μηνύματα κειμένου. Προετοιμαστείτε για κάποια κείμενα, μαλάκας.

7. διαπραγμάτευση

Και όταν σταματήσετε μόνο παιχνίδια για να μην παίξει; Αυτό πρέπει να είναι! Όλο αυτό ήταν μια δοκιμή για να δούμε αν έχω τη θέληση να πάει μακριά από τον οδηγό μου και ποτέ δεν κοιτάμε πίσω. Τι και αν το έκανα;

8. κατάθλιψη

Δεν μπορώ να σταματήσω. Δεν μπορώ να σταματήσουν το κάπνισμα, αλλά δεν μπορώ να σταματήσω. Noctis είναι στην οικονομία υπνοδωμάτιο, κοιτάζοντας το πάτωμα. Γνωρίζω ότι είμαι Noctis, και είμαι. Τέλος, ένα παιχνίδι που καταργεί το εμπόδιο μεταξύ του παίκτη και τους χαρακτήρες. Θα εξακολουθήσει να ισχύει από μέτρια σόλο κιθάρα μοναξιά εδώ στο στρατώνα θαμπό γκρίζο της ψυχής μου συνοδεύονται. Κοιτάζω περιμένω κάτω και για το γλυκό απελευθέρωση του θανάτου.

9. θυμό

Περιμένετε, έτσι σχεδόν unkillable τέρας με κυνηγούσαν στην πραγματικότητα τον αυτοκράτορα Niflheim; Επειδή ήταν ένας δαίμονας; Τι; Κάπως ανάπτυξη ιστορία ηλίθια-ass καταφέρνει να κάνει τα πράγματα χειρότερα. Τελικά ήρθε στο κεφάλι μου μαζί και αρχίζουν να αισθάνονται αρκετά καλά, και στη συνέχεια να παίξει αυτό το συναίσθημα για μένα στη μέση ενός αγώνα ενάντια σε ένα αφεντικό δημιουργείται.

Επιπλέον, μόνο κατά τύχη Prompto πείτε σε κάποιον που είναι στην πραγματικότητα ένα ρομπότ;

10. θυμό

Γλυκό Ιησού, η τελευταία μάχη αφεντικό. Πόσο υγεία δεν χρειάζεται έναν άντρα; Και με μια μάχη για τη νίκη ενάντια σε πολλούς δαίμονες και να τρέξει την ταχύτητα του χρόνου καλύπτεται από τις πόρτες κλεισίματος. Και ποια ήταν η τελική σκηνή; Τι έχει συμβεί στο γυαλί; Noctis έφαγε;

Μαν.

Αυτό το παιχνίδι, ορκίζομαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου