var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Ο καθένας στο Resident Evil 7 έχει καταπληκτική δόντια

Resident Evil 7 είναι μου εμμονή του τρέχοντος παιχνιδιού . Θα φυσήξει τα κεφάλια των τέρατα και κουράγιο μέχρι αθάνατη κανίβαλοι ξεφύγουν από μία εβδομάδα. Αλλά ένα πράγμα για το Resident Evil 7 πρέπει όλοι να φοβάται. Δόντια. Καλή Θεός, δόντια. Είναι τέλεια. Βρίσκονται παντού.

Γεια σας! Υπάρχουν spoilers σε αυτό το άρθρο.

Σε σχέση με το χρόνο, αλλά πρόθυμος να κάνει κάτι κατά τη διάρκεια της εβδομάδας - τέλος δοκίμασα ένα Speedrun Resident Evil 7. Δεν έχω φτάσει ταχύτητες φυσαλίδες στα πλεονεκτήματα , αλλά νομίζω εγώ ότι ήταν καλό . Ήταν εύκολο να περπατήσετε μέσα από το κακό και να αντιμετωπίσουν τα σκοτεινά μυστικά του swap. Αλλά ένα πράγμα που με ενόχλησε. Δόντια σε όλο τον κόσμο ήταν τέλεια. Πώς, πραγματικά τέλεια. Ευθεία, αρκετά καθαρό, και πολύ ορατή. Το παιχνίδι ξεκινά με τη βολή της γυναίκας πρωταγωνιστής Mia. Chattered, το στόμα πάνω και κάτω τα χέρια της σαν παλαμάκια μαριονέτας, ορισμένες chompers λευκή πορσελάνη παραστάσεις.

Αυτό είναι αρκετό. Είναι πιθανό να έχουν υψηλό βαθμό υγιεινής. Μετά από όλα, ήταν πολύ περήφανος για τα δόντια της. Κάθε άλλη σκύλα, είχε την ευκαιρία να το δείξει.

Μου έδειξε τα δόντια της, ενώ προσπαθούσαν να ξεφύγουν από τα βασανιστήρια δεξαμενή?

Μου έδειξε τα δόντια του, όπως ο ίδιος είναι ένας δολοφόνος που έχει:

Μου έδειξε τα δόντια της, αφού ανάρρωσε στο λαιμό του ένα τσεκούρι:

Mia δεν μπορούσε να πάρει αρκετό. Της αρέσει να δείξει τα δόντια της. Θα κάνω το καλύτερό μου για να κρατήσει τα δόντια καθαρά, αλλά είχα το μερίδιό μου της φθοράς και εργασίες ανακαίνισης. Αυτό ήταν απλά σκληρή. Καταλαβαίνω, Mia, βλασφημία μετάξι. Σίγουρος. Όχι ο καθένας μπορεί να μοιάζει με ένα 24-7 Καρυοθραύστης. Σταματήστε εμπαιγμός του εαυτού μου.

Νόμιζα ότι ήταν το χειρότερο. Ήταν λάθος. Ήμουν πολύ λάθος.

Αυτό είναι Jack Baker και ήθελε να είναι ο πατέρας μου. Εδώ ετοιμάζεται να χτυπήσει το πρόσωπο. Ω. Τετ Θεό. Becky, κοιτάξτε τα δόντια!

Έχω απογυμνωμένο δόντια του, ενώ το πρόσωπο για να μειωθεί με ένα μαχαίρι:

Έχει εξαλειφθεί ανοιχτό το κρανίο ενός υποτύπου είχε επίσης τέλεια τα δόντια:

Έπιασε φωτιά και εξερράγη τη δική τους εγκεφάλους με το όπλο μου και επέστρεψε με μόνο ελαφρώς χειρότερα δόντια:

Έτρεξα μακριά από αυτόν και απευθείας σε ένα τέρας που είχε μερικά εντυπωσιακά δόντια:

Πάλεψα με τον Jack αλυσοπρίονο και το κόβουμε σε κομμάτια. Τα δόντια του ήταν αρκετά μεγάλη:

στήθος Μετά φυσάει, έτρεξα στο κρεβάτι και πήρε Margaret Baker. Είναι ελέγχεται από ένα πολλά λάθη και πρέπει να υποθέσουμε ότι είχε να κάνει με τη νίκη χαμόγελο.

Marguerite προσπάθησε να με πνίξει, ενώ έξυπνος chompers τους δείχνει:

Υπάρχει μια τεράστια κυρία αράχνη και έριξα το δικαίωμά της στο τέλειο μικρό στόμα της:

Προφανώς αυτό ήταν όλο. Είχε φτάσει στην άκρη των δοντιών. Δεν υπήρχε κανένας τρόπος το παιχνίδι θα μπορούσε να μου προσφέρει λευκότερο περλέ. Ο Jack και η Marguerite πέθανε ως τα νύχια πόρτα. Για παράδειγμα, Ξέρει κανείς πού ο γιος σας Lucas έχει φύγει;

Εντάξει, ξέρετε τι; Δεν έχω τίποτα να κάνω. Πρέπει να πάω στον οδοντίατρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου