var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

The Witcher 3 με έπεισε τελικά

Αυτό θα είναι κοντά "κέρδισε" Μπορώ να Geralt δούμε.

Την περασμένη εβδομάδα ρώτησα για τις συμβουλές του κόψει The Witcher 3 . Έχουν μερικές εξαιρετικές συστάσεις, αν και μερικές φορές αποθαρρύνουν. Αυτή την εβδομάδα - τέλος, πήρα κάποιες από αυτές τις συμβουλές, και τώρα είμαι εδώ για να πω ω άνδρες θεός μου Witcher 3.

Διαβάζοντας τα σχόλια σας, είμαι χαρούμενος που δεν είμαι ένας από τους μεγέθους έχουν το να εκφοβίζονται 3ο Witcher, όλοι είχαν εξαιρετικές συμβουλές και προσεγμένες, τη ρύθμιση της δυσκολίας του εύκολο , κάνει , τι έρχεται φυσικά , δεν είναι μια Completionist , είναι περισσότερο σαν ένα TV - show, ή απλά να πάρει τόσο απορροφημένος στην ιστορία δεν μπορεί να σταματήσει συνεχίσω να παίζω . Υπήρξε μια μεγάλη συζήτηση, έτσι παρακαλούμε να ελέγξετε αν ψάχνετε για έμπνευση

Αυτό που τελικά αποφάσισε να κάνει: Κατά τη διάρκεια του μακρύ Σαββατοκύριακο, είχα υποσχεθεί ότι θα παίξουν The Witcher 3 . Το Σάββατο, όταν ο συνεργάτης μου, μου ζήτησε να παίξει φρουρά μαζί της, απάντησε ψύχραιμα, "Witcher 3 ..." ήταν σύγχυση και μπορεί - να διακοπεί. Έκανα καφέ και να τον αφήσει μπροστά από τον υπολογιστή μου. Άκουσα συγκάτοικός μου γελούν με τους φίλους μας μαζί με Voice - Chat - παρακολούθηση ήταν. Έκλεισα την πόρτα με αποφασιστικότητα.

Είχα την αρχή της «Les Dames du Bois" κοιτάζει προς τα αριστερά, πράγμα που σήμαινε εκείνη τη στιγμή που ο Geralt (δεν Roach) είναι στη μέση του ένα βάλτο ήταν καλείται να χρησιμοποιήσει Witcher λογική του, μια σειρά που δεν μπορούσε να θυμηθεί πώς να τρέξει 't. Groped τον τρόπο μου πίσω στην πόλη και πέρασε κάποιο χρόνο για να ξαναμάθουμε τα στοιχεία ελέγχου και τα συστήματα. Κοίταξα μέσα από όλα τα περιττά απόβλητα στις τσέπες από τις οποίες να αναπτύξουν όλες τις απαιτούμενες συνταγές που είχα στη διάθεσή μου. Διάβασα το σήμα οδηγούς, πολλές, πολλές αποστολές, το χαμηλό-level'm για και κάποια σεμινάρια. Έψαξα στο Google αλχημεία και πανοπλίες, και πώς να θέσει τα σημεία σχετικά με Geralt. Το παιχνίδι ξεκίνησε να έρθει σε μένα. Witcher φέρει μια συμφωνία χαμηλό επίπεδο και να ορίσετε τυχαία.

Ο κόσμος του The Witcher 3 είναι τεράστια και απασχολημένος ψάχνει με ερωτηματικά και για το θησαυρό και τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη σε όλο τον κόσμο. Ένα πράγμα οδήγησε στο άλλο, τότε μια άλλη, τότε μια άλλη. Δεν πειρασμός (ή πίεση) για να παίξει ένα άλλο παιχνίδι, απλά συνεχίζαμε. Ήταν σαν να είσαι ένα παιδί, όταν ήμουν μόνο ένα ή δύο παιχνίδια ότι οι γονείς μου θα μπορούσε να ζητήσει. Αν δεν μου αρέσει αυτό που κάνω στο The Witcher 3 έψαχνα για κάτι άλλο στο παιχνίδι για να κάνουν, αντί να πηγαίνουν σε ένα άλλο παιχνίδι, αλλά γρήγορα έτρεξα έξω από τα πράγματα που δεν θέλω να κάνω. Οι περισσότεροι από το περασμένο Σάββατο πριν συνειδητοποίησα ότι δεν είχε ακόμη πίσω "Γυναίκες του ξύλου." Στην πραγματικότητα, είμαι στην άλλη πλευρά του πλήρη διατροφή, το γόνατο-βαθιά στο δουλειές και την περιπέτεια.

Περιμένετε U - Bahn το πρωί της Κυριακής, τράβηξα το κινητό μου από ένα παιχνίδι των τριών για να παίξει, στη συνέχεια θα τοποθετούνται γρήγορα στην τσέπη του, να θυμηθούμε τον όρκο μου: όχι άλλα παιχνίδια. Όταν στάθηκα στην επίπεδη - μορφή, χωρίς τηλεφωνικό σύστημα για να μου διασκεδάσει, οι σκέψεις μου παρασύρει σε ό, τι ήθελα να κάνω μια μέρα Witcher 3 - da. Άρχισα να απασχολούν ένα σχέδιο με την ιστορία. Έψαξα στο Google κάποιες περισσότερες συμβουλές και καθοδήγηση όπλων και απαντήσεις σε μερικά τεχνικά προβλήματα που είχε να υποστηρίζουν. Και μετά πήγα σπίτι και έπαιξε το υπόλοιπο της ημέρας, αγνοώντας πλήρως το σχέδιο, επειδή ήμουν εμπλέκονται.

Είναι δύσκολο να μην παρασυρθούμε όταν Geralt παίρνει ως shirtless, ΤΒΗ ...

μάγισσες μου αποστολή την Κυριακή το βράδυ έληξε, λήγει την αιματηρή σενάριο Baron με πολλά, έχω να πω - ότι τα συναισθήματα . Πολλοί από εσάς αναφέρατε, μάγισσες, όπου είστε εθισμένοι. Επίσης. Αυτές οι μάγισσες ήταν τρομακτικό ως κόλαση, και όταν τελείωσε η ιστορία του δεν μπορούσε να περιμένει άλλο.

Έπαιξα μέχρι τις 2 το πρωί, ξύπνησε το πρωί της Δευτέρας 10 και να αρχίσει αμέσως το παιχνίδι ξανά. Ήταν η τελευταία ημέρα της μεγάλης εβδομάδας μου - τέλη και κολασμένων αν δεν το κάνετε Witcher εγκεφάλους. Ο συνεργάτης μου μου είπε την εβδομάδα - τέλος ήταν τεχνικά πιο γιατί ήταν Δευτέρα και την The Witcher 3 μπορεί να σταματήσει να παίζει, αν ήθελε. Έκλεισα την πόρτα τους.

Ατμού μου λέει είμαι στην οδήγηση 51 ώρες στο παιχνίδι, και 69 (καλό) screenshots, τα περισσότερα εκ των οποίων βρίσκονται Geralt χωρίς πολλή ρούχα. Είμαι πολύ δεν πάει πραγματικά να Skellige γιατί να μην τους αφήσουμε στην περιοχή αισθάνεστε έτοιμοι, ακόμα και αν ξέρω ότι μπορώ να επανέλθω. Συναντώ συναδέλφους μου αποσπούν την προσοχή στους νέους

Περιπέτειες είχε λίγο λιγότερο κομψό

και δεν είναι εντελώς αρουραίους Λουκά Plunkett

Οι περισσότερες από τις φωτογραφίες μου από Geralt μοιάζει με αυτό. Λυπάμαι.

Είμαι σίγουρος ότι δεν είχα τελειώσει αυτό το παιχνίδι τόσο νωρίς, αλλά αποφάσισα ότι ήταν μια χαρά. Λυπάμαι αμφέβαλα για σένα, αναγνώστη και Kotaku   Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι. Αυτό το παιχνίδι είναι τροχό ως κόλαση. Είμαι μακριά, αλλά δεν θέλω να σταματήσουν το κάπνισμα.

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει πιθανώς ταινία αυτή τη συμβουλή από τον τοίχο μου:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου