var adfly_protocol = 'https';

Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

Πηγαίνετε αυτός ο τύπος γεμάτο Jackie Chan για το σκούτερ κλέφτης έκλεψε το τηλέφωνό σας

Δεν είμαι υπέρ της παίρνει το νόμο στα χέρια τους, αλλά μου αρέσει να κάνω διαφορετικά στο διαδίκτυο για να δούμε. Μετά από κάποια goober σε μια μοτοσικλέτα το τηλέφωνο κλέβει ένα οδηγό φορτηγού να πάρει κάποιο δρόμους ταχείας δικαιοσύνης ο τύπος γεμάτο Jackie Chan.

Σε μια άλλη ζωή, πριν Blogger / αυτοκίνητο ήταν ένα αγοραστής αυτοκίνητα, είμαι ένας εκπαιδευτής πολεμικών τεχνών. Είναι αλήθεια ότι τα αθάνατα λόγια του μεγάλου Κιάνου Ριβς, "Ξέρω Kung Fu." Ως εκ τούτου, έχω να πυροβολήσει μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου για όσους χρησιμοποιούν τις γροθιές τους ή τα πόδια θυμό τους κακούς.

Αυτή η σκηνή ξεκινά ως πολλά από τα τοπικά πολεμικές ταινίες τέχνες του, βλέπουμε ένα μικρό κλέφτη, αυτό που νομίζει ότι είναι ένας εύκολος στόχος. Αυτή τη φορά είναι στην επαρχία Γκουανγκντόνγκ στη νότια Κίνα. Ο κλέφτης ανέβηκε σε ένα φορτηγό και ένα κινητό τηλέφωνο, πιθανώς να κάνουν ένα γρήγορο ελπίδες κέρδους. Στη συνέχεια, έκανε το ποδήλατό του από ήρωας μας να λάβει για κάτω από τη μέση του δρόμου.

Φορτηγατζή χάσει όχι αγενής λέξεις, προσπαθώντας να πάρει το χτύπημα εναντίον του κλέφτη σκούτερ του. Ίσως θα μπορούσε η τεχνολογία έχουν γίνει λίγο καλύτερα, αλλά τα σημεία θα πρέπει να γίνει για την αποτελεσματικότητα.

Δεν καταλαβαίνω τον τόνο, αλλά νομίζω ότι ο ήρωάς μας είπε κάτι προς την κατεύθυνση της "Θέλετε περισσότερα; .... Δεν το νομίζω."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου