var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

Ο οποίος μόλις επέστρεψε στο μάρτυρα και χάνω Boy

Δεν είναι μόνο ένα χρόνο, ήμουν στις έξι η ώρα το παιχνίδι λαμπρή παζλ μάρτυρας παιχνίδι. Τότε σταμάτησα. Την περασμένη εβδομάδα αποφάσισα να κάνω κάτι πιο πίσω και να παίξει για να έρθει. Ήταν μια πολύ δυσάρεστη έκπληξη.

Η μνήμη μου από τις πρώτες έξι ώρες είναι ασαφής. Θυμάμαι (η κόρη μου όλα από τον Ιανουάριο του 2016 θολή σε λίγο.): Έχω μερικές γραμμές επέστησε την ανοιχτή κάποιες πόρτες, βρήκα ένα περίεργο πράγμα, δεν κατάλαβα. Βρήκα μερικές γραμμές που θα μπορούσαν να βασιστούν στο περιβάλλον. Μερικά κοπάδια ήταν στον αέρα. Έχω ακούσει να παραθέσω Αϊνστάιν. Βρήκα μια βάρκα με μια κάρτα που έχει ταξιδέψει στο νησί.

Μετά την επιστροφή του στο παιχνίδι, βρέθηκα στην παραπάνω φωτογραφία πρόσωπο η καμπίνα. Φάνηκε ότι μόλις παρατήρησα πως την πόρτα.

Εντάξει.

Μπήκα μέσα από την πόρτα στο επόμενο παζλ και προσπάθησα να κάνω μερικές γραμμές. Στη συνέχεια, άνοιξε ...; Δεν ξέρω γιατί. Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή είναι η λύση:

Για να.

Πήγα κατευθείαν και βρεθεί κάποια παρόμοια παζλ. Ι ακόμη αποφασίσει για την επόμενη, ακόμη και χωρίς την κατανόηση του τι έκανε. Ποια είναι αυτά τα αστέρια; Είναι η γνώση ότι έπρεπε να το λύσει σε μια διαφορετική θέση;

Welp.

Πήγα έξω και πήρε το σκάφος γύρω από τον κεντρικό άξονα του νησιού. Δεν ήταν τόσο πολύ που δεν θυμάμαι. Αν έχετε ήδη λυθεί ένα περιβαλλοντικό παζλ με αυτή την ανεμόμυλος; Αυτό που συνέβη σε μένα; Όταν έμαθα πώς να ανοίξει την πόρτα για την επόμενη δίκτυο ή σύννεφο δέντρο ήταν όλα αυτά; Και αυτό σημαίνει ότι Tetrominos;

Δεν έχω ιδέα.

Αν παίζετε εργαλεία είναι σαν την εκμάθηση μιας νέας γλώσσας, παίζοντας μάρτυρας μετά από ένα χρόνο για να απογειωθεί σαν μια επιστροφή στο Γαλλικό Λύκειο μετά τις καλοκαιρινές διακοπές είναι. Είμαι βέβαιος ότι σε ένα σημείο ήμουν βασίζονται σε γερά θεμέλια, αλλά έχασα τα πόδια μου. Μάλλον θα πρέπει να ξεκινήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου