var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 6 Απριλίου 2017

SimCity 2000 είναι το μεγαλύτερο παιχνίδι που έχω παίξει

Το ίδιο παιχνίδι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διαφορετικούς ανθρώπους διαφορετικά πράγματα σεξ, την ιστορία, την ηλικία, τον πολιτισμό και τις πολιτικές πεποιθήσεις που εργάζονται για να επηρεάσει τα μηνύματα και τις τιμές τους για κάθε παίκτη και διοχέτευση.

Αυτό το μήνυμα έχει εμφανιστεί στην αρχική Kotaku Ηνωμένο - Βασίλειο, 27 Ιανουαρίου εδώ στο 2015 .

Παιχνίδια μπορούμε να προσφέρουμε πολλά πράγματα: την ψυχαγωγία, απόδραση, ένα χώρο για τη μάθηση και την επίλυση προβλημάτων, συναισθηματικές συγκρούσεις, λαμβάνοντας ένα άλλο στον κόσμο. Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες ιδέες και να παρέχουν πιο ισχυρή από ό, τι τα περισσότερα παιχνίδια είναι Υποβολής: η ιδέα ότι χωρίς τη συμβολή τους και σκέφτηκα να σταματήσουν έχει μια αξία. Αν προχωρήσουμε σε μια Mario και να μην άλμα παιχνίδι, δεν συμβαίνει τίποτα. Εάν επιλέξετε οποιαδήποτε επιλογή το Mass Effect συνομιλία, το στάδιο και οι ηθοποιοί παγώσει στο χρόνο, η όλη εμπειρία μέχρι να στείλετε σε κατάσταση αναμονής.

Αυτό το επίπεδο ελέγχου σημαίνει ότι τα περισσότερα παιχνίδια απλά δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς εσάς. Δεν είναι ανεξάρτητες οντότητες: έχουν τον έλεγχό του, διότι είναι ο μόνος τρόπος που μπορεί να δημιουργήσει ποτέ οποιοδήποτε είδος συναίσθημα. Θα σας κάνει να νιώσετε σημαντικό, σημαντικό και απαραίτητο? αυτοί κόσμοι είναι μέρη και είναι πλήρως εξαρτώμενο μέρος σας. Αυτές είναι έννοιες που έχουν SimCity 2000 το μεγαλύτερο παιχνίδι που έχω παίξει για μένα - ακόμη και αν δεν έχω παίξει για περισσότερα από 15 χρόνια.

Πολύ απλό αρχές να αυξήσουν πόλεις

Ήμουν 10 όταν εγώ και ο αδελφός μου ήταν οκτώ. Είχαμε την ευκαιρία, η οποία εγκρίθηκε στην ίδια οικογένεια δεν μπορεί να είναι ασυνήθιστο για τα αδέλφια σε μια προσπάθεια να χωρίσει για να διευρύνει τον αριθμό των πιθανών νέων συγγενείς και να φέρει τα παιδιά σε κοινωνικές υπηρεσίες. εγκρίθηκε με την μέση ηλικία του ενός ποδιού τρία χρόνια, ήμασταν τυχεροί δύο φορές.

Μπορείτε να είναι μεγαλύτερη και να γνωρίζει τι συνέβαινε γύρω μου, ήταν δύσκολο να έχουμε μια ενισχυμένη πρόκληση είναι μια υπόθεση παίρνει γίνει στο χρονικό διάστημα. Αισθήματα σύγχυση, θυμό, άγχος, φόβο και τη μοναξιά έχουν την τάση να τείνουν κοσμοθεωρία μου. Το πιο τρομακτικό μέρος είναι η έλλειψη ελέγχου, ωστόσο? Είναι γνωρίζοντας ότι αποφάσισε τα πράγματα γύρω μου, αλλά γνωρίζει πολύ καλά ότι δεν είχε καμία πραγματική εισόδου. Η φωνή μου ακούστηκε, βέβαια, αλλά δεν είναι, ή δεν είναι σοβαρά.

Είναι ίσως αναπόφευκτο, αυτό με κάνει να αισθάνομαι μικρά και ασήμαντα, και χρειάστηκαν πολλά χρόνια για να ξεπεραστούν αυτά τα συναισθήματα και να είναι ένα πρόσωπο που κατέχει μια πραγματική αυτοπεποίθηση. Μετά από αρκετά χρόνια και τις εμπειρίες που μαθαίνουμε τον εαυτό τους και να κατανοήσουν την ιστορία σας, και μπορείτε να αρχίσετε να εγκρίνει μια ολοκληρωμένη εικόνα του κόσμου τους και να αναπτύξουν.

Αλλά αυτή η άποψη παίρνει πολύ χρόνο για να αναπτύξουν και σίγουρα δεν ήταν κάτι που επιτεύχθηκε από τότε θα μπορούσε να καυχηθεί την ηλικία των δέκα. Το μόνο που μπορούσα να σκεφτώ εκείνη τη στιγμή ήταν ότι θα μπορούσε να είναι μια αίσθηση ελέγχου πάνω από την πραγματικότητα μου. Περίεργα, ρηχά κι αν ακούγεται, ήταν SimCity άνεσης 2000.

Η επιθυμία για περισσότερο έλεγχο μπορεί να είναι καταστροφικές για ένα άτομο και το περιβάλλον τους έχουν. Εξ ορισμού, ένα άτομο στον έλεγχο μιας κατάστασης, ένα πρόσωπο ή πράγμα που σημαίνει ότι ο ενδιαφερόμενος δεν είναι πια το ίδιο. Είναι καλό, αν οι ενέργειές σας περιορίζονται σε ένα video game, αλλά λιγότερο αν εξαπλωθεί στις σχέσεις τους με την οικογένεια και τους φίλους. Αυτή τη στιγμή στη ζωή μου, συνειδητοποίησα ότι η αίσθηση του ελέγχου που προσπαθεί να πάρει με τη λήψη από τους ανθρώπους γύρω μου θα ήταν καταστροφική. Περισσότερα εφαρμογή κυρίαρχο έλεγχο του αδελφού μου είναι πιο σημαντικό - το μόνο πρόσωπο που έφερε ό, τι είχε απομείνει, είχα - θα μπορούσε να είχε σχέση μας σπάσει.

Δεδομένης της σημασίας που ήταν γύρω μου να είναι στην ευχάριστη θέση να βρείτε νέους φίλους και να δημιουργήσει το ταχύτερο και ασφαλέστερο δυνατό μια νέα ζωή, κατά κανόνα, δεν μπορούσε να διακινδυνεύσει να αποξενώσει μου με τη λήψη όλων των καταστάσεων. 2000 κατασκευή και τη διαχείριση της πόλης θα μου επιτρέψετε να ασκήσουν σχεδόν πλήρη έλεγχο πάνω στο τι φαινόταν εκείνη την εποχή σε ένα σύνθετο και εξαιρετικά ευαίσθητη? Ουσιαστικά, το παιχνίδι ήταν ένα ασφαλές κτίριο στο οποίο να καλύψουν αυτές τις ανάγκες και να τους εκπαιδεύσουμε.

Στο δίχτυ ασφαλείας που SimCity οι σχεδόν άπειρες απατεώνες τα χρήματα να πάρει αυτό το επίπεδο μειώνεται όταν το παιχνίδι ικανότητά μου, να περιορίσει τον κόσμο θα μπορούσε να κυβερνήσει το έκανε. Ο ίδιος δεν ενδιαφερόταν για «κτύπησε» το παιχνίδι για το πώς να σχεδιάσουν ένα λειτουργικό πόλη υπό τους περιορισμούς της πλασματικής οικονομίας. Τα πάντα ήθελα να κάνω τη ζωή ήταν να δημιουργήσει τη φαντασία κάτι που είχα - οπουδήποτε όπου σχεδόν τίποτα δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς τη συγκατάθεσή μου.

Είμαι βέβαιος ότι, όπως το ημερολόγιο ενός συμμετέχοντος στην Ακαδημία μισούσε δικτάτορες διαβάζει. Ωστόσο, γι 'αυτό το «ασφαλές» περιβάλλον ότι παιχνίδια όπως αυτές τις προσφορές είναι τόσο πολύτιμο όσο ένας τρόπος για να βοηθήσει ορισμένα μέρη του εαυτού σας να καταλάβει ότι μπορεί να είναι μια αρνητική επίδραση στη αλλιώς και όσους σας περιβάλλεται. Κάπως SimCity 2000 ήταν μια μορφή της αυτο - φαρμακευτική αγωγή.

Ένα μεγάλο στοίχημα ο αρχικός τίτλος

Τέλος, άρχισα να αισθάνομαι άνετα γύρω μου πραγματική ζωή και ξεπέρασε να ελέγχει τα πάντα επιθυμία. Παρά την ευκολία της, άρχισα να συνειδητοποιώ την επιπολαιότητα του SimCity. Αυτό συνέπεσε με με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση μετά την κρίση της διαδικασίας έκδοσης, και άρχισα περισσότερο συνδεθεί με τους ανθρώπους να θέλουν γύρω μου. Αλλά ακόμα και τότε παρέμεινε το αγαπημένο μου παιχνίδι.

Ο αδελφός μου και παίζω μερικές φορές σύντροφο, αν και τα συνήθη επιχειρήματα σπέρνουν τους αδελφούς σπέρνουν τον όλεθρο πάντα για τον πολιτισμό μας και να ρίξει στο χάος με τους Sims τους ποτέ δεν ανακάμψει. Πέρασα περισσότερο χρόνο παίζοντας με το χρόνο τη μητέρα-νέο-να-μου. Σε αυτό το στάδιο της έκδοσης του SimCity PlayStation 2000 κυκλοφόρησε ένα, έτσι ώστε να μπορούν να κάθονται άνετα μπροστά από την τηλεόραση και να αλληλεπιδρούν με το παιχνίδι. Αν και θα ήταν μια χειραγώγηση του πίνακα ελέγχου, λαμβάνουν από κοινού αποφάσεις και κάθε μία από τις ιδέες που επικρίνουν όταν ένα νέο σχολείο πρέπει να πάει όπως μας σύστημα μεταφορών θα πρέπει να εργαστούν ή πόσο θα πρέπει να δαπανήσουν για την καταπολέμηση του εγκλήματος.

Το ενδιαφέρον του για το παιχνίδι ήταν πραγματικό, αν και νομίζω ότι ήταν πιο εντυπωσιασμένος με την εμπειρία του μακροπρόθεσμου σχεδιασμού, τη λογοδοσία και την επίλυση προβλημάτων του πρόσφερε τον γιο του. για την οικοδόμηση της συνεργασίας με τον τρόπο αυτό, κάτι που βοήθησε σίγουρα ένα κοινό συμφέρον να αναπτύξουν τις σχέσεις μας και θα μπορούσε να λάβει μέχρι το σημείο γρήγορα, όπου μπορείτε πραγματικά αποδεκτή ως γονείς.

Η αλληγορία είναι σαφής και μοιάζει με μια τηλεοπτική σειρά που βασίζεται cyberpunk- Είμαστε απλά δεν είναι μια ψηφιακή πόλη οικοδομήσουμε μαζί, χτίζουμε τα θεμέλια για το μέλλον μας.

Κοντινό πλάνο μιας σύγχρονης πόλης

Σήμερα έχω μια μεγάλη αδυναμία για τη διαχείριση - παιχνίδια αυτού του όμοιοί, αλλά κανένας δεν έχει έρθει κοντά για να έχουν αντίκτυπο, SimCity 2000 είχε πάνω μου. Το συναισθηματικό δεσμό που σήμαινε ότι κάθε αρχάριος στην ίδια κατηγορία το παιχνίδι - δεν έχει σημασία πόσο εντυπωσιακό, όμορφο και πολύπλοκο - πιθανώς σημαντικό για μένα. Χωρίς αυτή τη συναισθηματική σύνδεση αυτά τα παιχνίδια μπορούν να αισθάνονται ρομπότ.

SimCity 2000 με βοήθησε να ξεπεράσει ό, τι ήταν το πιο ανησυχητικό και τρομακτικό στιγμή της ζωής μου, και είναι ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους μου αρέσει να γράφω και να σκεφτούμε παιχνίδια σήμερα. Σύμφωνα με την εμπειρία μου δεν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα για το πώς ένα παιχνίδι μπορεί να μετατραπεί σε κάτι πολύ βαθύτερο από ό, τι οι σχεδιαστές είχαν αρχικά προγραμματιστεί. Ένα παιχνίδι είναι στατικό, μέχρι ο παίκτης αλληλεπιδρά με αυτό, αλλά όταν πρόκειται για τη ζωή, μπορεί να προσφέρει κάτι που ακόμη και οι δημιουργοί του μπορεί να αντιπροσωπεύει.


Αυτό το άρθρο εμφανίστηκε αρχικά στο Kotaku στο Ηνωμένο - Βασίλειο , οι οποίες παρουσιάζονται πρωτότυπα εκθέσεις, τον πολιτισμό παιχνίδι και χιούμορ με ένα T στις Βρετανικές Νήσους. Ακολουθήστε - στο @Kotaku_UK .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου