var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Ένα παιχνίδι κρυφό πορνογραφίας μέσω των γονέων τους

Η καρδιά μου χτυπάει σε τέλεια ρυθμό με το ρολόι κλικ ταλάντωση πίσω μου. Το μόντεμ συνδέεται με τριξίματα ακολουθία οικογένειά του και cacarea. Το σπίτι είναι άδειο. Οι αποχρώσεις που. Τα φώτα είναι σβηστά. Είμαι έτοιμος να αυνανιστεί.

διαφήμιση

Αυτό είναι το σκεπτικό του μούστου 18 εισέρχονται, ένα pay-what-you-θέλουν - PC - Game - Εργολάβοι άσκοπο , ακριβώς για πορνογραφία σε έναν παλιό υπολογιστή για πρώτη φορά. Είναι τόσο δύσκολο όσο φαίνεται.

«Βλέποντας γυμνών ανθρώπων είναι μια φυσιολογική εμπειρία για τους ενήλικες», λέει ο σχεδιαστής James Cox. «Αλλά αν αυτή η εμπειρία είναι νέα, είναι άβολα. Δεν ξέρω τι φύλο είναι, ή τι είναι πορνό, ή γιατί οι άνθρωποι σκέφτονται γι 'αυτό. "

διαφήμιση

Για να γίνει κατανοητή η σημασία της συγκαλυμμένης εξέταση, έχει 18 ως φρίκη του - μέχρι το παιχνίδι. Μπορείτε να παίξετε ως παιδί αναζητήσετε την έναρξη αναζήτησης στο Διαδίκτυο, η οποία πλαισιώνεται ως μυστική γνώση. Κάνοντας κλικ σε διάφορες ιστοσελίδες, μπορείτε να δοκιμάσετε ένα περιστρεφόμενο λίστα με τους όρους αναζήτησης. Υπάρχουν πάντα τέσσερις επιλογές ως «ώριμο» ή «όργιο», καθώς και μια πέμπτη επιλογή των μέτρων που αντισταθμίζεται με την άλλη: «Κοίτα πίσω σου»

Μερικές περιοχές έχουν pop-ups αυτόματη παιχνίδι με υπερβολική κλισέ φυσάει στεναγμοί πορνογραφίας. Αν παίζετε χωρίς ακουστικά, όπως απεγνωσμένα προσπάθησε να κλείσει το παράθυρο ενός πρωτογενούς αίσθηση του πανικού. Cox αποκαλεί «απτά τρόμου» -experiencing ένα κοινό φόβο στην καθημερινή ζωή, αντί των ζόμπι ή βίας.

Η σεξουαλική περιέργεια είναι μια σχεδόν καθολική εμπειρία. Είναι στην ανθρώπινη φύση να θέσει σε άλλους και να κατανοήσουν πώς αισθανόμαστε για τα διάφορα είδη των γυμνών ανθρώπων. Cox και του συν-δημιουργός, αδελφό του Joe, ήθελε μαζί του για το φόβο του παιχνιδιού που αλιεύονται συμπυκνώνεται.

χορηγία

Πρέπει να είστε 18 χτίζει την ένταση με μια σκοτεινή οθόνη και κυλιόμενο κείμενο για το χρόνο για ένα ρολόι γίνεται σιγά-σιγά. Καθώς παίζετε, θα δείτε πραγματική πορνό, επίσης, πραγματική πορνό, έκανε στην τέχνη ASCII, αυτό είναι. Ο στόχος δεν είναι να έτριβε, αλλά για να ενσαρκώσει για να δοκιμάσετε είναι η σεξουαλικότητα από αυτή την προοπτική και χωρίς καθοδήγηση για την κατανόηση.

«Ο φόβος λειτουργεί επειδή είναι ο φόβος», λέει η Cox. «Αυτό είναι [χειρότερο], διότι η πορνογραφία δεν είναι το πλαίσιο ... Αυτός ο φόβος ότι [είναι] κάτι φοβερό είναι πραγματικό και μας αποτρέπει συμβουλές.»

διαφήμιση

διαφήμιση

ASCII τέχνη γίνεται επίσης από έναν πατέρα που καταλαβαίνει τι είναι καλύτερο από ό, τι συμβάλλει στην ενίσχυση της απειλής της τρομοκρατίας. Είναι σαν πορνό Πουαντιλισμού: Για τους παίκτες κοντά στην οθόνη, είναι δύσκολο για το τι συμβαίνει σε σύμβολα κειμένου. Αλλά κάποιος είναι σαφώς ορατό από την απόσταση των ώμων.

Η επιλογή των γραφικών του παιχνιδιού είναι αποθηκευμένα τη φυσική πτυχή του φύλου και μετατοπίζει το κέντρο βάρους από το πώς η πορνογραφία μας κάνει να αισθανόμαστε. Πολλά πειράματα με αυτό δεν είναι θετικό, και η βιομηχανία πορνό και οι πρακτικές της είναι μέρος ενός ευρύτερου κοινωνικού πλαισίου που μπορούμε να δούμε τους νέους. Cox είπε ότι θέλει περισσότεροι άνθρωποι έχουν αυτές τις συνομιλίες.

«Είμαι απογοητευμένος όταν προσπαθούν να δείξουν το παιχνίδι με τις παραστάσεις, που συχνά τοποθετούνται μακριά από τον τόπο όπου τα παιδιά μπορούν να δουν», είπε. «Και είναι λίγο παράξενο, έτσι δεν είναι; Θα σκοτώσει όλα αυτά τα παιχνίδια, αλλά δεν μπορείτε να εμφανίσετε ένα αρχείο ASCII σεξουαλική περιέργεια».

διαφήμιση

Πρέπει να ήταν ένα μέρος αυτής της συζήτησης κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. James όχι μόνο να συνεργαστούν και να παίξει το παιχνίδι μπροστά από τον αδελφό του, αλλά και σχεδιαστής του Julie Μπιουκάναν ήταν άβολα στιγμές που το παιχνίδι παραπονέθηκε αρχεία. Ωστόσο, αξίζει να Cox, ο οποίος πιστεύει ότι αρχίζουμε να μιλάμε για το σεξ ανοιχτά.

«Ελπίζω να κάνει τους ανθρώπους να μιλήσουν για ό, τι χρειάζονται,» είπε ο Cox. «Όταν το κάνουμε αυτό, [το παιχνίδι] δεν θα είναι ένα σημείο.»

Αφού είδε την μήτρα στην ηλικία των εννέα, Daniel Starkey ήταν από την ιδέα μεταφέρεται οικειότητα γοητευμένος. Βλέπετε οι άνθρωποι επιπλέουν στο κενό της ύπαρξης, θέλουν να κλείσει το χάσμα, επιτρέποντάς τους να συνδεθούν με τους άλλους. δείτε προσέλκυσε -chi αυτές τις μέρες σχετικά με το μερίδιο μυριάδες τρόπους οι άνθρωποι και τι αποτελεί χρειάζεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου