var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 20 Απριλίου 2017

Το καλύτερο παιχνίδι περιπέτειας Σιέρα

Μεγάλωσα μόνο εν μέρει από τους γονείς μου. Μου δίδαξε μερικά πράγματα: τα κορδόνια γραβάτα, κρίκετ αθλητικές κύριοι μορφές. Αλλά μεγαλώσει με τα παιχνίδια περιπέτειας από τη Σιέρα, ποιος άλλος δίδαξα σχεδόν τίποτα ανοησίες διαδικασία γραμματική της αστυνομίας για να διορθώσει το ανησυχητικό το γεγονός ότι σχεδόν ο καθένας που μπορεί να σας σκοτώσει ανά πάσα στιγμή.

διαφήμιση

Το άρθρο αυτό δημοσιεύθηκε 17/02/15.

Η πρώτη αστυνομική καταδίωξη τελευταία αποστολή στο βασιλιά, έπαιξα όλα Σιέρα μοναδική περιπέτεια - που δημοσιεύθηκε παιχνίδια όλων των εποχών. Μερικοί, όπως ένα παιδί, κάποιοι ως ενήλικος, αλλά σχεδόν όλα έχουν αφήσει μια ισχυρή εντύπωση για τον ένα ή τον άλλο λόγο, είτε με το χέρι είτε παράξενο τήρηση βιαιότητα με τους αυστηρούς κανόνες της αυθεντικότητας.

διαφήμιση

Ελέγχεται από εντολές κειμένου, πληκτρολογήστε (ή, επισφαλής διασυνδέσεις στα επόμενα χρόνια ποντίκι), σκληρή και μερικές φορές κάνουν εξειδικευμένες, δεν είναι για όλους, στη συνέχεια, και σίγουρα δεν είναι για όλους τώρα είναι χάλια (γραπτώς και Leisure Suit Larry ήταν ιδιαίτερα κακό στην ηλικία των ).

Αλλά ακόμα θυμόμαστε. LucasArts μπορεί - ήταν πιο ανοικτή για το παιχνίδι περιπέτειας με την κομψή του SCUMM - το σύστημα, για να μην αναφέρουμε πιο καθαρά σε ένα φύλο - απογοητευτικό προσέγγιση μένα, αλλά Σιέρα παιχνίδια είχαν μια αίσθηση του χιούμορ σε καθαρό αρχική τους κατάσταση και ήταν πιο θαρραλέες σε πολλά από του πτυχές του σχεδιασμού.

Επίσης, είναι αξιέπαινη και τον προβληματισμό που κάθε παιχνίδι μαϊμού Ισλανδία. Και δεν είναι μόνο Sierra - Περιπέτεια - παιχνίδι για Quest για έπαινο Δόξα II.

διαφήμιση

χορηγία

Risa / προσβολή; Εντάξει, ας το κάνουμε.

Αγαπώ εκπαιδευτική αξία Police Quest. Έχω μια αδυναμία για την μάρκα Space Quest βλασφημία αστείο. Leisure Suit Larry είχε κάποια γοητεία (αλλά φιλιά αναζήτηση του βασιλιά).

Η αρχική αποστολή της φήμης το 1989 που δημοσιεύθηκε

Αλλά ακριβώς αναζητούν εμπορικό σήμα της περιπέτειας που λάμπει σαν την καλύτερη χρήση της δόξας Σιέρα διαφορετικές δεξιότητες. Έκανε τα πάντα τόσο καλά σε όλες τις άλλες σειρές Sierra - μια βαθιά και συνεκτική κόσμο, δύσκολες προκλήσεις, αξιομνημόνευτους χαρακτήρες και μια αίσθηση του χιούμορ άτακτος - και όλα αυτά δεμένα. Ω, και έριξε πολλά άλλα πράγματα, πράγματα που, αν θέλετε να παίξετε τα τελευταία παιχνίδια, μπορείτε να απολαύσετε το χρόνο του μπροστά.

διαφήμιση

Quest for Glory ήταν μια σειρά υβριδικό. Συνδυάζουν την παραδοσιακή Σιέρα περιπέτεια με στοιχεία όπως το παίξιμο ρόλων. Το πρώτο παιχνίδι ήταν σημαντικό γιατί έδειξε αυτό το παράξενο μοντέλο, τα πράγματα αρέσει περιλαμβάνει:

  • A / νύχτα κύκλος ημέρα, η οποία περνά μακριά σε πραγματικό χρόνο. Ορισμένοι χαρακτήρες και τα γεγονότα λαμβάνουν χώρα μόνο σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας.
  • Μια πειστική (προς το παρόν) ανοιχτό κόσμο, που αποτελείται από διάφορες περιοχές της παραδοσιακής περιπέτειας παιχνίδια (αίθουσες, γήπεδα, κλπ) της άγριας φύσης πλακιδίων γύρω από τους παίκτες να εξερευνήσουν και, ενδεχομένως, να αποθηκεύσετε την κάρτα και / ή.
  • Μια ισχυρή RPG της σπονδυλικής στήλης. Οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν ένα μάθημα στην αρχή του παιχνιδιού, και να επηρεάσει αυτό το είδος, καθώς πλησιάζουμε το παιχνίδι και τους γρίφους (οι κλέφτες θα μπορούσε να ανοίξει κλειδαριές, κλπ).
  • Τα στατιστικά στοιχεία αυτών των κατηγοριών έχουν βελτιωθεί, και Elder Scrolls εκτελέσετε ενέργειες της αποτελεσματικά. Οι περισσότερες πέτρες ρίχνονται, για παράδειγμα μέσω της ικανότητάς του, πρέπει να αρχίσει.
  • Διατήρηση των στατιστικών σε όλη τη σειρά. Οι παίκτες μπορούν να σώσουν τα βασικά στατιστικά στοιχεία τους στο τέλος του πρώτου παιχνιδιού και να πάρει τους χαρακτήρες μέσα από το επόμενο παιχνίδι και το επόμενο.

Quest for Glory αξίζει πολλά εύσημα για αυτό το τολμηρό, αλλά Quest for Glory II είναι καλύτερη, διότι, ναι, όλο αυτό το καθιστά εύκολο na καλύτερα.

Quest for Glory μάχη ΙΙ

Γιατί; Πρώτον, κάνει το μεγαλύτερο μέρος του περιβάλλοντός τους σε πραγματικό χρόνο. Σε αντίθεση με άλλα παιχνίδια απλά ΕΚΚ περνά η μέρα και η νύχτα, έχει QFGII ένα πραγματικό ημερολόγιο. Τελειώνει μετά από 30 ημέρες σε αυτό το παιχνίδι, και μερικά γεγονότα και οι χαρακτήρες εμφανίζονται μόνο σε συγκεκριμένες ώρες σε ορισμένα σημεία. Μην χάσετε ακόμα και να μπορούσε να είχε χαθεί για πάντα. Θα μπορούσε με τον ίδιο τρόπο Majora άγχος, έχει, μπορεί να είναι s Maske για μερικούς ανθρώπους, αλλά από τη στιγμή που πήρε μια ολόκληρη 30 ημερών θα πρέπει να κινηθεί, είναι αρκετά κρύο, στον κανόνα. 1990 για ένα παιχνίδι ένας κόσμος μια κόλαση μιας παράστασης έζησε για να έχουν κατασκευαστεί.

Αναζήτηση Χάρτης Shapeir / ΙΙ φήμη Εγκατάλειψη

Είναι επίσης μια αξέχαστη ατμόσφαιρα. - Mitte -chi αυτές τις μέρες είναι συνήθως απλά ένα παιχνίδι πάλης, αλλά μπορεί - να επωφεληθούν από το γεγονός ότι έγινε πριν από τον πρώτο Πόλεμο του Κόλπου, πόσο μάλλον το δεύτερο QFGII βυθίζει τον παίκτη σε έναν πλούσιο κόσμο αραβικό φαντασίας (η οποία το ένα σταθερή στη σειρά μεταφέρεται στην τεράστια πιστωτική του) από τον πειρασμό της τυχαίας στερεότυπο.

διαφήμιση

διαφήμιση

Ω, και αποτέλεσαν τη βάση για μελλοντικό σχεδιασμό των βασικών προϊόντων ως συντεχνίες και ηθικό σύστημα BioWare Scrolls Γέροντα. QFGII μοναδικές αποστολές επιτρέπουν βάση παικτών σε κάθε κατηγορία, όπου οι μαχητές θα μπορούσε να συμμετάσχετε σε μια σειρά, βοηθούς διδασκαλίας, κλπ (Αν και σε μια ωραία χειρονομία, οι παίκτες είναι ελεύθεροι να συμμετάσχουν όλοι, αν μπορείτε να χειριστείτε τα στατιστικά σας). Η ανταμοιβή για την ολοκλήρωση των παιχνιδιών «καλές» αποφάσεις για να κάνουν, με τη σειρά του, σημαίνει ότι οι άνδρες θα μπορούσε να καταλήξει QFGII παίκτες να πάρουν σαν πρωταθλητής και το μαλακό σπαθί, στη συνέχεια, θα μπορούσε να φέρει σε μεταγενέστερο παιχνίδια και οθόνη.

Όλο αυτό έρχεται μαζί, αισθάνεστε όσο προχωράς όχι μόνο από μια αλυσίδα παζλ? οφσάιντ ρόλο με την κυριολεκτική έννοια της λέξης, η οποία παίζει σημαντικό ρόλο στη διάσωση ενός κόσμου που έζησε και αναπνέουν, οι κάτοικοι των οποίων εργάζονταν, και του αρέσει και τι όχι, και το κρυφό δωμάτιο.

Αυτό το παιχνίδι είναι ένας θησαυρός, γιατί ήταν ένα παιχνίδι του 21ου αιώνα, το 1990. replayability τώρα εκτός από την εισαγωγή κειμένου ήταν ακόμα ξεχνά σε πολλά παιχνίδια χαρτί γεμάτο πρωτοπόρος πράγματα (ή δεν είναι αρκετά έξυπνος) να λάβει.

Ως εκ τούτου, είναι το καλύτερο παιχνίδι περιπέτειας Σιέρα. Πολλοί από τους συντρόφους του label ήταν προϊόντα της εποχής τους σημαντικό και διασκεδαστικό, στη συνέχεια, αλλά μόνο τότε, αν είχαν την ευκαιρία να παίξει στο χρόνο. Quest for Glory II ήταν τόσο μπροστά από την εποχή του ήταν διασκεδαστικό το 1990, αλλά ακόμα παράξενα σχετικές και προσβάσιμα σήμερα.

διαφήμιση

Αν θέλετε να δοκιμάσετε μόνοι σας, αλλά δεν μπορεί να σταθεί με όλες τις απεργίες για την καταπολέμηση της, γύρισε κάποιες οπαδούς και έκανε νέο, το παιχνίδι με ένα σύγχρονο περιβάλλον εργασίας. Μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ .


Τα καλύτερα αποτελέσματα επιλέγουν τα καλύτερα πράγματα για να Kotaku (ή έξω) στο διαδίκτυο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου